Igen! Ha balos akkor órajárásnak megfelelően lazul! De az a kérdés eddig merre akartad levenni?! Mert ha tényleg balos akkor ha jobbosnak tekerted akkor jobban ráfeszült! Viszont ha tudnál egy közeli képet csinálni rola az jol jönne! Mert amit eddig raktál fel nem tudom tisztán kinagyitani! Ninvs alatta biztosito lemez,vagy bármi ami rögziti? Vizsont el tudom azt is képzelni,hogy rongálodott volt a menet és menetrögzitővel rakták helyre,vagy ferdén kapatta rá és ugy huzta fel! (viszont félek ha meg is indul,akkor annak a tengelynek a menete tönkre fog menni ha ennyire oda van pihenve)
Igen ott! Jol láthatoan van kialakitva ugyhogy ha sérült az anya akkor is észre veszed rajta!
Nem kell hülyének érezni magadat,egyszerűen szivat az uj járgány! :) Vedd ugy hogy ő most ismerkedik veled! :D Ha megbirkózol vele kiszolgál majd jo darabig!
Én az elektromos részekhez nem konyitok szinte semmit! De megkérdezem és kész! Ha valaki mulat rajta,az se baj! Legalább röhögött egy jót,én meg megtudom amit akarok! ;)
szasztok
még mindig senkinek nincs elfekvőben egy eladó használható vagy az sem baj ha jó állapotú rotax127 gyújtás lendkereke fogaskoszorúval (61 fogas)?
........
tényleg nincs senkinek?
van tomites vagy szimering a kozeleben? ha nincs akkor esetleg egy kis melegitessel lehet probalkozni. na nem kell izzasig heviteni de a beragadt csavaroknal csodara kepes egy kis hokulonbseg.
azt meg hogy jobbos vagy balos a szervizmanualban tudod kilesne esetleg.
a hofokkal nincs semmi gond ha araszolasnal felmegy es kapcsol a venti azert van hogy menjen is neha siman kepes levinni szep lassan a hofokot amugy allo helyzetben is, teszteltem mar parszor
hat fogyasztasra a 7 kicsit sok elsore. gyari leiras alapjan 5,6 litert kene ennie.
en mikor legutobb mertem hosszabb tavon vegyes hasznalatnal beerte 5 literrel.
de 6 alatt mindenkepp meg kell aljon.
a 7 mar vmi arulast jelent. erdemes meglesni hogy hogy all a tu a suberben, milyen allapotban vannak a karbik belulrol, gyertya okes e...
de van itt akinek ugyszint nagyobb az etvagya az atlagnal es tudtommal nem jott meg ra o se miert olyan ehes a gepe
Nem jön le a főtengely anya. 2 légkulcs 10bar nyomason semmi.
Be van áztatva csavarlazítóval de nem is látszik ki a menet, nem tudom jobbos vagy balos.
Hali!
köszi szépen az infót a motorhőfokról. Nekem is 50-60 között mozog, mikor voltunk felvonuláson akkor felment 85 körül és indult a venti. Ezek szerint ennél a motornál ez a normális.
A következő kérdésem viszont, hogy mennyit fogyaszt a tied? Csak mert az enyém 6-7 körül és azért én ezt sokallom. Ezért kezdtem el nyomozni, hogy mi okozhatja, de akkor lehet a karbi beállítás lesz a következő.
Hacsak azt nem mondod, hogy ez is normális.
Köszi az infót még egyszer.
Check oil every 500 km.
x Switch off engine and let it to cool down for at least ten
minutes, thus allowing the oil to flow back into the oil
pan and cool down.
x Switch on engine again and let it idle for at least one
minute in order to fill the oil tank.
x Switch off the engine.
x Keep vehicle in a vertical position, with both wheels
resting on the ground.
nscrew and take out the plug/dipstick (1)
Clean the part in contact with the oil with a clean cloth.
Insert plug/dipstick completely into inlet hole (2) with-
out screwing it.
Take out plug/dipstick again (1) and read the oil level:
MAX = maximum level.
MIN = minimum level.
The difference between “MAX” and “MIN” is circa
300 cmC.
The level is correct if oil approximately reaches the
“MAX” mark on the dipstick.
na meglestem neked az olajszintmerest.
az en szegenyes angul tudasommal forditva leallitod a motort legalabb 10 percre, majd 1 percig jaratod, viszintesen alljon a moci es kitekerve nezed a nivon a szintet.
min es max kozott legyen, min es max kozott 3 deci kulonbseg van
es voltam ma egykort es neztem direkt a hofokot, varoson kivul 90-100nal 60 fokos a kicsike
Nem gondolkodok Én ekkora léptékben, mint hogy RÁBA Steiger 250. Itthon csak kicsibe.
Kiváló gép! Főleg, ha difizáras.
Fater hajtotta sokat, sajnos akkor még csak bicikliztem...... ezért nem sokra emlékszem a közeli élményekből.
De előbb tanultam meg pótos IFA-val vezetni, mint bármilyen más járművel. Aratáskor volt fasza, jó lenne ha még mindig olyan nyarakat élnénk meg, mint akkor. 4 Ifa szerelvény, 1 szóló, két Mtz+pót, 2 106-os Dominator, 1 108 SL és egy Fortschritt 516 B. Neked ismerősek ezek a gépek gondolom.... Jó volt ám, reggeltől estig kint baszni a rezet a határba. Nem mind most a gyerekek csak kockulnak a számítógép előtt..... semmi fantázia, vagy élmény.....
Muszáj szétszedni és kitisztítani rendesen. Másképp szorulni fognak a dugattyúk. Sajnos hiába a porvédő rajta, ha sokáig kint vannak a kopott betétek miatt, mind így jár...
