A vétel hál' Isten lassan egy hónapja megtörtént. Csak a hazakerülés akadozik.
De ma kiderült, hogy jövőhét szombaton irány Hajdú-Bihar.
Indulás 15 órakor!
Időpont, Augusztus 20.-a
Összefutás helyszíne, Szentendre Lidl parkoló.
Pistejm jóvoltából, bejárjuk a Pilist és végcélnak ellátogatunk az üvegtigris bódéjához is.
Jelentkezzen aki akar jönni!
Feliratkozni úgy lehet, hogy másold ki ebből a hozzászólásból a szöveget és illeszt be a sorba a neved.
(Írd meg a motorod típusát is, ha akarod.)
Vagy elég, ha szólsz itt, hogy akarsz jönni.
Jelentkezők:
NemesG -- Aprilia Tuareg 125
attilahunter - Pegaso 650
Imi - Tuareg Wind 125 ( remélem már végre el is jutok)
Pistejm - Aprilia Pegaso 650 ie
Tuareg50rv -- Tuareg Wind 50
Hát, mostanában el is felejtettem betenni a "meghívót" és a listát....
Akartalak már keresni email-ban mi a helyzet. Nem adtál életjelet sokáig.... :D
Igen, fasza lett. Jól fut, nem érezni azt, mint a régivel.
Mi a helyzet a fékkel, még mindig nem akar rendesen fogni?
Úgy áll a dolog, hogy Hajdúbiharban van még az eladónál. Szeretett volna segíteni abban, hogy elszállítsa nekem a motort, de nem sikerednek a dolgai tervei szerint.
Holnapi napra beszéltük meg, hogy véglegesítsük, el tud-e jönni Pestre, vagy én megyek Hajdúbihar megyébe a jövőhéten. Fuvart már szerveztem mindenesetre.
Helló!
Ha van szikra, akkor miért akarsz alaplapot cserélni?
Nincs annak semmi baja...
Benzin van? Benzines a gyertya? Karbival minden OK?
Mert ha szikra van, akkor anyag nincs. Vagy, ha anyag is van és szikra is van, akkor a szikra nincs jó helyen.
Alaplapot, hogy tetted fel? Egyáltalán azt levettétek a helyéről?
Írtam már tegnap, nincs köze a feszültség szabályozónak hozzá!
Délelőtt 10 órára van megbeszélve, hogy találkozunk.
Szerintem mindenki szusszan egyet, eszik egy-két szendvicset, megbeszéljük a további útvonalat aztán indulunk. Szerintem egy órát biztos ott leszünk.
Majd a többiek többet mondanak. Pistejm kolléga a fő koreográfus, ami az útvonalat és az időt illeti.
Szia!
Szikra is van és tökéletes!
A gyújtásnál is minden rendben van minden vezeték vissza illetve ugyan oda lett rakva!
Már nem tudjuk hogy miért nem indulhat még be?!
Már minden át lett nézve rajta! Most kapott egy "új" feszszabályzót lehetséges hogy az nem lenne a hiba forrása? Már nem tudok mire gondolni! Köszönöm
GPS tartó és aljat.... hát Én ezt már nem csinálom meg az idén.... pedig akartam.
Meg csak kölcsönbe lenne Gps, annak meg függőlegesen kellene állnia az antennája miatt. (öreg darab már...) meg a térkép is elavult rajta.
Szóval marad a papírtérkép a digitális helyett. De annyira nem vagyok elveszett gyerek, odatalálok nélküle is. :D
Gumma, az enyémek 2002-esek! A "bütykök" tövénél látható apró repedés.... mondjuk ez a korral jár, meg talán sokszor kicsit laposabban jártam vele.
A fútója a szélén, húúú nem akarok hazudni, 6 milliméter. középen 5. kb. 11 ezer Km után. Mondjuk ebből, egy 2 ezer az terep, ha nem több.
Az a Heidenau tényleg drága. Bár, ezt már mástól is hallottam, hogy jól tapad a terepes mintázat ellenére is.
Hát szerintem a következő garnitúra is Mitas lesz. De akkor se a kopottság miatt fogom ledobni, hanem azért mert lerohad....
Az első kereket azért kérdezem, mert az enyémen egy mérettel nagyobb, mint kellene. Kicsit "hegyesen" áll....
A hátsóra emlékszem, hogy 120-as van neked. Majd a talin meglesem. :)
Ma kész lett az első kerék. A szerelő szépen kihúzta egyenesre a régi új felnit. Délután összeraktam, faszán a gumi is kiugrott a helyére szépen egyformán körbe. Hibátlan.
Statikus egyensúlyát nem is kellett súllyal belőni, mert alapból jó. Ez végre jól sikerült.
Egy fél órája mentem egy izmosat... :D
Hát eleinte valami dugulás lehetett a karbiba, hála a mára benzinnek nem nevezhető katyvasz után maradó gyantának.... Félútra úgy néz ki kitisztult...
Volt egy kis hátszél, de úgy ment mintha rakéta tolta volna. Még meg is lepődtem. Meggyulladt a kipuban is a lerakódott olaj, füstőlt mint a gyárkémény.... De ment mint az állat.
Az eleje sem hintázik már, a felnitől szóval OK.
Hali van egy 160-as Polini hengerem tartozékokkal (sérült a persely) a képeken látható állapotban amely eladó sorba került. Ár megegyezés szerint.
a007es95@freemail.hu
Szikra van?
Azt írtad, hogy újra van vezetékelve. Na, akkor most figyelj!
A gyújtás rendszer az teljesen független mindentől.
Ha nincs benne akkumulátor, akkor is megy. Az alaplapi tekercsen egy külön "kör" állítja elő a trafónak a feszültséget. Nem függ se, a töltéstől, se az akksitól semmitől!
Na de jön a pláne. A motor leállítása.
A trafóból megy egy vezeték felfelé a gyújtás kapcsoló irányába be a kötegbe. A leállítás úgy történik, hogy le testeled a trafót. (ami azt illeti konkrétan nem hiszem, hogy a trafót testeled le, csak belémegy a vezeték. Ott belül szerintem a gyújtástekercset testeli és ezáltal nincs szikra. Ha ismered a simsonokat, akkor az is ezen az elven "veszi le a gyújtást")
Hibát talán ott követhettél el, hogy ezt a vezetéket nem jó helyre kötötted a gyújtáskapcsolónál. De még ott van a "RUN/OFF" kapcsoló. Less rá, mert minket szívatott már meg....
Na jó szerelést!
Remélem nem jön közbe már semmi, a teleszkóp nem lett egy 100as égő, de addig elmegy. A héten még megveszem a 12voltos aljzatot meg a gps tartót aztán startra kész :D na meg egy mosás sem ártana.
A hátsó gumi azthiszem 120/90 r17 az elsőt nem tudom, fejből de majd megnézem :)
Hogy mennyi volt arra meg végképp nem emlékszem, csak arra hogy valami ismerős közbejárt és olcsóbb volt a bolti árnál. Amúgy ár értékbe tényleg a mitas a legjobb, de most néztem nemrég, hogy a 3 éves gumi elkezdett már enyhén rihesedni a mintázat között. szóval nem egy világbajnok, futón meg alig látszik kopás. És kb 3000 km-nél nincs több benne. Lehet többet kéne motorozni
Amikor vettem még heidnenau volt fent annak inkább terep mintázata volt de az nagyon fasza volt. jól tapadt, mintha puhább gumi lett volna. Cserébe gyorsabban is kopott és drágább is.
Sziasztok! A segítségetek kérném lenne nekem egy aprilia tuaregem! Fel lett újítva(újra vezetekélve és egy pár dolog kicserélve)!
Új aksi stb... Egyszerűen nem akar beindulni az önidító teker, minden jó rajta,minden kapcsoló működik! De mégse akar beindulni! Mit nézzünk még meg rajta ami miatt nem indulhat be? Előre is köszönöm!
Biztos írtad már, meg kérdeztem is, de milyen méretűek a Mitas-ok a gépeden és mennyiért vetted őket.
Elmélyültem a napokban gumi témába, hát a Mitas a legjobb ár-érték arányú gumi. Michelin Anakee biztos jobban tapad, de azon két garnitúra is kijön ebből.....
Átfűztem az első kereket. Repül a régi megviselt, rozsdás, csavarodott gyári felni és ment a helyére egy alumínium Akront felni.
Féltem a küllőzéstől, de nem is olyan bonyolult, mint ahogy elsőre kinézett..... De azért a végleges küllőmeghúzást szakemberre bíztam.
Szerdáig elkészül és egy mosás a gépnek, aztán mehet az útra.
Áldjon a sors keze!
Igen, lidl parkoló. Pest felől az első, ha több lenne, de csak egyet találtam.
Csináljad, csináljad azt a masinát, mert még Én leszek a leglassabb, ha nem vagy ott.
Ez egy kicsit övön aluli volt elismerem.... de valahogy így állnak az erőviszonyok.... de sebaj, hátulról Te vagy az első és ez a lényeg....
De ma kiderült, hogy jövőhét szombaton irány Hajdú-Bihar.
Indulás 15 órakor!