Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak egy anya a főtengely végén 24kulcs fogja. Szerintem még megpróbálom óriási légkulccsal,de szerintem forgatni fogja. Az a baj nem tudok utána fogni, ellen tartani. a kislánckerék helyére kéne valami, mert a gyújtás felől nem lehet megfogni, arról nem akarom törni. Hevíteni se lehet az anyát, a főtengely szimering miatt. Esetleg ha levágom az anyát, kapok-e olyat ? Az aluheggesztést elintéztem a srácokkal, elivszik megcsinálni, de ahhoz a deknit lekéne venni ami az anya mögött van. (fotóztam)
A féktárcsa 16ezer olyan Happy vagyok van egy 350bontva, de nem lehet elérni telefonon.

Hű... akkor most van gondod vele! Miből van a hátsó nyereg tarto konzol? Az tört el ha jol értelmezem! Nekem is el volt törve egyszer mikor dobtam egy oldalast a rekettyésbe! Nekem aluöntvényből van,elvittem meghegesztetni! Jobb lett mint a gyári! Szépen megtakaritották,begyökölték,és géppel meghegesztették! Lecsiszolták ahol kellett és lefestve kaptam kézhez! Ugyan ugy nyil egyenes mint a gyári volt! Csak kérdés van e felétek olyan hely ahol aluval foglalkoznak!
Jol odapihentek a csavarok! Lehet tul voltak huzva nem?! Azért sültek oda annyira! A lendkerékkel voltam egyszer gondba mert a kupra ugy ráhuztam hogy nem volt az a lehuzo ami birt vele! A barátom csinált egy maszek cuccot,na az a mai napig is működik! :)
Igen, öcsémé
hát átjött két hátráltató segéd, vágóval belevágtak a csavarba, nem lazult, betettük 1.be, eltört a hátsófék tárcsa , hátsó nyeregtartó,. addig a másik belenyomta csőfogó végét a deknibe az is elrepedt....
A csavar a helyén. a Szíjtárcsa éppen túlélte
a túloldalt a gyújtásnál se lehet megfoni mert az is arra csavarodik, ott csak egy tömítés bánta

Faszom kivan a segítségekkel, bontó meg nincsen
vegre meg egy kornyekbeli ember en mezoberenyi vagyok. hatha osszefutunk vmikor
de jo is lenne egy akkor tank a pegan is
na ha osszejon a nyari tali akkor letesztelem neked mint fuggetlen tesztpilota
en is agyaltam a telen a turaplexin de nem szantam ra azt a kozel 30 lepedot igy marad a gyari egyenlore az en atlag 100as utazomhoz tokeletes ez is
Légkulccsal is próbáltad?
Ez az?

Isten igazából a 600-asra értettem a nyálcsorgást. 125-ös van itthon, a nagy lenne mellé az álom, ritka is és van benne valami, ami a többibe nincs meg szerintem. Egyedülálló motor teljesen a kategóriájában.
A mi "házi" találkozónkra gondoltam elsősorban, amit itt a fórumon belül szervezünk.
Mindenki kíváncsi lenne a 600-as Tuaregre.

Neten csak User manual van, sokra nem mész vele a szerelés terén....
nem lazult meg a főtengely anya. sehogy sem. mindennel próbálkoztunk. ennyi volt.
Ha lenne rá pénzem, már most le stipi stopiznám!
Öcsém árulja a fahér üléses 125 Tuaregjét. Azzal voltunk hillclimbezni 2személlyel Erdélyben de nem oda való. Szerkezetileg nagyon rendben van, nem használja és eladja.
Békés megye. Egyenlőre Tótkomlóson lesz találkozó, az eseménynaptár szerint. Sirokra el akarok jutni idén, bár újdonsült apukaként nem lehetséges. Mezőberényi évadzáró messze van.

Most megyek és szedem le a szabadonfutóig... semmi hasznosat nem találtam neten hozzá, pedig egy robbantott ábra jól jönne.
Gratulálok hozzá! Nekem csak csorog a nyálam egy ilyenre....
Gondos gazda mi, szakma szégyene az ilyen. Lusta, trehány ember.
A lényeg, hogy szépen jár a blokk és nincs nagy gányolás rajta.
Helyileg merre vagy megtalálható? Jó lenne ha eljönnél a találkozóra majd. Egy 600-ast nem lehet kihagyni.....
Jól gondoltam akkor. :)
Szíjjal együtt ki kellene cserélni a görgőket is. Vagy ha a görgőkből kiszedhető a csapágy, akkor újakat bele rakni.
Nekem magas túraplexi van de szerintem 110 fölött már azzal se az igazi :D 90 körül a legjobb, és még a motor is hálás.
Sziasztok! arra gondoltam nem lenne e kedve valakinek a Mátrába motorozgatni így július eleje juni vége felé ?:D akkor lesz vége a vizsgáimnak én tuti megyek ,de azért jó lenne a társaság! Akinek tetszene az ötlet írjon !
Köszönöm!
Elcseréltem egy 150 2T túrarobogóra
Célom az hogy teljesen felújítom és közben fotózgatom, és írok hozzá egy teljesen részletes szervizkönyvet, majd ezután meghirdetem. Igazából nem nyerészkedni akarok, mert csak az anyagköltséget szoktam az árához hozzá adni, hanem mindig átnyergelek egy másik motorra. Nekem ez a motorozás, már nem gyűjtöm a kilométereket. Eddigi motorjaimhoz képest, ezzel a legjobb lavírozni, terelgetni akár árokba le/fel, fák között, patkára fel/le, ez olyan mint egy szófogadó paripa. Mindenre rálehet venni. Egyszerű mint egy faék, könnyű szerelni, és az Apriliákban mindig is kicsivel több van mint más motorokban. Ha teljesen kész, még kell gyári tükrök(új) friss műszaki, (szabadonfutó új), +hozzá 2újszerű crossz gumi, akkor meghirdetem. 300e Ft körül számolom az árat. DE ez garantált teljesen felújított használt motor lesz !
Ezek is készek lettek.
Mint Viktor kolléga is írta nekem csak 125ös gépem van, ezért nem tudok kielégítő választ adni a kérdéseidre. Amúgy ha azt vetted meg akkor grat, kurvaszép géped van.
Neki sajnos csak 125-ös Tuaregje van.. ;) :)