Micsodaaaaa?! 100ha 12óra alatt simán benne van! Nem kell más csak egy jol bevált régi RABA,(250 Le) meg egy 3 tagú 12méter széles rögtörő! Simán meg lehet vele enni! Na meg egy 500lityi gázolajat is! Na ez a fogyasztás 100-on!
Igazat megvallva még nem az igazai. még mindig fog. Levettük a nyerget próbálgattuk, és ránézésre amúgy jónak tűnik, visszahúz, de úgy tűnik nem eléggé. El akartam kerülni a szétszedését, de muszáj lesz megejteni. :/
Ha-ha.
Bizonyos gépekbe elég egy, pár óra munka és úgy szállsz ki, mintha egész éjjel cementet vállaztál volna ki egy vagonból, ami ráadásként tele volt méhekkel.....
Napi 100Ha ? ? ? ? Nem értem mi rázkódott a valagad alatt, ennyit még talán csak lerepülni lehet An-2-essel szotyi aratás előtt, reglonozáskor.....
Nem kell hülyének érezni magadat,egyszerűen szivat az uj járgány! :) Vedd ugy hogy ő most ismerkedik veled! :D Ha megbirkózol vele kiszolgál majd jo darabig!
Én az elektromos részekhez nem konyitok szinte semmit! De megkérdezem és kész! Ha valaki mulat rajta,az se baj! Legalább röhögött egy jót,én meg megtudom amit akarok! ;)
06304053450
még mindig senkinek nincs elfekvőben egy eladó használható vagy az sem baj ha jó állapotú rotax127 gyújtás lendkereke fogaskoszorúval (61 fogas)?
........
tényleg nincs senkinek?
azt meg hogy jobbos vagy balos a szervizmanualban tudod kilesne esetleg.
hat fogyasztasra a 7 kicsit sok elsore. gyari leiras alapjan 5,6 litert kene ennie.
en mikor legutobb mertem hosszabb tavon vegyes hasznalatnal beerte 5 literrel.
de 6 alatt mindenkepp meg kell aljon.
a 7 mar vmi arulast jelent. erdemes meglesni hogy hogy all a tu a suberben, milyen allapotban vannak a karbik belulrol, gyertya okes e...
de van itt akinek ugyszint nagyobb az etvagya az atlagnal es tudtommal nem jott meg ra o se miert olyan ehes a gepe
Nem jön le a főtengely anya. 2 légkulcs 10bar nyomason semmi.
Be van áztatva csavarlazítóval de nem is látszik ki a menet, nem tudom jobbos vagy balos.
köszi szépen az infót a motorhőfokról. Nekem is 50-60 között mozog, mikor voltunk felvonuláson akkor felment 85 körül és indult a venti. Ezek szerint ennél a motornál ez a normális.
A következő kérdésem viszont, hogy mennyit fogyaszt a tied? Csak mert az enyém 6-7 körül és azért én ezt sokallom. Ezért kezdtem el nyomozni, hogy mi okozhatja, de akkor lehet a karbi beállítás lesz a következő.
Hacsak azt nem mondod, hogy ez is normális.
Köszi az infót még egyszer.
x Switch off engine and let it to cool down for at least ten
minutes, thus allowing the oil to flow back into the oil
pan and cool down.
x Switch on engine again and let it idle for at least one
minute in order to fill the oil tank.
x Switch off the engine.
x Keep vehicle in a vertical position, with both wheels
resting on the ground.
nscrew and take out the plug/dipstick (1)
Clean the part in contact with the oil with a clean cloth.
Insert plug/dipstick completely into inlet hole (2) with-
out screwing it.
Take out plug/dipstick again (1) and read the oil level:
MAX = maximum level.
MIN = minimum level.
The difference between “MAX” and “MIN” is circa
300 cmC.
The level is correct if oil approximately reaches the
“MAX” mark on the dipstick.
na meglestem neked az olajszintmerest.
az en szegenyes angul tudasommal forditva leallitod a motort legalabb 10 percre, majd 1 percig jaratod, viszintesen alljon a moci es kitekerve nezed a nivon a szintet.
min es max kozott legyen, min es max kozott 3 deci kulonbseg van
es voltam ma egykort es neztem direkt a hofokot, varoson kivul 90-100nal 60 fokos a kicsike
Rotax 123 blokkot keresek.
Kiváló gép! Főleg, ha difizáras.
Fater hajtotta sokat, sajnos akkor még csak bicikliztem...... ezért nem sokra emlékszem a közeli élményekből.
De előbb tanultam meg pótos IFA-val vezetni, mint bármilyen más járművel. Aratáskor volt fasza, jó lenne ha még mindig olyan nyarakat élnénk meg, mint akkor. 4 Ifa szerelvény, 1 szóló, két Mtz+pót, 2 106-os Dominator, 1 108 SL és egy Fortschritt 516 B. Neked ismerősek ezek a gépek gondolom.... Jó volt ám, reggeltől estig kint baszni a rezet a határba. Nem mind most a gyerekek csak kockulnak a számítógép előtt..... semmi fantázia, vagy élmény.....
http://www.kepesmotor.hu/april...
Nem ám előtte délután kapsz defektet, meg elkopik a fékbetét.... Tényleg fék jó lett?
Bizonyos gépekbe elég egy, pár óra munka és úgy szállsz ki, mintha egész éjjel cementet vállaztál volna ki egy vagonból, ami ráadásként tele volt méhekkel.....
Napi 100Ha ? ? ? ? Nem értem mi rázkódott a valagad alatt, ennyit még talán csak lerepülni lehet An-2-essel szotyi aratás előtt, reglonozáskor.....