Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a gyertya helyére betekerni lehetne. de szétcsapná a tűgörgőt...
Estére befújom, holnap meg leveretem légkulccsal, vagy vágás marad. Gondolom kapni olyan anyát.

Itt a hátsóféknyereg tartó. Nem ilyen a 125cc?
Most mondanám azt,hogy használj dugókitámasztót,de valoszinű nincs olyanod kéznél! Azzal fix helyen marad a dugattyu,egy gondal kevesebb lenne! :?
Szabadonfutó

Ez jó a 600blokkba ?
Vagyis javítok, elosztóval megoldható, de fölösleges. Csak plusz hibalehetőség, viszont a primer áram felépülésére volna idő bőven, még magas fordulaton is.
Akkor jó.
Nem történik semmi olyankor. kipufogógázt úgy se tudja begyújtani.
Ilyenek a dupla szikrás gyújtású kocsik is.
Nehezen tudnák azt kivitelezni, hogy minden második FHP-re adjon csak gyújtást, meg felesleges is, mivel nem okoz kárt.
bevan jelölve a vez.tengely. kézzel próbáltam elmozgatni (finoman) de vissza fordul abba a nyugalmi pozícióba. Gondolom a szeleprugók mind zárva van. és ha minden FHP -nél van szikra, magyarul kipufogáskor is, akkor nincs gond ?
Akkor ott a szikra. Haha, minden FHP-re ad szikrát.
Akkor meg sűrítési FHP-re a dugót, szelepek zárva. Aztán hozzáfinomítod a jelöléseidhez, ha minden kötél szakad.
hát igen, lehet hogy egy egészet fordult a dugó amikor a villáskulcs rajta volt....
Legfeljebb 180°-al elrakod a vezérlést. Elindulni nem fog.... beleverni a dugó a szelepekbe nem tud, mert zsebes a dugattyú.
Összejelöltél mindent, ha a tengelyeket nem forgatod el, jónak kell lenni.
Akkor még a kerekeket hozzájelölöd a tengelyekhez. Biztos ami biztos.
Szerintem a vezérműtengelyen nem lesz ék, csak kúpra lesz felhúzva.
A főtengelyen szerintem lesz, bár az se biztos.
Van olyan autó (Renault) hogy a főtengelyen is és a kerékbe is van ékpálya, de mégse raktak bele gyárilag éket...... pff.
Annak Én úgy tudom vagyis látom értelmét, hogy mikor a dugattyú FHP-n van, akkor a balance súlynak lent kell lennie. Így egyenlíti ki a tehetetlenségi erőket, csillapítja a blokk rezgéseit.
Semmi jelölés sincs azon se, se a fogaskerekein ami hajtja, se a tengelyen vagy bármin? Beszarok most már, hogy se ezt, se a vezérlést nem jelölték meg gyárilag.....
csak ugye nem minden ütem munkaütem, így ha egy fordulatot beletekert a dugóba akkor szevasz az egész.
csak a szíjat vettem le. Meg bejelöltem mind2 szíjtárcsát a deknihez.
húztam át egy csíkot. Egyébként váltáson lett leállítva.
Passz, az a kémlelő mi akart lenni.

