Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erre nem is gondoltam, hogy balról nézve óramutató járásával megegyezően is foroghat..... Hóhó, Lóf....t, akkor hátrafelé lenne 5 sebessége... Még itten beviszel a málnásba vazze!
2T simson Tuareg "előre" azaz balról nézve, balra forog forog.... Akkor fog a lánckereked előre forogni. Akkor ennek is arra kell!
Gondolom nem a futon állit karbit! Bár a mai világban lehet már van önjáró futó! Már vontatni se kell! Egyenesen ülhetsz a cuccok tetejére,vagy szépen pöfög melletted az uton! :))
Nagyon bejött ez a kép!
"T"
Hát ez az utánfutkosó? :) Milyen blokk van benne? Biztos farmotoros mert elől nem látok benne,sem középen! :D (vagy nem ezt a képet akarta felrakni,vagy eladó?)
Óó.... lehetnél az anyagbeszerzőm! :) megmondom mi kell,átutalom neked a pénzt és akkor megrendelhetnéd! :) Ha éppen rendelsz! Ès csak akkor kapja meg a loveszt ha azt mondom megjött? Ha jol értem!
kezd a legtetejéről. a tű legfelső rovatkájába tedd, így jobban belenyúlik a fúvókába, kevesebbet kap, tő gázon nem húzódik fel annyira. Aztán majd rakod lejjebb ha belőtted.
Én is Ebay-ről rendelek minden apró dolgot is ! bicskát, gyűrűt, fékbetétet, tükröt, elektromos kütyüt kinézel itthon újságban, ott fele áron van ! ja és 2hét a posta. Ha kell valakinek valami, írjon megveszem neki ! Egyből le emeli a lóvét a számláról, kezelési költség nélkül. és csak akkor kapja meg ha én visszaigazoltam hogy tényleg minőségi a csomagolás, és az áru !
Hali, gyorssegély kellene... epp karbit allitok. A suber a 4 rovatka kozul hol van a legjobb helyen altalaban? ( tetejetol lefele szamolva )
Nézegetem ezt az ebay internetes webshop oldalakat,szarért-hugyért vannak alkatrészek a motorjainkhoz!
Pl.: nálunk egy 70ccm-es hengerszett 82ezer! Ott 80ccm-es 48ezer!
4-es váltó kompletten 40ezer,nálunk a 3-as váltó 50rongy! Hol itt az igazságosság? Ès csodálkoznak hogy mindenki kint vesz meg amit csak tud,és inkább fizet több postát meg egyéb költséget,és ujat kap,garanciával! Nem szar sufniban tákolt szarokat dupla áron mint itthon! Hát a fogam kihullik mingyárt az idegtől! Kezdve ott hogy még műszaki könyveket is kapni! Na erre mondják azt hogy minden van mindenhez,csak épp ne nálunk itt a posvány alján!
Ez de fasza! Hol van ilyen? Na meg 2500 az ára?! Ha ennyi akkor én is beszerzek egyet! Ugy is elegem van már a kerékanya lazitgatásbol ha kereket cserélek! Ugy oda döglik mindig hogy a tököm szakad le mire fellazitom!
rezgéshullám van a légkulcstól. melegíteni fogom pisztollyal.
ELEKTROMOS 380NM KULCS

2500Ft van akkor veszek egyet, hátha segít. Ha nem akkor is jó lesz a csomagtartóban. Bár a videó elég meggyőző és a totalcar is vett egy csomót belőle.
Az a vicces hogy a szíjtárcsába belülre benyúlik az anya, így vágni se lehet ! max ha bevágdosom és csavarlazítóval befújkálom, melegítem. Napjába többsör rápróbálok légkulcs+ csavarlazító+ hevítés, de semmmmmmmi. És akkor hol van még a szabadonfutó,.. ha lejönne eltenném emlékbe !
Szerintem a szijjhajtás miatt! Ha jobbos lenne szerintem letekerné az anyát a tárcsa! Mivel minden leálláskor meg inditáskor ránt kicsit rajta! Mivel ugye csak nyulik kismértékben a szijj! Ha jobbos lenne,akkor pont lehajtodna az anya! Mivel szerintem a főtengely forgása pont órajárással megeggyező!
?
Már csak, Tocka barátunkat kell bevárni velük.... Lejön az!
Olyan nincs, hogy ott marad..... muszáj lesz neki.

Mondanám még, hogy körbe kellene kalapálni az anyát és akkor megtágul, de ahhoz normális segítő kéz kell, nem olyan mint a múltkoriak..... vagy Tocka barát bele ad anyait, apait és egymaga hajtja végre a műveletet. Jól oda kell tartani ellene a másik oldalon a nagyobb kalapácsot, hogy ne a tengelyt végét üsd lefelé, hanem anyagába rezgéshullámokat keltve lelazítsa azt a rárohadt annyát....
Húúú de túl tudományosan hangzott a vége, DE HASZNOS A RÁROHADT CSAVAROK ELLEN......

