De szép ez a paripa. Én is örülök hogy nem csak én vagyok kicsit fanatikus. Látom neked is a szemed fénye.Akkor te sem sajnálod rá az energiát.Akkor neked is lassan szalon állapotú lesz .Szerintem en sem úszom meg ezeket,de egyenlőre nincs vele gond. arra en is kiváncsi leszek,hogy fog kinézni,de Ügyes a srác akinél van szerintem.Az tutti,hogy az 1 henger "kicsit"rázós es okoz apró kellemetlenségeket,na de a feeling Köszi.36 papirkát kért érte a mester,de megdolgozott a pénzéért.Most az alapjárattal van meg gond,mert 2000 alatt leáll állandóan es ha folyamatos 4000 en tartom,rangat.Remélem be tudja állítani a srac rendesen.
Többieknek kell még jelentkezniük a nyári találkozóra. Bár elég hosszú az idő még, de mindenki véleménye fontos az időpont behatárolásában.
Külsőleg nem látszik semmi. A foglalatokból lett lereszelve, hogy beljebb kerüljenek az izzók.
Hááát lefényképezni, nem sok minden látszana azon.
Úgy képzeld el, mikor a zseblámpán is állítod a fókuszt. Ahogy csavarod kijjebb, úgy egyre jobban szétszóródik a fény és középen elkezd nőni egy sötét folt.
A gond ez volt, hogy a megvilágított felület közepén volt egy sötétebb rész. Az égőt kifelé húzva a foncsorból nőtt, befelé engedve eltűnt.
Kb. 1 mm-t kellett lereszelni a foglalatból. Ennyivel került beljebb az izzó, és így jó lett.
Annyit csinálok még, hogy a 35 wattos égők helyett 45 wattosat kapnak majd.
A két tartalék foncsor meg, fel lesz újítva és azok kerülnek majd be, ezek helyére. Olyan "tejesek", (kosztol és a zsírtól) meg némelyik üvegburán kívülről fehér pöttyök vannak, nem lehet se lemosni, se lekaparni.
Azt bizony sajnálom, hogy a halogén foncsorok nem jöttek össze sehogy sem. Pedig nagyon faják lennének.
Főleg kadmiumsárga izzókal, jó kis régi rally stílusban. :D
szivembol szoltal jo latni egy ujabb szep allapotu Pegat (fokent hogy az a szeria meg mint az enyem is ) s a legfontosabb hogy ahogy latom gondos gazdanal van.
nekem is most lett rendbeteve a telen a gep, bar nekem pont forditva kb. nekem motorikusan kapott egy uj tomitesszettet, vezermulancot, szelepkorongokat, teljes hengerfejfelujitast, szimeringeket, ..., meg az elsofekbetet es olajat kell cserelnem is minden kesz.
s vegre latok egy masik pegat is majd bukocsovel eddig a sajatomon kivul nem nagyon lattam masikon. (sajna most nekem sincs fennt 2 hete mert oda van hegesztesen, az egyik rogzitofulnel megrepedt a hegesztes - az a franya 1henger megrazta a kilometerek alatt)
az ules viszont nagyon brutal. mennyibe fajt ha nem vagyok tzl indiszkret
az idopont legyen meg elsore utana a jelentkezok alapjan kinezzuk a helyet
nekem unnepnapokon barmikor jo mert akkor tuti nem melozok. mas napokon akkor jo ha elotte jopar hettel megvan fixen (akkor ki tudom rinyalni )
na akkor csak lesz meg vmi a lampabol.
majd ha lesz eredmeny 1-2 kepet lohetnel, kivancsi vagyok hogy sikerul. bar a lenyeg ejjel fog latszani remelhetoleg
127-s van nekem is, csak kis karbival.
Kopott motorral jó volt ezekkel a beállításokkal. Most meg nem, hogy tömítettebb a motor.
Valószínű tudott levegőt szívni akkor még valahol máshol is.
Benzinszintet változtattad?
Én egy 150, 155, 160-as vennék. Keresd Emzolit itt a sportmotoron, valamely kis motoros topicban. Korrekt, egy mátyásból és egy rákócziból megvan. Vettem már tőle.
tü leg szegényab keveréken, azaz leg fölsö rovátkába, gyertyárol fogalmam sincs, soha nem volt vele gond, erröl csak holnap tudnák képet rakni, mer nem othol vagyok!
ésneked a blokk 123? mert nekem 127-es és a gyári maximuma azaz getto massimo - ja 165! tiédbe mekkora fúvóka van ?miet vegyek ? nincs kedvem fúvókákat gyüjteni :S
Megfullad a benzinben.
