üdv skacok
szerintetek a 125 ös 87 es ikerlámpásra felmenne az újabb wind-ek blokkvédőburkolata? valaki nem próbálta rá már egyszer estleg?
köszi előre is
Az zsír lenne, igazából ha nincs letörve az index kapcsoló, meg a duda nyomógombja, az már jó. Esetleg képet tudnál küldeni? A kettőért mennyit kérsz?
Ha mailban jobb akkor: b.peti93@freemail.hu
Köszi előre!
Apriliás társak!
Pár hete ajánlottak nekem egy fórumot, azóta oda is benézek rendszeresen. Pegaso topic van külön, és szoktak is írogatni néha.
Most linkeltek egy Aprilia találkozót, ami jövőhéten lesz. Találjátok ki, hogy hol!? - Gyöngyös.
Sajnos én biztos nem tudok elmenni, mert már túl későn tudtam meg, de azért belinkelem hátha valaki ráér, és elmegy képviselni minket. http://www.rsvforum.com/hir.ph...
Sokat járnak a gondolataim a leendő motorom fényezésének ügyén.
Nekem wind 50-em lesz. Kissé lelakott jelenleg, és arra gondoltam, hogy az eredetihez hasonló fényezést szeretnék adni neki, azzal a különbséggel, hogy nekem nem tetszik ha csak a fejidom teljesen kék, a tanktól hátrafelé meg szinte fehér az egész és matricázott. Lehetséges, hogy nem csak ilyen az eredeti fényezése az ötvenesnek, de én szinte csak ilyenbe futottam bele netes keresgéléseim közben. És persze azt sem tudom, hogy mely évjárat milyen színekkel rendelkezik. Az enyémen kék volt a gyári fejidom,és a kormánya is kék.
Arra gondoltam, hogy a 125ösök színfelosztása közelebb áll a szívemhez, így ezt gondoltam fő csapásiránynak.
A kérdésem az lenne hozzátok, hogy gyári fényezés esetén a színek magasfényűek, vagy selyemfényűek? Illetve, lenne-e olyan kedves valaki, hogy egy gyári tuareg és wind feliratot fotózna nekem és írna hozzá méretezést? Csak az arányok könnyebb megtartása véget. Csatolok egy képet mire is gondoltam. Azt hiszem ezt innen mentettem.
Ha vizet szív egy motort, ott el tud görbülni a hajtókar, mert a folyadékokat nem lehet összenyomni.
Itt nálad szerintem ilyesmi nem történt, mert a dugattyú fölé akkor kerülhetett víz, mikor meglazítottátok a hengerfejet.
A kétütemű a forgattyúsházba szív. A forgattyúsházba, meg max. kisebb lett az elősűrítőtér. Gondot nem okoz, a kevés víz, csak ki kell teljesen szárítani mindent.
Víz.... víz helyett fagyállóval töltsétek fel mindenképp. A víz nem keni a vízszivattyút, főleg a csapvíz, de a desztillált se. Szóval erre figyeljetek oda.
Holnap megyek arra, szólok neki hogy szedje össze magát, mert viszem az egész motort cakkli-pakk és rakja rendbe. Mekkora kárt okozhat a víz a hengerben, főleg hogy új volt?
Konkrétan szerelő csinálta a blokkfelújítást, pont azért hogy ne legyenek ilyen bakik... Most megnéztük, új gumigyűrű van, mert a régi a régi hengeren rajta van.
Ajjaj. Első tippem hengertalp tömítés.
Tavaly így megszívtam Én is. De nekem elég volt felönteni fagyállóval, már szivárgott alóla.
A hibát ott követtem el, hogy csak a tömítés szárazon..... Na hengerfej le, henger feljebb húzva annyira, hogy a gyűrűk még nem jöttek ki a hüvelyből, tömítés is feljebb, blokkot beken, tömítés rá, tömítést is beken és vissza az egész, aztán lehúzás. Pihi pár óra biztosan megkössön a paszta.
Felöntöttem fagyállóval és jó lett.
Hengerfej és a henger közé új gumigyűrűt raktál?
Én pont most jövök mesélni. Moci pöfög, nekiállunk karbit belőni, tű jó helyen, fúvóka mérete okés. Járatjuk, kipufogó és power körül csöpörög valami. Alul a blokkon csavar ki, ömlik a hűtővíz a főtengelytől. Levettük a hengerfejet, minden úszik a vízben......... :(((((
Gugliba nézd meg a képeken és látod a különbségeket. Szerintem nem, bár nincs lehetetlen ugye.....