Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Jiheeeeeejjjj....
gyerekek ! pöc-röf ! fotengely gyujtasjelen, vez tengelyt a szelepek nyitasat figyelve megkerestem azt az allast ahol a tengely meg se tud moccanni a zart rugoktol! kullore indult. este pezsgo bontas. ja se: indikator ora se kompresszio mero. koszi sracok a rengeteg segitseget! nelkuletek nem ment volna! tallkozon mehettek egy karikat vele ha megmarad :) mindenki vendegem ehy sörre.
udv sracok.

reg jartam erre, zajlik az elet aztan nem jutottam el idaig sajna...

talival mi a helyzet? van vmi fejlemeny?
Rv henger 6 ezer ft 80 ccm
Egy az egyben Audi 80" 1'9TDi
ugyan igy van a jel rajta! Csak annak a vezérmű másik vége nutolt hogy tuti fixen lehessen rögziteni! :))
Tocka, bakker mit vettem észre.
Képen bejelöltem a dolgokat, naszóval a vezérműkeréken van két 6-os furat. Meg látok rajta egy jelnek kinéző valamit is.
Banyek, a főtengelyt addig kellett volna forgatni míg a vezérkeréken lévő két furat vízszintesen nem áll. Akkor két 6-os csavart betenni és hozzárögzíteni a hengerfejhez. A vezérműkerék le lett volna fixálva.
Közben a főtengelyt megnézni jelen van-e. A vezérműtengelyt közepétől a két furat el van picit tolva és a keréken is. Szóval csak egy helyen jó.
Csak a kérdés az, hogy a tengelyre visszatudod-e rakni a kereket úgy, ahogy volt....
Szerintem ez lenne a megoldás. Élőben láttam volna, rögtön kiszúrtam volna mihez kell mit összeforgatni.... ááááá.
Már megint lemaradt a kép.
Ahogy leírod, így nagyon nem jól áll a vezérlés!

A "D"-nél van szikra csak! A PMS az a felső holtpont.
A "D"-nek a jele tulajdonképpen arra jó, így a lendkeréken kívül felütve, hogy stroboszkóppal rávilágíts és leolvasd az előgyújtás szögét a műszeren.
Az állórészt nem tudom a kicsin picit lehet állítani, nútos a felfogatása, ennél is lehet-e hogy olyan, de lehet hogy fix.
A fordulatszám növekedésével, nő az előgyújtás értéke is. Ez már az elektronyikában van megoldva. De ez gyújtás, hagyjuk.

Dobok egy képet, ez a 350-esnek a könyvéből van:
Szívás, felső holtpont előtt 2 fok, 30 fokperc kezdenek nyitni a szívószelepek.
Sűrítés, alsó holtpont után 42 fok, 30 fokperccel zárnak.
Terjeszkedés, alsóholt pont előtt 42 fok, 30 fokperccel kezdenek nyitni a kipufogó szelepek.
Kipufogás, felső holtpont előtt 2 fok, 30 perc, nyitnak a szívószelepek, holtpont után zárnak 2 fok, 30 perc, a kipufogó szelepek.
Szelepegybenyitás ideje 5 fok.

Még jó, hogy a 600-aséba már nem írták bele az értékeket.
Remélhetőleg egyformák a 350-esével......
Lassan Én is befonom itt a hajam tőle........ hát nem igaz, hogy nincs rajta gyárilag jel.... áhhh
kössz a képet ! tehát akkor az első jelen kezd gyújtani, egyet, majd utána a rendes szikra ? a felső holt pont a második. mind1. igazából HA a dugó teljesen fent van (szikra) utána amikor indul lefele a dugó akkor nyit ki a szívó sor, lemegy a dugó és amikor lent van akkor zár a szívó sor, minden zárva, jön felfelé a dugó 1jelnél szikra, jön még egy kicsit feljebb 2jel szikra, még mindig zárva minden, és megy lefelé a robbanástól a dugó, amikor lentről jön felfelé akkor nyit a kipufogó szelep és kiengedi a /füstöt/. Ha egy fázist faszán belövök akkor ergo mind teszi a dolgát sorban. ha elcsúsztatom, minden folyamat csúszik.

Jól írtam, vagy kezdek becsavarodni?
Még jó hogy ősszel is lehet majd motorozni.
Ahaaa... Diesel! :)
Csak hesszelgettem hogy milyen blokk van ebben! :) Azt hittem ilyen lesz! Mert ez inkább Tuareg Rally forma mint Wind! Èrdekes a szine! Kiváncsi leszek milyen lesz! :))
oké pedig ajandekba adtam volna a polinit amugy 75 ccm is igazabol
A 80-as alja tul kövér alul,70-ig még méretes! Plussz,a főtengelyt is ki kellene cseréljem erősebbre mert ez nem birná! Egy erősitett kellene bele! Az 50-es ha neked nem fog kelleni mégsem akkor arrol beszélhetünk! De csak 6.-a körül,mert addig egy zsáknyi számla van még amit csak ki kell fizetni! Jobb nem tartozni senkinek! Ha ugy látod nem tudod majd használni,akkor beszélünk rola!
az 50 es henger komolyan érdekelne? tuareg 50
Szia!

