Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy az ie-nél is 21-et ír. 19-et tankoltam bele, amikor koppon volt egyszer...
...blokk járása....
Egy kis kuplunghangja mindnek van! Az én kotyogós KV főzőmnek is! :) Nálam ha semmi nem "zörög" kicsit az bajt jelent,azt kifigyuztam már! Ha tul nagy a csend akkor valami nincs rendben vele! :) Ha elhalkul a blokk rárása az nálam még jot nem jelentett! :D
Most vettem le a gyárit. Ha vészhelyzet van, akkor el tudom küldeni, amúgy nem ajánlom. A fogak "jók", de eléggé el vannak már deformálódva. 24000 km-t ment.
Az első lánckereket mi is csak 800+Nm-es légkulccsal tudtuk levarázsolni a múltkor.
szerintem a következő generációsokra vonatkozik a 22 liter
Hello!
Tótkomlóson mikor lesz találkozó? Akkor ott meg is tudom nézni a géped. Nekem is csorog a nyálam egy ilyen Tuaregre, ahogy előttem írták. Én békéssámsoni vagyok egyébként.
üdv.
Húú, 3 hétig gondolkodtam rajta, hogy megnézem, mert én is Kecskeméten lakom. Meghallgatnám szívesen a hangját. Remélem jössz a következő találkozóra vele.
Mindkettőt láttam már, nagyon szépek!
sose fer bele 22 liter
15 se ebben biztos vagyok, sajat tapasztalat alapjan ott vmit elszamoltak vagy elirtak.
Itt 22 litert ír, szal még nagyobb is a tiéd, ha igaz.
http://www.motorcyclespecs.co....
Áhh kicsit sem áztunk el. Esik mondom, de azért csak induljunk el. Ahogy felültünk a bringára, elkezdett ömleni. Mire visszaértünk csavarni lehetett a nadrágomból a vizet. Átöltötzünk és indultunk a 2-es kapuhoz, mert már túlórában voltunk.
Szerintem a kép is nagyon jó lett... éés igen.. nagyon szép hangja van a 2 Régi Pegának és természetesen a kis Tuaregnek is :D

A hangja miatt már bánom, hogy nem a régebbit vettem meg.. :D
A kép kicsit homályos, mert zsíros volt a kamera lencséje.
Viszont a hang jó lett, nagyon szépen duruzsol a két régebbi Pega.
repul az ido a gepek felett is de egy gondos gazdanal ez nem biztos hogy bajt jelent
mar hozom is le koszonjuk, nagyon kivancsi vagyok ra
Nekem erre már csak 1 évet kell várni
na meglesem majd akkor azt a lanckereket

eleg csunya az a csati a kepen, mintha kisse megporkolodott volna.
de a lenyeg akkor hogy csak egy kis kontakt volt a hiba es mar prima a gep ismet.
a biztositekok amugy nem tudom pontosan melyik kabeleken vannak mert meg nem kellett piszkalnom oket
azt tudom hogy nekem van +bizti az elso lampanak(elozo tulaj tette bele vmiert)
Szia,

hát nem a beállítással volt itt a fő gond... ma szétszedtem kitakarítani és amit bent találtam hát az offolt rendesen! Pici víz, zöld benzin kicsapódás-lerakódás, gyorsító (alapjárati) fúvóka félig eltömődve, benzin befolyánál nagyrakás szmötyi meg kosz a tankból . A súber se jó helyen volt, a kis benzin állítócsavar szinte beállva olyan rég nem piszkálta senki, úszóház szellőzők félig eltömődve....

Már nem azon csodálkozom miért nem ment a gép hanem, hogy a 'csába ment így egyáltalán! :-) Mivel besötétedett meg holnap meló így összerakni a motort nem maradt ma idő, de már alig várom ha összedobom mit fog mutatni. Gyertya új (és belevaló, előző gazdija egy 1000-es SWIFT-ét rakta bele), a szívóoldal remélem így már rendben lesz, ha így se oké már csak a power lehet a ludas. Majd írok fórumra mire jutottam.

Ja és kösz a bátorítást, tényleg nem sokkal bonyolultabb a bele sem a karbinak egy MZ-énél. :-)
A poén az, hogy a kuplungnak is van hangja rendesen, ha behúzom azthiszem felhangosodik, ha elengedem normális. vagy fordítva már nem emlékszem pontosan
hat ha uzemmelegen a maxon van a nivon akkor elm nem kene onteni mar ra
de elvileg nem szabadna annyit lemennie hogy ne erje el a nivot
tul sok olajat se szabad beletolni mert akkor tul nagy lehet az olajnyomas.
hat addig meg van parev mire 25 lesz a kicsike, de konnyen lehet hogy meglesz meg akkor is
Best Of 2T!
Nekem.akkor volt ehhez hasonlo hangja mikor a kuplungszerkezet mozgató volt behalva benne! Az a tengely amin a fül van ahová a bowdent akasztod! Rendesen érezni lehetett mikor ráraktam az ujjam hogy veri belül! Ha kicsit mozditottam rajta akkor halkult a dolog de cserés lett! A belseje teljesen lekopott,és lepattant egy darab belőle!

De ettől függetlenül FASZA a géped! Zene fülemnek a 2T! Brümm...-Brümm-Pöf-Pöf-Pöf....
Sziasztok. Bocsi, hogy csak most küldöm, de a héten nem nagyon ültem még gép előtt.
Az általam készített képek és videók a találkozóról:
https://www.asuswebstorage.com...

üdv.
Neem.. nem a lánckerék miatt nem indult. :D
De ha van egy jó állapotu hátsó lánckereked, vagy esetleg első is, akkor lehet, hogy igényt tartanék rá.. :)
(Elsőm az van 15 fogas, ami a Tuaregé volt... úgy néztem, hogy jó rá.. De ha van neked 16 fogas, akkor szerintem megvenném azt)

Amúgy a motor 'csak kontakthiba' miatt nem indult.. :D
Ma úgy kezdtem a szerelést ahogy hazaértem, hogy elszállt 1 biztosíték.. Na mondom akkor már biztos h elektronika.. Sajnos nem csak ez az 1 baja volt, mert ez után is megevett még pár biztosítékot, de megpróbáltuk követni az útját a kábelnek, de nem találtuk meg.. de mire a végére értünk, már pöcc-röff és semmi baja.. :D
Zöld-sárga és Zöld vezeték... 15ös biztosíték van benne.. Valaki tudja, hogy hova vezet? :D