az a baj hogy csak fedelet nem árulnak...raktam bele 2 réteg szivacsot a vékonyból, meg amúgy is csak aszfalton használom....a műszerfalon ami nekem kell az működik (kivéve a km/h, mert ohne spirál, no de kapott fasza bicajos digitálist, legalább az időt is mutassa)...ez a batéria visszajelző felvillan ha a csekk gombot megnyomom?
Szerezz rá egy rendes fedelet, mert evvel egy kör és csupa por az egész....
Milyen a műszerfalad wazze? :D
Akkor a kipu nem csak engem szopat... nyugi rongy égett már rá a rezó/dob csatlakozónál a csőre nekem is.
Gázbowden Y. Sosem szedtem azt szét....
Kitettek a tervezők magukért....
Én dakar jelleg és ikerlámpa mániás vagyok azóta, amióta először láttam a TV-ben.....
Csak néha tévelyedem meg, a szögletes formák után.... (trapéz lámpás Pegaso, Dominator)
a légszűrőt nem én követtem el ...eszembe sem jutott volna( embertelen belőni a levegőt ) sajnos beleér a lábtartó, az is fent van a listán a megcsinálandók közt...
a battery jelző az meg mi? enni kell vagy inni kell?
a kipufogóról meg ne is beszéljünk, rommá tömítettem már de így is ereszt....
már körbetekertem a tövét ronggyal+ dróttal is....lángolva hagytam el 100 körül ....már azt hittem csak engem büntet ...
hogy jön szét a gázbowden az elágazásnál? van valami trükkje mert nem akarom feszegetni, sajna úgy néz ki rövid a karburátorba menő szál...
a légszűrőt nem én követtem el ...eszembe sem jutott volna( embertelen belőni a levegőt ) sajnos beleér a lábtartó, az is fent van a listán a megcsinálandók közt...
a battery jelző az meg mi? enni kell vagy inni kell?
a kipufogóról meg ne is beszéljünk, rommá tömítettem már de így is ereszt....
már körbetekertem a tövét ronggyal+ dróttal is....lángolva hagytam el 100 körül ....már azt hittem csak engem büntet ...
hogy jön szét a gázbowden az elágazásnál? van valami trükkje mert nem akarom feszegetni, sajna úgy néz ki rövid a karburátorba menő szál...
Menet közben..... simsonnál voltam úgy, hogy a zsebem tele volt szerszámmal, mert komoly "hangolás" folyt rajta menet közben, két gyertyapucolás után...
Akkor vegyük ugy hogy hülyének áll a zászló! Vesz egyet,a keveréke jo lesz,de a többi nem! Akkor meg mindegy milyen a keverék! :) Sőt! Ha minden jo,csak a keverék nem,akkor is mindegy! Szerintem mi ezek után is menet közben fogunk állitani a karbin hogy jo legyen! Jobb is lesz szerintem!
A kipu a hengernél neked nem fúj ki?
Látom a hátsó lábtartó beleér a villába... gyári hiba? Enyémen is beleért, de a hiba orvosolva lett.
Ja, fontos. A "battery" visszajelződ működik?
Talira még nem mondok semmit, azon kívül, hogy eddig még 100% hogy megyek. Kellene már valami jelentkezési listát összeállítani, mert lassan itt van már az idő a nyakunkon.
Ezen gondolkoztam Én is tegnap este....
1. Gyertyahézag, ezt is odaállítod ahova kell. Elektródának itt is lennie kell.
2. Hőérték nem számít mert, azt csak a gyertya sínyli meg adott esetben. Vagy bekokszolódik, vagy elcseppen...
3. Gyújtásbeállítás? Avval kezded az egészet nem?
Sőt, ha annyira májer akarok lenni, stroboszkóppal állítom be.
Ez nem tartós üzemre való. Az üveg nem bírja úgy, mint a porcelán kerámia katyvasz. De van mikor az se sokáig húzza, bár nekem még nem repedt el egy sem.
Biztos jo! Nem láttam még valoságban! Viszont ilyenkor jönnek fel bennem a kérdések!
Tegyük fel,jo lesz a keverékarány! De!
1-mi van a gyertyahézaggal,mert az sem mindegy!