Egyet nem értek. MI a f..ért balmenetes ezen az oldalán az anya? Még ha a jobb oldali lenne az, az OK, de a balos ? ? ? ? Mért? ? ? ?
Adj erre elfogadható választ! Kifogás nem érdekel....
Nna! Csak lesznek itt ötletek! Valahogyan majdcsak "leszedjük" azt a rohadék kis anyát! Nehogy már egy anyacsavar kifogjon itt rajtunk! Mert felmérgelem magam és lefingom a helyéről,az lesz a légkulcs!

Mennyivel egyszerűbb volt a TSZ világban! 2 szerszám kellett! :) Vàgó! Kalapács! Minden gond megoldója! De az őskornak sajnos vége!
Én már óvatosan levágtam volna a fítybe.....
Vaaaaagy, ha a szíj eldobós lesz úgy is, legalábbis Én újat tennék egy frissen vásárolt motorra, akkor pedig vágnék belőle egy olyan hosszúságút, hogy körbe érje a főtengelykereket, ráteríteném és ráfognék egy jóképű 2 colos csőfogóval. Aztán lehet durgatni légkulccsal, míg meg nem indul.
Na de már tényleg! Valahogy csak lejön az onnan ha felment! Nehogy már a rozsda rágja le onnan! De nem irigylem egy cseppet sem hogy igy kell vele szenvednie! Anno egyszer az Audim főtengelyébe szakitottam bele egy csavart ami fogta a szijjtárcsát! Átkoztam az eget is mire kifurkáltam belőle! Na de ez! Nem az enyém a gond de lehet jobban idegesit hogy nem lehet leszedni mint őt! :) Ha lesz időm megkérdezem holnap megint a szervizben hogyan lehetne megtámasztani a főtengelyt neki! Valahogy csak lehet rögziteni! A dugokitámasztoval tuti nem azt mondta mert elpattintya a dugattyut ha ennyire odaszikkadt az anya! :/ Még ilyen dilemmát! Nem is értem mi a fasz lehet már vele! :#
Úgy van!
Isten bizony elmegyek és leharapom foggal azt a rohadt anyát onnan! A kurva annyát már neki! (az anya annyára gondoltam)
Ha a másik az jobbos akkor tuti azt ráhuzod mikor a balost lazitani akarod! Le ne szakadjon! Lángal meg szerintem ne nagyon melegitsd,mert ha pirosra melegited akkor kilágyul az anyaga a tengelynek és pinapuha lesz! Az keményre van edzve hogy birja a strapát! Ez csak egy ötlet a lángmelegitésre! :(
Ha ennyire nem indul meg, akkor a gyújtás felől ne fogj neki ellent, mert azt lehet megszakítod a légkulccsal.
Vágd le az anyát inkább, mint letépesd a menetet a főtengelyről....
Nem jött le így se ! kompresszor megy közben, felhevítettem. megpróbálom lánggal.... bár akkor a szimering...
de a gyújtás felől is van egy anya az sima normál menetű ! ott rálehetne fogni?
Húúú nagyon szépen köszönöm ! Natix Kft.nél jártam már én is. Rendesek.

10bar-on próbálgatom, de semmi. akkor hőlégfűvó elég, vagy a tengerimalac pörzsölő? (gázforrasztó pisztoly) ?
Nna kérlek! Bementem Kecskeméten az aprilia-hoz! Azt monda a szerelő hogy ezek gyárilag balosak! Ha más gyártmányu a főtengely(nem eredeti,utángyártott) akkor lehet jobbos! De a.kép szerint is balos lesz! Viszont! Gyárilag is fel van menetrögzitőzve az anya ugyhogy 6bar alatt le se szedi a légkulcs! Ha volt már szerelve (szakbarbár szervizben) akkor sanszos hogy felragasztották! Az viszont csak ugy jön le ha felmelegited hőfúvoval hogy kioldjon a ragasztó! A jeleknek is rajta kell lennie a tárcsán meg a blokkházon is! Szépen le kell takaritani és rajta lesz! Egy öntést vagy nyulványt keress rajta! A légkulcs feje ne legyen csillag hanem 6lap! A csillag lenyalja mégjobban az anyát! Valahogyan csiszold ki azt a felbarmolást az anyán hogy a fej rámenjen!

Azt is mondta,ha nem lazul akkor ne ütögesd semmilyen irányban mert nem szabad! Meg fogja fesziteni a csapágyat és kalap-kabát neki! Kis kúpos csiszolófejjel le kell csiszolni az anya szemben lévő oldalait majdnem a menetig,egy pici kocc neki és el fog pattanni az anya! Kérdeztem van e valahol köny hozzá,azt mondta mindenhez van,de azt a 20-30ezret amit a gyáriért kellene fizetni senki nem veszi meg! Igy marad a saját karbantartás,vagy szerviz!