Egy kis kuplunghangja mindnek van! Az én kotyogós KV főzőmnek is! :) Nálam ha semmi nem "zörög" kicsit az bajt jelent,azt kifigyuztam már! Ha tul nagy a csend akkor valami nincs rendben vele! :) Ha elhalkul a blokk rárása az nálam még jot nem jelentett! :D
Most vettem le a gyárit. Ha vészhelyzet van, akkor el tudom küldeni, amúgy nem ajánlom. A fogak "jók", de eléggé el vannak már deformálódva. 24000 km-t ment.
Hello!
Tótkomlóson mikor lesz találkozó? Akkor ott meg is tudom nézni a géped. Nekem is csorog a nyálam egy ilyen Tuaregre, ahogy előttem írták. Én békéssámsoni vagyok egyébként.
üdv.
Húú, 3 hétig gondolkodtam rajta, hogy megnézem, mert én is Kecskeméten lakom. Meghallgatnám szívesen a hangját. Remélem jössz a következő találkozóra vele.
Áhh kicsit sem áztunk el. Esik mondom, de azért csak induljunk el. Ahogy felültünk a bringára, elkezdett ömleni. Mire visszaértünk csavarni lehetett a nadrágomból a vizet. Átöltötzünk és indultunk a 2-es kapuhoz, mert már túlórában voltunk.
eleg csunya az a csati a kepen, mintha kisse megporkolodott volna.
de a lenyeg akkor hogy csak egy kis kontakt volt a hiba es mar prima a gep ismet.
a biztositekok amugy nem tudom pontosan melyik kabeleken vannak mert meg nem kellett piszkalnom oket
azt tudom hogy nekem van +bizti az elso lampanak(elozo tulaj tette bele vmiert)
hát nem a beállítással volt itt a fő gond... ma szétszedtem kitakarítani és amit bent találtam hát az offolt rendesen! Pici víz, zöld benzin kicsapódás-lerakódás, gyorsító (alapjárati) fúvóka félig eltömődve, benzin befolyánál nagyrakás szmötyi meg kosz a tankból . A súber se jó helyen volt, a kis benzin állítócsavar szinte beállva olyan rég nem piszkálta senki, úszóház szellőzők félig eltömődve....
Már nem azon csodálkozom miért nem ment a gép hanem, hogy a 'csába ment így egyáltalán! :-) Mivel besötétedett meg holnap meló így összerakni a motort nem maradt ma idő, de már alig várom ha összedobom mit fog mutatni. Gyertya új (és belevaló, előző gazdija egy 1000-es SWIFT-ét rakta bele), a szívóoldal remélem így már rendben lesz, ha így se oké már csak a power lehet a ludas. Majd írok fórumra mire jutottam.
Ja és kösz a bátorítást, tényleg nem sokkal bonyolultabb a bele sem a karbinak egy MZ-énél. :-)
A poén az, hogy a kuplungnak is van hangja rendesen, ha behúzom azthiszem felhangosodik, ha elengedem normális. vagy fordítva már nem emlékszem pontosan
hat ha uzemmelegen a maxon van a nivon akkor elm nem kene onteni mar ra
de elvileg nem szabadna annyit lemennie hogy ne erje el a nivot
tul sok olajat se szabad beletolni mert akkor tul nagy lehet az olajnyomas.
Best Of 2T!
Nekem.akkor volt ehhez hasonlo hangja mikor a kuplungszerkezet mozgató volt behalva benne! Az a tengely amin a fül van ahová a bowdent akasztod! Rendesen érezni lehetett mikor ráraktam az ujjam hogy veri belül! Ha kicsit mozditottam rajta akkor halkult a dolog de cserés lett! A belseje teljesen lekopott,és lepattant egy darab belőle!
De ettől függetlenül FASZA a géped! Zene fülemnek a 2T! Brümm...-Brümm-Pöf-Pöf-Pöf....
Sziasztok. Bocsi, hogy csak most küldöm, de a héten nem nagyon ültem még gép előtt.
Az általam készített képek és videók a találkozóról: https://www.asuswebstorage.com...
