Nem szeretném le-föl rakosgatni a has műanyagot. Hamar új anyákat kellene hegesszek a fülekbe.... :D
Ezért akarok más megoldást találni. Ami jó és könnyen kezelhető.
Nem lehet kiégetni. Meg ne próbálj sufnituningolni főleg fékkel.
Amelyik olajos lesz, alap, hogy repül ki a helyéről!
Ha csak kidobnád a szemétbe, akkor inkább küld el nekem, Én tudok vele mit kezdeni. De komolyan.
Egyébként nem igazán értem most miért áll le. Ha elektromos a probléma, akkor méréssel megállapítható a dolog, hogy az alaplap tekercsei áthúznak-e.
Ha azért áll le mert 110°C-os a motor, na az már régen rossz....
Hát ez van, ezt kell szeretni. :)
Egyébként érdekes ez a paraffinozás amiről írsz. Műanyag kannákba van itthon gázolaj. Egy idő után minden kannába kirakódik a falára egy barna réteg.
Pont nemrég lett "üzembehelyezve" egy új, 2 hét után már volt benne.
Ha napfény éri, még gyorsabb ez a folyamat.
Simson tankba nem volt gond. Ha sokat állt, összeráztam és had szóljon.
Itt vannnak!
Ennyi látszik a.tartályból! Ilyen forma kell oda! Lapos malac sajt alakú!
Èn kitöltöttem a helyét egy másik kipuffal ugyhogy nem hiányzik! :)))
A barátom motorjárol vannak a képek,a jogdijjakat majd viszem érte!
Sima tartó állványom van a garázsban! Leveszem a trepnit és ráteszem! Vagy is rá emelem izomból! :))) megdőltöm a motort,melléhuzom a bakot,felkapom a seggéh ha éppen birom és rábillentem a bakra! :)))) Ennyi! Egy bazi akvérium vaskerete a bakom 4 lábbal! :))) 30perc alatt készült! De birja ! :))) Csak épp nem tudom magammal vinni!
Előbb megprobálok kérni képet egy eredetiről ami 50-es motoron van,nehogy rosszat vegyél! :) Viszont azt lehet csak este tudom megkapni! Utánnakérdezek!
Nna! Elvileg akkor neked jo lesz bele ami a jobboldali képen van! Az a köcsögduda formájú! :) Tamásnak a Rally50-en ilyen van! Ugyhogy a tiedre is fel fog menni! :) 4000-ért van a neten! Persze olaj nélkül sajnos! :)
Ugyan nem motoros megközelitésből, de nálunk a fogaskerekűnél ferodolos fékbetéteket használunk. Ha véletlenül teszem azt a szabadonfutóbol kifolyik az olaj és szennyezett lesz a fékbetét, azonnal csere! Pedig nálunk vannak csoda oldószerek, mosófolyadékok stb.
A fék bármely része sem lehet annyira drága mint az élet! Legyen az a tiéd, vagy ha te meg is úszod akkor a másiké aki mondjuk egy általad okozott balesetböl veszesen kerül ki!
Nem tudnék konkrét hőfokot mondani. Csak tájékoztató jellegű az a mutató:) Mekkora macera egy vizkőoldás/folyadékcsere? Sima fagyálló + desztiláltviz mehet bele, vagy kell bele valami spéci folyadék?
Kösz! Kár a fékpofáért akkor mert amúgy alig kopott. Lehethogy ez hülye kérdés, de nem lehet kiégetni belőle az olajat vagy ilyesmi? Mindenesetre elküldöm majd ha menthetetlen.
milyen hőfoknál áll le? nemtudom meddig szokott felmenni a mutatód de nekem miután átmostam vízkőoldóval a hűtőt és nincs termosztát max 61 fokon megáll
Értem! Kár, hogy így van! A műanyag tank nem butaság. Legalábbi az alapján amit hallottam felőle, miszerint, ha az ember fia keveréket kénytelen direktbe a tankba tenni - mert mondjuk nincs olajtartálya -, akkor az parafinosodásra nem hajlamos, szemben a lemeztanokkal, amelyek egy komolyabb úgy 7C fokos hőmérséklet esetén simán elkezdik áldásos tevékenységüket. Ezért is szeretném inkább erőltetni az olajtartály kérdését.
Nem hiszem.
A Te kis tuareged a műanyagtankos 125-össel egy széria.
Hasonlítanak is egymásra. Ha ez nem műanyag, akkor egyik sem.
Van 50-es, lemeztankossal 125-össel is megegyező széria. Csak a kicsiknek rövid a hátuljuk, ülés, idomok.
Nekem hamarabb véget ér a hasvédő.
Nem mondom, megfordult a fejemben egy állvány is. Csak avval az a baj, hogy nem tudom úgy alárakni, hogy súlyba is legyen, de ne támasszon rá a műanyag hasvédőre az önindító alatt. Sajnos ott kivan öblösitve picit és addig bőven alá kellene tolni, hogy biztosan megálljon rajta.
Először is majd be kellene szereznem az anyagot hozzá. Valami vékony falú acélcsövet.... Aztán lassan ráérek meghajtani és valami jó kis felfogatást kigondolni neki.
Ezért akarok más megoldást találni. Ami jó és könnyen kezelhető.