Nem, nem unom! Szeretem! Tulajdonképpen gépészként a forgóvázban lévő meghajtást bütykölöm 4 magammal. Jó munka!
Vasút tekintetében én is rajongó vagyok! Vélhetőleg kinőhetetlen módon. Magam is készítek maketteket papírból vasút témában 1:25 méretarányban. Kissé macerás, de alkotni öröm!
Hehe... nem! :( az olyan anyag,ami hagyja lélegezni a műanyagot igy rugalmas marad! Nem pattintya fel a festéket! Egyben valami redukálo szer is amihez jol tapad a festék! A festékboltban tuti megmondja mi a neve! Az a legdrágább az egész festésben! De sajnos a nevét azt nem tudom! :(
Hűű.... de fasza melod van! Bár gondolom unod,de szerintem jo dolog! A srácaim oda vannak a vonatokért! Millio meg egy darab van itthon! Makettek,felhuzos,hátrahuzos,tologatos,zsinegen huzhato,zenélős,füstölős meg minden ami csak van szinte! Fogaskerekű viszont nincs! :) Csak képeken! :))
Emulgálo szer,műanyag alapozo,szorogitt,vizes csiszolás 2-3000 papirral,zsirtalanitás,fényzés 2 réteg,benzinállo lakk 2 réteg,fényesitő polirozás ha nem lenne hibátlan! 20-25°C alatt ne kezdj neki! Ha megfolyna ne törölgesd le mert nem lesz jo! Vagy leszeded frissen az egészet,vagy ha megszáradt akkor azt az oldalt becsiszolod ujra! Ha belejavitasz folt marad a helyén! ;)
Üdv!
Köszi a választ utána kérdezek. Gondoltam, hogy nem lesz egy egyszerű project. Már csak azért sem, mert bár még csak képen láttam a leendő motoromat, gondolom a tank fém az idomok műanyagok és a színeknek meg stimmelni kellene.
No és a nick nevemben a HKÜ az Hegyivasút és Kötélpálya Üzemet jelenti, ott dolgozom. Fogaskerekű vasutat javítok.
Ennek kérdezz utána egy fényezőnél, mert ez nem úgy van mint a fémeknél.
Sok lökhárítót, egyéb műanyag karosszéria elemet láttam, amiről pergett le a festék mint a szél. Szilikonmentesítést először is, meg még egyéb nyalánkságok. Pontosan nem tudom a teljes menetét, sosem csináltam csak fémeket Én is.
Hát, mondasz valamit. Sajnálnám összesározni ezt a szép motort.
Ahogy elnézem teljesen mindent átfestettek. A blokkot is szépen matt feketére, jól néz ki.
Mondjuk Én a No Fear matrica helyett egy Tuareget tettem volna rá, de ezt mindenki maga dönti el, neki mi tetszik.
Üdvözlet Urak!
Tudna nekem valaki tanácsot adni, hogy a műanyag idomokat, mivel lehet újrafényezni úgy, hogy az tartós és szép is legyen?
És, mivel érdemes alapozni? Akár a jobb tapadás, akár a szebb felület érdekében? Eddig csak fémek fényezéséhez volt szerencsém. Így az efféle műanyag elemek fényezésében eddig semmi tapasztalatom nincs.
Nem sokára kész lesz akkor.
Képeket azért csinálhatnál, hogy néz ki a blokk ott a fedél alatt. Had lássunk már valami újat is.
Fényezése nekem is tetszik, viszont ez csak egy rétegnek tetszik. Ott vannak a másik rétegben, akik a gyári fényezést részesítik előnyben, főleg ha sérülés mentes vagy csak apró használatból eredő hibái vannak.
Ha el akarod adni, Én nem fényezném át. Gyári fényezéssel többet ér!
Én most gondolkodóba estem.
Pegaso mellé régóta szeretnék egy másik motort, amivel lehetne kicsit terepezni, de ez is olyan szép, hogy sajnálnám.
Pedig nekem akkor is ezek a régi nagy dakar stílusú vasak jönnek be!
Megjött az új kézvédő is ! FULL gyári ! pont ott van kifúrva is, pedig nem típusra vettem. Lesz még új gyári tükrök is. lehet megveszem az apródon láttam üzemanyag tankot, csappal, mérővel, zárható tanksapkával, ajándék légszűrőházzal, és olajmérővel. 5ezer FT nem péz
Ez tényleg UFO....
Tányér, le lehet azt venni onnan? Ha le lehet szerintem vedd le, az új úszót nehogy már kidörzsölje..... Ha kell oda, akkor az majd úgyis kiderül.
Kösz a gyors választ :):)
Remélem nem lesz gondunk ezzel a lánccal :D
Amúgy találtam itthon egy első fogaskereket (15-ös) amit még a Tuareghez vettem, de mégsem kellett.. Kicsit más a kialakítása, de felmegy a tengelyre.. Szerintetek azt használhatom? :)
(A Pegaso gyári első fogaskerekén van belülről egy kis távtartó, de a Tuaregén nincs..)
Persze, mindenképpen cserés volt.
Innen rendeltem:http://www.lanckereso.hu/motor...
Az X-gyűrűs lánccal. Ez tűnt a legkorrektebbnek árban.
