Skyton, én már csináltam ilyet, vagyis amiben nem volt beleraktam.
Ide kell még egy fogaskerék, (képen) amit az hajt meg amin van a racsni egyik fele. Egy közbetét fogaskerék ez és a kuplungkosár közé....
Meg kell egy csavart is csinálni, majd ha a blokkfelet leveszed meglátod, (most egy rövid van benne, hátulról betekrve a blokkba a tengelyközéppel egy vonalban) a racsni külső felét az támasztja meg, hogy a felhúzott rugó ne "tekeredjen le". Mert mikor rakod össze, akkor a rúgót fel kell tekerni, hogy a berugókart majd visszatudja húzni alaphelyzetbe.
Meg amivel sokat szívtam az a megfelelő vastagságú O gyűrű.
A váltó tengelyét és a berugótengelyt le kell egymásközt tömíteni.
Ez úgy történik, hogy a berugótengely belső végében van egy horony. Ide beteszed az O gyűrűt és rátolod a váltótengelyre.
A vastagság meg azért fontos, hogy ne legyen túl szoros, mert akkor ha lenyomod a kart, a váltót is húzza magával vagy fordítva, de viszont tömítsen is jól, mert kifolyik a tengely és a csőtengely között a váltóból az olaj....
Én eltaláltam a jó a méretet és mikor raktam össze bezsíroztam a horonynál jól, meg a tengelyeket is, hogy ne csak szárazon csúszkáljanak egymáson a tengelyek.
Ja meg a második képen az enyémet láthatod, a kis műanyag fogaskerékre kell hézagoló alátét, hogy ne tudjon a dekni felé kicsúszni az egész. De vigyázz nehogy vastagabbat rakj, mert akkor befelé szorítja meg a lehúzott dekni az egészet.
Az első képen 123-as blokknak a tengelye látható. Annyi a különbség, hogy a belső végén nincs horony a zégergyűrűnek. A 127-esén meg van.
Én nem raktam az enyémbe, mert ahhoz középen kellett volna széthúzni hozzá a blokkot, azt meg nem akartam. Ezért fontos a kis műanyag fogaskerék és a dekni megfelelő kihézagolása, meg egyébként se kell ott annak az egésznek ki-be szédelegni....
hali mindenkinek
véletlenül nem tudja hogy mi kell még a tuareg rotax 127 es berugószettjéhez...
no meg hogy a képen látható dolgok passzolnak e ?
köszi előre is
Időpont, Augusztus 20.-a
Helyszín még tisztázatlan, a résztvevőktől függ, de valami köztes hely a jelentkezők induláspontjától kiindulva. (közös megegyezés tárgya)
Jelentkezzen aki akar jönni!
Feliratkozni úgy lehet, hogy másold ki ebből a hozzászólásból a szöveget és illeszt be a sorba a neved.
(Írd meg a motorod típusát is, ha akarod.)
Időpont, Augusztus 20.-a
Helyszín még tisztázatlan, a résztvevőktől függ, de valami köztes hely a jelentkezők induláspontjától kiindulva. (közös megegyezés tárgya)
Jelentkezzen aki akar jönni!
Feliratkozni úgy lehet, hogy másold ki ebből a hozzászólásból a szöveget és illeszt be a sorba a neved.
(Írd meg a motorod típusát is, ha akarod.)
lassan nem art szervezkedni kisse ha akarunk vmit
kezdjunk el feliratkozni akkor ahogy szoktuk hogy kik jonnek hogy uticelt valaszthassunk utana ami mindenkinek jo nagyjabol
Galériában találtam, megbújik egy 600-as Tuareg a többi motor között...
Ez a gép tavaly év eleje vagy tavalyelőtt ősszel volt a hírdetések között, rögtön felismertem.
Karbi... hagyj békén velük.... Én most szívok a kocsiéval. A szél lebaszta a motorháztetőt, csatt rá a karbira....
