mert lábbal átbírom tekerni a motort. de kézzel se tudtam átfordítani csak a vezérmű tengelyt (a rugók erősebbek). elvileg ha a főtengőn forgatok 360fokot ,akkor jó lesz?
Összeraktam, jelet a jelre, mindent ahogy kell. a Szíj se húzta el a jelről. em indul. Lábbal átlehet tekerni. Tehát úgy kapták le a szíjjat ahogy kell. fellazított spanolónál hiába jelöltem én össze
Úgyhogy vagy kitolom a kert végébe a keríésdísznek, vagy valaki segít. Keresek könyvet hozzá. Az a vicc hogy a deknin nincs JEL, csak a két tárcsán.
Szétszedtem teljesen a karbit elvolt dugulva kipucoltam összeraktam. Most jobb lett valamivel de nem jó viszont észrevettem hogy ha a nagy csavart ami a subert emeli kitekerem akkor legalább leejti a fordulatot rendesen de nincs egyáltalán alapjárat ha beljebb tekerem már nem ejti a fordulatot 3ezren pörög és egyszer csak elkezdi ejteni és utána áll le.
Csak azért kérdeztem mert nem tudtam hogy ennek meddig kéne forognia meg a mito az 13 fölé forog terhelve és ahhoz próbáltam viszonyítani. A gyorsulásával meg vagyok elégedve még így nagyobb első lánckerékkel is ha elforog feljön kerékre.
Szét kell ontani teljesen. mindent amit ki lehet csavarozni szét szeded és sűrített levegővel átfújatod. A 8 báros levegőnyomás kiviszi belőle a koszt.
10 ezerig forog, az jó. 12000-ig talán 34-es karbival forogna le, ha.... (A max fordulatot a szívó oldal keresztmetszete határozza meg.) 9500 felett felesleges hajtani, 9000-9750 között adja le a maximális lóerőt gyári adat szerint.
Én személy szerint állóhelyből indulva, ha 10 ezerig elhúzatom alig tudok rajtamaradni. Csúszok hátra, meg kapaszkodni is nehéz....
De Én nem hajtom ki a belét, kell ez még holnap is. Max. 7000-et 7500-at ha forog nálam. Ilyenkor van 95-100 Km/h-nál. Utazóra kevesebbre szoktam beállni, 5500-as fordulat, sebesség ilyenkor 80 körül van. Az út minőségétől nagyban függ az utazó....
Nagyon nem szedtem még szét csak a fúvókákat kiszedtem és annyi de akkor ma teljesen szétszedem. Bekötöttem a fordszámmérőt és 10ezerig forog kicsit kevésnek tűnik nem kéne tovább forognia?
Értem.
Nem tudom fejből a méreteket. Leírva sincs sehol, csak 34-esé.
Kérdezz be az AF1-es vagy az RS fórumra. Ott lehet tudja valaki a 28-as méreteit.
Nem hiszem egyébként. Inkább valami dugulása van.
Tavaly két napon át szívatott, mire észrevettem, hogy a kehelycsövön az egyik kis nagyon pici lyuk el van tömődve.... Menni nem akart rendesen, volt, hogy haza is tolatta magát.... egy kis hangyafasznyi lyuk eltömődése miatt. Vagy ötször szedtem szét a karburátort... De jó lett!
Igen be volt csomagolva. Már megcsináltam hogy forogjon vissza meg nem vennék mert meg kellett vágnom az egyik végét hogy illeszkedjen. Ma nekiesek akkor a karbinak de nem lehet hogy rosszúl van fúvókázva? Nem tudod a gyári méreteket?
jo napot! Ujra itt. rakom osszefele a gepet. osszes tomites, szimering kicserelve, deknit heftelik. nem kapok sehol hatso fektarcsat. 125 tuarege nem jo. van gyari kezvedo, daytona markolatfutes, nappali menetfeny a park izzo helyen oriasi LED figyl :) gyari lapat tukrok, kap vadonat uj Mitas e07 gumikat is. uj indito rele is kijar a felujitashoz. ja meg uj kuplungbowden. ha kesz szolok! addig is fenykepes dokumentaciot irok a geprol. Talan eladom ha lesz ra jelentkezo ;)
Ma kipucolom még egyszer de nekem ez a motor mindig ilyen volt sose volt normális alapjárata párszor már kipucoltam meg próbáltam állítani a karbit de nem lett jobb.
A jelekkel mi a helyzet? Ha áttekered a főtengelyt 360°-al akkor egymáshoz képest hogy fognak állni?
Ha van, akkor 180° tedd arrébb a vezérlést. Szerintem.
Ui: Ha csak a két tárcsán van jel, nem lehet, hogy egymással szembe kell nézniük?
Úgyhogy vagy kitolom a kert végébe a keríésdísznek, vagy valaki segít. Keresek könyvet hozzá. Az a vicc hogy a deknin nincs JEL, csak a két tárcsán.
valaki nem tud esetleg rotax 127 blokkba berúgó átalakítószettet...úgy döntöttem nem kínlódom tovább az önindítóval...köszi előre is
patvaros87@gmail.com
Üdv
10 ezerig forog, az jó. 12000-ig talán 34-es karbival forogna le, ha.... (A max fordulatot a szívó oldal keresztmetszete határozza meg.) 9500 felett felesleges hajtani, 9000-9750 között adja le a maximális lóerőt gyári adat szerint.
Én személy szerint állóhelyből indulva, ha 10 ezerig elhúzatom alig tudok rajtamaradni. Csúszok hátra, meg kapaszkodni is nehéz....
De Én nem hajtom ki a belét, kell ez még holnap is. Max. 7000-et 7500-at ha forog nálam. Ilyenkor van 95-100 Km/h-nál. Utazóra kevesebbre szoktam beállni, 5500-as fordulat, sebesség ilyenkor 80 körül van. Az út minőségétől nagyban függ az utazó....
Nem tudom fejből a méreteket. Leírva sincs sehol, csak 34-esé.
Kérdezz be az AF1-es vagy az RS fórumra. Ott lehet tudja valaki a 28-as méreteit.
Nem hiszem egyébként. Inkább valami dugulása van.
Tavaly két napon át szívatott, mire észrevettem, hogy a kehelycsövön az egyik kis nagyon pici lyuk el van tömődve.... Menni nem akart rendesen, volt, hogy haza is tolatta magát.... egy kis hangyafasznyi lyuk eltömődése miatt. Vagy ötször szedtem szét a karburátort... De jó lett!
Jöhet a képes beszámoló nyugodtan!
Karbit meg nagynyomású sűrített levegővel fújasd át. Minden apró kis lyukat rajta darabokra szedve!