Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szakadt valahol a tekercs, szerintem.
A vezetéket lehúzva elfekszik a mutató nullára? Ha nem, akkor lehet ám, hogy valahol letestel a vezetéke.
Lehet így kellett volna írnom.:
Aki Simsonnal kezdett, nem is lesz belőle jó motoros soha.
Ne is mond a gagyi alkatrészeket. mazdába féltengely szétment egy éve szerelő csávó mondta van 10.000ért a következő már 20E. óóó jó magyar szokás szerint jó lesz a 10.000-es hát egy évig bírta kb 4000 km-t ment. pedig elvileg lengyel volt..
Tankmérő probléma !

Kiszereltem a tankból a potméteres mérőt. Csak tele tankot mutat, azaz ahonnan indul a kis fémszám tekercselése. A többi részen nem méri az állást. Nem tudom mi baja lehet
Sziasztok SOS
tuareg 125/rotax 127 blokkoshoz keresek jó állapotú gyújtást kompletten (alaplap, lendkerék, fogaskoszorú) a lényeg hogy 61 fogas legyen, mármint a fogaskoszorú...
előre is köszönöm...
Èn azzal kezdtem,még sem vagyok az!
A nagy simsonsos boltosnál akkor állítólag amerikai csapágyat raktam bele. Furcsálltam, mert olcsó volt. Azt hiszem KBS piros dobozba....
Nem vártam tőlük sok mindent, de legalább azok bírták... ha a főtengely nem is. :D

Aki nem simsonnal kezdett, abból nem is lesz jó motoros soha.

Èn a csapággyal voltam igy! :) Volt 2500-ért meg 800-ért is! Még szép hogy a 800-as volt a nyerő! Beleraktam,mondom huu de zsir,kész is van,mentem vele,de az utca végén annyit mondott föfff... Utánna alig birt átfordulni a főtengely ugy beledagadt a melegtől a csapágy! Volt is szivárvány színe rendesen mikor kivertem belőle! De szép idők voltak azok!
Menni, ment ez is, de csak is egy jó gyertyával, amit szeretett.
Az új valamilyen gyártmányú főtengely benne, kibírt talán 1000 Km-ert.
Kétszer megnéztem mi a vége és hajtókaros lett.
Ez ugy ment mint az álom! Uj henger,dugo,uj megszakito,uj kondi,uj karbi meg egy kiszuperált fos gyertya! :) Tökéletes összhangba lett! 100km/1,8-2 lityko benya! 3 gangos volt,65km/h volt a nyele! :) Hidegen-melegen ugy röffent mit egy zsir uj! Nem mondom,hogy nem volt néha megszakito hiba,de ritka alkalom volt! Olyat is vettem ami már akkor se volt jo mikor beleraktam! 2-3pöffenet és többet nem lehelt életjelet! :)))
Én, ha ebbe 260-as gyertyát tettem a kapuig se ment vele.
175-össel tudtam finoman is járni vele, a Magnettivel kicsit húzni kellett a száját egy-egy rövid szakasz után, mert slussz lett a vége.
Emlékszem rá, gyertyapucolás után, rugtam be és durrant egy nagyot, a gyertyát meg kilőtte.
Akkor kaptam kölcsön egy tomasz (nem tudom jól írom-e) vizszivattyú motorjának a hengerfejét, ideiglenesen még megperselyezik a régit. Utána már új henger fej kellett.... annyi tízezresem lenne, mint ahányszor kivettem belőle a gyertyát, már lenne egy kis motorgyűjteményem itthon.
Az én sámsonom meg egy kiszuperált gyertával ment! :) A szomszédom romhalmaz Wartburgjábol volt amit ő már kidobott! :) Rózsaszín kerámiás orosz csoda volt benne,280°-os! Semmi gond nem volt vele! Néha begányolta de annyi! Még képem is van a kis seggrakétárol! :)
Mindegy a márka, Denso fasza, a hőérték a lényeg.
Gyárinak megfelelőt adjon!
A könyv ír még alternatívaként Champion A6G -t. Erre is kereshet mai megfelelőségűt.
okés köszi a segítséget
A hőértéke nekem ugyan az mint a gyári NGK-nak! Csak más jelzést használnak ugye és igy csak akkor tudja beazonositani Denso-ra ha tudod az eredeti NGK jelzést! Max.: 1200-1300Ft a gyertya! Legalább is itt ilyen árban van!
Tuaregem, "vékony testű" Bosch Super Plus, két elektródással megy faszán. A gyári fos bele, slissz-slussz, volt még benne Marelli is, az se jött be, úgyhogy.... nehéz ügy, de nem lehetetlen.

OK. Most egy fagyiba nem halsz bele.... ne parázz annyira.
Fos a gyertya. Jártam már Én is így, ne félj. Az NGK-t meg hamisítják is, bár a többit is szerintem. Csak erről konkrétan olvastam is, csak régen.
Tudom drága, az enyémbe is az volt az Ngk, de többet nem is veszek.....
Nem marad más, mint többet kipróbálni. Az lesz jó, amelyiket szépen őzbarnára kiégeti.

Másik példa, a mocsok Simsonom csak hosszú menetű, Magnetti Marellivel érezte jól magát..... hogy slusszolna be most valahol, ahol van éppen.
a densoból ugyanolyan hőértékű mint a gyári ngk?
Az NGK gyári nekem se jo bele! Probáltam többet is! Kisebbet és nagyobb hőértékűt is,meg a gyárit is! Nem jött be! Maradt a Denso! A legjobb barátom ajánlására,igy semmi gond nincs azota! A gyertyával legalább is!

4lityko volt centre pontosan! Na de itt nincs is olyan Pega ami ennél többet enne! :) Èn már csak tudom mire fogadok!
Ha a régi jo volt vidd be és mond meg az eladonak hogy keresse meg az annak megfelelő hőértékű tipust! Nekem Denso van benne,azt os ugy adta a boltos,hogy beazonositotta milyen és másnapra meghozatta!
egy kicsit kormos a vég de szerintem nem vészes levettük az egész kipufogó rendszert de a csonknàl is olyan mint a végnél olajat nem eszi
Akkor, hogy akarod, hogy egy 650-es 4-et egyen?
Ja, de hüle vagyok, visszafelé tolja...
Olajat nem eszi a gép, a kipufogó vége belül nem kormos, nem nézted?
Egy karbi belövés is segíthet rajta esetleg, deee a vége lehet, hogy az lesz, hogy másik gyertya kell bele.
Például az enyém se megy a "gyári" gyertyával. Kormolódik, és slussz....
Nekem akkor eszik 4litykót ha a visszauton tolom!
De még ugy is bőven átlépi a 4 literes lélektani határt!
d8ea volt a régi is