Ez az enyém! Már megvettem ettől a fasztól, aki nem hajlandó levenni a hirdetéseket.... meg azóta lecseréltem az olajat, fékbetéteket, fékfolyadékot, szíjjat, első teleszkóp komplett felújítás,új Varta akksi, kitámasztók visszakalapálása, stb. Autószerelő létére 2x kellett cseréljek olajat egymás után olyan tiszta volt ! állandóan autóról bikázta. A lánc vadi új és rozsdás! helyrehoztam... úgyhogy volt baja rendesen, de a blokk selymes motorhangja megnyugtatott és azért cseréltem el egy 150es Honda Pantheon robogóra.
Szervusz!
Látom neked is 600 Tuareged van. Én nem rég lettem gazdája és pár dolog nem tiszta. Te hogyan indítod berugókarral ? önindítóval? Használsz dekopreszort? Az olajhőfokmérő mennyit kell mutasson?
Mennyi az utazó tempód? Mennyi a fogyasztása? Cross gumit használtál?
Nem nyomáskapcsoló, hanem szintjelző, de ahhoz nagyon le kell engedni a vázból. Én megjártam, beállítottam a szintet a garázsban, elmentem vele motorozni és majdnem széét nyomta a blokkot a sok olaj. ki kellett szedjek 2dl olajat . a szabadonfutó is megadja magát végleg... Azt kell megcsinálnom még. Egyébként szépen jár a motor, nem ciripel,kerepel ilyesmi. csak a szíjnak van visító hangja.
Tuareg 125 (Rotax 127, PHPH26-os karbival ) helyes (gyári) karbi beállítását leírná nekem valaki? Hol álljon a súber, meg mi az állító csavarok kb. helyzete? Na meg hogy is kell csinálgatni ezt pontosan? (Én csak az MZ-hez értek, Tuaregben nincs tapasztalatom még.)
hali
valakinek nincs elfekvőben egy 127 rotax blokkja (karbi, henger, kuplung nem kell) a lényeg hogy rajta legyen egy jó állapotú gyújtás+fogaskoszorú a hozzá való gyújtás oldali deknivel, hogy az önindítót rá tudjam faragni végre.(125 tuareg wind)
köszi
Nekem nem furcsa, mert mindig is ilyen volt. Viszont, ha mennél vele egy kört vagy Én mennék egy olyannal amin tutira jó, megéreznénk a különbséget rögtön.
Majd úgy is rábeszélem magamat hogy szétszedjem. :D
Nem is a motor erejével van a gond, hogy nem bírna annyival menni, hanem az első felnimet már rég be kellett volna olvasztani és kiskanalakat csinálni belőle sajnos. Tojás is van benne, 8-as is, kuka.
Hátul meg a csillapítás nulla szerintem.
Karbipucolás után múltkor hajtottam meg ennyivel, egyébként 80-90 bőven elég. Ficánkolt a hátulja rendesen, meg a kormányba is kapaszkodni kell akkor már rendesen. Túl sok a szél is, a gyári plexi már nem tereli el rendesen, rágatja a sisakot, ezért ez a tempo már sok.
Ja meg a hátsógumi, eggyel szélesebb, mint kellene. Nem tudom, hogy másik gumi hogy viselkedne, de ennek oldaltartása hát.... sokszor lehet rossz úton érezni azt, hogy mintha csapágyas lenne a hátsókerék, vagy defektes.
hasonlo az en velemenyem is
110-120 meg kenyelmes a pegan, de folotte mar eros a menetszel nekem gyari plexinel. de addig stabilan vagja az utat
s nekem eleg is ennyi boven, nem is akarok tobbet menni
ebben olaj volt az tuti a tartalyban is mert levettem a tartalyt hogy konnyebben kiszedjem a helyerol es az olaj folyt rendesen.ugy voltam vele ennek mar ugy is mind1, szetszedeshez ugy is bontani kell. :) majd kiteritem en is vmikor..
hat ha ugyanugy fel is ugrik akkor annak is helo van sztem, nekem is olyan volt miutan meghalt a csillapitas, lenyomtam es jott is fel ugyanazzal a lendulettel. ez a gaz menet kozben hogy rugozik egyfolytaban ha belemenyek egy melyedesbe es csillapitas nelkul mintha gumilabdan ulnel....
engem kikeszitett egy 20 kmres kor is csillapitas nelkul..
