Ezeknél az olajlámpa, nem szintet mutat csak, mint a kicsiken?
Mert a youtubon néztem egy videót 600-asról és menetközbe be-be villant neki elég sűrűn. Gondolom, ha nyomást jelezne, akkor már az rég megkrepált volna. De javíts ki, ha tévedek.
Jó az úgy. Én a hőfokjelzővel szívtam meg.
Szétszedtem a műszerfalat és véletlen láttam meg, hogy a nyáklapon egy valami kis mütyür meg van égve.
80°C-nál sosem mutatott többet. Mondjuk ez gyanús is volt. Donorból átraktam az egész panelt, hohó járt a víz még 100°C-on is. Ebből tudtam meg, hogy ideje kitakarítani a hűtőt. Becsapott a szemét addig....
Már Attila leírta, hogy a hűtőt is le kell engedni.
Végre akkor teljesen jó a gép.
Szerintem az enyém se csillapít semmit. Olajos is, szóval.... szét kellene borítani.
A méreteit tudod esetleg az új telódnak és egy 125-ösének?
Ha nem titok megkérdezem milyen árban sikerült beszerezni, hátha befér.
Srácok megvan :D miért voltak folyóügyi gondjjai :::D
a jobb oldali karbiba egy nyomi kis gumi gyűrű nem passzolt rendesen ezért mozgott benne az alkatrész (ami tartja a tűszelepet) és ömlött mellette a benzin a porlasztóba onnan meg a túlfolyón a külvilágba :D
Nah de pár szörnyű kép :D
Meg egy üzemanyagszint visszajelző érzékelő vagy valami ilyesmi nem tudom hogy hívják pontosan.Az különben jól sejtem a tank bal oldalán van alul,mert nekem ott csak egy csavar van.
Megtaláltam. Pont az első kerék mögött. persze a tankot csak levettem,... kitekertem és 1,5m sugár irányba jött is valami fekete iszap!
le engedtem. Feltöltésnél belement 2liter és full tele van. Ha holnapig nem csurog le akkor ki kell szedjek vissza
mert ugye 2.2liter szűrővel, 2.5liter szűrőcserével.(szent írás) Jó hogy vannak mágnesek az olajcsavarok végén, rengeteget összeszednek vasreszelékből..
Holnap összerakom, áttekerem lábbal hátha feltölti az olajszűrő házat is. Megnéztem az olajlámpa működik
7km tettem bele eddig. meg 3nap szerelést. most már megy minden rutinból.
ha jol tudom ennek is a vazban van az olaj fennt, elm elol az elso kerek folott, a blokk felett az vaz elejen keresd sztem a leeresztocsavart, kiall a vazbol egy kis resz es egy csavar van benne. mas nem nagyon lesz azon a reszen sztem
hat hogy tekeri dekomp nelkul az onindito? nem erolkodik es indul jol? ha igen akkor nem kell hozza mert le van attetelezve jol, ha erolkodonek tunik akkor kell sztem.
Akinek volt/van Aprilia Tuareg Wind 600 az írjon nekem
Mert egy pár dolgot nem értek a gépen. Egyenlőre csak ismerkedek vele.
Beindítás az dekopm-al önindítózva? vagy csak simán önindító? (új aksim van) A rúgás nem is megy sehogy...
Akárcsak egy egyszerű olajcsere.. nem jön leeeee
El volt szakadva a tele tank után. Így a befogató csatlakozót előrébb toltam a tekercslésen Tele tankot is mutat, csak rövidebb lett a pályája pár milivel.
