meg nem lestem most a gyertyat, de a multkor csereltem mikor szerviz volt es utana jo is volt 100 km-ig.. meglesem majd masikkal hatha csak az szivatna.
kozben 2 het es muszakira is vinni kene...
hm.
hat arra epp nem gondoltam volna es mi volt a gondod az aksival?
nekem teljesen normalis az aksi, szepen tekeri barmikor, lampak is okesak, stb.. nem tunik ugy hogy gond lenne vele.
Párhuzamos akksi bekötéssel vigyázz.
Gondolom nem egyforma a két akksi, olyan értelemben, hogy gyártmány, típus, életkor, használat. De minimum az utolsó kettő kitétel legalább teljesül.
A gyengébbik kondícióban lévő előszeretettel lemeríti a másikat.
Napi használatnál még nem is, de hétvégék közt akár meglepit okozhat.
Sajnos tapasztalat, egymásutáni sorszámú akkuval is. Egyébként mindenben egyformák voltak. Két 180Ah-s.
A sokszori leállások után, néztél gyertyát mondjuk?
Én gondolnék még a szivatóra is. Ha eléggé szutykos, kormos a gyertya, akkor lehetséges ez is.
Vagy van gyorsító fúvóka a karbikban? De ehhez is előbb egy gyertya állapot kellene...
Vagy alacsony benzinszint. Most hirtelen ennyi.
Szabadonfutóra nem tudok mit mondani nem ismerem a szerkezetet.
Egyszer amit küldtél róla képet, "érdekesnek" nézett ki... :)
Így már remélhetőleg megoldódik a rendszeresen előjövő problémád.
Valamelyik IE-s tesztben, mint ha azt olvastam volna, hogy azért tért vissza az aprilia a hagyományos telókra a pegasonál, mert erőteljes fékezésekkor nagyon csavarodtak a fordítottak. Ha ez tényleg így van, akkor nem csoda, hogy jóval vastagabbat tettek helyette a hagyományosból. Meg ugye a hagyományosnál könnyebb a felfogatásokat (féknyereg, sárvédő) megoldani...
Akksi. De még mindíg csinálja csak most egy plusz akksit kötöttem be párhuzamosa és így jobban bírja. Túl olcsójános vagyok ahhoz hogy vegyek egy másik akkut :)
Sziasztok!
Hát szomoruan olvasgatom,hogy a motorok nyűgösködnek! Első teló,meg karbi problémák! Remélem meg lesz a megoldás gyorsan! Ha valamelyikőtök nem jönne mert nem lesz megbizható vagy nem lesz kész addigra,akkor lehet el sem indulok! Jo lenne mindenkivel találkozni akik rendszeresen itt vannak,és tanácsot vagy segitséget adnak!
Tudni valamit hogy hová is lehetne menni? Vagy maradt egyenlőre a Mátra?
Hát remélem azért hamar sikerül összerakni a picikét, mert már megérdemli a jó csillapítást :)
Sajnos nekem csak az az egyetlen ötletem, hogy karbin kellene állítani, mivel nekem amikor ugyan ez volt a baja, akkor az oldotta meg a problémát..
Remélem hamar rájössz a problémára és nem lesz drága.. :)
Nagyon hiányoznál a találkáról, úgyhogy próbáld meg megoldani valahogy. :D
Persze érthető, hogy így nem indulsz el vele.. :/
egesz pofasnak tunik az uj telod
nem fogsz unatkozni akkor mostansag ha meglesz a befogo is hozza.
sajna en se unatkozom, s veszelybe kerult a punkosdi kirandulas is
vmi nyugja van a kicsikenek es egyfolytaban leall alacsony fordulaton. alapjaraton egyfolytaban, de ha megyek es visszaengedem a gazt meg akkor is eleg sokszor
ha valakinek van otlete mi miatt lehet ne folytsa magaban.
karbin allitottam mar de semmi eredmeny eddig
nekem van egy tippem de az draga muri lesz ha az lesz olyan mintha "bekapna" a szabadonfuto alacsony fordulatnal mikor olyan kedve van. es mintha hallottam volna megcsorrenni 1x-2x.. szted lehetseges lenne?
ha megerkeznek az uj szivocsonkok akkor kicserelem es kipuccantom a karbit esha utana is csinalja akkor korulnezek a szabadonfuto tajan sztem
csak mindezt surgosen kene ugye..... mert igy nem tudok elindulni 100 kilometerekre.. helyben is kinlodas volt ma menni 1 kort..
Na a jó hír az, teleszkópok már sikeresen megérkeztek. :)
A másik jó hír az, hogy úgy nézem, hogy egyáltalán nem ereszti az olajat, így nem kell szimeringeztetni. :)
Az egyik rossz hír az, hogy mivel a befogó még nem érkezett meg, így még csak nézegetni tudom..
A másik pedig az, hogy az első sárvédő felfogatás nem ugyan olyan a 2 teleszkópon.. :/ Pedig erre direkt gondoltam és nézegettem is.. De I.E-ken is ugyan ez az első sárvédő van... Ezzel még nem tudom, hogy mi lesz...
(A képeken látszik, hogy mennyivel komolyabb ez a teleszkóp mint a gyári fordított.. A vékonyabbik része csak fél cm-rel vékonyabb mint a fordítottnak a vastagabbik része.. :D)
Szerintem most, hogy csak 2 hét van hátra, ki kellene találnunk valami köztes pontot, hogy tudjam, hogy mennyi pénz is kell a benyára.. :D Mert ugye az sem egy utolsó szempont ebben a mai világban.. :/ :)
aprilia rx 50 hez és tuareggel megegyező alkatrészeim volnának olcsón.... pl fékmunkahengerek 2500 ért féknyereg 2500--stb ilyesmi olcsó árakon minden eladó.. kerekek 4-5 000fttárcsával lánckerékkel és még sok apróság ami nincs a képen... 30 605 6883
szevasztok!
aprilia tuareg alkatrészeim vannak eladóak ha valakit érdekelne!
első telo(nem folynak)
olajtartály
hátsó oldalidomok
hátsó felni(féktárcsával)
fogaskerekek
blokfél(kivan belezve)
cdi
blokkvédő
meg pár apróság!
ár :25000ft
egybe minden !
de külön is eladóak!
kozben 2 het es muszakira is vinni kene...