Akkor szerintem Lidl parkoló.
Én kikerülöm Bp.-t, 20.-a lesz, lesznek útlezárások, elterelések biztosan. Nem is ismerem, inkább kikerülöm. Bár 30 Km-el több lesz, de jobb a békesség. :D
erre a celra amire szeretned nem biztos hogy celszeru a dr rs tenyleg a legalapabb idomszettel lenne a jo.
de vegsosoron ugy is a ti dontesetek
mi csak a sajat velemenyunket tudjuk kifejteni
Szentendrén lidl van. Ott lehet a gyülekező szerintem.
Délről beérkezve jobbról van, jól látható helyen.
Amikor jártál erre, Budán mentél keresztül?
Motorvásárlás:
Jót kifogni ezekből az öregekből nehéz sajnos.
Határt járni, mindenképpen 4 ütemű kell?
125 kétütem, nem jön be erre a feladatra? Nekünk faterral ez tökéletes. Elég könnyű még ahhoz képest, hogy mekkora.
Evvel jár horgászni a drávára, járjuk a mezőket, terepet vele.
Egy 4 ütemű blokk 2x ilyen nehéz. Meg a 2T egyszerű mint a faék... bár a 4 ütemű se bonyolult.... csak abban könnyebb darázsfészekbe nyúlni.
Faterod olyan mint az enyém, cross sárvédő az nem motorra való.....
Dr 650 RS-t mutattam már neki, az inkább Ő szerinte is.
Sima DR-t, XT-t, TT-t, XR-t, XL-t szinte lehetetlen előkeríteni rendszámost és jó állapotút meg 350-es 600-as Tuareget. De nem lehetetlen.
Egyébként tényleg állapotot kell nézni na meg ki kell fogni. Én amikor megvettem a Tuaregen kicsit keserű szájízzel mert már 20 éves volt meg olasz, de a sztereotípiák ellenére hatalmas pozitív csalódás ért. Nagyon egyben volt a gép. Persze az évek folyamán akadtak kisebb javítanivalók, de semmi komoly. Viszont van negatív példám is bár az autó nem motor. Sokan istenítik a régi igazi japán autókat hát mi is vettünk egyet, elsőre teljesen egyben volt szép volt jó volt. Ez volt 2 éve. Ma már alig várom hogy megszabaduljak tőle...
Laza motorozásra kell, de azért állva kényelmesen lehet még 80-100-al motorozni felénk. Az a baj, hogy 350-esből szinte lehetetlen rendszámosat kapni. Ha van, akkor vagy szar vagy drága. Ezért nézegetem inkább a nagyendurokat. Annyival nem nehezebb, amennyivel erősebb. Faternak sajnos nem tetszik a sima DR 650 S, csak az RS, ami meg megint csak inkább túra enduro már. Abból meg van egy otthon.
Olvastam, hogy inkább állapotot kell keresni, mintsem típust, így találtam rá a Kawasakira is. Remélem jó lesz, és akkor elhoznám, jól telne a szabadság.
Köszi. Üdv.
ha csak foldkorbejarasra es laza motorozasra kell akkor en nem vennek csak 350 korulit, mert azok konnyebbek lenyegesen a 600as testvereiknel.
gondolom nem akarsz 100al csapatni a folduton es 100 km-reket menni aszfalton se 120as utazoval
jobban kezelheto egy konnyebb motor a terepen
tuareg 350bol sajnos tenyleg nagyon keves van... amugy a 600as is szijas vezerlesu.
a dr-ekrol osszesegeben jokat hallani, epp 2 hete beszeltem egy szerelo sraccal akinek mar volt mindenfajta dr-je es azt mondta jok.
de igazabol szerintem mindegy malyik markaban keresgelsz, a lenyeg hogy jo allapotut fogj ki, ha ez sikerul akkor barmelyik jo lesz. de pont igy lehet "szemetet" is venni barmelyikbol..
ez nem a legjobb igy foszezonban akkor nem is sokat motoroztal mostansag gondolom.
a lanc van megnyulva akkor szakaszosan, ha a lanckerek nincs lenyalva nagyon akkor laza motorozassal nem esik le a lanc elm.
