lekaptam, remélem látszik jól :D, a villanyakon megnéztem van valami fényes matrica, annyira nem látni mert az idom takar, de ha leveszem az idomot szemügyre veszem jobban
Én tőlük vettem ezt is és a kmspirálomat is. Sajnos már nem emlékszem, hogy pontosan melyik is volt az, de ha felhívod őket, akkor meg tudják neked mondani. :)
Aprilia af1 125 fordulatszámmérő spirálja jó a tuareghez? italmondo.hu -n néztem hozzá és ott nincs 125ös tuareghez. Fékbetétet is néztem az oldalon de azt se találtam hozzá az af1 fékbetétje ugyan az?
Az előbb láttam milyen szép Tuareged van és legalább rendszámos.
Egy régebbi galáriánál már megdicsértem, csak azóta elfelejtettem... most "újnak hatott"
Jó kis uccsó szériás.... vigyázz rá!
Ilyennel Én is szoktam küzdeni.
Csinálj szappan+víz keverékből ilyen pecsmeget, mint amit a gumisok használnak. Ereszd le, nyomd be a gumit és jól kend be a gumit meg a felnit is. Legjobb lenne, ha kint lenne a kerék, rajta nehézkes ezt megcsinálni.
Meg kompresszor kellene a felfújáshoz mindenképp. Feltermeltetni és hirtelen felfújni 2-2.5 bárra. Ki kell ugorjon mindenképp rendesen, mert így olyan mint ha tojás lenne a kerékbe. Látszik a képen ott fent van jól kiugorva a perem. Ott látszik is az a csík körbe.
Biztos nagyon jó hely, nagy bátyámék voltak Zadarba. Csupa jót meséltek ők is.
1.3-as Suzukival 175-el csapattak hazafelé a pályán.... jócskán cibálta a szél már a papírkasznit....
Nem bírta a 130-as tempót a spirál.... szegény 600 km-en át kitetted ilyen sokknak.
Jót tett a pegának a téli kis felfrissítés, hogy szépen vette az akadályt.
Ma kivettem az akksit a Tuaregből.... hát ez végleg bedobta a törölközőt.... Szóval megérett a cserére.
Hétfőn elvileg már válaszol egy webáruházos fazon. Érdeklődtem nála felni ügyben, hogy ki gyártja, minőség, garancia, meg ilyenek.
A napokban eljutottam végre egy új útszakaszra ami sima! ez újdonság erre felé, hát valami botrány az elsőkerekem..... muszály avval is kezdeni valamit, mert műszakin megjegyezte a biztos, hogy eléggé ramaty.... fékpadon gyönyörűen látszik a fékerőn, hogy tojás alakú......
Egy Excel japó felni 25 matyinál kezdődik.....
Meghiszem azt, hogy jó volt! Én néhány éve voltam ott családosan, Pag-szigetén, onnan ruccantunk át Zadarba. A szívem szakadt meg olyan szép volt Zadar óvárosa!
De ahogyan utaltál is rá, az odavezető út a maga nem kis méretű alagútjaival, változatos tájegységeivel, az valami csoda. Érdemes arrafelé tekeregni! Már mi is vágyódunk vissza
az hogy jo volt az nem kifejezes
batran ajanlom a horvat partokat zadar kornyeken. hegyek, volgyek, tenger, baratsagos emberek, stb...
aki meg nem volt es egy jot akar nyaralni csak ajanlani tudom
a spiral meg jarulekos veszteseg sztem nem csipte a 130as tempot a palyan 600 km-n at
de osszesegeben jol helyt allt a Pega azt kell mondjam. majd tolok fel par kepet. sajna a palyan nem tudtunk fenykepezni, pedig lett volna mit, pl:volt egy 5300 meteres alagut egy 1100 meteres hegy alatt
Ez igen!
Ezekszerint jó volt a kiruccanás.
Nem bírta a kiképzést a spirál.... egye a fene, nem az volt a lényeg. :D
Valami tengerparti kép a naplementében Pegaso-stól?
amugy én a pinkmotorsnal szokotam vásárolni és a bártszi motornál
Jó lett volna elmenni :)
http://www.rsvforum.com/fotoga...
http://www.cma-motor.hu/fo-Ter...
Én tőlük vettem ezt is és a kmspirálomat is. Sajnos már nem emlékszem, hogy pontosan melyik is volt az, de ha felhívod őket, akkor meg tudják neked mondani. :)
Egy régebbi galáriánál már megdicsértem, csak azóta elfelejtettem... most "újnak hatott"
Jó kis uccsó szériás.... vigyázz rá!
Csinálj szappan+víz keverékből ilyen pecsmeget, mint amit a gumisok használnak. Ereszd le, nyomd be a gumit és jól kend be a gumit meg a felnit is. Legjobb lenne, ha kint lenne a kerék, rajta nehézkes ezt megcsinálni.
Meg kompresszor kellene a felfújáshoz mindenképp. Feltermeltetni és hirtelen felfújni 2-2.5 bárra. Ki kell ugorjon mindenképp rendesen, mert így olyan mint ha tojás lenne a kerékbe. Látszik a képen ott fent van jól kiugorva a perem. Ott látszik is az a csík körbe.
Nincs mit! Majd ha meg lesz, jelentkezz be ide mindenképp.
1.3-as Suzukival 175-el csapattak hazafelé a pályán.... jócskán cibálta a szél már a papírkasznit....
Nem bírta a 130-as tempót a spirál.... szegény 600 km-en át kitetted ilyen sokknak.
Jót tett a pegának a téli kis felfrissítés, hogy szépen vette az akadályt.
Ma kivettem az akksit a Tuaregből.... hát ez végleg bedobta a törölközőt.... Szóval megérett a cserére.
Hétfőn elvileg már válaszol egy webáruházos fazon. Érdeklődtem nála felni ügyben, hogy ki gyártja, minőség, garancia, meg ilyenek.
A napokban eljutottam végre egy új útszakaszra ami sima! ez újdonság erre felé, hát valami botrány az elsőkerekem..... muszály avval is kezdeni valamit, mert műszakin megjegyezte a biztos, hogy eléggé ramaty.... fékpadon gyönyörűen látszik a fékerőn, hogy tojás alakú......
Egy Excel japó felni 25 matyinál kezdődik.....
De ahogyan utaltál is rá, az odavezető út a maga nem kis méretű alagútjaival, változatos tájegységeivel, az valami csoda. Érdemes arrafelé tekeregni! Már mi is vágyódunk vissza
És köszönet az infókért is!
batran ajanlom a horvat partokat zadar kornyeken. hegyek, volgyek, tenger, baratsagos emberek, stb...
aki meg nem volt es egy jot akar nyaralni csak ajanlani tudom
a spiral meg jarulekos veszteseg sztem nem csipte a 130as tempot a palyan 600 km-n at
de osszesegeben jol helyt allt a Pega azt kell mondjam. majd tolok fel par kepet. sajna a palyan nem tudtunk fenykepezni, pedig lett volna mit, pl:volt egy 5300 meteres alagut egy 1100 meteres hegy alatt
Második képen nekem furcsán áll az a gumi.
Mintha nem mindenhol ugrott volna ki az oldalfala rendesen, egyformán a peremre.
Ezekszerint jó volt a kiruccanás.
Nem bírta a kiképzést a spirál.... egye a fene, nem az volt a lényeg. :D
Valami tengerparti kép a naplementében Pegaso-stól?
Esetleg egy körbejárós vidi? Had hallgassuk a nyers Rotaxot.