Valaki motorozott mostanában? mennyi a vízhőfokotok? nekem olyan mintha már megint kezdene szarakodni országúti tempóba 90-100 C termosztát kivéve nemrég lett átmosva a hűtő.. oké hogy meleg van de na...
Meglestem őket, köszi.
Az jó, ha csak a bütyökbe ment...
Nincs szerencséd azokkal a karbikkal. Miért eresztenek? Vagy honnan? Az úszóház felfekvésénél?
Akksi témában otthon vagyok.
Egyrészt a meleg idő miatt, gyorsan párolog a víz belőle. Előírás szerint, nyári időszakban 2 hetente, télibe 4 hetente ellenőrizni kellene az elektrolit szintet. Utántöltés csak desztillált/ioncserélt vízzel. Savat nem kell.
Másrészt mérj egy feszültséget közepes fordulatszámon, világítás nélkül, aztán világítással. Nem-e több mint 14,4V.
A Tuareg lánca jó lehet a Pegasora? Valahol régen félretettem a Tuaregnek a régi láncát ami meg volt nyúlva egy picit, de nem volt ennyire vészes az állapota.. Igaz, hogy már vagy 2x felforgattam mindent érte, de érdemes tovább keresnem, vagy nem is bírná ezt a terhelést az a lánc? :D
na orulonk hogy megoldodott a motorkerdes, ugy latom egy egesz pofas gepet sikerult kifogni
biztos vannak rajta apro csinalnivalok amik a kepen nem dominalnak, de egyben van az a lenyeg
nekem metzeller endurancevel van nem tul jo tapasztalatom (esoben csuszott).
dunlop trailmaxal pedig jo tapasztalatom.
epp ma szedtem ki egy 6 milis uvegszilankot a hatso gumibol, szerencsere a "butyokbe" ment.
szerelos delutanom volt ma, szetkaptam a karbikat mert szivargot vhol a benya es tiszta retek volt a karbi alja es kisse kuzdelmes volt a levegocsavar bealllitasa.... gyarilag 2 tekerest ir a manual, na en megprobaltam akkorat durrogot vissza a kabiba hogy kinyomta a karbikat a szivocsonkbol
most vhol 4 tekeresre jarhatok ahol stabilizalodott az alapjarat.
es ha vki ert az aksikhoz kerem vilagositson fel miert fogy el a sav az aksimbol?
tavaly telen mikor kiszedtem az aksit teleltetni pislogtam hogy alig volt benne sav, konkretan az aksi feleig kb majd minden cellaban.. sav hianyaban masik rossz aksibol felsavaztam, teleltetes, tavasszal mociba..latszolag minden okes.
nyar elejen neztem vhogy es jo volt a szint.
most neztem es kevesebb mint a feleig volt megint
Mondjatok, linkeljetek jó enduro gumikat nekem, amivel van tapasztalatotok.
Rengeteget megnéztem már, sok márkás gumi közel egy árban mozog a Mitas-al.
Eddig nekem csak Mitas E-08-al van tapasztalatom.
Írtátok, hogy esetleg 2t szóba jöhetett volna. Ezeket már csak utólag olvastam, de nem gondolkodtam ilyesmin. Nem az erejével van gond, hanem a fenntartásán. Persze könnyebb, meg fürgébb lehet, de amellett, hogy eszi az olajat, folyamatosan ügyelni kell rá, nehogy megszoruljon, meg 10-ezrenként felújítani. Ebben már volt részem, és akkor elég rosszul esett a 130-ezres felújítás egy 180-ezres motornál. Szóval én már átszoktam a 4T-re. Szerettem nagyon a power szelepet, majd ha egyszer sok pénzem lesz, akkor biztos lesz még olyanom.
Simson után erre váltottam. Igazából ezen tanultam meg igazán motorozni. Szerintem nagyon hasonlít a Tuaregre. Nekem azóta is ez a motor.
Sziasztok!
Köszönöm a hasznos tanácsokat.