Szerintem 110-nél már azért is vannak gondok, mert nem arra vannak kitalálva szegénykék, hogy 'száguldozzunk velük' igaz, hogy bírják, de mégis csak Túra-Enduro.. A Pegaso is menne elvileg 160-170-et, de már 150nél élvezhetetlen az utazás szerintem.
Szerintem a Tuaregek 90 körül, a Pegasok meg 110-120 körül érzik még jól magukat
Szétszedem egyszer, ha lesz kedvem. Karmantyút kicserélem, hogy ne fossa az olajat, friss olajjal összerakom, elvileg jónak kellene lennie. Hacsak nincs szétkopva a belseje.
Rugó előfeszítést ezen is lehet állítani, sima olajos lengéscsillapító.
A tartályosak minden bizonnyal gázosak, szerintem.
Próbáltam már hogy hirtelen lenyomtam az ülést és rögtön feljön majdnem ugyanolyan sebességgel. Ebből gondolom, hogy csillapítás harmatgyenge/semmi..... Bár menet közben nem érezhető rossznak az úttartás, vagy csak hozzászoktam, hogy ilyen.
110 körül már kezdődnek a bajok az itteni utakon.... az első felni, a hátsó csillapítás is oda van, (szerintem) szóval érzed, hogy haladsz.
az ujon allithato a rugo elofeszitese es a csillapitas is.
a regin is lehetett, es az volt kulon tartalyos, nyomascsovel van rajta a tartaly igy varialhato hova teszed de a pegaban eleg neccesen fert el, alig birtam kimuteni, na meg ugye ezt fel kene ujitani nekem is....
en inkabb egy jo bontottra szavaztam.
gondolom a szabadonfutó szarakszik amikor teker az önindító, de a dugó nem megy... ha áttekerem lábbal aztán elkapja. Megöltem volna a dekopresszor ráengedésével tekertetéskor ?
en tapasztalatbol tudom hogy nem tobb 14 liternel a sajatom, de inkabb kevesebb mert nem all vizszintbe ugye tankolasnal se igy nem is tolod tele....
neha orulonek egy nagyobb tanknak de ezzel is elvagyok, megszoktam mar hogy ha elkezd vilagitani az uzemanyagjelzo akkor tankolas es belemegy 9-10 liter es mehetek 180 km-t
Ekkora különbség nem lehet a 2 tank között... Szerintem nekünk is 15-18l körüli lehet.. Egyébként meg mindenki mást mond erre is.. :D a Tuareget én is úgy vettem, hogy azt mondták rá, hogy 18-20 l-es tankja van.. :D
hat most mar elm nekem nem lehet vele gond legalabbis bizom ebben
meg be kellé loni hogy picit lagyabb legyen mert elsore eleg kemeny, kicsit lagyitok majd a beallitasokon es elm minden ok lesz.
a pega telo mereteit meg tudom adni, de a 125os mereteire nem emlexem sajna, es nincs is jelenleg olyan telom.
hat sajna nem volt vmi olcso, de legalabb jo egy deakferencem banta az uj telot
Látom neked is 600 Tuareged van. Én nem rég lettem gazdája és pár dolog nem tiszta. Te hogyan indítod berugókarral ? önindítóval? Használsz dekopreszort? Az olajhőfokmérő mennyit kell mutasson?
Mennyi az utazó tempód? Mennyi a fogyasztása? Cross gumit használtál?
