Az! Ugyan az mint amilyen neked is van benne csak vékonyabb! Olyan hangja van,mintha a küllő közé raknék egy drótot! Furcsa magas vékony hangon ciripel! De ha kis gázt adok nem csinálja! :@
Elvileg igen!
A hírdetések között van/volt egy ilyen 600-as pegaso. Lehet egyről beszélünk most. A képeken látszik, egy az egybe ugyanaz a blokk. Csak a "kasztni" más, váltómodellje a Tuaregnek.
Ha nem tud felömlőbe beleakadni, akkor simán tud az ott mocorogni.
Bár gondolom vékony kis acél drótból van, mint a 125-ösé. Az nem nagyon hallatná magát talán, de kitudja.
A csap üreges?
Annyit még kérdeznék akkor ez a blokk teljesen kompatibilis a tuareg blokkal?Most hogy megveszem olajat olajszűrőt szeretnék cserélni benne.milyen olaj kell bele és hol lehet találni olcsóbban alkatrészek
Nem! Felmelegitettem a dugot,másképp bele se ment volta! Max ha oldalbaverem valami ütlegelővel amiben minden akarat megvan! :))
Arra gondolsz hogy kibaszta volna azt a kis biztositot? Az BASZOTT NAGY SZOPÀS lesz,mert akkor a hengerfalamat is felkúrja! Na de akkor már csak valami erőhiány is lenne nem ha belemar oldalt?! Vagy beszorult volna a dugom! Vagy azért az nem?
Hmm.... Mikor pakoltad összefelé, akkor a dugóba könnyen bele ment a csapszeg?
Mi baja lehet? Csúszkál oldalra.... Ha már kiütötte a biztosítógyűrűt a helyéről.
Lég-olaj hűtésű a blokk. Az a kis hűtő az olajhűtője.
Sajnos bármennyire is szeretném, de nincs személyes tapasztalatom vele.
Annyit tudok róla mondani, hogy a Rotax blokk, ha normálisan kezelve, olajcseréket betartva, hidegen nem cibálva használják, akkor a világ végére elvisznek gond nélkül. Strabapíró blokkok.
Az amcsi hadsereg régen rendszeresített Harley-aiba is került ilyen rotax blokk. Neten rákereshetsz.
Akkor annyira rossz nem lehet.
Sőt a Jawa és az Mz gyár is vett belőlük, bár nagyszámű sorozatba nem építették be őket, mert bomladozott a keleti-blokk és nem volt pénz semmire...... főleg nem nyugati technikára.
Itt, pár hozzászólással lejjebb, Pili kollégának 600-as Tuaregje van. Kérdezz tőle bátran, bár nincs meg neki régóta, de azért tapasztalata biztos van már vele jó pár.
Vagy ugyanitt keress egy Geri nevezetű felhasználót, őneki is van 600-as tuareg, ráadásul szét is szedte Ő a blokkját. Biztos tud mondani pár dolgot.
Csak alapjáraton melegen! Nincs hézagolo a.dugonál! Csak a főtengelynél van 0,3-0,3! Mindent megrángattam,probálgattam,azért gondolom hogy csapszeg! Na de mi baja lehet annak?!
Köszi a választ!
Pár szót esetleg tudnál mondani hogy milyen a motor mik a gyengéi ilyesmiket.Annyit tudok a blokkról hogy bordás és a motor bal elején van egy kis hütő nem tudom segít-e,ez vízhűtéses különben vagy olajos
Gondolom a hézagoló alátétet nem felejtetted el barakni. (egyáltalán, ha kell)
Aztán, hidegen-melegen, alapjáraton-fordulaton, terhelve-terheletlenül adja-e?
Akkor gyorsan kérdezek egyet,mielőtt szétvetne a nagy igyekezet hogy minden létező papirod meglegyen!
Találkoztál már dugó csapszeg hibával?! Hallani vélek valami hangot de a kuplung meg a váltó az kizárva! A csapágyak sem lognak,a főtengely sem lóg! Pedig a hang onnan jön valahonnan a hengerből! Ciripelő hangot ad! Nem csilingelőset! Viszont nem gyengébb mint volt! Hm? Valami orvossági javaslat?
