Nem igazán oldódott meg a fék probléma Ki lett cserélve az olaj, új pofák, és valamiért fog a fék. Nem nagyon, csak kicsit, menet közbe nem is érezni, de a tárcsa melegszik. Ha pedig megyek mondjuk 1 km és közben ráfékezek vagy 3szor úgy hogy 60ról megállok akkor már úgy felmelegszik a tárcsa hogy hozzá se lehet nyúlni. Valakinek nincs ötlete miért fog rá? a munkahenger is jó elvileg, nem enged. Ja és ez a hátsó fék.
Ma meglátogattam beteg Pegasom a műhelyben :D szépen alakul, új gumik fent vannak a felnin bár külön harcot folytattak vele a gumisok, csapágyak holnap érkezznek a hátsó kerékbe szerencsére úgy néz ki ,hogy hátsó féktárcsa bírja még :D első cserés lánc kiderül mihelyt visszarakjuk rá a kerekeket, karbihoz még nem juttotam. + Nem tudja valaki menyibe kerül a oldalsztenderhez a kapcsoló(ami leállítja a motort ha úgy akarok elindul ,ha lent van)
Jó időt! Széles utat!
Sziasztok ma elhoztam a motort (Pegaso 600 90-es évjárat)Nem csalódtam idáig benne elég jó a menetteljesítménye jó vele motorozni mondjuk ez az első komolyabb motorom.Annyit szeretnék kérdezni hogy mennyi és milyen motorolajat ajánlotok bele és ha valaki meg tudja mondani hol az olajszűrő azzal sokat segítene.Köszi
Szimonál ez tök egyszerű volt. Az összekötő gumit levetted és egy újjal nekitámasztottál a súbernek.
Rögtön befogta a pofáját a ciripelés.
De ha nem ez a gond, akkor cumi lehet belőle a csapszeggel, mert karistolhatja a hengerfalat....
Esetleg megpróbálhatsz másik fajta olajat keverni a benzinbe, hátha elhallgat.
hat ha gondolod erte megyek a gumishoz, meg biztos ott van es elhozom ha tudsz ra vevot
az biztos hogy nem kivanom senkinek a defektes gumival valo motorozast, de elso kezbol tudom hogy nem is lehetetlen egy darabig
azert rem nem lesz benne reszem tobbszor
Legfeljebb úgy, ha leveszed a szíjat és kifordítod, a fogazott fele legyen kifelé. Így jól behajtlítod és ha már apró repedések vannak rajta, rögtön kuka.
De Én, a helyedbe a vétel után rögtön kicserélném, az olajjal együtt. Ez ne legyen kérdés. Még ha azt mondja a tulaj, hogy most cserélte, akkor is.
Ez nem fellazulásos hang!
A suber hangja lenne? Na azt majd meghallgatom! Tuti a henger magasságábol jön mert ott erősebben hallani! Na meghallgatom ha megyek haza! Remélem arra lesz valahol a gond és nem acsapszeg jött ki! Mert akkor tényleg szipka lesz! Kotyogna a házban azt gondolod?!
Egy nagy előnyötök van ám ezzel a fajta blokkal.
A dugattyú tető be van marva. Ha szakad a szíj, akkor nem ver össze semmit, csak tolnod kell haza. De még mindig jobb, mintha teljes generált kellene miatta csinálni.
Akkor nehogy szívasd magad, mint Én.....
Ugye ha gázt adsz elhallgat. Megváltozik a rezgése a blokknak.
Valami nincs esetleg fellazulva? Nekem egy alátét rezgett egyszer és "tűgörgős" hangot adott. Aztán másik eset, a vízcsőre tettem egy "kabátot" szintén gumiból, csak valami kemény fajtából, mert nekiért a power szelep fedelének és dörzsölte. Ezután bizonyos fordulaton nekiáll zizegtetni a fedelet....
Előbb nézd át a csavarokat, műanyagokat stb.
Az se lehet, hogy billenne a dugó a hengerben, mert most újítottad fel.
Hoppá, simsonos korszak. A véletlenül nem a súberdugattyú adja a a ciripelést?
Hogy lehet észrevenni a szíjon hogy már nem sok van neki vissza vagy így nem lehet észrevenni semmit és egyszer csak elszakad?,bocs de nem vagyok nagy szerelő
az olaj + szűrő nem tétel ,alkatrészek már kicsit macerásabb de megoldható viszont a vezérműszíjat erősen figyeld több angol és német fórumon írják , hogy a vezérműszíj a gyengéje sajnos ez nálam is így volt a találkozó előtti hétvégén mentünk volna a Mátrába de én már nem bírtam indulni most várom az új szíjat
Jó időt! Széles utat!
Ne is legyen többet ilyen helyzet!
Viszont mákod volt, elég nagy.
Rögtön befogta a pofáját a ciripelés.
De ha nem ez a gond, akkor cumi lehet belőle a csapszeggel, mert karistolhatja a hengerfalat....
Esetleg megpróbálhatsz másik fajta olajat keverni a benzinbe, hátha elhallgat.
az biztos hogy nem kivanom senkinek a defektes gumival valo motorozast, de elso kezbol tudom hogy nem is lehetetlen egy darabig
azert rem nem lesz benne reszem tobbszor
De Én, a helyedbe a vétel után rögtön kicserélném, az olajjal együtt. Ez ne legyen kérdés. Még ha azt mondja a tulaj, hogy most cserélte, akkor is.
A suber hangja lenne? Na azt majd meghallgatom! Tuti a henger magasságábol jön mert ott erősebben hallani! Na meghallgatom ha megyek haza! Remélem arra lesz valahol a gond és nem acsapszeg jött ki! Mert akkor tényleg szipka lesz! Kotyogna a házban azt gondolod?!
A dugattyú tető be van marva. Ha szakad a szíj, akkor nem ver össze semmit, csak tolnod kell haza. De még mindig jobb, mintha teljes generált kellene miatta csinálni.
Ugye ha gázt adsz elhallgat. Megváltozik a rezgése a blokknak.
Valami nincs esetleg fellazulva? Nekem egy alátét rezgett egyszer és "tűgörgős" hangot adott. Aztán másik eset, a vízcsőre tettem egy "kabátot" szintén gumiból, csak valami kemény fajtából, mert nekiért a power szelep fedelének és dörzsölte. Ezután bizonyos fordulaton nekiáll zizegtetni a fedelet....
Előbb nézd át a csavarokat, műanyagokat stb.
Az se lehet, hogy billenne a dugó a hengerben, mert most újítottad fel.
Hoppá, simsonos korszak. A véletlenül nem a súberdugattyú adja a a ciripelést?
Köszi