nah srácok :D Sziasztok , kis érdekesség mióta használom rendesen a motort (kb 2000km-ter-t tettem bele) átlag fogyasztás 5.5l körül van gyári adatra én 6.7 et találtam :D szóval nem tudom ki hogy csinálja én 5 liter alá egyszer tudtam vinni régebben de ahoz mindenhol be kell tartani mindent és nem száguldozni kigyorsításokkal mindenel együtt simán 5.5 fölé viszed :D nagyon jó gép ( Pegaso 650) magyar utakra nem kell jobb, alkatrész utánpótlás szar,...
Esetleg valakinek van tapasztalata lánc ledobással állítóla új láncal is hajlamos megtenni most cserélek majd lánc lánc kereket mert lehajította magáról ( véletlenül 55 körül négyesbe megcsavartam és le is dobta ) :S
Ahogy a többiek is írták, én Cross bukóval használom.
Amíg Tuaregem volt, addig nem volt nagy gond , mert nem száguldoztam vele egyáltalán.. Most a Pegasoval 120-as tempónál már lehet érezni, hogy nem erre való a Cross bukó..
A kialakítása miatt oldalszélnél is jobban cibálja a fejedet a szél mint egy zárt bukóban...
Esőben ahogy már írták, jól tudja csípni az arcodat... :)
De.. Mindenre van megoldás:
Esőben pl felveszel 1 kendőt alá, vagy nekem pl már orrvédős szemüveg van benne, így az véd az esőtől is.
Ha 120 felett nem az eget bámulod, hanem inkább az utat nézed, akkor nincs nagy gond a menetszéllel sem.. :D
Én a menetzaj ellen pl ha hosszabb útra megyek, akkor mindig bedugom a fülest a fülembe még akkor is, ha nem kapcsolok zenét.. A motor hangját és a forgalom zaját így is hallom, csak a szelet nem..
Nekem amiért nagyon kell a cross bukó, mert nem bírja a szemem a nagyon erős fényeket (nap, éjszaka lámpák, refi.. :D stb) és ha úgy hajtom a fejem akkor jó napellenző.. :D
van benne ami kell szerencsere nem eszegeti megkeressuk utana elharitjuk azt a kis szivargast ahogy mondod
hat az tuti hogy tenyleg nehez jo kereket venni bontottan, sok ramatyot lattam mar en is az evek alatt....
ha veszel egy ujat az tuti jo lesz, ha meg alu akkor nezd a jo oldalat hogy konnyebb lesz a moci vmivel es leg nem rozsdasodik majd
sajna az acel felink belso resze egy ido utan rendesen elkezd rozsdasodni es ha nincs idoben kezelve akkor szepen meg is eszi belulrol
sziasztok..50 es számlap eladó vázzal együtt olcsón.. gabor8181@freemail.hu és tuareg rx hátsólámpa is olcsón megválnék tőle.. nem csak a búra hanem cak pakk komplett lámpa..
Én egy darabig nyitott-cross bukóval jártam , nyáron tök jó jön a menet szél király de ha egy kicsit is szemerkél az eső olyan mintha ezer szúnyog csípné a képed. Túrázni zárt bukót választottam de olyat amit állból fellehet nyitni az egész elejét így nagy melegben mégha nem is száguldozol nagyon kellemes viselet én így használom a legtöbbet.
Esetleg motoros barátodtól, ismerősödtől kérhetsz próbára egyet-egyet.
Így legalább saját véleményt tudsz alkotni mindkettőről.
De szerintem a zárt lesz a nyerő, mert legalább ahhoz még külön szemüveg sem kell, mint a cross bukóhoz. Meg nem mellesleg, ha elkap az eső, akkor nem csap az arcodba a víz a zártban.
Köszi a megerősítést! Mondjuk nekem mint tök kezdő motorosnak a menetszeles rángatás eszembe sem jutott , de éreztem, hogy nem az igazi. Ettől még persze jól néznek ki .
Zárt rendszerű az jobb. A crossal az a baj, hogy cibálja a menetszél már jó utazó tempónál.
Viktornak az van/volt, majd ír róla. Én a zártra szavazok, nem zavaró benne a menetszél. De attól függetlenül általában az olcsóbb zárt sisakok fütyülnek a menetszéltől.....
Cseppen az olaj? Legalább van benne....
Tartós üzem kihozta amit kell, általában ez így szokott lenni. Megoldod Te azt hamar.
Hamarabb mondtam volna, szerintem mondtam és Te is ajánlottad csak már elfelejtettük. :D
Válaszolt az ürge, spanyol gyártmányú a felni és alu. Szerintem kap egyet a motor, megérdemli. Használtban benne van a sansz, hogy üt, tojás alakú stb. Benned bízok, biztos nem sózol rám egy ócskaságot, de valami idegentől hát lutri.... ezt látni kell.
Meg az is a baj, hogy eléggé rozsdás már az eredeti belül... lecsiszoltam lekezeltem múltkor de azért piszkálja a fantáziát. Az új, mégis csak új.
Jobban örülnék acél felninek mint az eredeti, de az istenért alig lehet felhajtani újat 21-est......
Esetleg, ha valaki tud új acél felnit 21 colost az szóljon!
Bukósisak tekintetében mi a tapasztalatotok? Milyen sisakot érdemes venni, ha én főkét túrázgatni szeretnék (már amennyire ezt a kis winddel meglehet tenni) és munkába járni a motorral. Nekem a cross sisakok tetszenek, de nem tudom túrázni nem praktikusabb egy zárt rendszerű sisak?
Fékbetéttel ne szarozz, hogy használtat teszel bele! Vagy vegyél újat, vagy ezeket ferodoloztasd fel. Italmondónál biztos lesz, betét is, meg spirál is, csak beszélj velük telefonon. Webáruházban nincs kint minden....
