Ahhoz képest nem is esznek sokat a Pegák! Mindenki azt mondja hogy kicsit sokallja mert van akinek 5 körül,van akinek meg 7 körül fogyaszt! Na de 650-es,hagy egyen hogy mennyjen! :) Akkor az én csuklommal is nagy izületi probléma van mert ha bowden nyúlásig huzom megitatok vele akár 6 litert is! Pedig nekem 600ccm-el kisebb a blokkom! Meg könnyebb is vagy 80kg-al! Vagy lehet 4. után még van 2 fokozat?!
Még anno mondtam hogy egy szivacs kormánytakarot tarcs meg nekem! Az meg van még? :) Vagy jo pénzért eladtad már? Mert ha meg van és nem foglal nagy helyet,vagy nem tul nehéz ( ) elhoznád nekem? Legalább nem kell postázgatni,meg igy helyben fizetek is! Kapsz a fagyi mellé még egy kis pénzt plusszba,gondolom lesz annyi hely a pénztárcádba hogy beletuszkold! :) De ha neked nem,az asszonyodnak biztos lesz ötlete hova rakd!
Hát a dupla karbinak van étvágya is.. :) Meg hát ugye egy henger amit egy kicsit jobban ki kell pörgetni ahhoz, hogy gyorsabban is menjen.. :)
Nem tudom, hogy a mienk miért is eszik ennyivel többet, de lehet, hogy még mindig a 'csuklómmal' van gond.. :D Az a 'baj', hogy szeretem a hangját a gépnek ;)
Érdekelne is a találkozó? :)
Mert jönnek onnan a környékről is, úgyhogy mostmár biztosra mondom, hogy tudunk ütközőt szervezni. :)
Üdv köztetek! Én csak most tesztelgetem a gépet de én is 7-8 liter között számoltam,csak kicsit sokaltam mert a legtöbb forumon ahogy Te is írtad 5-6 litereket írogatnak. De akkor valószínűleg ezek a régebbi tipusúak kicsit többet esznek :) Én Kecelről vagyok (Bács-Kiskun megye).
Nekem egy kicsit újabb típus van ('98)-as, de lényegében kb ugyan az a blokk-karbi van benne. Az enyém az kicsit sokat eszik 7-8, de a többiek átlagban 5,5-6 L -es fogyasztásról számolnak be helyközi használat során. Ez is persze csuklófüggő, hogy mennyit eszik a gép. :)
Ha már így idekerültél, akkor örülnénk, ha te is csatlakoznál hozzánk a jövő hét hétfőn megrendezendő találkozón :)
Tuareg Fórumosok es Aprilia Motoros Talalkozo 2013
Sziasztok! Most vásároltam egy 1993-as Pegasot. Valaki tudna nekem mondani egy átlag fogyasztást aki már régebb óta használja ezt az évjáratot és tipust? Köszönöm
Esetleg a többieket nem érdekelné egy Fórum és Aprilia találkozó?
A törzstagokon kívül is sokan járnak ide alkatrészeket árulni, kérdezgetni az újdonsült motorjáról.. :)
Bárkit szívesen látunk a találkozón.. :)
Csak szóljon hogy jön és máris felírjuk a listára.. :)
FESZÜLTSÉG SZAB.
Eladó motorkerékpárból (Rotax 123) , baleset által totálkárra tört a vas , így szétbontom.
Utalással vagy postai utánvétellel.
5000.-Ft
Hehe... :)
Legalább besporolom a fagyi árát! :)
Viszont ha ugy nézem,én leszek a sereghajtó leghátul! :))
Remélem utközben nem sok kavicsot kapok a képembe,mert a pleximet már cserélni kellene a sityakomon! Vagy inkább egy uj buko kéne! :)
Ott leszek! Èn árulom majd a fagyit!
A számom: 06-70-318-8548
(remélem nem fog kelleni)
Max azért,hogy: .....hùzzad már neki b..meg mert lemegy a nap...
A linket nem pont így akartam na de Gyöngyös tesco: a térképen A jellel fémjelzett hely. Valamint páran adhatnánk telefonszámot, hogy ha valami gebasz van értesítsük egymást. az enyém: 06 20-494-9825
Nos nagy tolongás már úgy sem lesz a jelentkezők terén, szóval szerintem véglegesíthetnénk a találkozót. A helyszín akkor a megbeszéltek szerint legyen eme nemes hely . Valamint programnak támogatnám attilahunter kékes javaslatát. de akár még ott is dönthetünk
Szóval aki jelentkezett mindenkinek jó a helyszín, valamint a pünkösd hétfő dél?
Közben erősödik bennem az érzés , hogy megy vissza az olajpumpa majd . Köszi a tapasztalatokat, mindenkinek, sokat segítenek :) Ha tényleg kész a blokk, firkantok , hogy mi a helyzet, esetleg kérdezek még :D .
Figyu, mi úgy csináltuk felújítás után, hogy.:
Karbiállítás, meg minden apró próbálgatás, kuplung állítás, töltés kimérés stb. után.
40-es keverék tankba, 10 liter pontosan.
Olaj a tartályba, szivattyú lelégtelenítve. A karbin az olajzó csatlakozását levakoltuk, hogy ne szívjon falsot.
A szivattyúról a karbira menő csövet bevezettük egy kis edénybe. Esetünkben egy, 1 decis stihl olajos kis flakon.
Ebbe bevezettük a végét a csőnek, felerősítettem a karbihoz a flakont és mentünk a motorral felváltva Én is, Apám is.
Elfogyott a 10 liter benya, megmértük az edényben lévő olaj mennyiségét és kiszámoltuk mennyit adagolt ki, keverési arányra levetítve. Valami 1:47-re jött ki, ha jól emlékszem.
