hat nem volt egy egyszeru eset az tuti
na hatha akad akkor neki es megoldodoik gyorsan a gondod.
nekem ugy van az elso lanckero mogott ahol a lengovillan van a lancvezeto, a kipuff leomlok alatt megy a lanc ugye, s ahogy kanyarodik a leomlo kb azon a reszen a vaz oldalara van csavarozva a lanc felett a gorgo, az direkt a csapodas ellen van.
de ha gondolod lefenykepezem neked.
Akkor nem volt egyszerű ez a defekt. Most beszéltem egy peaso és egyéb bontos gyerekkel,nem messze lakik tőlem,azt mondta megnézi,de tuti van neki.Ha mégsem,akkor megnézem ott.Köszi Hol van neked görgő pontosan?Az első lánckerék utan,ahol fölötte megy a két kipufogó cső?Rajta a kipufogon,vagy hogy?Nekem semmi nincs?
hat azt legegyszerubben az italmondonal tudsz venni vagy rendelni, nekik tuti van, csak lehet lesz vagy 2000 ft
bontva nehez lesz mert senki se adja ki a jo karbijabol mert utana eladhatatlan a karbi ugye...
lanccal kapcsolatban. neked nincs vezetogorgo a lanc felett a vazon?
en pont neztem most a szerelesnel hogy van ott gorgo hogy ha felcsapodna a lanc akkor elm nem erhetne bele a kipuffba, hanem el kell akadjon a gorgoben.
sajnos nem ertem vele semmit. mivel a faluban nem volt semmi ahol defektet kaptam igy szolnokig kellett mennem (10 km) a kov benzinkutig ahol vettem defektmentesitot amit beletoltam de csak folyt ki a gumin (lenyegeben kidobtam 3000ret az ablakon)
es mivel nem akartam ott ejszakazni mert reggel menni kellett melozni nekem is es paromnak is igy muszaj volt vhogy hazajonni
nem orultem en se es nem is volt vmi nagy elmeny de a lehetosegekhez kepest jol megusztam a dolgot.
nem tud valaki egy alapjárati levegő állító csavart? el hagytam én szerencsétlen. csak nem úsztam meg az utat valami maradandó nélkűl.A kipufogót holnap teszteljük,de ha megint bele ér a lánc,levágom tőből. Amugy a neten én 800 ft ért rendeltem defektjavítót,de az se mindíg segít sajna.
Tudtommal a benzinkutakon már árulnak defektjavító szettet, akkor a gumid is megúszta volna. Én nem kockáztattam volna meg, hogy szétmenjen a felni. Nem akarok okoskodni, csak egy tanács, hogy legközelebb inkább nyomd tele habbal, akkor csak egy belső bánja.
Azért gondoltuk Viktorral a következőt 2 naposra,persze csak ha mindenkinek ok lenne,mert elég sok így a km és a haza út már erőltetettnek hatott és kevés idő marad az ismerkedésre.Azért egy sátoros,tábortüzes este nem lenne rosz. Persze ez csak egy ötlet,ha egy napos lesz,arra is egyértelműen ott leszünk.
egy kis izelito a kepekbol.feltolom majd mindet es akkor akinek kell atkuldom oket.
es lottem kepet a jo gumimrol is
alig hasznalt, jo profilmelyseggel, szinte szoros az oldala, olcson adom
de szerencsere a felni meguszta szepen, s makomra talaltam a helyi motoros boltos csokanal egy prima trailmax gumit, igy ugyanolyan lesz ismet mint volt, mar fennt is van a felnin az uj belsovel es "csak" 10500 ft-omba fajt a gumi+uj belso+szereles+centirozas
viszont a kerek kiszedesenel lattam hogy picit log a teleszkop aljanal a kifliben az egyik persely, vagy tugorgo van benne tan, ha mar szerelek meglesem azt is akkor majd.
Összevéve,nagyon tuti volt ez a nap.A kanyarok érdekesek a csapat jó és a speedesek meglepőek voltak. A kiszolgáló csaj végtelenűl kedves mosolygós stilusárol ne is beszéljek. .Reméljük mindenki haza ért épségben.A popsi fájdalom nem számít nem épségnek. Ha bármi terv van mi benne vagyunk,sátorosban is.A képeket várjuk és mi is rakjuk amiket csináltunk.
ezt mondtam en is hogy nem erdekel a gumi csak jussunk haza vhogy egyben
en azt mondom le a kalappal a dunlop trailmax gumi elott hogy kibirta a felnin 110 km-t 2 szemellyel, kofferekkel... bar nem sok maradt az oldalabol
nezek ra majd egy jo kulsot es egy uj belsot is kap hozza.
a felnit meg megyek meglesem mit mutat
Jó volt, de a kátyúk mellett több helyen még kavicsos is volt az íveken, szóval elég veszélyes. Ráadásul figyelni kell arra is, hogy mikor tűnik fel, és próbál kanyarban megelőzni egy eszeveszett sportmotoros. Elég keveset kanyarogtunk, végig kellett volna tolni a 24-es úton. Tavaly voltam Esztergomban, és a Pilis nekem jobban bejött. Jobbak a kanyarok, meg az utak is, és kevesebb az őrült motoros.
bar ha jo a lancfeszesseg akkor nem szabadna odaig felcsapnia a lancnak az en meglatasom szerint