Köszönöm!
Munka világa... ennek kellene következnie, de itt a megyében elég nehézkes lesz a szakmában.
Ha szerencsém van, gyakorlati helyemre felvesznek egy éven belül.
Jó páran a nyáron mennek nyugdíjba és kell helyettük szerelő.
Tavaly végzett srácot, egy hónapja vették fel. Reménykedem, hogy lesz valami, mert "nyugdíjas melóm" lenne. Azaz ha egyszer bekerülök a Volánhoz, akkor végig tartják az embert. Eddig legalábbis ez volt a divat.
Ha nem lesz pályakezdő felvétel, akkor maradnak az alternatívák. Sofőrködés áll még a legközelebb hozzám, szinte családi hagyomány generációk óta. Csak ahhoz még tanfolyam/vizsga kell.
Mezőgarázdálkodás az így is megy a többi dolog mellett. De az ugye szezonális és a pénz is az benne.... muszáj mellette dolgozni.
Viszont lehet bepróbálok gumis műhelyeket is. Autószerelős papírral együtt gumiszerelőit is kaptunk tavaly. Az se rossz, sokat csináltam.
Köszönöm, köszönöm!
Még az agyonmagasztalásodtól holnap egy 6-os csavart se tudok majd kiterkerni...... annyira elbízom magam.
Azért ez még, nem egy közlekedés mérnöki diploma, csak megspékeltem a "mezei" autószerelő papírt.
Már csak "A", "E", GKI, Páv 2.-es, darukezelős papír kellene még, ha esetleg fásra vagy építőanyagosra ülnék. Hírtelen csak ennyi.
szép estét találtam egy német oldalt rotaxhoz szinte minden van még vezérműszíj is és az árak is barátságosak posta költséggel is jóval olcsóbb mint a magyar oldalak
Szíjas a vezérműje.
Ha tényleg 600-as és 90-es évjáratú, akkor az 1. szériás Pegaso és annak még Tuareg 600-as blokkja van.
18000 Km-ént csere a könyv szerint.
Sziasztok
Most szeretnék venni egy aprilia pegaso 600-as 4ütemű motort,olyan kérdésem lenne hogy annak láncos vagy szíjas a vezérlése és azt mikor kell cserélni.az eladó szerint 90-es évjáratú
Köszi
Helyesbítek ,ha erdőben használod jó rá a krossz gumi (bár nem tudom akkor miért nem veszel egy könnyebb krossz motort :))
de ha utcán/túrázni szeretnél akkor mindenképpen valami túra gumi kell rá.
Elősször is miért kéne rá krossz gumi ?:D meg mire szeretnéd használ ez mindig attól függ :) nem ismerem nagyon azt a tipust, nekem pegasom van :D nagyon jó masina főleg ha kész lesz :D ,de ha erdőben szeretnél motorozni azért 600 as wind sztem oda felesleges inkább túragépnek hangzik már :) arra meg krossz gumi szar.
A hírdetések között van/volt egy ilyen 600-as pegaso. Lehet egyről beszélünk most. A képeken látszik, egy az egybe ugyanaz a blokk. Csak a "kasztni" más, váltómodellje a Tuaregnek.
Bár gondolom vékony kis acél drótból van, mint a 125-ösé. Az nem nagyon hallatná magát talán, de kitudja.
A csap üreges?
Arra gondolsz hogy kibaszta volna azt a kis biztositot? Az BASZOTT NAGY SZOPÀS lesz,mert akkor a hengerfalamat is felkúrja! Na de akkor már csak valami erőhiány is lenne nem ha belemar oldalt?! Vagy beszorult volna a dugom! Vagy azért az nem?
Mi baja lehet? Csúszkál oldalra.... Ha már kiütötte a biztosítógyűrűt a helyéről.
Sajnos bármennyire is szeretném, de nincs személyes tapasztalatom vele.
Annyit tudok róla mondani, hogy a Rotax blokk, ha normálisan kezelve, olajcseréket betartva, hidegen nem cibálva használják, akkor a világ végére elvisznek gond nélkül. Strabapíró blokkok.