Motor nélkül ugyan, de egy gyors látogatásra én is elmennék Szentendrére ! Amíg ott vagytok ott leszek vagy leszünk (ha netán jön a feleségem is legfeljebb csámborgunk Szentendrén egyet gondolom a Skanzenban.
Most már tényleg nagyon a motorvásár előtt állunk faterral. Holnaptól majdnem 3 hétig szabin leszek, ezalatt muszáj lesz motort venni, mert mindjárt vége a szezonnak.
Írtam már, és tanácsot is kértem már itt is, de azért megkérdezem újra.
Hobbi célra (könnyű terepre és aszfaltra) Tuareg? Értem ezalatt a földeket bejárni, barangolni vele a sima földutakon.
Most árulnak két 600-ast is. A 600-as is szíjas?
Nem tudom mennyire lehet ezekből jót kifogni. Olyan motor kellene, hogy ne felújítással kelljen kezdeni azért. Mik a tapasztalatok 600-asok terén? Elég lenne nekem 350-es is, de azokból már jó ideje nem láttam szépet.
Amit tocka vett azzal is azért volt baj bőven szerintem, nekem nem lenne ennyi türelmem hozzá. Motorozni venném, nem szerelni.
Eddig amúgy Suzuki DR, Yamaha TT (esetleg XT), Honda XR-eket néztem 250-650-ig. Próbáltam egy Kawasaki KLE500-ast, de az annyira nem győzött meg. Most hirdetnek egy szép KLR650-est, ami viszont tetszik, vasárnap meg is nézem mert nincs messze.
Szóval akkor jöhetnek az érvek, és ellenérvek, mert a Tuareg azért kiemelt helyen van, csak ki kellene fogni egy jót.
Nekem is ilyen volt a lánc tavasszal. Aztán még megjártam vele Pestet oda-vissza kis kitérővel (kb. 560 km). Utána viszont már nem mertem menni vele. Biztos bírta volna, de nem kockáztattam inkább. Biztos nem dobja le, ha nem túl laza, hanem ahol feszül ott majd eszi a fogaskereket. Figyelni kell, hogy szépen menj vele, ne túl magas, és ne túl alacsony fordulaton, meg ne rángasd!
Hát elég gány állapotban van.. Annyira meg van nyúlva, hogy egyik állásban feszes mint a bűn, ha tekerek a hátsó keréken 90 fokot, akkor meg 3-4 cm-t letyeg.. Menet közben alacsony fordulaton ugrál a lánc a keréken...
ezt jo lenne letisztazni akkor hogy kinek lenne jo 2 napos verzioban, s hogy akkor hogy alakul a program.
szamomra sajna eselytelen melo miatt, de a tobbieknek meg jo lehet siman.
Tavaly 4 alatt jött ki nekem. Most azért 4-el bár akkor is, meg valamennyi plusszal számoltam.
Pécsen tele töltöm mint tavaly, aztán hazára valahol még ráöntök valamennyit és kész. Még jó, hogy ekkora tankjuk van, nem kell lépten nyomon megállni minden kútnál...
Akkor nem a testtel van gond, hanem a másik vezetékkel.
Tompítottan és refin is halvány vagy csak az egyiken? Végül is mindegy kontaktos valamelyik csati a körben.
Én kikerülöm Bp.-t, 20.-a lesz, lesznek útlezárások, elterelések biztosan. Nem is ismerem, inkább kikerülöm. Bár 30 Km-el több lesz, de jobb a békesség. :D
Szentendre, Dozsa Gyorgy ut 20.
en vagy keresztul megyek egesz pesten vagy kihasznalom a korgyurut es sporolok fel orat 1500 ft-ert.
de vegsosoron ugy is a ti dontesetek
mi csak a sajat velemenyunket tudjuk kifejteni
Délről beérkezve jobbról van, jól látható helyen.
Amikor jártál erre, Budán mentél keresztül?
Motorvásárlás:
Jót kifogni ezekből az öregekből nehéz sajnos.
Határt járni, mindenképpen 4 ütemű kell?
125 kétütem, nem jön be erre a feladatra? Nekünk faterral ez tökéletes. Elég könnyű még ahhoz képest, hogy mekkora.
