Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen! Ezt kipróbálom. Amúgy már érdeklődtem új termosztát után és horror árban van... Ha esetleg tud valaki valami jó bontót akkor azt megköszönném!
Hi-hi.

Nyári találkozó mikor? Augusztus 20.?
Üdv. Érdekelne Aprilia rotax 123 blokk ba való fogaskoszorús lendkerék. Ha valakinek van küldjön képet a kundika@citromail.hu ra és ha megfelel az állapota akkor megegyezünk. Nagyon szépen köszönöm
Na hallod! Simán világithatnék vele a garázsban! :) Ha van valakinek merült akksi ingyen feltöltöm ha elküldi! :))))))) ha kibirja a feltöltési iramot! Mert erre nem mondhatni hogy nem tölt! :)
Csak hogy ne maradj ki Te sem a buliból.....

Ha esetleg kimarad az áramszolgáltatás, nyugodtan visszatermelhetsz a hálózatra a kicsivel.
Üdv!

Jó helyen jársz. Sok itt a 650-es Pegaso tulaj.
Elsőre úgy tűnik, hogy termosztát hiba.
Egyszerű le ellenőrizni.: Hidegen elindítod a motort és járatod, közben ahogy melegszik, mindig kézzel tapogasd meg a felső vízcsövet, ami a hengerfejből a hűtő tetejébe megy. Ha együtt melegszik a blokk és a hűtő felső része, akkor bizony termosztát kuka. Nyitva maradt....
Ja,a legjobbat kihagytam: az uszom kilukadt! :)
Èrdekesség: --
1500-nél 13,7-el töltött
2000-nél 10,4-el
3000-nél 16,7-el
Na ez milyen?! Tovább már nem is néztem! Mint egy törpe generátor! Lehet megvillantaná a 220-as villanykörtét is 10'000-nél! :))
Sziasztok!Sürgősen eladó egy grand canyon bike collection kabát, semmi baja sincs, azonnal vihető!100%-ig vízálló és lélegző, férfi textil kabát!A méret 5xl, és 13-ért elvihető alkuba benne vagyok!:)Helye:Budapest, Rákospalota!:)üdv. Sziasztok, és előre is köszönöm a válaszokat!:)
Ha sok olaj van benne fel fogja kapni a szimering előbb-utóbb!

Ahogy olvasgatom van itt minden!
-olaj kérdés
-elektromosság
Csak,hogy ne maradjak ki a sorbol: -feszültség szabályozó
-olvadás a gyujtáson
-vezeték kötegben olvadt drótok
-akksi kuka
Sziasztok!
Látom, hogy ez egy Tuareg fórum, de remélem tudtok segíteni.
Nekem egy Aprilia Pegaso 650-es mocim van. Az a problémám, hogy a hőfok mérő 50 C° fölé (max 60C°)nem megy amikor normál tempóban megyek az úton. Viszont amikor egyes fokozatban poroszkáltam vele akkor felment 80-ra és még a ventilátor is beindult.
Azt szeretném kérdezni, hogy ez normális ennél a mocinál?
Én a termosztát hibájára gyanakszom. Úgy gondolom, hogy nyitva van folyamatosan és ezért nem tudja elérni a megfelelő hőmérsékletet.
Előre is köszi a válaszokat. :)
kb 1 éve van nálam a gép.. Eddig nem volt semmi baja szerencsére.. De bíztam benne, hogy a szerelő akkor értette a dolgát és pont eleget rakott bele.. Akkor mindenképp eresszek le belőle?
engedj le belőle, az ugyanolyan káros, mintha minimum jelzés alatt lenne annyival.
Tudomásom szerint azért kell melegen nézni az olajszintet, mert száraz karteres. Kerülsz vele egy kört, kicsit bemelegszik az olaj, és akkor már lehet nézni. Nálam hidegen (szinte) üres a tartály, de szerintem az nem gond. Tudtommal a motor járásával keveri fel az olajat. A gyári előírt Agip Racing pl. egy jókora hajsza után pl. habos is kicsit, szóval arra is figyelni kell. Ezért elég, ha beleöntöd a 2 litert, kerülsz vele, és megnézed a nívót. 2,2l-t írnak, de elég bele a 2 liter.
Amúgy az elég nagy baj, ha sokkal több olaj van benne. És mióta van nálad a gép? Idén sem volt olajcsere?
Na most megint gondban vagyok... :D
Most van hétvégén a Gajavölgyi motoros találkozó, és persze, hogy minden most jön elő.. :D
A láncom eléggé érett a cserére a lánckerekekkel együtt.. A találkozóig mindenképp cserélnem kell, különben oda már nem tudok elmenni..

