Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor már a nincs sok hátra.

Üzemanyag szintmérő.
Az 50-esek tankjában nincs úszós ellenállás pálya, mint a nagyokban.
tuareg50rv, jól írta. Múltkor pont erről tárgyaltam vele..... Ő is akart, de meg gondolta magát mert....
Ahhoz, hogy beépítsd ki kellene vágnod a tankot és megcsinálni neki a helyet..... nem lenne lehetetlen, de én nem vállalkoznék rá. Meg ugye műszerfal is kellene valamelyik nagyé, hogy abból a szintjelző műszert beépítsd a kicsi műszerfalának "üres" helyére. Azaz a tokban a helye megvan, csak egy apriliás jelkép van helyette benne.....
De ha csont nélkül rámagy egy 125-ösnek a tankja, nyert ügyed van.

Viszont aki írta azt a szintjelző dolgot, az jól írta. Vannak olyan aprilia típusok, amiben van tartalék jelző lámpa.
Elvileg az 50-esben van, legalábbis amit felhajtottam műszerfalat azon van. (képen) Winden.
Ilyen jelzőlámpás pl. Pegaso 650 vagy Rs meg még jó pár tip.
Ott egy úszókapcsoló van a tankban a csap közelében vagy maga csap van úgy kialakítva. Mikor a csapot is váltanod kellene át tartalékra, akörül kapcsolja a lámpát a kapcsoló. Jelez, hogy ideje tankolni. :D

Hét egyelőre ennyi. Majd ha meglesz a motor, akkor ráérsz ezen gondolkodni.
Közösen kitalálunk mindent, csak rád hárul a kivitelezés neheze.

1. kép 50-es, 2. 125-ös.:
Valakinek van eladó használható hátsó fékbetéte 125ös windhez?
Elkészült a "supermoto".
udv emberek
ujra itthon a Pegaval jelentem szinte gond nelkul megtettuk a kozel 3000 km-t

csak egy kilometeroraspiralom banta(680 km-t birt odauton ), ha tud vki eladot ne tartsa magaban de leg fejbol tudom mar a fordulatszamtartomany es sebessegi fokozat kombobol hogy hannyal megyek
itt a kép ez a 2 van
Kész a sárkány, egy laza 60 km-t bele is tötymörögtem
Ott volt a hiba, hogy a régi 160-as henger hengerfejét tette először rá, és nem illeszkedett jól a gumigyűrű. Kegyetlen szép hangja lett
Huhúú, képet tudsz róla mutatni, hogy melyik fajta? :)
nekem van index ha jól emélkszek
Megkaptam a mailedet! Köszönöm szépen a segítséget !
jaaaa :D rémlik hogy van valami fényes matrica, de holnap megnézem tutira
Hagy kérdezzem meg tőled, látva, hogy igen benne vagy szakmailag ebbe a típusba. Korábban váltottam pár szót tuaregrv50 topiktársal arról, hogy mennyire lehetséges benzinszintmérővel felszerelni ezy 50es windet. Ő nem javasolta.
De! Beszéltem egy tuareges emberrel akitől a faridomot vettem az enyémre, hogy létezik 50esen is benzinszintmérős kivitel, mert az övé is olyan. De nam a 125ös szintmérőrendszere van a tankba építve hanem a benzincsap kivitele más, vagy valami hasonló trükk van a dologban. Te mit tudsz erről?
Még kifizetés alatt áll, de ha minden jól megy akkor az egy jó héten belül megtörténik, és akkor már itt is lesz! És akkor kezdődik a java!
Legyen igazad.
Péntek délután már nehézkesen megy minden....

Amúgy megvan már a motorod?
Nem kötekedésből írom, villanyaka a teleszkópnak van. Ez elméletileg homlokcső
:D
Nem a hátsóvillán. A kormány alatt ott nyakba ahol a csapágyak vannak, a váz és a bölcső ott fut össze. Másképp nem tudom, én villanyaknak ismerem.

Ha megkérhetlek, most úgy is benne vagy a matrica fényképezésben. Akkor a hátsóvillán a guminyomásos meg a láncfeszességre utaló matricákat lefényképeznéd nekem merőlegesen és élesen majd?
Legalább akkor azokat tudnám pótolni esetleg. Köszi.

bejelöltem mire gondolok.:
Na igen kérem! Ez az eredetiség varázsa!
van, mindkét oldalon ott van az aps matrica, az egyiken pedig még a gyári keréknyomásértékekről van egy matrica
Imi, neked a villanyakon van valamilyen gyári matrica?
felesleges, tegyél fel rá egy normális új gumit és nem fog elmenni a hátulja. a mitas a legolcsóbb az is már jól tapad, de ha jobbat akarsz nekem ezelőtt heidenau volt fent az már nagyon jól tapad, cserébe gyorsabban kopik
Jó. hát ha szeretnéd, akkor rakd fel. :) Bár én nagyon szépen tudtam dönteni a Tuaregemet is az enduro gumival is.. :D
Terepezni egyáltalán nem akarok vele annyit meg nem megyek vele földes úton, hogy a sportgumi ne bírja. Aszfalton ez a terepgumi viszont nagyon szar ha gyorsítok vele vagy előzök és húzok egy nyélgázt egyből keresztbe áll a motor és kanyarba se merem ledönteni rendesen mert egyből csúszna.
Fel lehet tenni.. Mindent fel lehet tenni, ami méretben egyezik.. De szerintem 20 éve nem voltak még hülyék a motorgyártók, hogy ezzel a gumival szerelték a gépet. :) Így minden terepre alkalmas lehet. Ha felraksz 1 sportgumit, akkor már a legkisebb terepet is elfelejtheted sajnos..
Tudom (gondolom) hogy nem terepre tervezed a motort, ahogy én sem.. Soha nem mentem még ki vele úgy, hogy megyek terepezni.. De sokszor utamba kerül 1-2 földút, kavicsos út. Mivel túramotor, gondolom sok helyen meg szeretnél vele fordulni. Én nem ajánlom.

Ez csak az én véleményem. Ha fel szeretnéd rakni, akkor rakd. Fel lehet.. :D
Én nem akarom átalakítani csak a gyári hátsó felnire egy 120as sportgumit tenni.
Én eddig még csak 1 125-ös Tuareget láttam, ami át volt építve supermotora:

http://www.bikepics.com/pictur...

Szép-szép.. megoldható, de szerintem nem érdemes.
Valaki tett már 125ös wind hátsó kerekére sportgumit? Kinéztem rá egy 120/60as michelin pilot road 3 gumit. Használható lenne?