Evvel jár horgászni a drávára, járjuk a mezőket, terepet vele.
Egy 4 ütemű blokk 2x ilyen nehéz. Meg a 2T egyszerű mint a faék... bár a 4 ütemű se bonyolult.... csak abban könnyebb darázsfészekbe nyúlni.
Faterod olyan mint az enyém, cross sárvédő az nem motorra való.....
Dr 650 RS-t mutattam már neki, az inkább Ő szerinte is.
Sima DR-t, XT-t, TT-t, XR-t, XL-t szinte lehetetlen előkeríteni rendszámost és jó állapotút meg 350-es 600-as Tuareget. De nem lehetetlen.
Olvastam, hogy inkább állapotot kell keresni, mintsem típust, így találtam rá a Kawasakira is. Remélem jó lesz, és akkor elhoznám, jól telne a szabadság.
Köszi. Üdv.
gondolom nem akarsz 100al csapatni a folduton es 100 km-reket menni aszfalton se 120as utazoval
jobban kezelheto egy konnyebb motor a terepen
tuareg 350bol sajnos tenyleg nagyon keves van... amugy a 600as is szijas vezerlesu.
a dr-ekrol osszesegeben jokat hallani, epp 2 hete beszeltem egy szerelo sraccal akinek mar volt mindenfajta dr-je es azt mondta jok.
de igazabol szerintem mindegy malyik markaban keresgelsz, a lenyeg hogy jo allapotut fogj ki, ha ez sikerul akkor barmelyik jo lesz. de pont igy lehet "szemetet" is venni barmelyikbol..
a lanc van megnyulva akkor szakaszosan, ha a lanckerek nincs lenyalva nagyon akkor laza motorozassal nem esik le a lanc elm.
Most már tényleg nagyon a motorvásár előtt állunk faterral. Holnaptól majdnem 3 hétig szabin leszek, ezalatt muszáj lesz motort venni, mert mindjárt vége a szezonnak.
Írtam már, és tanácsot is kértem már itt is, de azért megkérdezem újra.
Hobbi célra (könnyű terepre és aszfaltra) Tuareg? Értem ezalatt a földeket bejárni, barangolni vele a sima földutakon.
Most árulnak két 600-ast is. A 600-as is szíjas?
Nem tudom mennyire lehet ezekből jót kifogni. Olyan motor kellene, hogy ne felújítással kelljen kezdeni azért. Mik a tapasztalatok 600-asok terén? Elég lenne nekem 350-es is, de azokból már jó ideje nem láttam szépet.
Amit tocka vett azzal is azért volt baj bőven szerintem, nekem nem lenne ennyi türelmem hozzá. Motorozni venném, nem szerelni.
Eddig amúgy Suzuki DR, Yamaha TT (esetleg XT), Honda XR-eket néztem 250-650-ig. Próbáltam egy Kawasaki KLE500-ast, de az annyira nem győzött meg. Most hirdetnek egy szép KLR650-est, ami viszont tetszik, vasárnap meg is nézem mert nincs messze.
Szóval akkor jöhetnek az érvek, és ellenérvek, mert a Tuareg azért kiemelt helyen van, csak ki kellene fogni egy jót.
Üdv.
szamomra sajna eselytelen melo miatt, de a tobbieknek meg jo lehet siman.
bar megallni lehet nem tudok majd fek nelkul de majd integetek masnem
nem ugral az le amugy egykonnyen, lattam mar durva lanckereket es lancot amivel csapattak....
jo lenne veled is osszefutni
egyenlore ezek a tampontok, szerintem le is fixalhatjuk mert ugy lattam mindenki igent mondott ra.
2013 Augusztus 20. Szentendre (pontos helyszint meg kitalaljuk)
idopont 10:00 megfelel mindnekinek?
Pécsen tele töltöm mint tavaly, aztán hazára valahol még ráöntök valamennyit és kész. Még jó, hogy ekkora tankjuk van, nem kell lépten nyomon megállni minden kútnál...
Akkor nem a testtel van gond, hanem a másik vezetékkel.
Tompítottan és refin is halvány vagy csak az egyiken? Végül is mindegy kontaktos valamelyik csati a körben.