Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így is jó.
A jelekkel mi a helyzet? Ha áttekered a főtengelyt 360°-al akkor egymáshoz képest hogy fognak állni?
mert lábbal átbírom tekerni a motort. de kézzel se tudtam átfordítani csak a vezérmű tengelyt (a rugók erősebbek). elvileg ha a főtengőn forgatok 360fokot ,akkor jó lesz?
Szikra, anyag van?
Ha van, akkor 180° tedd arrébb a vezérlést. Szerintem.

Ui: Ha csak a két tárcsán van jel, nem lehet, hogy egymással szembe kell nézniük?
Összeraktam, jelet a jelre, mindent ahogy kell. a Szíj se húzta el a jelről. em indul. Lábbal átlehet tekerni. Tehát úgy kapták le a szíjjat ahogy kell. fellazított spanolónál hiába jelöltem én össze

Úgyhogy vagy kitolom a kert végébe a keríésdísznek, vagy valaki segít. Keresek könyvet hozzá. Az a vicc hogy a deknin nincs JEL, csak a két tárcsán.
Hali! 125 ccm Aprilia Tuareghez keresek gyújtótrafót feketét bontva. Rotax blokkos (127 fekete). Akinek van légyszi írjon árral.
sziasztok
valaki nem tud esetleg rotax 127 blokkba berúgó átalakítószettet...úgy döntöttem nem kínlódom tovább az önindítóval...köszi előre is
Tudok benne segiteni, ha érdekel emailon irj rám!
patvaros87@gmail.com
Üdv
helló nem tud valaki tuareg 125 berúgókatr és power membránt
Szétszedtem teljesen a karbit elvolt dugulva kipucoltam összeraktam. Most jobb lett valamivel de nem jó viszont észrevettem hogy ha a nagy csavart ami a subert emeli kitekerem akkor legalább leejti a fordulatot rendesen de nincs egyáltalán alapjárat ha beljebb tekerem már nem ejti a fordulatot 3ezren pörög és egyszer csak elkezdi ejteni és utána áll le.
Nekem nem volt vicces 4k ert.
Nem szoktam végig forgatni csak kíváncsi voltam a fordszámmérő szerint menyit forog.
Csak azért kérdeztem mert nem tudtam hogy ennek meddig kéne forognia meg a mito az 13 fölé forog terhelve és ahhoz próbáltam viszonyítani. A gyorsulásával meg vagyok elégedve még így nagyobb első lánckerékkel is ha elforog feljön kerékre.
Szét kell ontani teljesen. mindent amit ki lehet csavarozni szét szeded és sűrített levegővel átfújatod. A 8 báros levegőnyomás kiviszi belőle a koszt.
10 ezerig forog, az jó. 12000-ig talán 34-es karbival forogna le, ha.... (A max fordulatot a szívó oldal keresztmetszete határozza meg.) 9500 felett felesleges hajtani, 9000-9750 között adja le a maximális lóerőt gyári adat szerint.
Én személy szerint állóhelyből indulva, ha 10 ezerig elhúzatom alig tudok rajtamaradni. Csúszok hátra, meg kapaszkodni is nehéz....
De Én nem hajtom ki a belét, kell ez még holnap is. Max. 7000-et 7500-at ha forog nálam. Ilyenkor van 95-100 Km/h-nál. Utazóra kevesebbre szoktam beállni, 5500-as fordulat, sebesség ilyenkor 80 körül van. Az út minőségétől nagyban függ az utazó....
nekem 120-as van benne, 10- elforog, nekem üresben leforogja az órát, de minek? 10 ezernél tovább pörgetni már csak kínzás.
Nagyon nem szedtem még szét csak a fúvókákat kiszedtem és annyi de akkor ma teljesen szétszedem. Bekötöttem a fordszámmérőt és 10ezerig forog kicsit kevésnek tűnik nem kéne tovább forognia?
Értem.
Nem tudom fejből a méreteket. Leírva sincs sehol, csak 34-esé.
Kérdezz be az AF1-es vagy az RS fórumra. Ott lehet tudja valaki a 28-as méreteit.
Nem hiszem egyébként. Inkább valami dugulása van.
Tavaly két napon át szívatott, mire észrevettem, hogy a kehelycsövön az egyik kis nagyon pici lyuk el van tömődve.... Menni nem akart rendesen, volt, hogy haza is tolatta magát.... egy kis hangyafasznyi lyuk eltömődése miatt. Vagy ötször szedtem szét a karburátort... De jó lett!
Igen be volt csomagolva. Már megcsináltam hogy forogjon vissza meg nem vennék mert meg kellett vágnom az egyik végét hogy illeszkedjen. Ma nekiesek akkor a karbinak de nem lehet hogy rosszúl van fúvókázva? Nem tudod a gyári méreteket?
Végre.
Jöhet a képes beszámoló nyugodtan!
Be volt csomagolva gyári fóliába? Ha be, nem ők tehetnek róla, régóta rohad a polcon..... de küld vissza, ha annyira rossz.

Karbit meg nagynyomású sűrített levegővel fújasd át. Minden apró kis lyukat rajta darabokra szedve!
jo napot! Ujra itt. rakom osszefele a gepet. osszes tomites, szimering kicserelve, deknit heftelik. nem kapok sehol hatso fektarcsat. 125 tuarege nem jo. van gyari kezvedo, daytona markolatfutes, nappali menetfeny a park izzo helyen oriasi LED figyl :) gyari lapat tukrok, kap vadonat uj Mitas e07 gumikat is. uj indito rele is kijar a felujitashoz. ja meg uj kuplungbowden. ha kesz szolok! addig is fenykepes dokumentaciot irok a geprol. Talan eladom ha lesz ra jelentkezo ;)
Italmondo olyan új fordszámmérő spirált küldött ami be volt rohadva.
Ma kipucolom még egyszer de nekem ez a motor mindig ilyen volt sose volt normális alapjárata párszor már kipucoltam meg próbáltam állítani a karbit de nem lett jobb.
Hali! 125 ccm aprilia tuareghez keresek gyújtótrafót feketét. Rotax blokkos(fekete). Akinek van légyszi írjon rám árral.