Az úszót ragasztom éppen.... vagyis remélem jó lesz. Valami porózus akármiből van. Megsérült, szerintem megszívja magát benzinnel, ezért próbálom befoltozni. Ilyen az Én szerencsém.... Csak egy sima átfújatásnak indult, mert baszakodott az alapjárat... új szűrőt is raktam neki.... erre tessék. Lehet hétfőn kajtathatok a bontókba egy másikért....
Én nem valószínű, h el tudok menni a találkozóra, mert nem sikerült láncot cserélnem, így nem merek vele túl messzire menni.. :/ kb októberben tudom majd csak felújítani az ösztöndíjamból. :)
Motoroznak! :)
Èn nem!
1 oka: nem.vagyok otthon
2.oka: szopat a karbim ugyhogy lassan tudathasadást kapok tőle! Na de holnap lesz a napja hogy jonak.kellene lennie! :)
Menni megy,csak vagy sokat kap,vagy keveset,vagy folyik!
Pedig jo lenne szűkiteni a kört! Lassan eltelik az idő! :) A Duna jobb vagy bal oldala a szimpatikus?! Csak mert addig épitek egy tutajt amin elusztatom magam odáig! :) Csak kérdés melyik partyán dobjam ki a horgonyt! Nehogy a tulpartról integessetek hogy "bakker rossz helyen vagy vaze"!
Mennyire pakoltad össze a gépet?
Ha van rá módod légyszíves, nézd azt meg, hogy mennyire jó az álláspontom. Szeretnék megbizonyosodni róla, hogy jól gondoltam-e azt, hogy ha le van fixálva a vezérkerék a két csavarral a h.fejnek, akkor a főtengely jelen van-e.
Ide kell még egy fogaskerék, (képen) amit az hajt meg amin van a racsni egyik fele. Egy közbetét fogaskerék ez és a kuplungkosár közé....
Meg kell egy csavart is csinálni, majd ha a blokkfelet leveszed meglátod, (most egy rövid van benne, hátulról betekrve a blokkba a tengelyközéppel egy vonalban) a racsni külső felét az támasztja meg, hogy a felhúzott rugó ne "tekeredjen le". Mert mikor rakod össze, akkor a rúgót fel kell tekerni, hogy a berugókart majd visszatudja húzni alaphelyzetbe.
Meg amivel sokat szívtam az a megfelelő vastagságú O gyűrű.
A váltó tengelyét és a berugótengelyt le kell egymásközt tömíteni.
Ez úgy történik, hogy a berugótengely belső végében van egy horony. Ide beteszed az O gyűrűt és rátolod a váltótengelyre.
A vastagság meg azért fontos, hogy ne legyen túl szoros, mert akkor ha lenyomod a kart, a váltót is húzza magával vagy fordítva, de viszont tömítsen is jól, mert kifolyik a tengely és a csőtengely között a váltóból az olaj....
Én eltaláltam a jó a méretet és mikor raktam össze bezsíroztam a horonynál jól, meg a tengelyeket is, hogy ne csak szárazon csúszkáljanak egymáson a tengelyek.
Ja meg a második képen az enyémet láthatod, a kis műanyag fogaskerékre kell hézagoló alátét, hogy ne tudjon a dekni felé kicsúszni az egész. De vigyázz nehogy vastagabbat rakj, mert akkor befelé szorítja meg a lehúzott dekni az egészet.
Az első képen 123-as blokknak a tengelye látható. Annyi a különbség, hogy a belső végén nincs horony a zégergyűrűnek. A 127-esén meg van.
Én nem raktam az enyémbe, mert ahhoz középen kellett volna széthúzni hozzá a blokkot, azt meg nem akartam. Ezért fontos a kis műanyag fogaskerék és a dekni megfelelő kihézagolása, meg egyébként se kell ott annak az egésznek ki-be szédelegni....
Na jó szerelést!