Tuareg 125 (Rotax 127, PHPH26-os karbival ) helyes (gyári) karbi beállítását leírná nekem valaki? Hol álljon a súber, meg mi az állító csavarok kb. helyzete? Na meg hogy is kell csinálgatni ezt pontosan? (Én csak az MZ-hez értek, Tuaregben nincs tapasztalatom még.)
Köszi előre is!
valakinek nincs elfekvőben egy 127 rotax blokkja (karbi, henger, kuplung nem kell) a lényeg hogy rajta legyen egy jó állapotú gyújtás+fogaskoszorú a hozzá való gyújtás oldali deknivel, hogy az önindítót rá tudjam faragni végre.(125 tuareg wind)
köszi
Majd úgy is rábeszélem magamat hogy szétszedjem. :D
Hátul meg a csillapítás nulla szerintem.
Karbipucolás után múltkor hajtottam meg ennyivel, egyébként 80-90 bőven elég. Ficánkolt a hátulja rendesen, meg a kormányba is kapaszkodni kell akkor már rendesen. Túl sok a szél is, a gyári plexi már nem tereli el rendesen, rágatja a sisakot, ezért ez a tempo már sok.
Ja meg a hátsógumi, eggyel szélesebb, mint kellene. Nem tudom, hogy másik gumi hogy viselkedne, de ennek oldaltartása hát.... sokszor lehet rossz úton érezni azt, hogy mintha csapágyas lenne a hátsókerék, vagy defektes.
110-120 meg kenyelmes a pegan, de folotte mar eros a menetszel nekem gyari plexinel. de addig stabilan vagja az utat
s nekem eleg is ennyi boven, nem is akarok tobbet menni
a tuaregen a 90 volt kb sztem a kenyelmes tempo.
hat ha ugyanugy fel is ugrik akkor annak is helo van sztem, nekem is olyan volt miutan meghalt a csillapitas, lenyomtam es jott is fel ugyanazzal a lendulettel. ez a gaz menet kozben hogy rugozik egyfolytaban ha belemenyek egy melyedesbe es csillapitas nelkul mintha gumilabdan ulnel....
engem kikeszitett egy 20 kmres kor is csillapitas nelkul..
Szerintem a Tuaregek 90 körül, a Pegasok meg 110-120 körül érzik még jól magukat
Rugó előfeszítést ezen is lehet állítani, sima olajos lengéscsillapító.
A tartályosak minden bizonnyal gázosak, szerintem.
Próbáltam már hogy hirtelen lenyomtam az ülést és rögtön feljön majdnem ugyanolyan sebességgel. Ebből gondolom, hogy csillapítás harmatgyenge/semmi..... Bár menet közben nem érezhető rossznak az úttartás, vagy csak hozzászoktam, hogy ilyen.
110 körül már kezdődnek a bajok az itteni utakon.... az első felni, a hátsó csillapítás is oda van, (szerintem) szóval érzed, hogy haladsz.
a regin is lehetett, es az volt kulon tartalyos, nyomascsovel van rajta a tartaly igy varialhato hova teszed de a pegaban eleg neccesen fert el, alig birtam kimuteni, na meg ugye ezt fel kene ujitani nekem is....
en inkabb egy jo bontottra szavaztam.
Hát akkor az nálam nem fér be szerintem..... :-(
Dejákigazolvány, könnyen megy, de jönni nagyon nehezen jön.
neha orulonek egy nagyobb tanknak de ezzel is elvagyok, megszoktam mar hogy ha elkezd vilagitani az uzemanyagjelzo akkor tankolas es belemegy 9-10 liter es mehetek 180 km-t
meg be kellé loni hogy picit lagyabb legyen mert elsore eleg kemeny, kicsit lagyitok majd a beallitasokon es elm minden ok lesz.
a pega telo mereteit meg tudom adni, de a 125os mereteire nem emlexem sajna, es nincs is jelenleg olyan telom.
hat sajna nem volt vmi olcso, de legalabb jo egy deakferencem banta az uj telot