Ja a tank! Ha nem láttad akkor szerintem ne gondolkozz a benzinórán,mert az 50-es Wind tankjában nincs jeladó úszó!
Én is gondolkodtam rajta hog egy 125-ös jeladot beleteszek,viszont nagy bele,meg a tank belső falánál kellene belerakni! Ott meg ha szivárgás van,akkor könnyen lángokon lehet lovagolni ha a henger tetejére cseppen!
Nem! A 50-es az 50-es! A125-ös nagyobb! Mindene nagyobb! Felrakhatod a kicsire a nagyobbat,max log rajta minden!
Az 50-es alapbol jol megy! Ha jol belövöd és van benne kakaó akkor 110-et is kinyúztam az enyémből egy 19-es karbival! Nincs azon nagyobb henger szerintem! Jol huznak az RV-k! 2 fajta van az RV3 meg az RV4! De szinte ugyan az! Sebválto más meg hogy öninditos vagy nem!
Tunning gyujtás?! Hát ha meg lesz dobhatnál rola képet,mert sokfélét nem nagyon tudsz bele rakni! Van a gyári ami 4-tekercses! Meg az ujak ami 5+1! Az van az RX50-ben is a régiben! Sok választás nincs ebben! Max azért mondta szerintem mert kb 8000-környékén kezd ugrani egészen 12000-ig! Ha kék volt a gyári szine azok voltak az utolso szériában! Elötte meg ami nekem van a zöld! Ha szépen beállittya az ember jol huz az a 10 lovacska is! Variálhatod a fogaskereket is elől-hátul kicsit,vagy a membránt! De nekem is a karbi van csak cserélve igy hogy félhalott majdnem azért a 80-90-et kiköhhenti lassan! :)
Azt mondod a blokk más? Az 50-es Wind RV blokkos gyárilag! Más nincs belöle!
Nem tudom mi van a tankban, mert egyenlőre csak előre gondolkodom. Nincs még nálam a gépegység. De ez egy gyári összeállítású "50es" kismoci, a blokkot leszámítva, mert mint írtam tegnap ez rv blokkos és 4 sebességes, de lehetséges, hogy több mint 50es. A jelenlegi eladója szerint kicsit erős 50 köbcentisnek, de ő sem szedte szét azért, hogy megnézze mekkora, mert nagyon jó a blokk. És hát valamiféle tuning gyújtással rendelkezik, amiről még szintén nem tudok sokat a tekintetben, hogy kiféle miféle. Visszatérve a tankra,egyszerűen csak tetszett, hogy a 125ös műszerezettsége tartalmazza a benzinszint mérőt, és arra gondoltam, ha nem nagy nyűg kiépítem a magam tetszésére.
Tényleg! Mekkora különbség van a 50 és a 125 között? van esetleg amit ha az ember meszorul fel lehet pakolni a 125ről az 50re? Vagy tök más?
Ja hogy csak a Tank felirat?! Azt magad is szépen megcsinálod! Csak megveszed a matricalapot és kirajzolod! Nekem is hamisitvány van rajta! :))))
A benzinzsint mérőhöz van a tankban uszod? Mert azt gáz lesz belerakni ha nincs! Vagy van a tankban jeladód? Elvileg az irányjelző vezetékeknek ott kellene lennie a lámpa alatt 2-2db!
Köszi! Az infókat! Az olasz nyelvű RV kiadvány nekem is meg van. Elektronika után még kutatgatok, mert az általam birtokolni vágyott darabról hiányoznak az irányjelzők, és azt valószínűsítem, hogy nem feltétlenül vannak meg hozzájuk a vezetékek. De érdekelne az is, hogy a 125-ös műszereiben lévő benzinszint mérő valahogyan beintegrálható-e az 50-es rendszerébe. Matricák tekintetében elsődlegesen nem a teljes szett lebeg a szemeim előtt, hanem egyáltalán egy tuareg felirat.
