Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne legyél annyira biztos abban.
Hozzám 20 Km a Dráva, annak is a legdélebbi pontja, szóval.....
Most kicsit én is off leszek.. :D

Eladó! Hibátlan állapotban lévő, szinte új, S-es női B-star motoros kabát! A kabát télen-nyáron használható, ugyanis kivehető bélése és protektorai vannak. Ára: 17.000Ft
Nana! Azért adjuk már meg a módját! :) Nézzen már ki valahogy azért! :) Csak egy Honda amire fel kell tenni! :) Akár hogy is nézzük! :)
(igaz elfogult vagyok a Hondával szemben is) :))
Ezt a váltókart kb. max. 15 perc lenne megcsinálni itthon.
Tovább tartana anyagot keresni hozzá, mint levágni és összehegeszteni....
Szerencsére nem tudsz mondani olyan helyet, ami ne lenne közel valamelyikőnkhez.. :D Én pl észak dunántúli vagyok.. :DD Azt hiszem, hogy az egyetlen hely ahol nincs Fórumtagunk, az dél dunántúl.. :DD
Akkor megint kell teloszimeringet is cserélned, de duplafalút vegyetek mert én is megjártam már egyszer. A nagyvasról amit rendeltem kuka lett.
:D
Olyan mint amit otthon csinálnék! Végül is egy előnye van! Ha cserélni kell 1 óra alatt legyárthatod otthon! :))))

Most akkor egy 650-es aprilia a vágya?! Na sok épségben maratt kilométert nem jósolok neki! Bár sosem tudni! A nagyobbakkal mig megvoltak sosem pereceltem! A kicsivel viszont behoztam a.lemaradást bőven! Èn buktam már jopárat! :) Nem szégyen az! Be is vallom! Egy volt belőle figyelmetlenség! A többi az mind a bénázás eredménye lett! :D ez van.... :)
Hihi... :)
Èn sem vagyok mindennapi marha,de ez... :)
Mit számit a zuhi?! Felkapod a motoros gúnyát meg a sisakot és lehet horpasztani nyugodtan tovább! :))
elég láma de megszerezném a motorját, HA nem néztem volna végig a törött motorjáról a közeli képeket. Nem a törött alkatrészekkel van a gond! Ugyan nézzétek már meg miből és hogyan van felkókányolva az a laposvas sebváltó kar ! Igazi gyöngyszem annyira gagyi, olcsó, puha vasból van ez a Honda, nézzétek meg ti is.
Nahát ez az.
De ha még jön egy jó kis zuhi.... az akkor az igazi élvezet.
Egyszer aludtam már szabad ég alatt! :) Igaz reggel arra keltem hogy egy baszott nagy kavics elnyomorgatta a seggem!
Szerintem a sulyt nem tudod vissza tenni mert oda kell becsavarozni! Bár lehet odamenne csak hosszabb csavar kellene bele! De lehet akkor meg eltörik ha odahuzatod a műanyagnak! De ugy emlékszem belül fém merevitő van benne,mert a kormányvégtől nyulik előre! Csak egy felfogatása van az meg a kormányvégen van.
Nekem a 4,5 dl sok lett. kemény lett, majd letört a műszerfal. Kb. 1-1,5 dl le kellett engedni belőlük, így lett jó. De mondjuk az enyém hagyományos teló.....
Én gondolkodom rajta, hogy a lámpabúrába is építek valami csini kis menetfényt. Meg feldobnám még két ilyennel. Másik kérdés, hogy ha a kormány felől van a felfogatás:
1. Mennyire erős?
2. A kormányvégsúlytól fel lehet-e szerelni a Pegasora?
19.-20. nekem mindegy.
Viszont a 2 napos dolog, hát mittudomén... Sátrazni nem szoktam, földön a motor mellett meg soha nem terveztem aludni.... főleg, ha arra kel az ember, hogy az esővíz mossa a hátát....
Helló,

Ettől hirtelen megijedtem.... mi a hányás ez? Dobd el jó messze, ilyet se az Apriliánál, de se a Rotaxnál nem csináltak szerintem....
Jó lesz az, nyugi. Be kell lőni faszán és hanyatt b@sz.

"Patent" elvileg az ilyen gumi, meg műanyag alkatrészeknek szokott a "közös gyűjtőneve" lenni.... Vagy legalábbis a tapasztalatom ez...
Valami sufni tuning gyártó csinálta biztos.....
Nekem jó az időpont. Benne vagyok egy két, akár 3 napos buliban is. Sátorral is mehetünk, de lehet tudok intézni valami kőkorszaki szállást olcsón Egertől nem messze. Csak az már megint a Bükk, nem tudom ez mennyire probléma. A jelenlegi és az ősi Magyarország közepe is Kecskemét környékén van (tudtommal). Felőlem jöhettek ide is, elalszik mindenki nálam. Csak itt nem igen vannak hegyek meg szerpentinek. Javasolnám a Dunántúlt, mivel az még számomra is felfedezetlen terület. Ha már több napra megyünk, akkor menjünk messze!
Ha körbe szigszalagozod, akkor abból ragaszthatsz is rá rácsot nem? Olcsóbb és tartósabb... bármikor újat rakhatsz belőle....

Semmi kedvem kivenni, mert olyan faszán bepattant a helyére, hogy kár lenne kivenni és méregetni. Mérjél Te, majd hozzá hasonlítom, úgy is van egy plusz lámpatestem előre..... De a rácsot ki nem veszem!

Mi a furcsa? Valami csíkos plexi alá van bújtatva mindkettő.... biztos ezért....
Kispolák lámpa a francokat, az akkora mint egy nagy tégla. Ez eredeti olasz Tuareg lámpa wazze, de a fifikás svájciaknak, meg a németeknek kellett az a rohadt "E" betű a lámpába máskülönben már nem is kellett nekik, csak E jeles téglával látnak....... kerek alakúakba nincs E jel.... remélem egyszer az útmenti NKH-s nem veszi le ezért a rendszámot.... de elvileg akkor arconköpnék magukat, mert ezekkel vették forgalomba 95-be..... Na mindegy, reméljük erre nem kerül sor, soha. Ámen, bár nem vagyok hívő.
Hát mit ne mondjak, kurva jól világít a téglalap alakú! Egyedül veri, a két kerek alakút. De nem vitt rá az élet, hogy tartót csináljak neki, ezért a motorra még próbából se került fel eddig még soha.
Na ez jo kérdés!
De szerintem nem szolnak érte! Vagy igen?! A kocsikra is rakják a Led csikokat! Pedig az csak ragasztott! Ez meg beépitett! Ahol reklámozták ott egy Ducatti-n van felszerelve! Végül is olyan mint egy szélességjelzö! :)
Ködlámpa is van motorra! Akkor csak felrakható! Csak épp 15papir az ára! :(
Hol vannak? Melyik az? Hagy lesekedjek én is! :)))
Köszi szépen !
Húú, ez nekem is tetszene. Csak kérdés mennyire szabályos?
Szia!

Szép motorod van. Gyere el a következő találkozóra!

Üdvözlet egy Pegaso-stól.