Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ooo... bakker! Holnap! :/
Akkor még szerencse, hogy nem sikerült szétkapni :D, majd megnézzük így, mert először arra gondoltunk, hogy még kijönni kijön, de visszatenni már macerásabb. De akkor lehetséges
Nem mondom, hogy csúnya, inkább érdekes. :D
Van vagy 10-es...... De arra amire kell, biztos elég.
Vasegér, mi van az első lámpáddal? Képet mikor kapok?
Ajánlanám a szakértői figyelmedbe azt az olajkartert! :)
Na meg azt a picuri kis fityisz váltocsonkot! Annak biztos jo anyaga van hogy birja az ipart! :) Az én vasegeremnek van olyan vékony karja mint ennek! Ezek szerint az enyém is bivaj lehet hogy állja a sarat amit az a 10 ló ad neki!
Vagy a légszűrőbe egy rongyot....
Ilyen speedgépnél nem baj, a súly... enduroval azért lemegy az ember a műútról a susnyásba.... ott kell lágy könnyedség.....
Majd kapsz a kipuffba dugót hogy lebutuljon! Vagy először csak tologatod az udvarban! Brüm-Brümmm...
Viszont nem nehéz! Vagy is relatíve nem nehéz! 198kg ha jol ragadt meg a pókhálós agyamban!
V4? Ez tényleg odaverne, egyszer-kétszer az aszfaltra, mire megtanulnán nem húzni neki.
Egy hirtelenebb kuplungkiengedés és eltépi a láncot... de lehet kétsoros ipari lánc van rajta.... Vagy Rába féltengely hajt hátra.
Akkor ez! Eeez odabaszna! :)
Maxirobogó.... áhh, nekem egy félig országúti bokorugró kell! Az alá nem adom!
Na végreee meg tört a jég.
Képet, képet, hogy néz ki a blokk ott belül. Engem érdekel a szörny blokkja. Meg az az istenátka szabadonfutó, hogy minden nagy apriliának az a kínja.
Francért nem lehetett bendixes-re csinálni az az önindítót, mint a kicsiken....

Nyugodt motorozást kell avval végrehajtani, semmi hirtelen, megfontolatlan mozdulat....
No eszt hesszeld ki!
850ccm 76Le V2-es blokkal! Maxirobogo az apriliátol! Azért ez is jol skerázhat!
Jaaa.
Ketté lehet szedni, de mi nem mertük. Mivel kitudja milyen anyag kell hozzá bekenni a két összefekvő felületet.
Az olajcsatorna megy át a másik oldalra, valami azt is jól letömíti rendesen, mert pár száz bárt előállítasz, mikor erőből lenyomod a pedált teljesen. Meg ilyen nincs, hogy fix nyerget ketté kell szedni ahhoz, hogy kivedd a dugattyúkat.
A dugattyúk kijönnek úgy is, ha nincs kettészedve. Mikor nyomatod ki, akkor az egyiket le kell fogni a nyereghez, hogy egyszerre csak egy induljon kifelé, mert a kettő egyszerre tényleg nem fér ki. Ahogy emlékszem, ki kell jöjjön mindenképp. Nem olyan szélesek a dugattyúk, a kettő közti helyen ki fér.
Nah emberek !
Szomszédból átjött uncsitesó és leverette valami extra légkulccsal. SIMA menetű volt. A szabadonfutót is olyan fogja úgyhogy RE. Nah de a dekni elrepedt, azt heggesztessem vagy vegyek 5ért ami jó? Szimeringek rásültek ki se jön egyik se a dekniből.
Nem akarom szétbarmolni beviszem a boltba, megnézik a szimering méreteket aztán valahogy itthon leolvasztom őket.
A vezérműtengelyhez hozzá se értem, és egy reggelre a szimering kiengedte az olajat. Még jó hogy nem összerakás után ! De hogy oda vannak sülve, csak barmolni lehet.

Ma jött egy öreg ismerős akinek van egy Bandit 600 S fejidomos motorja. Ide adta ! Jajjj akkorát kerültem a faluban 7ezer alatt langyosvíz, utána átlag. Fékje is harmatos, jóval előtte rá kell húzni. 22600km van benne, árát nem is kérdeztem eladó. Egyben van a gép, bár a léghűtéses sor4 elég karattyoló hangja van alapjáraton, de tiltás közel a gyári dob szépen muzsikál. A teleszkópok bólintanak, mondjuk nagyon kényelmes egész nap ültem volna rajta ! Most már tudom hogy egy Tuono-t veszek ! vagy Caponord A bandit kényelmes, újszerű, műszerfal van előtted bár nem digitális, a blokkja örök élet, a generátor olyan szépen csücsül a blokk tetején kívül, kár hogy lyukacsos a háza, nem tudom hogy lehet mosni ?

Úgyhogy van mit szerelnem. Új kuplungbowdent veszek rá nehogy azért keljen megint széthúzni, mert most lehetett kiakasztani, a régi külseje szakadt és folyik belőle az olaj( keni még a bowden belsőt is a gép ) új szimeringek, bár gyanús hogy lesz polcon.
Dehogy uthenger!
MEGADÚRÓ a Himalájára! 1.-fokozatban alapjáraton felkapartat rajta! Ha ebben nincs erő,megjelenés,és tekintéjt parancsolás akkor semmiben!
-Hé! Kiccsávó! Azon a kis kakin! Húzzá má mert a mankokerekem porrázuzza a szöcskédet!
hát a nyerget kétfelé, nem lehet kettévenni?
mert így elég nehézkes lenni ki és betenni a dugattyúkat
Ez egy úthenger, kitámasztó kerekekkel....
Hol nem bírtátok a féket szétszedni?
Fix nyereg van a tiéden is, olyan mint az enyémen, akkor magát a nyerget szét ne szedd két darabra!
Nem csoda, hogy lesarkaltátok a csavart. Csak a dugattyúkat kell kinyomatni belőle, sűrített levegővel.
Segítenék szívesen, de fordított telót csak "messziről" láttam.
Viszont évekkel ezelőtt itt a fórumon emlegette valaki, hogy a két szár nem egyforma belül..... csak tudnám miért.
Sajnos így madártávlatból nem tudok segíteni....
Az enyémbe 4deci kell száranként! Minimum annyi neked is kell szerintem bele nem?! Nekem fel sem lehet fentről tölteni,darabokra kell szedni és az alsó szárba beleönteni! Utánna vissza a rudazatot,a rugót meg a dugattyut! Először mikor kihuztam a szárat belőle,tele volt valami saras szarral! Alig birtam kipucolni!
na a másik meg a fék. megpróbáltuk szétszedni, természetesen úgy össze van gyógyulva mint a szar. az egyik csavar még csak kijött, de a másik az istennek sem akar, és már a fejét is elég rendesen lesarkaltuk, úgyhogy
kész a téboly.. az a helyzet hogy a teló bar szárából nem jött semmi olaj. a jobb szárából jött. na most beleöntöttünk a bal szárábá de nem ment bele vagy csak 2,5 dl mert tele lett a szár. de a jobb szárba meg belement, sőt híre nem látszik. na most még előtte belenéztünk mind a két szárba, de olyan mintha nem egyforma lenne. Lehet ez? most ahogy beleöntöttük, kipróbáltam de olyan mint a szög semmit nem csillapít
Viszont a körforgalomban biztos nem dőlti a gépet lábtartóig!
Semmi gond! Nézd csak! Mindenre van megoldás!
Pedig ez sem kicsi!
de lehúzom a fehér pöcköt és oda vagy mellé?