Figyelem!
Akik 650-est hajtanak, árulják el, hogy egy személlyel, nyugodt motorozással, lakott területen kívül, 90-es (errefelé még ez is sok, mert olyan ócskák a mellék utak, hogy botrányos) tempóval mennyit esznek a pegazusok?
Felőlem OK, de tuti, hogy átesik a helyszín a Duna, bal partjára.
Onnan elég sokan vagytok.... innen csak Én és Viktor jelen tudomásom szerint. Az új tagokat nem ismerem, de remélem van Dunántúli még köztük.
Szia! Nekem az ie 4,5 - 5,5 között kajál. Ahogy én hajtom nem igen megy 5 alá mondjuk. Biztos le lehetne tornászni 4-re is, de akkor nem 650-est vettem volna.
Pontosan nem számoltam utána, de a Mátrát pl. majdnem 6l-re hoztuk ki, de az tényleg a plafon (két személy, hegymenetben, közúton 120+).
Bejelöljük ki hol lakik,és egy köztes pontba megyünk! ;) Igy sacc mindenkinek egyforma utra kell készülni! Csak lesz a környéken valami ahol nem csak puszta van! :))
Gyárilag PHF 34 GS vagy GD -nek kellene rajta lenni.
Erre az adat 17,5-18,5 mm között legyen, az úszó alja a karbi, úszóházfedél felfekvési síkjától, zárt állásba.
Legegyszerűbb, ha fejre állítod a karbit és akkor méred.
Sziasztok tudna nekem valaki segiteni tuareg 350-em van és az uszot hova és mennyire kell beállitani hogy jolegyen az úszó szint . Delorto PHB r34-es karbi van rajta !
Na igen! Csak sajnos azt nem teszik hozzá,hogy azok a gyári alkatrészek amikhez kialakitották! Nekem is a gyári olajam az a Motul 10w30! Csak sajnos nem olyan minőségű alkatrészt gyártanak már! Mert mint tudjuk ami nem Kinai az csak hamis lehet sajnos! Szoval a kuplung cserém után bele is raktam a gyári olajat! Több mint 6rongy 1 liter! De hiába mert az alkatrész meg csak utángyártott! Igy hidegen nem oldott a kuplungom,melegen meg 8-9ezer felett megcsuszott! A kuplung lamella nem hogy tapadt volna,feldagadt! Csak beszivta az olajat! :/ Ugyhogy sajnos a gyári nekem nem jo! Igy probálgattam több félét igy most a Castrol 10w40 szintetikusat használom! Ezzel nem volt gondom,se ősszel,se tavasszal! Viszont itt van 600-as tulajdonos ha jol emlékszem! Sajnos ritka motor! Ami elég nagy baj is! Jobb lenne ha sok mászkálna belőle még! Akkor sokan vennénk is belőle szerintem!
Nekem a 125-ös Tuaregekben is szintetikusak voltak,meg ami maradt most a kicsiben is az van! Volt a váltomban ásványi is gondoltam sporolok vele kicsit,viszont nekem hidegen ragadt a váltoja meg kidobálta 1-es fokozatbol mig elég meleg nem lett az olaj! A kicsiben is volt ásványi,abban meg a kuplung nem ugy szuperált mint kellene! Nekem ezek az észrevételek az ásványi olajokrol! Na meg manapság már abban sem nagyon hiszek hogy minden olaj az ami rá van irva! Vettem már olyan olajat a benzinhez ami szinte fel sem oldodott benne! (de hozzáteszem az pedig szintetikus volt)
Nem tescóba megyek olajat venni, max a fritőzbe !
Egyébként kifejtenéd véleményed az ásványi olajokról? Tudtommal ez való a lég-olaj hűtéses masinákba, ja gondolom 1990 -ben nem volt hájtek szemkiverős Motul7100 :) hidd el, az se aranyozza a dugattyút
Az ásványit azt felejtsd el! Bicikli láncot jo kenni vele de az a max! :)) Viszont a márka sem teljesen lényegtelen,mert ha szutymákot raksz bele akkor sok jot ne is várj tőle! Nem sok 600-as fut az uton,azt a kis loveszt ami az olajra kell az bőven megéri!
Ha dobsz fel képet a motorodról, akkor könnyebben tudunk segíteni rajtad ;)
125-ös Tuareg Windeket nagyon sok fajta idommal szerelték és szinte az összes körlámpás
125-ös Tuareghez keresek pár alkatrészt (dupla kör lámpás régebbi verzió) Jobb oldali hátsó idom, gyári plexi, kézvédők, szakadás mentes ülés, láncvédő, láncvezető, 4 db egyforma index (vagy 3 db gyári).