Most hogy áll jelenleg? A szíjat levetted? A kereket a vez.tengelyről is?
a szíj mögött lévő vékony deknin, nincs semmi. A külső burkolaton van egy kis üveg ablak nagyító, de annak mi lehet a feladata ?
Helló! valaki segitene nekem szét lett huzva a tuareg 350-em zörgött a váltoja a fötengelyel szemben van egy súly ami űegy tengelyen forog ugynézki mint egy főtengely csak hajtokar nélkül 1 fél sonkával annak hogy kell állnia vagy mikor a fötengely meik ponton van ak annak fol kell lennie mert a széthuzáskor nem lett bejelöölve !
Csak rakott éket oda. Összejelölted mielőtt szétszedted gondolom.
A főtengelyt nem szabad elforgatni, meg a vezérmű tengelyt se.
Lendkeréken elvileg kellene lenni jelölésnek, (FHP) a dekni műanyagvakdugója alatt. UserMaunal szerint.....
izgulok a vezérlés végett. remélem az alsó szíjtárcsa ékkel van a főtengelyen.meg ne mozduljon el a dugó. meg a gyújtás se mindegy melyik fordulaton van. elvileg le lett akasztva a szíj, más nem mozgott.
Értem. Hát, kitartás, ennyit mondok.
Sajnos így alakult már, ha akartad, ha nem.
van mind2 jelölés. de egymástól nagyon messze van, tehát hogy mind2 vonalba legyen lehetetlen. bejelöltük kézzel.
Elvileg a szijjtárcsákon vagy bemetszés van vagy bepontozva a jelzés! Bordás szijjhajtásnál általában a tárcsán lévő két fog között szokott lenni bevágás! A vezérműtengelyen meg egy hasitás a jellemző a végénél! Sajnos csak autokhoz tudok hasonlitani,mert 600-as motort 1-et láttam eddig! :) Egy vizont biztos,ha nem lesz összeállitva,szerintem nem fog jol járni! Ha a spanolót jobban meghuzod elhuzza amit bejelöltél,mármint amit látsz belőle! Ha ott nem akkor a vezérműnél! Attol tartok! :/ Csak kell valami égi jeleknek rajta lenni! :/
a dekni végigrepedt, az anya melett belül. Azt kell levenni hogy odaférjek a szabadonfutóhoz :D mivel oda csak akkora kis deknit tettek hogy nem lehet kivenni, így az egész vezérlést, mögötte lévő nagy oldaldeknit kell levenni. Remélem nem ötvözet és lehet heggeszteni. a Féknyereg tartó is alu, annak az alja tört le ami a hátsókerék tengelyre húzódik rá. Mind1, le lesz vágva a csavar. Mert ütni se lehet mivel főtengely vég. Utána jöhet le a dekni,tömítésnek gondolom annyi,... és aztán a szabadonfutó. Aztán lehet kérdezősködni hogy javítják, hol kapok újat..... az a baj hogy elakarom adni, és mindent megakarok rajta csinálni.
Bakker.... a kurva életbe. Ez mekkora szívás......
Tudod akkor van szerencséd, ha csak a féknyeregtartó tört el.... mert könnyen lehet, hogy váltóba vagy a kuplung kosárról durrant le egy fog, ami még persze nem biztos, mert azóta még nem mentél vele...... De majd kiderül.
Dekni, hogy repedt el, cserélni kell vagy meg lehet hegeszteni?

Több kárt hozott, mint hasznot a segítség.
Az anyát szépen kisflexel 1 mm-es korongal bevágni és úgy vágóval finomat leütni az egyik felét. Legfeljebb elszaladsz egy esztergályoshoz és csinál helyette másikat.
De a többit azt cserélni kell, illetve a deknit meghegesztetni alussal. De ahhoz szedheted szét mégjobban......
Most jól kibaxtek veled.... nem lennék a helyedbe.
nah azt megpróbálom beáztatni éjszakára! a vezérlésnél nincs túl sok jelölés, bejelöltem 2vonallal... Nem akarom elforgatni a dugót, mert akkor nem mindegy hogy mennyit fordul
Inkább forgassa meg kicsit és ugy szedje le lassan apránként,minthogy a kihajtásnak baja legyen a kislánckeréknél! Nem biztos hogy kibirja azt az ütő erőt amit a légkulcs csinál! Ajánlanám a fékolajat hogy kicsit adj a csavarnak mert az mindent meglazit,féktisztitoval meg lemosod rola! Valahoyan a menet meg az anya közé kellene bejuttatni! Ha már ott van az leeszi rola! Csak idő kell neki hogy beszivárogjon!