Csak rákérdeztem hátha van valakinek. De ha nincs nem fogok rajta spórolni mert kell csak nem találtam italmondon hozzá azért kérdeztem hogy az af1 be ugyan olyan van e.
hat sajna nem volt hozzaszokva a palya tempohoz a spiralom, leves felenk a palya de majd nezek egy ujat es azzal se lesz gond utana.
a moci egyben van szerencsere, most neztem van egy pici olajszivargasom vmerre mert van par csep alatta, majd kinyomozzuk mi lehet az de bizonyitotta hogy turaenduro
ha hamarabb mondod a felnit lett volna prima elso kerekem, par hete adtam el aproert..
nekem az elso fektarcsat kell cserelnem mert ut. muszakin kuzdelmes volt a fekpad hogy hatarertek alatt legyen a meres
sok embertol hallottam mar en is korabban is aki volt azon a reszen hogy azota is vissza vagyik, s most mar ertem es en is ezt erzem
a Pag szomszedsagaba voltunk mi is, a Vir-en volt az apartmanunk
az ára 4e
Esetleg valakinek van tapasztalata lánc ledobással állítóla új láncal is hajlamos megtenni most cserélek majd lánc lánc kereket mert lehajította magáról ( véletlenül 55 körül négyesbe megcsavartam és le is dobta ) :S
Amíg Tuaregem volt, addig nem volt nagy gond , mert nem száguldoztam vele egyáltalán.. Most a Pegasoval 120-as tempónál már lehet érezni, hogy nem erre való a Cross bukó..
A kialakítása miatt oldalszélnél is jobban cibálja a fejedet a szél mint egy zárt bukóban...
Esőben ahogy már írták, jól tudja csípni az arcodat... :)
De.. Mindenre van megoldás:
Esőben pl felveszel 1 kendőt alá, vagy nekem pl már orrvédős szemüveg van benne, így az véd az esőtől is.
Ha 120 felett nem az eget bámulod, hanem inkább az utat nézed, akkor nincs nagy gond a menetszéllel sem.. :D
Én a menetzaj ellen pl ha hosszabb útra megyek, akkor mindig bedugom a fülest a fülembe még akkor is, ha nem kapcsolok zenét.. A motor hangját és a forgalom zaját így is hallom, csak a szelet nem..
Nekem amiért nagyon kell a cross bukó, mert nem bírja a szemem a nagyon erős fényeket (nap, éjszaka lámpák, refi.. :D stb) és ha úgy hajtom a fejem akkor jó napellenző.. :D
ha van erdeklodes majd tolok fel meg kepeket.meg van talan vidi is
hat az tuti hogy tenyleg nehez jo kereket venni bontottan, sok ramatyot lattam mar en is az evek alatt....
ha veszel egy ujat az tuti jo lesz, ha meg alu akkor nezd a jo oldalat hogy konnyebb lesz a moci vmivel es leg nem rozsdasodik majd
sajna az acel felink belso resze egy ido utan rendesen elkezd rozsdasodni es ha nincs idoben kezelve akkor szepen meg is eszi belulrol
Így legalább saját véleményt tudsz alkotni mindkettőről.
De szerintem a zárt lesz a nyerő, mert legalább ahhoz még külön szemüveg sem kell, mint a cross bukóhoz. Meg nem mellesleg, ha elkap az eső, akkor nem csap az arcodba a víz a zártban.
Viktornak az van/volt, majd ír róla. Én a zártra szavazok, nem zavaró benne a menetszél. De attól függetlenül általában az olcsóbb zárt sisakok fütyülnek a menetszéltől.....
Tartós üzem kihozta amit kell, általában ez így szokott lenni. Megoldod Te azt hamar.
Hamarabb mondtam volna, szerintem mondtam és Te is ajánlottad csak már elfelejtettük. :D
Válaszolt az ürge, spanyol gyártmányú a felni és alu. Szerintem kap egyet a motor, megérdemli. Használtban benne van a sansz, hogy üt, tojás alakú stb. Benned bízok, biztos nem sózol rám egy ócskaságot, de valami idegentől hát lutri.... ezt látni kell.
Meg az is a baj, hogy eléggé rozsdás már az eredeti belül... lecsiszoltam lekezeltem múltkor de azért piszkálja a fantáziát. Az új, mégis csak új.
Jobban örülnék acél felninek mint az eredeti, de az istenért alig lehet felhajtani újat 21-est......
Esetleg, ha valaki tud új acél felnit 21 colost az szóljon!
Amit a lábtartó eltakar szöveget, ha még kipótolnád, hogy ide leírod akkor lenne az igazi.
Fékbetéttel ne szarozz, hogy használtat teszel bele! Vagy vegyél újat, vagy ezeket ferodoloztasd fel. Italmondónál biztos lesz, betét is, meg spirál is, csak beszélj velük telefonon. Webáruházban nincs kint minden....
Keresek 50es windhez a kábelköteg első és hátsó szakaszát összekötő középső egységet. Tudtok nekem ebben segíteni?
Köszönöm!
a moci egyben van szerencsere, most neztem van egy pici olajszivargasom vmerre mert van par csep alatta, majd kinyomozzuk mi lehet az de bizonyitotta hogy turaenduro
ha hamarabb mondod a felnit lett volna prima elso kerekem, par hete adtam el aproert..
nekem az elso fektarcsat kell cserelnem mert ut. muszakin kuzdelmes volt a fekpad hogy hatarertek alatt legyen a meres
a Pag szomszedsagaba voltunk mi is, a Vir-en volt az apartmanunk