Üzemanyag szintmérő.
Az 50-esek tankjában nincs úszós ellenállás pálya, mint a nagyokban.
tuareg50rv, jól írta. Múltkor pont erről tárgyaltam vele..... Ő is akart, de meg gondolta magát mert....
Ahhoz, hogy beépítsd ki kellene vágnod a tankot és megcsinálni neki a helyet..... nem lenne lehetetlen, de én nem vállalkoznék rá. Meg ugye műszerfal is kellene valamelyik nagyé, hogy abból a szintjelző műszert beépítsd a kicsi műszerfalának "üres" helyére. Azaz a tokban a helye megvan, csak egy apriliás jelkép van helyette benne.....
De ha csont nélkül rámagy egy 125-ösnek a tankja, nyert ügyed van.
Viszont aki írta azt a szintjelző dolgot, az jól írta. Vannak olyan aprilia típusok, amiben van tartalék jelző lámpa.
Elvileg az 50-esben van, legalábbis amit felhajtottam műszerfalat azon van. (képen) Winden.
Ilyen jelzőlámpás pl. Pegaso 650 vagy Rs meg még jó pár tip.
Ott egy úszókapcsoló van a tankban a csap közelében vagy maga csap van úgy kialakítva. Mikor a csapot is váltanod kellene át tartalékra, akörül kapcsolja a lámpát a kapcsoló. Jelez, hogy ideje tankolni. :D
Hét egyelőre ennyi. Majd ha meglesz a motor, akkor ráérsz ezen gondolkodni.
Közösen kitalálunk mindent, csak rád hárul a kivitelezés neheze.
udv emberek
ujra itthon a Pegaval jelentem szinte gond nelkul megtettuk a kozel 3000 km-t
csak egy kilometeroraspiralom banta(680 km-t birt odauton ), ha tud vki eladot ne tartsa magaban de leg fejbol tudom mar a fordulatszamtartomany es sebessegi fokozat kombobol hogy hannyal megyek
Kész a sárkány, egy laza 60 km-t bele is tötymörögtem
Ott volt a hiba, hogy a régi 160-as henger hengerfejét tette először rá, és nem illeszkedett jól a gumigyűrű. Kegyetlen szép hangja lett
Hagy kérdezzem meg tőled, látva, hogy igen benne vagy szakmailag ebbe a típusba. Korábban váltottam pár szót tuaregrv50 topiktársal arról, hogy mennyire lehetséges benzinszintmérővel felszerelni ezy 50es windet. Ő nem javasolta.
De! Beszéltem egy tuareges emberrel akitől a faridomot vettem az enyémre, hogy létezik 50esen is benzinszintmérős kivitel, mert az övé is olyan. De nam a 125ös szintmérőrendszere van a tankba építve hanem a benzincsap kivitele más, vagy valami hasonló trükk van a dologban. Te mit tudsz erről?
:D
Nem a hátsóvillán. A kormány alatt ott nyakba ahol a csapágyak vannak, a váz és a bölcső ott fut össze. Másképp nem tudom, én villanyaknak ismerem.
Ha megkérhetlek, most úgy is benne vagy a matrica fényképezésben. Akkor a hátsóvillán a guminyomásos meg a láncfeszességre utaló matricákat lefényképeznéd nekem merőlegesen és élesen majd?
Legalább akkor azokat tudnám pótolni esetleg. Köszi.
felesleges, tegyél fel rá egy normális új gumit és nem fog elmenni a hátulja. a mitas a legolcsóbb az is már jól tapad, de ha jobbat akarsz nekem ezelőtt heidenau volt fent az már nagyon jól tapad, cserébe gyorsabban kopik
Terepezni egyáltalán nem akarok vele annyit meg nem megyek vele földes úton, hogy a sportgumi ne bírja. Aszfalton ez a terepgumi viszont nagyon szar ha gyorsítok vele vagy előzök és húzok egy nyélgázt egyből keresztbe áll a motor és kanyarba se merem ledönteni rendesen mert egyből csúszna.
Fel lehet tenni.. Mindent fel lehet tenni, ami méretben egyezik.. De szerintem 20 éve nem voltak még hülyék a motorgyártók, hogy ezzel a gumival szerelték a gépet. :) Így minden terepre alkalmas lehet. Ha felraksz 1 sportgumit, akkor már a legkisebb terepet is elfelejtheted sajnos..
Tudom (gondolom) hogy nem terepre tervezed a motort, ahogy én sem.. Soha nem mentem még ki vele úgy, hogy megyek terepezni.. De sokszor utamba kerül 1-2 földút, kavicsos út. Mivel túramotor, gondolom sok helyen meg szeretnél vele fordulni. Én nem ajánlom.
Ez csak az én véleményem. Ha fel szeretnéd rakni, akkor rakd. Fel lehet.. :D
Üzemanyag szintmérő.
Az 50-esek tankjában nincs úszós ellenállás pálya, mint a nagyokban.
tuareg50rv, jól írta. Múltkor pont erről tárgyaltam vele..... Ő is akart, de meg gondolta magát mert....
Ahhoz, hogy beépítsd ki kellene vágnod a tankot és megcsinálni neki a helyet..... nem lenne lehetetlen, de én nem vállalkoznék rá. Meg ugye műszerfal is kellene valamelyik nagyé, hogy abból a szintjelző műszert beépítsd a kicsi műszerfalának "üres" helyére. Azaz a tokban a helye megvan, csak egy apriliás jelkép van helyette benne.....
De ha csont nélkül rámagy egy 125-ösnek a tankja, nyert ügyed van.
Viszont aki írta azt a szintjelző dolgot, az jól írta. Vannak olyan aprilia típusok, amiben van tartalék jelző lámpa.
Elvileg az 50-esben van, legalábbis amit felhajtottam műszerfalat azon van. (képen) Winden.
Ilyen jelzőlámpás pl. Pegaso 650 vagy Rs meg még jó pár tip.
Ott egy úszókapcsoló van a tankban a csap közelében vagy maga csap van úgy kialakítva. Mikor a csapot is váltanod kellene át tartalékra, akörül kapcsolja a lámpát a kapcsoló. Jelez, hogy ideje tankolni. :D
Hét egyelőre ennyi. Majd ha meglesz a motor, akkor ráérsz ezen gondolkodni.
Közösen kitalálunk mindent, csak rád hárul a kivitelezés neheze.
1. kép 50-es, 2. 125-ös.: