Légyszíves keress vissza a karbi beállításra, mert már nem tudom hányszor írtam le.
A főfúvókát úgy kell eltalálni, hogy a súbertű lehetőleg középső helyet foglaljon el. Mert van mihez variálni akkor kicsit.
Rallyba könyv szerint egyébként 145-ös, 34-esbe.
Még járatos, addig dúsabban egy tank benzin had menjen finoman nem erőltetve, de dinamikusan. (Egyenes etapokon ne állj be egy gázállásra tartósan, mert elszegényedik a keverék. Engedd el, had guruljon kicsit, aztán megint gyorsíts utána megint mehet a gáz"kitartás". Kanyargós utak ilyenkor jók, csak ne hegyvidék) Utána a dús keveréket visszább venni és normál végleges beállítással tovább használni. A hasznos motorfordulat kb. háromnegyedét használd ki csak. Így elpörögsz vele egy 1000 Km-t aztán mehet a menet, de ésszel.
Ja nem tudom olajat úgy kevered-e vagy se, ha te kevered 40-est bele. Aztán pár tank benzin utána állj be közel 50-esre. Felesleges a sok olaj, csak lerakódik, nem égeti el.
Bár megoszlanak a vélemények a bejáratást illetően, Én még ennyit se szarakodtam az enyémmel. Rögtön krosszgumval koptatott le 500 km-t felújítás után terepen..... És még mindig jó, azóta már belepörgött egy 10ezres.
Ahaa... Köszi! :) Milyen a főnököd? Marcona figura? :) Jo lenne bekukkantani oda egy nyári napon a kicsikkel! Hátha megengedne egy kis bekukkantást a rejtelmekbe! Vagy legalább a műhelyajtóig! :))
Újabb kérdés, talán lassan a végére érek :)) : Már majdnem kész, indul , jár szépen a motor :D, de még a karbi be kell hangolni, mert ezelőtt 160-as henger volt rajta, sokat kap. Mi a gyári állása a súbernek, illetve mekkora a gyári fúvóka ? Csak hogy könnyebb legyen belőni. 34-es d'ellorto van rajta . Köszi :)
Áháá, nincs használatban, nincs bekötve, ezek szerint elektromos poweros volt anno gyárilag, de valamikor pneumatikusra cserélték. Jó tudni. Jah meg a gyújtás felőli blokkfél cserélve lett most, azon meg azt vettem észre, hogy felül nincs kivezetés, ami talán a fordulatszámmérő helye lenne. Ezért nem is illeszkedik az aprilia feliratos műanyag borító fedél a gyújtásra rendesen. Macerás egy motor ez.
Szeretném megvenni, de nem tudom. :(
Még leelőlegezni se tudom, annyira gatya a költségvetésem..... Bár abban meg Te nem lennél benne, biztosan.
Hisz akárhogy nézzük, csak tízen pár darab deákigazolvány az ára.
Még fent van róla a régi hirdetés március elejéről. Látom lefényezted, de hamar eladó sorba került.
Netán nem jött be, vagy tényleg ennyire megakarsz válni tőle a hivatkozott indok miatt?
sziasztok tuaregesek. sajnos küföldre utazás miatt elkell adnom nagy becsben tartott megbizható szép erős kényelmes kisfogyasztásu elnyühetetlen rotax blokkos aprilia tuareg wind 350-es motoromat.szeretném ha jó gazdihoz kerülne ár.249000ft csere beszámitás megoldható.tel.06703634824 email.matador79@freemail.hu
Így ám!
Minek kínlódjak, ha segíthetek is magamon nem?
Aprilia életérzés... hmm.... van benne valami.
Néha kell egy kicsit ezt-azt, szúrni-bökni rajta aztán olyat megy, olyan élményt nyújt, amit egy másik motor nem igazán tud fölülmúlni.
ezek szerint nem csak én szoktam farigcsálni....hiába a magyar ember találékony
no de nem baj nem adom fel, engem is elkapott ez az aprilia életérzés, mint itt oly sok embert
Mikor már nem bírom idegekkel, akkor összenyomom a rugót és összekötöm zsineggel egymással szemben két helyen. Aztán így próbálom beakasztani, de így sem egyszerű. (hogy fájjon a lába örökké, aki azt ott úgy kitalálta )
Ha sikerült, elvágom a zsinórt és kihúzom belőle.
hát nem megy rá csont nélkül sajna...csak némi mészárlással.. ( köszörű, reszelő, s társai segítségével) néha művésznek érzem magam ilyenkor
a súberrel már én is veszekedtem, egyelőre ő győzött, de hagytam is magam egy kicsit....no de majd ha ráérek, harcolni fogunk ....valami tipp esetleg ?
Aha.
