Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor olyasmi helyen van ahol tippeltem
Ezeknél az olajlámpa, nem szintet mutat csak, mint a kicsiken?
Mert a youtubon néztem egy videót 600-asról és menetközbe be-be villant neki elég sűrűn. Gondolom, ha nyomást jelezne, akkor már az rég megkrepált volna. De javíts ki, ha tévedek.
Jó az úgy. Én a hőfokjelzővel szívtam meg.
Szétszedtem a műszerfalat és véletlen láttam meg, hogy a nyáklapon egy valami kis mütyür meg van égve.
80°C-nál sosem mutatott többet. Mondjuk ez gyanús is volt. Donorból átraktam az egész panelt, hohó járt a víz még 100°C-on is. Ebből tudtam meg, hogy ideje kitakarítani a hűtőt. Becsapott a szemét addig....

Már Attila leírta, hogy a hűtőt is le kell engedni.
Végre akkor teljesen jó a gép.
Szerintem az enyém se csillapít semmit. Olajos is, szóval.... szét kellene borítani.
A méreteit tudod esetleg az új telódnak és egy 125-ösének?
Ha nem titok megkérdezem milyen árban sikerült beszerezni, hátha befér.
Tuareg 125 első lámpa, hátha érdekel valakit
http://auto-motor.vatera.hu/mo...
Srácok megvan :D miért voltak folyóügyi gondjjai :::D
a jobb oldali karbiba egy nyomi kis gumi gyűrű nem passzolt rendesen ezért mozgott benne az alkatrész (ami tartja a tűszelepet) és ömlött mellette a benzin a porlasztóba onnan meg a túlfolyón a külvilágba :D
Nah de pár szörnyű kép :D
22 lityi azthiszem :D de 20 felett van az fix :D
Meg egy üzemanyagszint visszajelző érzékelő vagy valami ilyesmi nem tudom hogy hívják pontosan.Az különben jól sejtem a tank bal oldalán van alul,mert nekem ott csak egy csavar van.
Sziasztok 600-as pegához valakinek egy működő olajnyomásgomba és egy világításkapcsoló nincs elfekvőben?
Köszi
itt kép
tel:06307316232
Megtaláltam. Pont az első kerék mögött. persze a tankot csak levettem,... kitekertem és 1,5m sugár irányba jött is valami fekete iszap!
le engedtem. Feltöltésnél belement 2liter és full tele van. Ha holnapig nem csurog le akkor ki kell szedjek vissza
mert ugye 2.2liter szűrővel, 2.5liter szűrőcserével.(szent írás) Jó hogy vannak mágnesek az olajcsavarok végén, rengeteget összeszednek vasreszelékből..

Holnap összerakom, áttekerem lábbal hátha feltölti az olajszűrő házat is. Megnéztem az olajlámpa működik

7km tettem bele eddig. meg 3nap szerelést. most már megy minden rutinból.
Körbenézem ! mert közbe olajcserén van
nem feltetlen, elol keresd a tank 2 oldala kozotti reszen. nekem a pegan rogton hozzaferheto, alt igy teszik a mocikra hogy ne kelljen bontani hozza.
ha jol tudom ennek is a vazban van az olaj fennt, elm elol az elso kerek folott, a blokk felett az vaz elejen keresd sztem a leeresztocsavart, kiall a vazbol egy kis resz es egy csavar van benne. mas nem nagyon lesz azon a reszen sztem

hat hogy tekeri dekomp nelkul az onindito? nem erolkodik es indul jol? ha igen akkor nem kell hozza mert le van attetelezve jol, ha erolkodonek tunik akkor kell sztem.
Akkor gondolom vegyem le a tankot ? ma egész nap csak ezt a bánatot szereltem....
az olajtartálynál hol mit csavarjak ki? megőőőrülök ettől.

Van kézi dekompr. önindítónál is használjam? azzzal állítom le is :D
ha nincs rajta automata dekompresszor, amit ha jol tudok a 600as blokkon meg nincs akkor elm kezi dekompal tudod inditani berugassal es inditoval is.
csak a blokkbol engedted le? az olajtartalyt is le kell engedni kulon, mert onnan nem folyik le szabadon az olaj...
Akinek volt/van Aprilia Tuareg Wind 600 az írjon nekem

Mert egy pár dolgot nem értek a gépen. Egyenlőre csak ismerkedek vele.
Beindítás az dekopm-al önindítózva? vagy csak simán önindító? (új aksim van) A rúgás nem is megy sehogy...
Akárcsak egy egyszerű olajcsere.. nem jön leeeee
El volt szakadva a tele tank után. Így a befogató csatlakozót előrébb toltam a tekercslésen Tele tankot is mutat, csak rövidebb lett a pályája pár milivel.

Rotax blokkból nem folyik le az összes olaj, max. fele. Üzem meleg a motor, de mégse jön ki mind a 2.2liter.
szerintem kezelheto a fogyasztasuk a pegaknak esznek is de mennek is

a teleszkop problemat sikerult athidalnom. es ha valaki kerdezi akkor szinte tokeletesen belemegy egy 98as pega teloja a 94es pegaba.
annyi hogy lennt a csuklonal le kellett szedni 1 mm-t a csapszegbol mert az uj telonak a koze 1 milivel keskenyebb volt, ez konnyen ment.
vizsont raparaztam mikor ramertem fent es az uj 5 milivel szelesebb volt mint ami benne volt
de kiderult hogy az uj illik bele, a regi meg ki volt hezagolva

osszesegeben sztem mar nekem csereltek a kozpontit benne egy masik motorera ami nagyjabol stimmelt is bele.
de mostmar egy jo kis sach alu, allithato telo van benne keves kilometerrel mert az olaszok lezuztak a mocit amiben volt
Tudok segiteni benne, komplett gyujtásban, emailon irj rám, adatlapomon megtalálod!

Üdv
Képet tudnál felrakni róla?
14e a trafó ha kel
Üdv,Aprilia ETX 125-re teljes gyújtást keresek.A motor Rotax 127-es,
(Lendkerék,állórész,trafó)
Válaszokat köszönöm.