Hehe...
Ez nálunk is igy van! Adj neki egy alkatrészt simán jobban el lesz vele mint bármilyen játékkal! Ha kicsit nagyobb lesz még a szerszámokat is hozza-viszi! :) Nekem telerakták a kipufogokat anyacsavarokkal,a másikba meg bedugtak egy csavarhuzot!
De legalább ott vannak az ember mellett! :) Még ha el is visznek ezt-azt,vagy épp folyamatosan kérdezgetnek: ez mi? Ès ez mi? Ez minek? Miért?
Mi így szerelünk! ma beindult, de elég szarul járt. a lendkeréken van két jel egymáshoz elég közel. a deknin meg egy hegyes csavar ami a jelet mutatja ha oda forgatom.
igazából el kéne vigyem és órával mérni. Van rá vevő is.
elado egy minarellu 49 ccm is henger mrg van perselyezve éppen csak be lett járatva kb 1000 km van benne csak a váltom eltört ezért elado ir ára 20 ezer ft nekkem kozel 25 be volt csak a munka dijja és jó minöségű dugoval öszes tömitésel henger+ hengerfej+dugo+tűgörgö+ csapszeg mindent adok ami csak kell hozzá ja és van egy polini 75 ccm is hengerem is azt oda adom 10 be iranyaron dugi van hozza de repedt hengerfej is van emailcim: ankasandor@freemail.hu
hello mindenki valakinek nincs véletlen egy aprilia tuareg blokja az 50 es minarelli rv blok! henger,karbi,gyujtas nem kell magaban a blokkt megveszem azonnal kp.ba ki is fizettem megegyezes alapján elérhetöségek mobil:06302848742 email:ankasandor@freemail.hu ink emailon irj ha tudsz :D köszönöm mindenkinek ja és sürgös lenne a blok!
Értem.
Az a gond, hogy a 600-as manualba nincs szelepvezérlési érték.
A 350-esébe van, de szerintem nem egyformák.... Meg, hogy ezt kiméregetni, elég bonyolult, a főtengely szíjtárcsára szögre beosztott papírt kellene csinálni és..... Egy teljes napot eltöltenék vele biztos, mire pontosan belőném. De a végeredmény kárpótolna. :D
Ha nem bírod idegekkel, told el hozzám kerítésdísznek. :D :D
Egyébként beszarás, hogy nincs rajta egy egyértelmű jelölés sem, főleg a vezérléshez. Ha már egy foggal elrakod szarul megy......
beszéltem szerelővel, mondta vigyem el. indikátor órával kiméri vagy micsoda... meg legalább 1évig ott lesz mivel csak pályamotorokat tuningol, ritkán szerel utcai gépet.
Megpróbálom amit írtál. Amúgy a vezérműtengelyen elég sokat lehet forgatni amikor minden szelep zárva van. hiába forgatom oda, a szelepváltás legalább negyed forgás.
Várjál csak. Nem hagyott nyugodni, meg elkapkodtam a választ.
Akkor, Gyertya ki, felső holtpont megkeres.
Szelep fedelek le és addig forgatni a vezérműtengelyt, hogy az összes szelep zárva legyen.
Felrakod a szíjat, megspanolod.
Hajts körbe párszor a főtengelyt.
Így mennie kell!
Jobboldalt a dekniből kicsavarod a műanyagdugót.
Ott két jelnek a lendkeréken és a deknin, (vagy van egy kis pöcök, vagy a lyuk közepe,) egybe kell vágni FHP-n.
Forgásiránnyal ellentétesen visszahajtod a főtengelyt annyira, míg ott jobboldalt a lendkeréken előjön még egy jel. Lennie kell a manual szerint.
Csak ez a jel az előgyújtást jelenti nagy valószínűséggel. (a 125-ösön is így van, ezért szerintem tuti a gyújtás jele az.) De ez mindegy.
Az alsó sor az érdekes nekem :) Az egyezik a motoromon lévővel. Mennyibe kerül darabja? 1 indexem van megtörve , azon is a búra, de ha már van lehetőség, akkor viszek többet, ártól függően.
Elég használt volt a lánc :D gyári adatnak 6.8 at ír rá fogyasztásba eddig legjobb ami sikerült 5 egész valamennyi
és 5.5-6 körül járok el vele ez van :D
a kép nem rossz, de nem egymáshoz lett, hanem a deknihez. de ugyanúgy raktam össze pontosan és mégse jó. Mind egy csak valahogy össze lehet. Akkor próbáljam meg a vezérműtengely jelét a főtengely jeléhez fordítani? Mert akkor még vonalzó is kell elég messze vannak egymástól.
egymástól elég messze van a két tengely. be vannak jelölve gyárilag, de a deknin nincs jelölés ! Én bejelöltem a deknire, valószínű már csak akkor mikor már levették a szíjat. nem lehet olyan nehéz belőni mivel 1henger, mindig ad szikrát, és csak 2tengely van...
Ez nálunk is igy van! Adj neki egy alkatrészt simán jobban el lesz vele mint bármilyen játékkal! Ha kicsit nagyobb lesz még a szerszámokat is hozza-viszi! :) Nekem telerakták a kipufogokat anyacsavarokkal,a másikba meg bedugtak egy csavarhuzot!
De legalább ott vannak az ember mellett! :) Még ha el is visznek ezt-azt,vagy épp folyamatosan kérdezgetnek: ez mi? Ès ez mi? Ez minek? Miért?
igazából el kéne vigyem és órával mérni. Van rá vevő is.
mikor van akkor nekem nincs!
gyári kellene v127 es blokkra pneumatikus poverel.
ha jól tudom 89-es gyártmány.kép van róla!
Az a gond, hogy a 600-as manualba nincs szelepvezérlési érték.
A 350-esébe van, de szerintem nem egyformák.... Meg, hogy ezt kiméregetni, elég bonyolult, a főtengely szíjtárcsára szögre beosztott papírt kellene csinálni és..... Egy teljes napot eltöltenék vele biztos, mire pontosan belőném. De a végeredmény kárpótolna. :D
Ha nem bírod idegekkel, told el hozzám kerítésdísznek. :D :D
Egyébként beszarás, hogy nincs rajta egy egyértelmű jelölés sem, főleg a vezérléshez. Ha már egy foggal elrakod szarul megy......
Megpróbálom amit írtál. Amúgy a vezérműtengelyen elég sokat lehet forgatni amikor minden szelep zárva van. hiába forgatom oda, a szelepváltás legalább negyed forgás.
Akkor, Gyertya ki, felső holtpont megkeres.
Szelep fedelek le és addig forgatni a vezérműtengelyt, hogy az összes szelep zárva legyen.
Felrakod a szíjat, megspanolod.
Hajts körbe párszor a főtengelyt.
Így mennie kell!
Jobboldalt a dekniből kicsavarod a műanyagdugót.
Ott két jelnek a lendkeréken és a deknin, (vagy van egy kis pöcök, vagy a lyuk közepe,) egybe kell vágni FHP-n.
Forgásiránnyal ellentétesen visszahajtod a főtengelyt annyira, míg ott jobboldalt a lendkeréken előjön még egy jel. Lennie kell a manual szerint.
Csak ez a jel az előgyújtást jelenti nagy valószínűséggel. (a 125-ösön is így van, ezért szerintem tuti a gyújtás jele az.) De ez mindegy.
és 5.5-6 körül járok el vele ez van :D