Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem útra lesz nincs jogsim rá meg papírjai sincsenek de ennyiért nem szabadott otthagynom amennyiért vettem.Amúgy a műszerfal fölött ott plexi lenne vagy milyen idom mert ott látok még csavarhelyeket,na meg az akkumulátornál is kell lennie valaminek vagy nem?
Köszi
Jo kiállásu motor! A szine kicsit fura nekem de jol néz ki! Egy pár tükör,kézvéső,bukocső és fasza is lesz teljesen! Viszont azok a gummák lehet nem állják meg a helyüket aszfalton! Ha esik akkor meg pláne! (ez csak magán vélemény,ne értsd félre) ;)
Sziasztok itt van pár kép az új vasról
sajnos az a szomoru igazsag hogy szereleskor nem nyultam az allito csavarhoz, csak a lenti csuklo lett cserelve mert kopottak voltak a tugorgok.s hogy osszeraktam rogton ilyen volt... de ugye a defektes hazajovetel ota nem mentem vele..feltehetoen megsinylette a defektes utat.
azt nem tudom hogy javithato e vagy sem vajon. tartalyos verzio amugy.
s mintha nemi olaj lett volna szereleskor a rugo aljan.
Biztos ez volt az első, amit megnéztél, de azért megkérdezem: meghùztad azt a csavart amivel a csillapítást tudod állítani? Rexi motorján láttam, h mipyen amikor teljesen ki van csavarva és hasonlóan tudnám én is leírni..
Helló. :)
Egy normális doboz az 30-50 között van. :) amúgy van direkt Aprilia doboz, mint pl attilahunternek, vagy ami még a leggyakoribb, az a Givi doboz.. De azt ne felejtsd el, hogy eteken kívűl még kell egy doboztartó konzol, aminek az ára ugyan úgy elérheti a 25-30eft-t ha csak nem oldod meg te otthoni alapanyagokból. ;)
Szia! Lenne egy kérdésem , a hátsó doboz , kb mennyibe fáj ,ha szeretnék egy újat normálisat venni :)?
és milyet ajánlanál?
Előre is köszönöm válaszod!

Üdv: G. Sanya(helyoka)
jol olvastátok szeretem ezta motort nagyon jó meg szép is csak ezzel a terepen való motorozás kizárt dolog és szeretnék visszatérni az endurosportba nem használom ki a hosszu távu motorozás lehetöségét. De nem' mindenáron elado ha elmegy elmegy ha nem akkor örömmel gyüröm bele a kilométereket
szerelt mar vki kozpontit? a lenyeg az lenne hogy vajon felujithato e a pega kozpontija vagy dobjam a kukaba? mert nagyon jol rugozik, olyan mintha egy rugon ulve motoroznek, csak epp nem csillapit semmit es pattogok egy nagyobb melyedesnel vhogy elszalt a csillapitasa...
Köszi, email-ben kereslek majd.
Még nem... de megejtem, hátha segít. Thx.
ha bármi kérdésed vagy valamire szükséged van adatlapomon az elérhetőségek
karbi takatitást csináltál már?
Sziasztok,

Nem rég tettem szert egy 125-ös tuaregre ezzel kapcsolatban szeretnék a segítséget kérni. A hiba a következő: gép szépen indul, szépen jár, a hangja olyan amilyennek lennie kel, van alapjárat is, egyesben olyat tol mint a vonat! Kettesben félig kihúz utána berángat mintha kifogyna a nafta. Ha gázt visszaengedem újra megy de mivel a lendület megtörik így már nem tudom rendesen kihúzatni. Lassú gázadásnál jobb a helyzet de úgy se pörög ki rendesen. Mi ilyenkor a baj illetve mi a teendő? Tudom így látatlanban nem egyszerű bármit is mondani, de ha tudna valaki valami tippet adni az is megtenné, mert egyenlőre "sötétben tapogatózóm". Kösz előre is!
hat az eleg baratinak hangzik
tobbsegeben itt mindenkinek tobbet eszik amugy joval mint 5 atlagban.
tavaly nekem is vigan 6 korul volt. de a telen fel lett ujitva a hengerfej es most egesz kezelhetonek tunik a fogyasztas.
Akkor ,ha az enyém 4-5.5 körül eszik az reális kb ?:D
en most mikor mentunk a matraba pontosan 5 litert mertem 100 km-en.2 szemellyel, kofferekkel. ez egesz barati sztem ez vegyes hasznalat volt, volt benne keves varos is de tobbnyire fout 90-100al..
akkor a kosz maradt amit mar irtak is ahogy latom

en is epp az elobb raktam ossze vegre a kereket es a felfuggesztest.
viszont hogy osszeraktam picit mintha tulsagosan rugozna es keveset csillapitana rem nem offos a kozpontim. na majd ha megyek vele kiderul hamar. a gumi es kerek mar tuti jo es a felfuggesztes is lenyegesen stabilabban all mint eddig.
Fiúk lányok! Nektek milyen az átlag fogyasztása a motorotoknak, főleg Pegasosok érdekelnének :) Előre is köszi a válaszokat! :)
Szorulnak a dugattyúk, jól írja Zsolti.
Most az új betétekkel beljebb mentek, mint előtte voltak ezért lehet, hogy szorulnak a kosztól.
Szét kell borítani megint, dugattyúkat kinyomatni a nyeregből. Csak óvatosan vigyázz a karmantyúkra.
Szépen kipucolni mindent, dugattyúkat is szépen és mehet össze.
Hali Levee!

Képet róla!
Amit küldtem kezelési könyvet, olvasd el. Benne van minden!
Lehet igazad van, mert beletettük az új fékolajat, és rá egy héttel megint megpróbáltuk légteleníteni, és retkes volt a fékolaj ahogy kijött. Megpróbálom, köszi.
Nem, mert már a régi kopott betétekkel is beleért, csak nem ennyire.
szd szét a féknyrget és takaricsd ki a dugatyukar meg mindet ! lehet tele van retekel és a dugó nem tudd viszameni!mert megszorul