Az utóbbi időkben megfigyeltem, mintha lenne egy kis hangja a blokknak, csináltam egy videót, nem a legjobb, de ennyit tud a telefonom, nézzétek már meg, mi véleményetek róla?
Mondjátok már meg légyszi,normális e ha teljesen hidegen nézem az olajat a pegámban,tök száraz a nívóm?Ha leállításután kb fél órával nézem.jó a szint.Mikor és hogy kell ezen nézni hogy a valós szintet lássam? Köszzi.
Peti25,
A súbertűnek általában középen kell állnia. Az állító csavarok meg, ahogy jó a gép.
Sajnos gyári adat nem igen található a neten.
Egyébként úgy kel mint az Mz-t állítani.
Huhh megnyugodtam.
Tegnap este szemkifolyásig böngésztem a netet ilyen szemét kapcsolások után. Hála istennek rájöttem mi volt a gondja, amiért az egekbe engedte a feszültséget. Ezeknek a szabályzóknak kell egy ún. referencia feszültség egyenest a pozitív saruról. Ez alapján szabályozza a feszültséget a hálózatban.
Nekem meg anno nem lett bekötve, (nem tudom miért :) és ez okozta a galibát. Meg ha ez üresen van akkor test van rajta. De odarakod neki a pozitívot nem szikrázik, hanem szabályoz, ahogy kell.
De az akkumulátort hiába töltöttem fel tegnap. Egy keserves tekerés és többet nem tud indítani.
Milyen jó ilyenkor, hogy van berúgókar is rajta.
De új állja a helyét... 7. éves idén, ahhoz képest jól bírta.
Sziasztok eladó egy rotax 123-as szett van hozzá hengerfej viztér minden összetört az alsó tügörgő és a dugttyu tetejét meg a hengerfejet eléggé megcsapkodta 40km-rt ment a furás elött Meteor dugattyut kapott csak sajnos ez lett de ettől függetlenül használható kinek mennyit ér ?A HENGER FALA SÉRTETLEN EGY KARC SE LETT RAJTA!
Csak a baj, csak a baj..... elért a vég engem is.
Úgy néz ki teljesen meghal most már az akksim. Nyögvenyelősen betekerte most délután, aztán másodszor már csak a relé kattant semmi több. Feldobtam töltőre, majd kiderül mi lesz belőle....
Feszültség szabályozóval kapcsolatban, azt hiszem agyvérzést kapok, ha kiderül a sejtésem. Régebben is írtam ez az új nem határolja le a feszültséget terhelés nélkül.... még 17 voltot is eléri.... Úgy viselkedik mint ha csak egy mezei graetz-híd lenne a nagy alu házban. Írtam egy motoros kollégának, aki itt az oldalon foglakozik ilyesmivel. Ha bebizonyosodik, hogy igazam van, akkor....... ....... Ablakon kidobott pénz, nem is kevés.
Jolvan köszi akkor majd ezeket megnézem holnap :)
Biztosítékokra nem is gondoltam, mivel néha elindul ugye.. Én is úgy gondolom, hogy nagy gondja nem lehet, csak jó lenne tudni, hogy mégis mit szeretne.. :D
2 napig állt csak, így nem nagyon lett volna idő fészket rakni ;) :D
akkor nem valami biztato igy elsore.
ho jol ertem letetted rendben es most meg nem indult...
nagy baja nem lehet sztem az allasban. aksinal a saruk nem mozognak? vagy barhol szetcsuszott volna egy vezetek?
nekem volt amikor szivatott hogy elmentem vhova es hazafele nem indult csak nagyon kinlodva, ezt eljatszottuk par nap mire rajottem hogy lelazult az aksin a testnel a csavar es kontaktos volt....
probald meg megmozgatni a kabeleket a gyujtaskapcsolo kornyeken.
amugy minden elektro cucc muxik rendesen?
biztositekok az ules alatt?
A vészleállító volt az első amit megnéztem mert tudom, hogy mindig az szivat meg, de most sajna nem..
Anyagot kap a karbi is.. mert ha fullon van az aksi akkor párszor elindul...
Na az én Pegasom is kéreti magát ... Reggel be sem akart röffenni.. lemerítettem teljesen az aksim.. Ma egész nap töltőn volt és indítgatom... Amikor fullon van az aksi akkor néha beröffen, tötyög 1-2-t és leáll.. ha már kicsit le van merülve akkor már be sem röffen..
Sajnos így most nem tudjuk megnézni.