Tuareg 125 papíros vázat (esetleg hiányos, beállt blokkos motort) vennék, 127-es blokkos (lemeztankos ikerlámpás) érdekelne. Ha valakinek van ilyen, vagy valahol tud ilyenről az ne fogja vissza magát! :-)
50-esként nem merem használgatni, csak a földúton szétverni meg nagy kár lenne érte. :-(
Szia!
Nekem pont olyan vasegerem van! :)
Matricaszett! Lehet kapsz gyárit,de nem elég nehéz lesz beszerezni ha egyáltalán van! Vannak matricások akik megcsinálják,szerintem hamarabb meg lesz úgy!
Szakirodalom,bekötési rajz! Mivel nem mai gép előbb kapsz infot itt a forumon mit könyvet hozzá!
Alkatrész! Az van! Vagy is akad belőle! Nem sokunknak van már ilyen blokkos gépe,ami jó mert ritka és nekünk pont ilyen van,viszont rossz,hogy bontott cuccot előbb veszünk bele mint ujjat! Mert ami uj,az többe kerül mint maga a motor! Itt a váltora gondoltam konkrétan! Makacs egy öszvér néha de jol megy,és én szeretem!
Bocs a nyers tájékoztatoért,de jobb ha tisztában vagy ezekkel! Csak akkor nyulj a blokkhoz ha muszály! Nekem van a blokkrol szerelési rajzom,ha kell elküldöm levélben postán! Ha tudsz Olaszul akkor pláne szerencsés vagy! :))
Új vagyok errefelé. Néhány napja realizálódott, hogy tulajdonosa leszek egy Tuareg Wind 50-nek. Még nem tudom mikori kiadás, de az biztos, hogy fordított teleszkópos és RV blokkos 4 sebességes, valamint, hogy kék fejidom volt rajta gyárilag (mert csak kívülről fújták le így a műszerek felől látszik az eredeti kékség.) Szeretném ezt a motort eredeti formájára visszahozni. Azt szeretném tőletek megérdeklődni, hogy Tud-e valaki segíteni szakanyagokkal-e típushoz? Gondolok itt elektromos bekötési rajz, valamiféle üzemeltetői vagy karbantartó leírásokra, alkatrész katalógusra ha létezik hozzá egyáltalán. Tudok-e matrica szettet venni hozzá, ha visszafényezem? Köszönöm a válaszokat! Üdv, Gábor
Hehe.. na igen! Meg a szaga is jobb! Csak beledotlottam ezekbe,gondoltam feldobom ide! :) Ugy is mindig a fogyasztási eredmények érdekli az ujabbakat! Na! Ezek nem sokat zabbantanak! Van 1200ccm-es is belőlük meg 650-es! Azért probára tekeregnék vele milyen bivaj van benne! :)
hat lesz 1-2 piheno az uton az tuti mert 1 seggel nehez lenne kibirni meg a hatarig is
2esben megyunk az asszonnyal, jo lenne mas mocisokkal legurulni de sajna nem volt jelentkezo
Igen Én, meg még egy kolléga itt. Amúgy az országban még biztos van sok..... Mindkettő rendezett papírokkal, rendszámosan!
1987-es Tuareg 125, lemeztankos ikerlámpás. Ezek még nem Wind-ek! De sokan azt mondják rá. A 125 Wind az az, ami Iminek van. Más a váz, blokk, idomok, stb....
Rotax 127 és a rotax 123 blokk fordulatszámmérő kihajtása eltérő? 89es a tuaregem az gyárilag rotax 127es blokkal jött ki(?), de rotax 123as blokk van benne.
Én is gondolkodtam rajta hog egy 125-ös jeladot beleteszek,viszont nagy bele,meg a tank belső falánál kellene belerakni! Ott meg ha szivárgás van,akkor könnyen lángokon lehet lovagolni ha a henger tetejére cseppen!