Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felfogatása tuti nem egyezik. De a mérete sem.
Gugliba nézd meg a képeken és látod a különbségeket. Szerintem nem, bár nincs lehetetlen ugye.....
Jó ez így "írásban" is.
üdv skacok
szerintetek a 125 ös 87 es ikerlámpásra felmenne az újabb wind-ek blokkvédőburkolata? valaki nem próbálta rá már egyszer estleg?
köszi előre is
Nem! Benne van a nevében! RV meg AM! Ne is probáld!
Az zsír lenne, igazából ha nincs letörve az index kapcsoló, meg a duda nyomógombja, az már jó. Esetleg képet tudnál küldeni? A kettőért mennyit kérsz?
Ha mailban jobb akkor: b.peti93@freemail.hu
Köszi előre!
igen elvileg van de nem ilyen szép állapotban mint a képen....de akad az is...:)
Helló!
Ha van balos világításkapcsolód, akkor érdekelne a féklámpával együtt. Együtt szeretném venni a postaköltség miatt.
49 ccm es váz bilétával együtt eladó5000ft 30 605 6883
tuareg hátsólámpa szép állapotban eladó 3000ft
30 605 6883
Jövőhéten, beszélek itt badarságokat.
Most szombaton lesz.

(az éjszakás műszak átka, azt sem tudom milyen nap van)
Apriliás társak!
Pár hete ajánlottak nekem egy fórumot, azóta oda is benézek rendszeresen. Pegaso topic van külön, és szoktak is írogatni néha.
Most linkeltek egy Aprilia találkozót, ami jövőhéten lesz. Találjátok ki, hogy hol!? - Gyöngyös.
Sajnos én biztos nem tudok elmenni, mert már túl későn tudtam meg, de azért belinkelem hátha valaki ráér, és elmegy képviselni minket.
http://www.rsvforum.com/hir.ph...

A Pegaso topic: http://www.rsvforum.com/forumH...

Üdv.
Néha hiányolom a Like gombot a fórumról. Pedig nem vagyok nagy faszbuk fan, de az ilyen képeknél bizony szükség lenne rá.
Gratulálok hozzá! Nagyon szép!

Köszi a segítséget!
Ez az én motorom :D majd holnap megmérem neked a matrica méretét
Jó estét márkatársak!

Sokat járnak a gondolataim a leendő motorom fényezésének ügyén.
Nekem wind 50-em lesz. Kissé lelakott jelenleg, és arra gondoltam, hogy az eredetihez hasonló fényezést szeretnék adni neki, azzal a különbséggel, hogy nekem nem tetszik ha csak a fejidom teljesen kék, a tanktól hátrafelé meg szinte fehér az egész és matricázott. Lehetséges, hogy nem csak ilyen az eredeti fényezése az ötvenesnek, de én szinte csak ilyenbe futottam bele netes keresgéléseim közben. És persze azt sem tudom, hogy mely évjárat milyen színekkel rendelkezik. Az enyémen kék volt a gyári fejidom,és a kormánya is kék.
Arra gondoltam, hogy a 125ösök színfelosztása közelebb áll a szívemhez, így ezt gondoltam fő csapásiránynak.
A kérdésem az lenne hozzátok, hogy gyári fényezés esetén a színek magasfényűek, vagy selyemfényűek? Illetve, lenne-e olyan kedves valaki, hogy egy gyári tuareg és wind feliratot fotózna nekem és írna hozzá méretezést? Csak az arányok könnyebb megtartása véget. Csatolok egy képet mire is gondoltam. Azt hiszem ezt innen mentettem.
Heló! RV4-es blokkba jó az am6-os kuplung?
OK.
Vizet szoktam én is, csak könnyebb meg rövidebb mint a fagyálló.
Fagyállóra gondoltam a hűtővíz alatt, de köszi a részletes segítséget :) Amint történik valami, jelentkezem. Addig is szerzek 1 sört nyugtatónak.
Ha vizet szív egy motort, ott el tud görbülni a hajtókar, mert a folyadékokat nem lehet összenyomni.
Itt nálad szerintem ilyesmi nem történt, mert a dugattyú fölé akkor kerülhetett víz, mikor meglazítottátok a hengerfejet.
A kétütemű a forgattyúsházba szív. A forgattyúsházba, meg max. kisebb lett az elősűrítőtér. Gondot nem okoz, a kevés víz, csak ki kell teljesen szárítani mindent.

Víz.... víz helyett fagyállóval töltsétek fel mindenképp. A víz nem keni a vízszivattyút, főleg a csapvíz, de a desztillált se. Szóval erre figyeljetek oda.
Holnap megyek arra, szólok neki hogy szedje össze magát, mert viszem az egész motort cakkli-pakk és rakja rendbe. Mekkora kárt okozhat a víz a hengerben, főleg hogy új volt?
Akkor szerintem hengertalp tömítés.
rotax 123 főtengelyek eladóak 15/db tökéletes mindegyik!
azon kivűl még van rengeteg alkatrészem is!
tel:06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
Konkrétan szerelő csinálta a blokkfelújítást, pont azért hogy ne legyenek ilyen bakik... Most megnéztük, új gumigyűrű van, mert a régi a régi hengeren rajta van.
Ajjaj. Első tippem hengertalp tömítés.
Tavaly így megszívtam Én is. De nekem elég volt felönteni fagyállóval, már szivárgott alóla.
A hibát ott követtem el, hogy csak a tömítés szárazon..... Na hengerfej le, henger feljebb húzva annyira, hogy a gyűrűk még nem jöttek ki a hüvelyből, tömítés is feljebb, blokkot beken, tömítés rá, tömítést is beken és vissza az egész, aztán lehúzás. Pihi pár óra biztosan megkössön a paszta.
Felöntöttem fagyállóval és jó lett.
Hengerfej és a henger közé új gumigyűrűt raktál?
Én pont most jövök mesélni. Moci pöfög, nekiállunk karbit belőni, tű jó helyen, fúvóka mérete okés. Járatjuk, kipufogó és power körül csöpörög valami. Alul a blokkon csavar ki, ömlik a hűtővíz a főtengelytől. Levettük a hengerfejet, minden úszik a vízben......... :(((((