Amúgy másfajta láncot nem is lehet nagyon kapni rá. Ami érdekes, hogy gyárilag 46-os volt a hátsó lánckerekem, de az nem gáz.
Ami fejfájást okozott kicsit az a patentszem felhelyezése volt. Nagyon kitalálták a japánok, úgy kellett rászenvedni. (patentszem fagyóba, biztosító lap melegít, aztán ráüt)
Már mentem vele vagy 1000 km-t, eddig még nem esett le.
Igazából a túra előtt tettük fel, aztán azóta még nem is foglalkoztam vele. Most voltam hétvégén kicsit terepen is, szóval majd most kap egy nagy mosást, aztán befújom meg utánaállítunk kicsit a feszességének.
Tudom ajánlani, fel is hívtam őket, normális volt akivel beszéltem. Küldenek mellé egy sprayt is.
Vasút tekintetében én is rajongó vagyok! Vélhetőleg kinőhetetlen módon. Magam is készítek maketteket papírból vasút témában 1:25 méretarányban. Kissé macerás, de alkotni öröm!
Az emulgáló anyagot megtudnád nevezni? A többivel elboldogulok.
Köszi a választ utána kérdezek. Gondoltam, hogy nem lesz egy egyszerű project. Már csak azért sem, mert bár még csak képen láttam a leendő motoromat, gondolom a tank fém az idomok műanyagok és a színeknek meg stimmelni kellene.
No és a nick nevemben a HKÜ az Hegyivasút és Kötélpálya Üzemet jelenti, ott dolgozom. Fogaskerekű vasutat javítok.
Ennek kérdezz utána egy fényezőnél, mert ez nem úgy van mint a fémeknél.
Sok lökhárítót, egyéb műanyag karosszéria elemet láttam, amiről pergett le a festék mint a szél. Szilikonmentesítést először is, meg még egyéb nyalánkságok. Pontosan nem tudom a teljes menetét, sosem csináltam csak fémeket Én is.
Had kérdezzem meg, mi az a "HKÜ-s"?
Ahogy elnézem teljesen mindent átfestettek. A blokkot is szépen matt feketére, jól néz ki.
Mondjuk Én a No Fear matrica helyett egy Tuareget tettem volna rá, de ezt mindenki maga dönti el, neki mi tetszik.
Tudna nekem valaki tanácsot adni, hogy a műanyag idomokat, mivel lehet újrafényezni úgy, hogy az tartós és szép is legyen?
És, mivel érdemes alapozni? Akár a jobb tapadás, akár a szebb felület érdekében? Eddig csak fémek fényezéséhez volt szerencsém. Így az efféle műanyag elemek fényezésében eddig semmi tapasztalatom nincs.
Képeket azért csinálhatnál, hogy néz ki a blokk ott a fedél alatt. Had lássunk már valami újat is.
Fényezése nekem is tetszik, viszont ez csak egy rétegnek tetszik. Ott vannak a másik rétegben, akik a gyári fényezést részesítik előnyben, főleg ha sérülés mentes vagy csak apró használatból eredő hibái vannak.
Ha el akarod adni, Én nem fényezném át. Gyári fényezéssel többet ér!
Pegaso mellé régóta szeretnék egy másik motort, amivel lehetne kicsit terepezni, de ez is olyan szép, hogy sajnálnám.
Pedig nekem akkor is ezek a régi nagy dakar stílusú vasak jönnek be!
Ha lenne rá pénzem, azonnal mennék érte! Ez pont olyan mint amilyet szeretnék, új kasznis 350-es.
Tiéddel hogy állsz, látom még nincs kész azt írtad. Törött alkatrészek cserélve/javítva?
Tányér, le lehet azt venni onnan? Ha le lehet szerintem vedd le, az új úszót nehogy már kidörzsölje..... Ha kell oda, akkor az majd úgyis kiderül.
Figyelj, ez nem a Te motorod volt véletlen? Ismerős a festése....
Remélem nem lesz gondunk ezzel a lánccal :D
Amúgy találtam itthon egy első fogaskereket (15-ös) amit még a Tuareghez vettem, de mégsem kellett.. Kicsit más a kialakítása, de felmegy a tengelyre.. Szerintetek azt használhatom? :)
(A Pegaso gyári első fogaskerekén van belülről egy kis távtartó, de a Tuaregén nincs..)
Innen rendeltem:http://www.lanckereso.hu/motor...
Az X-gyűrűs lánccal. Ez tűnt a legkorrektebbnek árban.
Amúgy másfajta láncot nem is lehet nagyon kapni rá. Ami érdekes, hogy gyárilag 46-os volt a hátsó lánckerekem, de az nem gáz.
Ami fejfájást okozott kicsit az a patentszem felhelyezése volt. Nagyon kitalálták a japánok, úgy kellett rászenvedni. (patentszem fagyóba, biztosító lap melegít, aztán ráüt)
Már mentem vele vagy 1000 km-t, eddig még nem esett le.
Igazából a túra előtt tettük fel, aztán azóta még nem is foglalkoztam vele. Most voltam hétvégén kicsit terepen is, szóval majd most kap egy nagy mosást, aztán befújom meg utánaállítunk kicsit a feszességének.
Tudom ajánlani, fel is hívtam őket, normális volt akivel beszéltem. Küldenek mellé egy sprayt is.