Végül másnap elmentünk Békéscsabára, megnéztük, kipróbáltam, lealkudtuk, és elhoztuk. Van rajta mit csinálni, de úgy érzem pont ilyet kerestünk. Nagy enduro, de mégis keskeny. Nincs tele idommal. Motorikusan úgy néz ki egyben van. Kisebb hibáit majd megcsinálgatjuk, jelenleg pöcc-röff, üzembiztos. Majd küldök képet is, de inkább videót, mert ezt hallanotok kell. Nem ilyet akartam, de hát nyitott dob van rajta. Akkora a hangja, mint egy vadászrepülőnek. Sokkal nyersebb, mint a Pegaso. Papíron gyengébb, de valahogy mégis bivalyabb. Hamarabb elfogy, rövidebbek a sebességfokozatok, de addig viszont 1-2-ben szinte emeli az elejét gázra. Teleszkópok nagyon faszák, hosszúak a rugóútjai. Barátnőm is mondta, hogy ez kényelmesebb is, mint a Pegaso. Majd kap még egy normális hátsó gumit.
Mindig is ez volt az én egyéniségem. A Pegaso mostantól le lesz mosva, majd felszerelem az oldaldobozokat (mert azt is sikerült végre szerezni), aztán ki lesz kímélve. A túráig elő se veszem nagyon. Műszakira azért elviszem, mert kiderült, hogy már 2 hónapja anélkül hajtottam.
A lényeg, hogy megvan az "új", és eddig minden jó. Aki eddig látta (hallotta) vagy ment vele, még mindenkinek mosolyt csalt az arcára.
Szóval ez egy Kawasaki KLR 650 (1990). Küldök linket, még fent van a hirdetése. http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_klr_650-7046656
M
inden jót nektek, mostanában csak be-be nézegetek, mert szabadságon vagyok. Motorozok inkább gépezés helyett, de majd a túrán találkozunk.
2t olajat csak full sintetikust tegyél! én repsolt használok fuvoka minden karburátor más! meg a karbi nagyságát is jo lenn tudni amugy ohjna 120-160-ig szokot általában lennni
de ez a nagy alapjárat dugulsra is utalhat
Sziasztok.
Most vettem egy Aprilia Tuareg Rally 125-öst és segítséget szeretnék kérni milyen 2T olajat, motor olajat, gyertyát tegyek bele. és mekkora fúvokák járnak bele? Amig hideg nagyon maqgas az alapjárat. és melegen is csak szívatóval indul.:S Köszönöm a segítséget!
ha esetleg beéred egy 125-ös tuareggel, az enyémet neked találták ki... jó állapotú nagyon csak a színe kesze-kusza kissé, nem tört semmi sem csak hiányoztak róla idomok és pótláskor nem festegettem mert én is csak laza terepre jártam vele mindig. Ezen semmit nem kell "reszelgetni" csak használni (egy aksi kell csak bele)! Van hozzá egy másik, majdnem egész moci alkatrésznek ezt árában adnám hozzá!
Kinéztem egy nagy és régi rendszámos túragépet csak ezért adom el, nem azért mert rossz lenne...
végül csak eladó sorba került a Tuaregem, ha esetleg valakit érdekelne keressen! Donormotort is adok hozzá, bár a jó állapot miatt nem sok szükség van rá...
Az jó, ha csak a bütyökbe ment...
Nincs szerencséd azokkal a karbikkal. Miért eresztenek? Vagy honnan? Az úszóház felfekvésénél?
Akksi témában otthon vagyok.
Egyrészt a meleg idő miatt, gyorsan párolog a víz belőle. Előírás szerint, nyári időszakban 2 hetente, télibe 4 hetente ellenőrizni kellene az elektrolit szintet. Utántöltés csak desztillált/ioncserélt vízzel. Savat nem kell.
Másrészt mérj egy feszültséget közepes fordulatszámon, világítás nélkül, aztán világítással. Nem-e több mint 14,4V.
biztos vannak rajta apro csinalnivalok amik a kepen nem dominalnak, de egyben van az a lenyeg
milyen kofferokat teszel a pegara?
dunlop trailmaxal pedig jo tapasztalatom.
epp ma szedtem ki egy 6 milis uvegszilankot a hatso gumibol, szerencsere a "butyokbe" ment.
szerelos delutanom volt ma, szetkaptam a karbikat mert szivargot vhol a benya es tiszta retek volt a karbi alja es kisse kuzdelmes volt a levegocsavar bealllitasa.... gyarilag 2 tekerest ir a manual, na en megprobaltam akkorat durrogot vissza a kabiba hogy kinyomta a karbikat a szivocsonkbol
most vhol 4 tekeresre jarhatok ahol stabilizalodott az alapjarat.
es ha vki ert az aksikhoz kerem vilagositson fel miert fogy el a sav az aksimbol?
tavaly telen mikor kiszedtem az aksit teleltetni pislogtam hogy alig volt benne sav, konkretan az aksi feleig kb majd minden cellaban.. sav hianyaban masik rossz aksibol felsavaztam, teleltetes, tavasszal mociba..latszolag minden okes.
nyar elejen neztem vhogy es jo volt a szint.
most neztem es kevesebb mint a feleig volt megint
tudja vki mitol lehet?
az en mocim nem az olajat eszi hanem az akusavat
Rengeteget megnéztem már, sok márkás gumi közel egy árban mozog a Mitas-al.