Neem.. nem a lánckerék miatt nem indult. :D
De ha van egy jó állapotu hátsó lánckereked, vagy esetleg első is, akkor lehet, hogy igényt tartanék rá.. :)
(Elsőm az van 15 fogas, ami a Tuaregé volt... úgy néztem, hogy jó rá.. De ha van neked 16 fogas, akkor szerintem megvenném azt)
Amúgy a motor 'csak kontakthiba' miatt nem indult.. :D
Ma úgy kezdtem a szerelést ahogy hazaértem, hogy elszállt 1 biztosíték.. Na mondom akkor már biztos h elektronika.. Sajnos nem csak ez az 1 baja volt, mert ez után is megevett még pár biztosítékot, de megpróbáltuk követni az útját a kábelnek, de nem találtuk meg.. de mire a végére értünk, már pöcc-röff és semmi baja.. :D
Zöld-sárga és Zöld vezeték... 15ös biztosíték van benne.. Valaki tudja, hogy hova vezet? :D
Tótkomlóson mikor lesz találkozó? Akkor ott meg is tudom nézni a géped. Nekem is csorog a nyálam egy ilyen Tuaregre, ahogy előttem írták. Én békéssámsoni vagyok egyébként.
üdv.
15 se ebben biztos vagyok, sajat tapasztalat alapjan ott vmit elszamoltak vagy elirtak.
http://www.motorcyclespecs.co....
A hangja miatt már bánom, hogy nem a régebbit vettem meg.. :D
Viszont a hang jó lett, nagyon szépen duruzsol a két régebbi Pega.
eleg csunya az a csati a kepen, mintha kisse megporkolodott volna.
de a lenyeg akkor hogy csak egy kis kontakt volt a hiba es mar prima a gep ismet.
a biztositekok amugy nem tudom pontosan melyik kabeleken vannak mert meg nem kellett piszkalnom oket
azt tudom hogy nekem van +bizti az elso lampanak(elozo tulaj tette bele vmiert)
hát nem a beállítással volt itt a fő gond... ma szétszedtem kitakarítani és amit bent találtam hát az offolt rendesen! Pici víz, zöld benzin kicsapódás-lerakódás, gyorsító (alapjárati) fúvóka félig eltömődve, benzin befolyánál nagyrakás szmötyi meg kosz a tankból . A súber se jó helyen volt, a kis benzin állítócsavar szinte beállva olyan rég nem piszkálta senki, úszóház szellőzők félig eltömődve....
Már nem azon csodálkozom miért nem ment a gép hanem, hogy a 'csába ment így egyáltalán! :-) Mivel besötétedett meg holnap meló így összerakni a motort nem maradt ma idő, de már alig várom ha összedobom mit fog mutatni. Gyertya új (és belevaló, előző gazdija egy 1000-es SWIFT-ét rakta bele), a szívóoldal remélem így már rendben lesz, ha így se oké már csak a power lehet a ludas. Majd írok fórumra mire jutottam.
Ja és kösz a bátorítást, tényleg nem sokkal bonyolultabb a bele sem a karbinak egy MZ-énél. :-)
de elvileg nem szabadna annyit lemennie hogy ne erje el a nivot
tul sok olajat se szabad beletolni mert akkor tul nagy lehet az olajnyomas.
Nekem.akkor volt ehhez hasonlo hangja mikor a kuplungszerkezet mozgató volt behalva benne! Az a tengely amin a fül van ahová a bowdent akasztod! Rendesen érezni lehetett mikor ráraktam az ujjam hogy veri belül! Ha kicsit mozditottam rajta akkor halkult a dolog de cserés lett! A belseje teljesen lekopott,és lepattant egy darab belőle!
De ettől függetlenül FASZA a géped! Zene fülemnek a 2T! Brümm...-Brümm-Pöf-Pöf-Pöf....
Az általam készített képek és videók a találkozóról:
https://www.asuswebstorage.com...
üdv.
De ha van egy jó állapotu hátsó lánckereked, vagy esetleg első is, akkor lehet, hogy igényt tartanék rá.. :)
(Elsőm az van 15 fogas, ami a Tuaregé volt... úgy néztem, hogy jó rá.. De ha van neked 16 fogas, akkor szerintem megvenném azt)
Amúgy a motor 'csak kontakthiba' miatt nem indult.. :D
Ma úgy kezdtem a szerelést ahogy hazaértem, hogy elszállt 1 biztosíték.. Na mondom akkor már biztos h elektronika.. Sajnos nem csak ez az 1 baja volt, mert ez után is megevett még pár biztosítékot, de megpróbáltuk követni az útját a kábelnek, de nem találtuk meg.. de mire a végére értünk, már pöcc-röff és semmi baja.. :D
Zöld-sárga és Zöld vezeték... 15ös biztosíték van benne.. Valaki tudja, hogy hova vezet? :D