De most más a gond... Szerettem volna segíteni Rexynek, hogy lemérem hidegen-melegen az olajszintemet, de arra jöttem rá, hogy igencsak a max jelzés felett van az olajam (kb mégegyszer ráférne az a skála a nívóra... annyira ellepi..(hidegen és melegen is) De a leeresztőcsavaromnál nem folyik ki semmi.. mintha nem is lenne semmi baj...
Most eresszek le a fő leeresztő csavaron belőle pár decit, vagy hagyjam így?
Kb amióta nálam van, ennyi olaj lehet benne.. Kedves szerelőm által.
Elmegy az hamar.
Ez meg már lassan veterán korba lép... múzeumban lenne a helye.
Hali, ezek után már mennie kell mint a mérgezett egérnek!
Power ha zárva leragadt, akkor csak "felül" nem akar menni rendesen. Erőtlen lenne, de alatta meg fasza. Ha nyitva ragadt le, akkor meg fordítva a tünetek, meg zabálná a benzint.
Köszi.Jó lenne tudni hogy is van ez.Akkor az enyémnél valami nem kerek,mert hidegen kong a szárazságtól.
na meglestem, sztem jo lesz.
tengely vastagsaga ami belemegy:17mm
fennt a nyereg felfogato furatok furatkozeppontjainak tavolsaga:46mm
fenti tarcsavedo muanyagnal:36mm
lenti tarcsavedo muanyagnal:65mm
teljes szelessege:152mm

a kepek alapjan ugyan az lehet mint ami neked van. ez rx 125 hatsofekkonzol

ha gondolod elpostazom neked szivesen.
meglesem majd a manualba hogy hogy irja pontosan mikor kell nezni. en ertem nagyjabol hogy muxik de nem sokkal jobb a helyzet igy se

a lenyeg az hogy a tartalybol nem szabad lefolynia allo motornal az olajnak.
en ugy emlexem a regebbi szeriashoz nekem a manualba 14 litert ir, es annyi is megy bele kb max.neha pedig orulnek +5 liternek
Köszi Attila.Nézegetem még melegen,aztán lehet töltök rá,aztán kiderül.Nem igen értem ezt a rendszert és eléggé idegesít.
ma légkulcs lesz. ellenfogtatok? Főtengely anya... nélküle nem jön le a dekni, bár egy kép van egy új dekniről azon van egy megfelelő méretű lyuk amin persze a kis szíjtárcsa nem fér át.
Június 28.29.30 de nem nagy durranás. Ha addig kész lesz a bringa elmegyek vele. Nagyon szép és jó állapotban van, a hangja annyira szépen jár, a kuplungnak semmi hangja nincs.
Üdv mindenkinek.

Tuareg 125-öshöz keresek légszűrőt a karbival összekötő gumit. Ha van valakinek feleslegbe egy gyári jó állapotú kérem keressen (vip25@citromail.hu). Ha másnem egy képet dobjatok föl légyszi róla, hogyan is néz ez ki, mert ami enyémen volt azt gyanítom nem gyári. A képen lévő típusú Tuaregről lenne szó.

Köszi előre is.
Pörög az élet itt a fórumon. Nem nagyon jártam gép közelben néhány napig, és most már 1 órája olvasok visszafelé.