Bárkinek van valami dobjon egy emailt képpel. (vip25@citromail.hu)
A keresetteket kivéve nekem is van pár alkatrészem így csere is szóba jöhet, vagy adok is el. Van blokk, henger dugó nélkül, karbi, kerekek, telók, vágatlan váz stb.
en is szereltem a kerekszereleskor es eleg jo moka. hat muszaj lesz kivennem es vmit kezdeni vele mert igy pattogva nem az igazi motorozni. hiaba allitok a csillapitason semmit se csillapit sajnos
Én a télen kivettem a gátsó felfüggesztést ahoz a hátsó villát kikellett vegyem meg hát a felső rögzítés kiszereléséhez kikekllet bontanom az egész motort dehát akkor a blokk amúgysem volt benne, a lényeg hogy nagy macera
Hát azenyém hez oldaldoboz tartót mikor kerestem de az ég világon sehol nem találtam csak németországban 50.000.- +pósta úgyhogy inkább mi csináltunk hozzá
Ja.. hogy bokorugró lesz! Az más! Akkor fasza a gumma! :)) Ott plexi van! Egy légterelő,az akkunál meg egy idom! Nem Pegám van de a talin meghesszeltem mindet! Viszont akkor tükör sem lényeg,max letörik! Egy bukocső meg kézvédő és lehet kaparni a hegyek tetejét! :))
Akik 650-est hajtanak, árulják el, hogy egy személlyel, nyugodt motorozással, lakott területen kívül, 90-es (errefelé még ez is sok, mert olyan ócskák a mellék utak, hogy botrányos) tempóval mennyit esznek a pegazusok?
Onnan elég sokan vagytok.... innen csak Én és Viktor jelen tudomásom szerint. Az új tagokat nem ismerem, de remélem van Dunántúli még köztük.
A matricák kicsit elcsúsztak.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_pegaso_650_auto-moto
r_beszamitas-6886272
A szex vajon miii? A Pegaso Wind vajon miii?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_pegaso_600_wind-6916
026
Pontosan nem számoltam utána, de a Mátrát pl. majdnem 6l-re hoztuk ki, de az tényleg a plafon (két személy, hegymenetben, közúton 120+).
Erre az adat 17,5-18,5 mm között legyen, az úszó alja a karbi, úszóházfedél felfekvési síkjától, zárt állásba.
Legegyszerűbb, ha fejre állítod a karbit és akkor méred.
Na igen! Csak sajnos azt nem teszik hozzá,hogy azok a gyári alkatrészek amikhez kialakitották! Nekem is a gyári olajam az a Motul 10w30! Csak sajnos nem olyan minőségű alkatrészt gyártanak már! Mert mint tudjuk ami nem Kinai az csak hamis lehet sajnos! Szoval a kuplung cserém után bele is raktam a gyári olajat! Több mint 6rongy 1 liter! De hiába mert az alkatrész meg csak utángyártott! Igy hidegen nem oldott a kuplungom,melegen meg 8-9ezer felett megcsuszott! A kuplung lamella nem hogy tapadt volna,feldagadt! Csak beszivta az olajat! :/ Ugyhogy sajnos a gyári nekem nem jo! Igy probálgattam több félét igy most a Castrol 10w40 szintetikusat használom! Ezzel nem volt gondom,se ősszel,se tavasszal! Viszont itt van 600-as tulajdonos ha jol emlékszem! Sajnos ritka motor! Ami elég nagy baj is! Jobb lenne ha sok mászkálna belőle még! Akkor sokan vennénk is belőle szerintem!
Nekem a 125-ös Tuaregekben is szintetikusak voltak,meg ami maradt most a kicsiben is az van! Volt a váltomban ásványi is gondoltam sporolok vele kicsit,viszont nekem hidegen ragadt a váltoja meg kidobálta 1-es fokozatbol mig elég meleg nem lett az olaj! A kicsiben is volt ásványi,abban meg a kuplung nem ugy szuperált mint kellene! Nekem ezek az észrevételek az ásványi olajokrol! Na meg manapság már abban sem nagyon hiszek hogy minden olaj az ami rá van irva! Vettem már olyan olajat a benzinhez ami szinte fel sem oldodott benne! (de hozzáteszem az pedig szintetikus volt)
Egyébként kifejtenéd véleményed az ásványi olajokról? Tudtommal ez való a lég-olaj hűtéses masinákba, ja gondolom 1990 -ben nem volt hájtek szemkiverős Motul7100 :) hidd el, az se aranyozza a dugattyút
nem márka érdekel, hanem a viszkozitás, illetve ásványi vagy szintetikust. (léghűtés, olajhűtés)
remek ötlet :-) valóban könnyebb a dolog képpel. Most melozok igy sajatrol nem tudok kesziteni, de pont ilyen tipus mint ezen a kepen van.
Ha dobsz fel képet a motorodról, akkor könnyebben tudunk segíteni rajtad ;)
125-ös Tuareg Windeket nagyon sok fajta idommal szerelték és szinte az összes körlámpás
125-ös Tuareghez keresek pár alkatrészt (dupla kör lámpás régebbi verzió) Jobb oldali hátsó idom, gyári plexi, kézvédők, szakadás mentes ülés, láncvédő, láncvezető, 4 db egyforma index (vagy 3 db gyári).
Bárkinek van valami dobjon egy emailt képpel. (vip25@citromail.hu)
A keresetteket kivéve nekem is van pár alkatrészem így csere is szóba jöhet, vagy adok is el. Van blokk, henger dugó nélkül, karbi, kerekek, telók, vágatlan váz stb.