2-mi van a gyertya hőfokkal mert az sem mindegy!
3-mi van a gyujtási beállitással mert az sem mindegy!
Hiába jo a keverési arány ha a többi nem megfelelő!
Hm? Na? Erre ki ad választ? Vagy ez egy mindent tudo varázsgyertya? Mert akkor veszek,és azzal fogok járni! Igaz majdnem fele annyiba kerül mint a motor de megéri!
Milyen a műszerfalad wazze? :D
Akkor a kipu nem csak engem szopat... nyugi rongy égett már rá a rezó/dob csatlakozónál a csőre nekem is.
Gázbowden Y. Sosem szedtem azt szét....
Én dakar jelleg és ikerlámpa mániás vagyok azóta, amióta először láttam a TV-ben.....
Csak néha tévelyedem meg, a szögletes formák után.... (trapéz lámpás Pegaso, Dominator)
a battery jelző az meg mi? enni kell vagy inni kell?
a kipufogóról meg ne is beszéljünk, rommá tömítettem már de így is ereszt....
már körbetekertem a tövét ronggyal+ dróttal is....lángolva hagytam el 100 körül ....már azt hittem csak engem büntet ...
hogy jön szét a gázbowden az elágazásnál? van valami trükkje mert nem akarom feszegetni, sajna úgy néz ki rövid a karburátorba menő szál...
a battery jelző az meg mi? enni kell vagy inni kell?
a kipufogóról meg ne is beszéljünk, rommá tömítettem már de így is ereszt....
már körbetekertem a tövét ronggyal+ dróttal is....lángolva hagytam el 100 körül ....már azt hittem csak engem büntet ...
hogy jön szét a gázbowden az elágazásnál? van valami trükkje mert nem akarom feszegetni, sajna úgy néz ki rövid a karburátorba menő szál...
Menet közben..... simsonnál voltam úgy, hogy a zsebem tele volt szerszámmal, mert komoly "hangolás" folyt rajta menet közben, két gyertyapucolás után...
Végigmegyünk a fogaskerekű utvonalon oda-vissza az már biztos! Èn sem ültem még rajta! Jo élmény lesz!
A kipu a hengernél neked nem fúj ki?
Látom a hátsó lábtartó beleér a villába... gyári hiba? Enyémen is beleért, de a hiba orvosolva lett.
Ja, fontos. A "battery" visszajelződ működik?
Jó utat kívánok!
Talira még nem mondok semmit, azon kívül, hogy eddig még 100% hogy megyek. Kellene már valami jelentkezési listát összeállítani, mert lassan itt van már az idő a nyakunkon.
en egy hetre bucsuzom mert holnap ejfelkor indulunk horvatba, elorelathatolag egy het alatt 3000 km-t teszunk a pegaba mire hazaerunk
ha satrazos lenne a tali akkor lehet jo lenne vmi vizpartra tenni, meg eppen lehetne furdeni augusztusban
1. Gyertyahézag, ezt is odaállítod ahova kell. Elektródának itt is lennie kell.
2. Hőérték nem számít mert, azt csak a gyertya sínyli meg adott esetben. Vagy bekokszolódik, vagy elcseppen...
3. Gyújtásbeállítás? Avval kezded az egészet nem?
Sőt, ha annyira májer akarok lenni, stroboszkóppal állítom be.
Ez nem tartós üzemre való. Az üveg nem bírja úgy, mint a porcelán kerámia katyvasz. De van mikor az se sokáig húzza, bár nekem még nem repedt el egy sem.
Tegyük fel,jo lesz a keverékarány! De!
1-mi van a gyertyahézaggal,mert az sem mindegy!
2-mi van a gyertya hőfokkal mert az sem mindegy!
3-mi van a gyujtási beállitással mert az sem mindegy!
Hiába jo a keverési arány ha a többi nem megfelelő!
Hm? Na? Erre ki ad választ? Vagy ez egy mindent tudo varázsgyertya? Mert akkor veszek,és azzal fogok járni! Igaz majdnem fele annyiba kerül mint a motor de megéri!
Szerinted Én honnan szedtem.....? Tegnap láttam Én is.
Akkor még marad a kérdés, élőben láttál ilyet?
Tényleg olyan jó, mint amilyen fényben úsztatják?