Cső rá a karbira, azóta is úgy van. Kb. 10ezer Km azóta. Előtte se az olaj miatt állt be a cucc, hanem anyagfáradás, kopás miatt.....
De ahogy érzed, Én nem akarlak rábeszélni se, és lebeszélni se, semmiről. Csak a tapasztalatomat írtam le.
Nem biztos, hogy az volt az oka. Haverok ellene vannak, nekem jobb lenne mert nincs kedvem öntögetni az olajat. Csak van egy kis félelem, sok pénz megy rá most. Nem is tudom mi legyen, ezért is jöttem ide, itt több a tapasztalat :). Olajpumpánál mi romolhat el, mi kell a felújításához, hogy ne aggódjak miatta?
Nem tudom, hogy a mienk miért is eszik ennyivel többet, de lehet, hogy még mindig a 'csuklómmal' van gond.. :D Az a 'baj', hogy szeretem a hangját a gépnek ;)
Érdekelne is a találkozó? :)
Mert jönnek onnan a környékről is, úgyhogy mostmár biztosra mondom, hogy tudunk ütközőt szervezni. :)
Nekem egy kicsit újabb típus van ('98)-as, de lényegében kb ugyan az a blokk-karbi van benne. Az enyém az kicsit sokat eszik 7-8, de a többiek átlagban 5,5-6 L -es fogyasztásról számolnak be helyközi használat során. Ez is persze csuklófüggő, hogy mennyit eszik a gép. :)
Ha már így idekerültél, akkor örülnénk, ha te is csatlakoznál hozzánk a jövő hét hétfőn megrendezendő találkozón :)
Tuareg Fórumosok es Aprilia Motoros Talalkozo 2013
Idopont: 2013 május 20. (Punkosd Hetfo)
Helyszin: Gyöngyös - Tesco Parkolo
Gyülekező: 12:00
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
Ha elmondod, hogy honnan jönnél, akkor lehet, hogy tudunk szervezni valami 'ütközőt', hogy onnan együtt tudj jönni valakivel. :)
A törzstagokon kívül is sokan járnak ide alkatrészeket árulni, kérdezgetni az újdonsült motorjáról.. :)
Bárkit szívesen látunk a találkozón.. :)
Csak szóljon hogy jön és máris felírjuk a listára.. :)
Eladó motorkerékpárból (Rotax 123) , baleset által totálkárra tört a vas , így szétbontom.
Utalással vagy postai utánvétellel.
5000.-Ft
a szamod meg ugy is ismerem
bizunk benne hogy nem kell senkit se menteni vagy barmi hasonlo, de azert sose art ha van kit felhivni
de ugy latom szep ido volt nalatok tegnap
Legalább besporolom a fagyi árát! :)
Viszont ha ugy nézem,én leszek a sereghajtó leghátul! :))
Remélem utközben nem sok kavicsot kapok a képembe,mert a pleximet már cserélni kellene a sityakomon! Vagy inkább egy uj buko kéne! :)
A számom: 06-70-318-8548
(remélem nem fog kelleni)
Max azért,hogy: .....hùzzad már neki b..meg mert lemegy a nap...
ha barmi van hivjatok batran
ha nem veszem fel nem erek ra
eddigi jelentkezok elm:
attilahunter
Shadowviktor
odyspin
Pistejm
tuareg50rv
Imi
re
xy99
csalad, baratok johetnek batran.
2013 majus 20. punkosd hetfo 12:00 Gyongyos Tesco parkolo
programfelvetesnek eddig csak a kekes tura van ugy lattam., de ezt a helyszinen is korrigalhatjuk
jaah es a fagyizas igaz csabi?
A helyszín akkor a megbeszéltek szerint legyen eme nemes hely . Valamint programnak támogatnám attilahunter kékes javaslatát. de akár még ott is dönthetünk
Szóval aki jelentkezett mindenkinek jó a helyszín, valamint a pünkösd hétfő dél?
06304053450
és egyéb motorok bontot alkatrészei eladók bontásbol.
Karbiállítás, meg minden apró próbálgatás, kuplung állítás, töltés kimérés stb. után.
40-es keverék tankba, 10 liter pontosan.
Olaj a tartályba, szivattyú lelégtelenítve. A karbin az olajzó csatlakozását levakoltuk, hogy ne szívjon falsot.
A szivattyúról a karbira menő csövet bevezettük egy kis edénybe. Esetünkben egy, 1 decis stihl olajos kis flakon.
Ebbe bevezettük a végét a csőnek, felerősítettem a karbihoz a flakont és mentünk a motorral felváltva Én is, Apám is.
Elfogyott a 10 liter benya, megmértük az edényben lévő olaj mennyiségét és kiszámoltuk mennyit adagolt ki, keverési arányra levetítve. Valami 1:47-re jött ki, ha jól emlékszem.
Cső rá a karbira, azóta is úgy van. Kb. 10ezer Km azóta. Előtte se az olaj miatt állt be a cucc, hanem anyagfáradás, kopás miatt.....
De ahogy érzed, Én nem akarlak rábeszélni se, és lebeszélni se, semmiről. Csak a tapasztalatomat írtam le.
Feszültséget mérek aksiról lekötve 11-12V odahúom a gázt lemegy 0.0xy voltra
Megmértem a fesszabályzonál a piros és a zöld vezetéknél meg volt a 11-12V ott sem volt több de ahogy oda húztam a gázt ott is elment az áram
Fordulaton nem add le áramot, csak alapjáraton, miért van? Rossz lehet az alaplapi tekercsem? Várok válaszokat!