Rotax blokkból nem folyik le az összes olaj, max. fele. Üzem meleg a motor, de mégse jön ki mind a 2.2liter.
szerintem kezelheto a fogyasztasuk a pegaknak esznek is de mennek is
a teleszkop problemat sikerult athidalnom. es ha valaki kerdezi akkor szinte tokeletesen belemegy egy 98as pega teloja a 94es pegaba.
annyi hogy lennt a csuklonal le kellett szedni 1 mm-t a csapszegbol mert az uj telonak a koze 1 milivel keskenyebb volt, ez konnyen ment.
vizsont raparaztam mikor ramertem fent es az uj 5 milivel szelesebb volt mint ami benne volt
de kiderult hogy az uj illik bele, a regi meg ki volt hezagolva
osszesegeben sztem mar nekem csereltek a kozpontit benne egy masik motorera ami nagyjabol stimmelt is bele.
de mostmar egy jo kis sach alu, allithato telo van benne keves kilometerrel mert az olaszok lezuztak a mocit amiben volt
Mert a youtubon néztem egy videót 600-asról és menetközbe be-be villant neki elég sűrűn. Gondolom, ha nyomást jelezne, akkor már az rég megkrepált volna. De javíts ki, ha tévedek.
Szétszedtem a műszerfalat és véletlen láttam meg, hogy a nyáklapon egy valami kis mütyür meg van égve.
80°C-nál sosem mutatott többet. Mondjuk ez gyanús is volt. Donorból átraktam az egész panelt, hohó járt a víz még 100°C-on is. Ebből tudtam meg, hogy ideje kitakarítani a hűtőt. Becsapott a szemét addig....
Már Attila leírta, hogy a hűtőt is le kell engedni.
Szerintem az enyém se csillapít semmit. Olajos is, szóval.... szét kellene borítani.
A méreteit tudod esetleg az új telódnak és egy 125-ösének?
Ha nem titok megkérdezem milyen árban sikerült beszerezni, hátha befér.
http://auto-motor.vatera.hu/mo...
a jobb oldali karbiba egy nyomi kis gumi gyűrű nem passzolt rendesen ezért mozgott benne az alkatrész (ami tartja a tűszelepet) és ömlött mellette a benzin a porlasztóba onnan meg a túlfolyón a külvilágba :D
Nah de pár szörnyű kép :D
Köszi
tel:06307316232
le engedtem. Feltöltésnél belement 2liter és full tele van. Ha holnapig nem csurog le akkor ki kell szedjek vissza
mert ugye 2.2liter szűrővel, 2.5liter szűrőcserével.(szent írás) Jó hogy vannak mágnesek az olajcsavarok végén, rengeteget összeszednek vasreszelékből..
Holnap összerakom, áttekerem lábbal hátha feltölti az olajszűrő házat is. Megnéztem az olajlámpa működik
7km tettem bele eddig. meg 3nap szerelést. most már megy minden rutinból.
hat hogy tekeri dekomp nelkul az onindito? nem erolkodik es indul jol? ha igen akkor nem kell hozza mert le van attetelezve jol, ha erolkodonek tunik akkor kell sztem.
Van kézi dekompr. önindítónál is használjam? azzzal állítom le is :D
Mert egy pár dolgot nem értek a gépen. Egyenlőre csak ismerkedek vele.
Beindítás az dekopm-al önindítózva? vagy csak simán önindító? (új aksim van) A rúgás nem is megy sehogy...
Akárcsak egy egyszerű olajcsere.. nem jön leeeee
Rotax blokkból nem folyik le az összes olaj, max. fele. Üzem meleg a motor, de mégse jön ki mind a 2.2liter.
a teleszkop problemat sikerult athidalnom. es ha valaki kerdezi akkor szinte tokeletesen belemegy egy 98as pega teloja a 94es pegaba.
annyi hogy lennt a csuklonal le kellett szedni 1 mm-t a csapszegbol mert az uj telonak a koze 1 milivel keskenyebb volt, ez konnyen ment.
vizsont raparaztam mikor ramertem fent es az uj 5 milivel szelesebb volt mint ami benne volt
de kiderult hogy az uj illik bele, a regi meg ki volt hezagolva
osszesegeben sztem mar nekem csereltek a kozpontit benne egy masik motorera ami nagyjabol stimmelt is bele.
de mostmar egy jo kis sach alu, allithato telo van benne keves kilometerrel mert az olaszok lezuztak a mocit amiben volt
Üdv
(Lendkerék,állórész,trafó)
Válaszokat köszönöm.