akkor a kompresszio meg nem lehet veszes ha szepen indul. de ha fogy az ereje akkor tuti kopottas mar a dugo, gyuru..
ragadni nem fog az biztos a tugorgok a gyengei ilyen tajt mar.ha valamelyiket is szethordja akkor hello henger, dugo, hengerfej....
Ezek szerint nem.
Hát, kíváncsi leszek hogy egy új meddig fogja bírni. Most nézegetek és az olyan mint amilyen a régi Unibat már 10 ezer. Ugyanennyibe van, spirálcellás is.
Ugyanilyen a jelenlegi, mint ami a képen van. Akkor ne fáradj, mert nincs ráírva a típusán kívül semmi.
en K2 muszerfalapoloval. flakonos fujos cucc. antisztatikus igy kevesbe porosodik es kiemeli a szint+vedi is ugye.
kb egy hetig birja ha befujom.
gumibarat is es kifejezetten szereti a muanyagokat
en ugy tudom hogy uzemmeleg motornal kell nezni.
melegen mennyi a szint a nivon?
nekem hidegen is megvan a szint az tuti mert neztem mar, es melegen is.
viszont valamennyi kulonbseg van kozte, melegen magasabb vmivel ahogy neztem, higabb az olaj aztan biztos kitagul
nekem amugy a nivo min es max jelolese kozott van kb.
inkabb tobb legyen picit a minimumnal ha netalantan csipegetni szeretne maradjon hazafele is vmi
Kompressziója még jó is lenne szerintem, de ha már felújítás akkor ugye dugattyúszett és hajtókar szett, plusz csapágyak.
Nem a megragadással van baj, mert kopott. Olaj nélkül vagy hűtés nélkül ragadna meg.
A legnagyobb bajt a hajtókar csapágya szokta okozni. Ha onnan elkezdenek kijönni az alkatrészek, akkor az összecsesz mindent... henger kuka, mert nicasilos.
Miénkbe a hengerfejbe beleverdesett daraboktól olyan lett mint a sündisznó.....
Hát igen, nem akartam a részleteket leírni, még nem mond valaki valamit rá. Egyébként épp most néztem utána, mióta nálam van kb ment 16.000-et az előző gazdája pedig (visszaolvastam a fórumon) egyszer aztmondta hogy ő 13-at ment vele, egyszer meg azt, hogy 5e-t. plusz még az ezelőtti tulaj ami ismeretlen km, de állítőlag ő tett rá vadi új hengert, gondolom akkor dugót hajtókart minden. De ha azt számolom legkevesebb akkor is durván 21. 000 km benne van, ami azért nem kevés.. Ja és igen tudom videón gyógyítani, nem lehet, meg élőbe teljesen más, na de valamit mégiscsak hallani. Valószinű akkor az lesz, hogy lemosom, és leteszem, mert most egyáltalán nincs az alkatrészekre pénzem azt meg nem akarom, hogy megragadjon.. És gondolom egy dugattyúszett alap, plusz tömítések szimeringek stb.. az anyag 50-be jó ha megáll. Szar cuccokat meg természetesen nem kívánok rakni bele. Köszi a videós tanácsot azért!
Hát, van hangja.
Csörög, a szokásos 2T jellegzetes hangon kívül vannak egyéb zajok is. Élőben más lenne azért, de simsonnál hallottam utoljára azt a hangot amit ad, mikor elengeded a gázt fordulatról.
Nemsokára fel kellesz újítani, mondom úgy, hogy tudom mennyi van benne ugye. Legjobb az volna, megelőzvén a bajt, még be nem áll a blokk, addig szétszedni és kicserélni amit kell.
Lehet, hogy elmegy még 5000 Km-t de, lehet, hogy holnap a falutábla után 10 méterrel áll meg mint a szög.
Lesz az még 25 éves várjál csak. :D
Csak lehet, hogy addigra már nem neked fáj a fejed miatta. :D :D
OK.
de nekem eddig bevallt az eddigi modszer is
na majd korbelesek meg hatha akad mas fajta feszszabom is.
Régen találtam valami sprayt, ami a kifakult (leginkább fekete) műanyagoknak visszaállítja a színét.
Na ilyen kellene nekem.
ragadni nem fog az biztos a tugorgok a gyengei ilyen tajt mar.ha valamelyiket is szethordja akkor hello henger, dugo, hengerfej....
Hát, kíváncsi leszek hogy egy új meddig fogja bírni. Most nézegetek és az olyan mint amilyen a régi Unibat már 10 ezer. Ugyanennyibe van, spirálcellás is.
Ugyanilyen a jelenlegi, mint ami a képen van. Akkor ne fáradj, mert nincs ráírva a típusán kívül semmi.
kb egy hetig birja ha befujom.
gumibarat is es kifejezetten szereti a muanyagokat
melegen mennyi a szint a nivon?
nekem hidegen is megvan a szint az tuti mert neztem mar, es melegen is.
viszont valamennyi kulonbseg van kozte, melegen magasabb vmivel ahogy neztem, higabb az olaj aztan biztos kitagul
nekem amugy a nivo min es max jelolese kozott van kb.
inkabb tobb legyen picit a minimumnal ha netalantan csipegetni szeretne maradjon hazafele is vmi
nekem lehet hogy akad meg bontott lanckerom.
nekem igy a vidi alapjan tipikus rotax hangja van. pici mellekzajt hallani talan, de igy vidirol nehez ugye..
viszont ha mar tobb mint 20e van benne leg felujitas ota akkor erett lehet a dugozas.
az aksi meg igen jol birta ha 7 eves. alt csoda ha 3at kibirnak
meglesem majd azt a feszszabot mit irtam ha gondolod, biztos van rajta vmi jeloles mi micsoda
talaltam kepet rola.
ez nekem rx-en volt.
Olyan nincs, hogy valaki zsinórba a harmadikról késsen le.
Nem a megragadással van baj, mert kopott. Olaj nélkül vagy hűtés nélkül ragadna meg.
A legnagyobb bajt a hajtókar csapágya szokta okozni. Ha onnan elkezdenek kijönni az alkatrészek, akkor az összecsesz mindent... henger kuka, mert nicasilos.
Miénkbe a hengerfejbe beleverdesett daraboktól olyan lett mint a sündisznó.....
Leginkább a kormánykapcsolókra gondolok, meg a nem festett műanyagalkatrészekre.
Hát, van hangja.
Csörög, a szokásos 2T jellegzetes hangon kívül vannak egyéb zajok is. Élőben más lenne azért, de simsonnál hallottam utoljára azt a hangot amit ad, mikor elengeded a gázt fordulatról.
Nemsokára fel kellesz újítani, mondom úgy, hogy tudom mennyi van benne ugye. Legjobb az volna, megelőzvén a bajt, még be nem áll a blokk, addig szétszedni és kicserélni amit kell.
Lehet, hogy elmegy még 5000 Km-t de, lehet, hogy holnap a falutábla után 10 méterrel áll meg mint a szög.