Sziasztok!
1 kérdés!
Honnan tudom azt hogy az AM6-os blokk eredeti és nem valami szutyok koppintott retek?
2.kérdés!
Előre láthatolag akkor Aug.19-20.-a lesz a találkozo dátuma? Csak mert a családdal is kell terveznem előre,és ha ezek a dátumok a jok mindenkinek akkor nekem is ugy kell kalkulálnom a gyerekekkel!
Kérdezd meg Őt, Nagy Zsolt. smirecross@citromail.hu
Hivatkozhatsz rám, sok mindent vettem már tőle Tuareghez. Bár utoljára tavaly szeptemberben beszéltem vele utoljára.
Akkortájt hírdetett egy papíros vázat 127-es Tuareghez. Törzskönyv, forgalmi minden megvolt hozzá. Próbáld meg, hátha meg van még neki. Hirdette is jó darabig, még itt a fórumon is.
A szivattyú házán a csíkot és a karon lévő első csíkot kell összehozni a bowden állítójával. Ha picit ráhúzva állítod, az se baj. Nekem mondjuk úgy van azóta is.
Dobok egy képet az enyémről. Valamikor réges-régen lefényképeztem....
Én írtam neked még az elején, hogy nekünk is csak 850Nm-essel sikerült. Az viszont lekapta, mint ha kólás kupak lett volna. Autószerelőnek van, azt mondta 100k körül vannak a jobbak.
Transalpból szerintem ezekre gondolt:
1998: http://www.motorcyclespecs.co....
2001-től: http://www.motorcyclespecs.co....
Kétségtelen a hasonlóság, de a Pegasok szebbek! (És szerintem attól, hogy V2 nem erősebb. Le-ben több kicsit, viszont nyomatékban meg kevesebb. Max végre megy kicsit többet.)
Ez a Caponord már inkább kellene, mint az előző, de ez szerintem meg sem közelíti a Tuareget. Én legalább is nem nagyon vinném terepre. Ezek a motorok sajnos már kizárólag aszfaltra készülnek.
Ezért jött be nekem inkább a KTM 990 Adventure a nagyendurok közül.
Én egy nagy Tuareget inkább így tudnék elképzelni: http://www.motorcyclespecs.co....
Most van is egy ilyen ritkaság eladó a hasznaltauton.
Én mentem már Africával. Jó motor, lényegesen nem erősebb a Pegasonál, az irányíthatósága, menetstabilitása viszont rosszabb volt. Attól függetlenül nagyon tetszik, bár én inkább Super Tenere-t vennék akkor már.
kérdeznék... A különolajzó szivattyú gyári beállítása érdekelne. Van a karon 2 csík, a csíkok között egy pötty. A pöttynek kell egybeesnie a magán a szivattyún lévő jelöléssel?
Valaki tud olyan oninditot ami bendikszes? mert inkabb tennek olyat fel es akkor a szabadonfutot leheggesztenem. igazabol a fogszam lenyegtelen, esztergalnak ra masikat. a tekercseles fontos, es a felcsavarozasa. hivjak fel bontot? vagy csinaltassam meg a szabadonfutot?
Uram Atyám Jézus Márja! EZT VESZEL? Az is áldás lesz ha utánnad cammoghatok olyan messzire,hogy épp csak egy kis pontot látsz a tökörben! Uuu..... Ha megveszed és a találkozora ezzel jössz,egy csomag papirtörlőt is viszek,hogy a nyálfolyásomat felitassam nehogy még összekenjem! GYÖÖNYÖRŰŰ....
Én tegnap alsó csík és pötty közé tettem, melegen éppenhogy csak van látható füst, de akkor nyugodtan visszaveszek majd belőle egy picit.
Srácnak írok is akit ajánlottál hátha szerencsém lesz.
1 kérdés!
Honnan tudom azt hogy az AM6-os blokk eredeti és nem valami szutyok koppintott retek?
2.kérdés!
Előre láthatolag akkor Aug.19-20.-a lesz a találkozo dátuma? Csak mert a családdal is kell terveznem előre,és ha ezek a dátumok a jok mindenkinek akkor nekem is ugy kell kalkulálnom a gyerekekkel!
A 2001-es szinte teljesen Pegaso Cube....
Hivatkozhatsz rám, sok mindent vettem már tőle Tuareghez. Bár utoljára tavaly szeptemberben beszéltem vele utoljára.
Akkortájt hírdetett egy papíros vázat 127-es Tuareghez. Törzskönyv, forgalmi minden megvolt hozzá. Próbáld meg, hátha meg van még neki. Hirdette is jó darabig, még itt a fórumon is.
Dobok egy képet az enyémről. Valamikor réges-régen lefényképeztem....
1998: http://www.motorcyclespecs.co....
2001-től: http://www.motorcyclespecs.co....
Kétségtelen a hasonlóság, de a Pegasok szebbek! (És szerintem attól, hogy V2 nem erősebb. Le-ben több kicsit, viszont nyomatékban meg kevesebb. Max végre megy kicsit többet.)
Ezért jött be nekem inkább a KTM 990 Adventure a nagyendurok közül.
Én egy nagy Tuareget inkább így tudnék elképzelni:
http://www.motorcyclespecs.co....
Most van is egy ilyen ritkaság eladó a hasznaltauton.
Itt is fellelhető egy kis formai hasonlóság: http://www.motorcyclespecs.co....
kérdeznék... A különolajzó szivattyú gyári beállítása érdekelne. Van a karon 2 csík, a csíkok között egy pötty. A pöttynek kell egybeesnie a magán a szivattyún lévő jelöléssel?
Bármikor bejöhet! (szokták mondani)
Nagy álom ez a gép párunknak ugy látom!
.