A 123-asét rálehet tenni a 127-esre csont nélkül? Mondjuk nem akarom csak kíváncsiság.
Míg nem volt eredeti, fater csinált alulemezből egy fasza takarót. De hát azért látszott, hogy nem oda való.
Macerás meló, sokszor kell szét, meg összerakni. Legutálatosabb a súbertűt arrébb tenni. Annyira erős az a rugó ott ami lenyomja a súbert, hogy megérem vissza akasztani a bowdent.....
jaaaaa lámpáim vannak, csak hogy felismerje valaki azért írtam hogy ikerlámpás
hát a kiegészítők csak a bónuszok lennének,igazából a blokkvédő a lényeg...
én ráfaragtam egy másik lánctakaró deknit asszem rotax 123 é volt, nekem meg 127 es van, egész csini lett avval a szürkével a fekete blokkon.....most a karbi beállításokkal kínlódom, mert "lepasztáztam" mindent, és megszűnt a farslevegő amit eddig kapott ( gondolom), és most fúl a drágám ....szívás belőni, mert egyelőre csak tolásra indul...
Ismerős ez az érzés.....
Kb. 3-4 évembe telt, mire kiderítettem mi hiányzik a power szelep környékéről. (bowdenes mechanika, műanyag alkatrészek, RAVE 2) és pótolni tudtam.
Meg még blokkvédő, első lánckerék védő....
Ja első fényszórókra rács, hát nem irigyellek. Elhagytam a gyárit nemrég, mondjuk gyorsan kb. 2 hét alatt tudtam felhajtani egyet, de rengeteg követ meg kellett mozgatni, mire valakinek egy darabja lett és eladó volt.
sziasztok nincs valakinek elfekvőben egy 87 es ikerlámpa, lemeztankos tuareg 125- höz blokkvédője ( meg esetleg kézvédő, lámparács kombója)... már csak ezek hiányoznak és teljes a motor, egy éve kínlódok hogy mindent összeszedjek, de már látom a fényt ( még a végén motor lesz belőle).....
A fene vigye el. Valami itt nem stimmel szerintem.....
Megtaláltam a múltkori hirdetést, Kamutról való volt. Az ott van melletted tényleg.
Gyanús volt nekem ez a motor, mert mintha már valahol láttam volna.
Ott még csak egyszínű kékes, ezüstös színe volt. Ezek a pali meg belezavart kicsit.....
Akkor majdnem rokony szakmánk van!
Nekem Vont és Vontató Vasúti-járműszerelő Gépész a mesterségem címere! :) De valahogyan azok a kisebb mozdonyok,meg kocsik amik a kisvasutakon vannak (Szilvásvárad,Lilafüred,Debrecen,vagy a fogaskerekűek) mindig jobban tetszettek! :)
Egyetértek ebben! Kicsit ki kellett volna jobban emelni néhály elemet a festéssel! Igy most a vonalai el vannak mosodva! (nekem is jöhet egy nagy szikladarab)
kövezzetek meg, de nekem nagyon nem tetszik ez a festés rajta, szerintem ezeken a gépeken a gyári fény tündököl a legszebben, de kinek a pap, kinek a papné másnak meg a lányuk
ezt ismerem, innen adtak el jopar honapja a szomszedsagbol. tolem vette az elozo tulaja a hatso dobozt ra es a kozponti is pega 650es benne es egy index is tolem van
popec hangja van amugy es elm rendbe is van.
A főfúvókát úgy kell eltalálni, hogy a súbertű lehetőleg középső helyet foglaljon el. Mert van mihez variálni akkor kicsit.
Rallyba könyv szerint egyébként 145-ös, 34-esbe.
Még járatos, addig dúsabban egy tank benzin had menjen finoman nem erőltetve, de dinamikusan. (Egyenes etapokon ne állj be egy gázállásra tartósan, mert elszegényedik a keverék. Engedd el, had guruljon kicsit, aztán megint gyorsíts utána megint mehet a gáz"kitartás". Kanyargós utak ilyenkor jók, csak ne hegyvidék) Utána a dús keveréket visszább venni és normál végleges beállítással tovább használni. A hasznos motorfordulat kb. háromnegyedét használd ki csak. Így elpörögsz vele egy 1000 Km-t aztán mehet a menet, de ésszel.
Ja nem tudom olajat úgy kevered-e vagy se, ha te kevered 40-est bele. Aztán pár tank benzin utána állj be közel 50-esre. Felesleges a sok olaj, csak lerakódik, nem égeti el.
Bár megoszlanak a vélemények a bejáratást illetően, Én még ennyit se szarakodtam az enyémmel. Rögtön krosszgumval koptatott le 500 km-t felújítás után terepen..... És még mindig jó, azóta már belepörgött egy 10ezres.