Eddig nekem csak Mitas E-08-al van tapasztalatom.
Mondjuk elsőre a KLE-re gondoltam, ez az endurósabb változat.
Ez fasza!
Szinte nem is bánnám, ha evvel jönnél 20.-án.
Simson után erre váltottam. Igazából ezen tanultam meg igazán motorozni. Szerintem nagyon hasonlít a Tuaregre. Nekem azóta is ez a motor.
Köszönöm a hasznos tanácsokat.
Végül másnap elmentünk Békéscsabára, megnéztük, kipróbáltam, lealkudtuk, és elhoztuk. Van rajta mit csinálni, de úgy érzem pont ilyet kerestünk. Nagy enduro, de mégis keskeny. Nincs tele idommal. Motorikusan úgy néz ki egyben van. Kisebb hibáit majd megcsinálgatjuk, jelenleg pöcc-röff, üzembiztos. Majd küldök képet is, de inkább videót, mert ezt hallanotok kell. Nem ilyet akartam, de hát nyitott dob van rajta. Akkora a hangja, mint egy vadászrepülőnek. Sokkal nyersebb, mint a Pegaso. Papíron gyengébb, de valahogy mégis bivalyabb. Hamarabb elfogy, rövidebbek a sebességfokozatok, de addig viszont 1-2-ben szinte emeli az elejét gázra. Teleszkópok nagyon faszák, hosszúak a rugóútjai. Barátnőm is mondta, hogy ez kényelmesebb is, mint a Pegaso. Majd kap még egy normális hátsó gumit.
Mindig is ez volt az én egyéniségem. A Pegaso mostantól le lesz mosva, majd felszerelem az oldaldobozokat (mert azt is sikerült végre szerezni), aztán ki lesz kímélve. A túráig elő se veszem nagyon. Műszakira azért elviszem, mert kiderült, hogy már 2 hónapja anélkül hajtottam.
A lényeg, hogy megvan az "új", és eddig minden jó. Aki eddig látta (hallotta) vagy ment vele, még mindenkinek mosolyt csalt az arcára.
Szóval ez egy Kawasaki KLR 650 (1990). Küldök linket, még fent van a hirdetése. http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_klr_650-7046656
M
inden jót nektek, mostanában csak be-be nézegetek, mert szabadságon vagyok. Motorozok inkább gépezés helyett, de majd a túrán találkozunk.
bali4@citromail.hu
gyertyát ngk br10eg
de ez a nagy alapjárat dugulsra is utalhat
Most vettem egy Aprilia Tuareg Rally 125-öst és segítséget szeretnék kérni milyen 2T olajat, motor olajat, gyertyát tegyek bele. és mekkora fúvokák járnak bele? Amig hideg nagyon maqgas az alapjárat. és melegen is csak szívatóval indul.:S Köszönöm a segítséget!
alkatrészeim komplet kuplungszett!
léptetővillák vizpumpa.fedél főtengely rv4es!
stb.. email.: ankasandor@freemail.hu
en is inkabb radobom a palyadijat es akkor nem kell bennt araszolgatni
ha esetleg beéred egy 125-ös tuareggel, az enyémet neked találták ki... jó állapotú nagyon csak a színe kesze-kusza kissé, nem tört semmi sem csak hiányoztak róla idomok és pótláskor nem festegettem mert én is csak laza terepre jártam vele mindig. Ezen semmit nem kell "reszelgetni" csak használni (egy aksi kell csak bele)! Van hozzá egy másik, majdnem egész moci alkatrésznek ezt árában adnám hozzá!
Kinéztem egy nagy és régi rendszámos túragépet csak ezért adom el, nem azért mert rossz lenne...
http://aprod.hu/hirdetes/april...
végül csak eladó sorba került a Tuaregem, ha esetleg valakit érdekelne keressen! Donormotort is adok hozzá, bár a jó állapot miatt nem sok szükség van rá...
http://aprod.hu/hirdetes/april...
Sürgős lenne, mert kiszemeltem az utódját!