Az amcsi hadsereg régen rendszeresített Harley-aiba is került ilyen rotax blokk. Neten rákereshetsz.
Akkor annyira rossz nem lehet.
Sőt a Jawa és az Mz gyár is vett belőlük, bár nagyszámű sorozatba nem építették be őket, mert bomladozott a keleti-blokk és nem volt pénz semmire...... főleg nem nyugati technikára.
Itt, pár hozzászólással lejjebb, Pili kollégának 600-as Tuaregje van. Kérdezz tőle bátran, bár nincs meg neki régóta, de azért tapasztalata biztos van már vele jó pár.
Vagy ugyanitt keress egy Geri nevezetű felhasználót, őneki is van 600-as tuareg, ráadásul szét is szedte Ő a blokkját. Biztos tud mondani pár dolgot.
Pár szót esetleg tudnál mondani hogy milyen a motor mik a gyengéi ilyesmiket.Annyit tudok a blokkról hogy bordás és a motor bal elején van egy kis hütő nem tudom segít-e,ez vízhűtéses különben vagy olajos
Aztán, hidegen-melegen, alapjáraton-fordulaton, terhelve-terheletlenül adja-e?
Találkoztál már dugó csapszeg hibával?! Hallani vélek valami hangot de a kuplung meg a váltó az kizárva! A csapágyak sem lognak,a főtengely sem lóg! Pedig a hang onnan jön valahonnan a hengerből! Ciripelő hangot ad! Nem csilingelőset! Viszont nem gyengébb mint volt! Hm? Valami orvossági javaslat?
Munka világa... ennek kellene következnie, de itt a megyében elég nehézkes lesz a szakmában.
Ha szerencsém van, gyakorlati helyemre felvesznek egy éven belül.
Jó páran a nyáron mennek nyugdíjba és kell helyettük szerelő.
Tavaly végzett srácot, egy hónapja vették fel. Reménykedem, hogy lesz valami, mert "nyugdíjas melóm" lenne. Azaz ha egyszer bekerülök a Volánhoz, akkor végig tartják az embert. Eddig legalábbis ez volt a divat.
Ha nem lesz pályakezdő felvétel, akkor maradnak az alternatívák. Sofőrködés áll még a legközelebb hozzám, szinte családi hagyomány generációk óta. Csak ahhoz még tanfolyam/vizsga kell.
Mezőgarázdálkodás az így is megy a többi dolog mellett. De az ugye szezonális és a pénz is az benne.... muszáj mellette dolgozni.
Viszont lehet bepróbálok gumis műhelyeket is. Autószerelős papírral együtt gumiszerelőit is kaptunk tavaly. Az se rossz, sokat csináltam.
Még az agyonmagasztalásodtól holnap egy 6-os csavart se tudok majd kiterkerni...... annyira elbízom magam.
Azért ez még, nem egy közlekedés mérnöki diploma, csak megspékeltem a "mezei" autószerelő papírt.
Már csak "A", "E", GKI, Páv 2.-es, darukezelős papír kellene még, ha esetleg fásra vagy építőanyagosra ülnék. Hírtelen csak ennyi.
Gratulálok! :)
Szíjas a vezérműje.
Ha tényleg 600-as és 90-es évjáratú, akkor az 1. szériás Pegaso és annak még Tuareg 600-as blokkja van.
18000 Km-ént csere a könyv szerint.
Most szeretnék venni egy aprilia pegaso 600-as 4ütemű motort,olyan kérdésem lenne hogy annak láncos vagy szíjas a vezérlése és azt mikor kell cserélni.az eladó szerint 90-es évjáratú
Köszi
Viccet félretéve, defektektől mentes motorozásban legyen részetek, amíg csak motoroztok.
Rohadt nagyot lehet tanyázni egy defekt miatt....
Mai szóbeli után, kézhez kaptam a bizonyítványomat. Mától hivatalosan, Autótechnikus (is) vagyok!
de ha utcán/túrázni szeretnél akkor mindenképpen valami túra gumi kell rá.