Csak a színe természetesen. Nagyon szeretem ezt a színvilágot.
És hogy milyen blokk van benne? Azt nem tudom de valamiféle dízel.
Itt találtam:
http://www.onroad.hu/hir/katonai-motorok-amerikabol.html


Lehet, hogy itt találsz válasz a kérdésedre .
miért kell sokat faragni h beférjen? árban sok érte ? vagy a blokba gondolod h nem megy bele? egy az egybe rá megy nem kell.fölmarni a blokot! na.lásd.kivel van dolgod 7 ezer ft ba oda adom a polinit :D cak pakk henger+ hengerfej adom a dugot is de az repedt
Szia!
A szine lesz ilyen,vagy a motor is?!
Milyen blokk van ebben? Mert alig látom a képen! Kezdek bevakulni mint a Trabikon a lámpafoncsor!
Akkor erről lecsusztam! :/
Köszi az infokat,meg hogy jelezted hogy nem elado már! A Polini-t meg ha megveszik add oda,nekem sokat kellene faragni rajta,hogy beférjen ezért huztam inkább az 50-es henger felé!

Nekem.is volt váltotörésem,sajnos 2x is! Egy hét alatt! A világot kellett felforgatni 4-es válto után!
Én nem vagyok híve a sufnituningnak. Amikor két éve nézegettem a Pegasokat, akkor az egyiknek ki voltak fúrva 3 helyen a dobjai alul. A gazdája egyre csak mondta, hogy ez nagyon jó így, nem olyan kókány, mint a többi. Nem, persze.
Szerintem gyárilag nagyon szép hangja van, bár az utóbbi hónapokban én már több sportdobot is néztem rá. Csak hát az a baj, hogy kettő kell belőle. Csak árban baj ugye, amúgy szép is, meg jó is.
Egyszer lehet le is cserélem majd, ha elég elszánt leszek hozzá.
Amiket eddig néztem amúgy az mind szinte egy árban volt. AZ árban, a csillagok felett...
Èn Attilátol vettem! 2db-ot! Az van rajta! Nincs benne sok minden! 2 részből álló perforált cső,ami egymásba csatlakozik! Körbe gyapot! Ha kiveszed a gyapotot orditani fog,vissza viszont nem fog puffogni szerintem akkor! De ugy sem hallanád ugy üvöltene,hogy inkább nem is huznád oda neki! :))) Kiprobáltam a 2T-vel! Szeretem a nagy hangot de amit az kiadott magábol,az brutális volt! Pedig egy 50-es 2T-ről beszélek! Gondold el 650 4T-nek milyen lehet 5-6000 körül!
Sziasztok!

A paripa kifizetve ! Jövőhéten egy kis balcsi . De utána valamikor érkezik a kis Wind! Ééés akkor fejest ugorhatok a munkába, tanktisztítás, állítólag ramaty állapotok uralkodnak a belsejében. félig tankolva állt egy féltető alatt és az nem tett neki jót. Aztán egy kis elektronikai birizga és fényezés (egyenlőre csak alapszínre ami vagy fehér lesz, vagy kellemes homok és fekete mint a képen) És természetesen mindenféle folyadék és olaj újratöltés.
http://www.kepesmotor.hu/motor... itt a polinni henger az 50 es mar nem eladdo mert ugy nez ki lesz blokkkom és kell arra de a polinni elado!engedek az arbol ! megtudunk egyezni de akkor gyorsan szolj.mert van sok erdeklodo nekkem.nem kell eladom masnak akkor :D """TUAREG50""
Ezen már én is gondolkoztam, mert én is néha felpörgetem, hogy halljam ahogy vissza'morog' :D De én inkább hagyom úgy ahogy van.. :) Egyetlen átka a dupla csőnek, hogyha sport dobot szeretnél venni akkor mingyárt 2x annyiba kerül.. :D
Sziasztok ! :D Véletlenül nem alakított át valaki Aprilia Pegaso 650-esen gyári dobot ? Valami tapasztalat esetleg? (így is jó a hangja a gépnek,de néha csak azért pörgetem kicsit h. vissza puhhanjon a kipufogó ezért vetemednék átalakításra, sajnos két új dobra nincs pénzem... .)
Mi van Csabi, kipihizted már magad?
Majd átveszi az ipart....

Elfelejtettem egy képet csatolni valamelyik hsz-hez. Arról szól amiről most írsz.
Írtam is ezt valamelyik hsz. végén tegnap v. tegnapelőtt.
A "P.M.S" az FHP, a "D" az alapelőgyújtás pontja.