Ahogy írták már, kisebb főfúvóka.
Légszűrőszivacsot azonnal vissza bele. Meg a levegőcsavart is.
Falsot ne szívjon sehol! Főleg poros levegőt.
Belövöd közepes tűállásnál, a levegőcsavart. Mész vele egyet, megnézed hogy reagál gázra, nem-e fullad megint a benzintől.
Aztán állj, gyertya ki és megnéz. Sötétebb barna legyen, de ne kormos. Kissé mehet a dúsabb keverék, nehogy megragadjon a friss cucc. De nem kell túlzásba vinni, pazarlás...
Egy a lényeg, szegény ne legyen, mert meg ragad.
ezt honnan veszed ? 175 -ös el egy ideig jó volt , vétel után kb fél évig , azóta meg baszakodok vele, és a lényeg h neked is ien van ? vagy hasra ütésböl montad a 155-öt? nemrégibe megtaláltam a gyári adatokat az a165-öt irja csak abba se vagyok 100% ig biztos valaki tud konkrétat?
üdv 89-es tuareg rally-m van 125-ös phbe34-es delortó karbival -és ezzel lenne a gondom furás után vagyok,és szimering csere is volt, és nem ál be a karbim 175-ös fő fúvókám van és a tü a legkisebb álásba van, és csak akkor pörög ki a motor ha a karbiba lévö benya fogyni kezd,ha elzárom a benzin csapot!illetve a benzin levegö keverékálitó csavart kivetem és ugy mentem vele lényegesen jobban ment jobban pörgöt mint akárhogy máshogyan, persze alapjáratom akkor eltünt!szoval valaki tudja biztosra azth mi lehet a gond ? vagy van valakinek ugyan ien motorja ?én a fúvókára gyanaxok !ugyanis mindezt is csak nyitot légbeömlövel értem el ha szivacsot bele teszem akor 5-6 ezerig ha talán kipörög!
Köszi. Egy 96 os fekete 650 es a paripa.Tavaly vettem olasz papirokkal.Azóta sok minden alakult rajta,mert a párommal nagyon megszerettük. Kb 2 hét és végleges lesz az állapota.Idén teljesen felújítottuk.Szinte csak a váz a régi és a blokk.Új fényezés,láncszett,komplett fékek csere és kapott pár extrát,plusz egyedi ülést ,mert pár évig megtartjuk remélhetőleg.Most az oldaldobozokhoz csinálják a tartót,bukócsövet és kap 2 offroad szúrót.Remélem Lesz is éertelme,hogy felkerűlnek. Sokan hülyének néznek ezért,de szerintem a motorozás és a motor szeretete,nem arrol szól,megéri e vagy nem,hanem hogy mekkora örömet okoz és mennyi élménnyel gazdagít.Rakok fel egy félkész képet és ha kész lesz arrol is. Nekünk a pünkösd hétfő lenne jó,mert vasárnap eljegyzésre kell mennünk.
Ezt majd megint az határozza meg, hogy ki honnan jön. Aztán jöhet a "félúton való összefutás"
Időpont? Hááát, ki mikor ér rá. Augusztus 20. idén is, hosszú hétvégére esik. Például.
Fejlemények lámpa projektben.
Tegnap lebontottam az idomot a lámpakörül, kivettem cakli-pakli. (egyik tartó csavarral vagy 2 órát vesződtem mire kibírtam szedni.....)
Sajnos a halogének nem férnek el, az eredeti elképzelés szerint... sajnos túl nagyok. De a traktorhoz jók lesznek. :D
Viszont a gyáriból van egy garnitúra tartalékba. Azokból az egyik jó állapotban van. (nem "vakotás" mint a többi)
Megvan a megvilágított terület közepén lévő sötét folt okozója is. A fókuszponton kellett változtatni és láss csodát.
Holnap a fekete műanyag tartóba kell úgy beilleszteni a két lámpát, hogy a fényvetésük jól legyen beállítva egymáshoz képest, meg a végleges pozíciót. (ne szúrja a szemét a tompított a szembejövőnek )
Aztán egyelőre ennyi.
koszontelek a Pegasosok, Tuaregesek es ExTuaregesek taboraban
nagyon szivesen latunk teged is a talalkozon hasikerul osszehozni, es hat miert is ne sikerulne
akkor mar 3an vagyunk aki a punkosdre szavazott.
milyen Pegad van? kep rola?
annyit tisztazzunk majd hogy a punkosd hetfo maradjon vagy esetleg lehet szo pukosd vasarnaprol is meg. - ez mindenkinek szolt
Külsőleg nem látszik semmi. A foglalatokból lett lereszelve, hogy beljebb kerüljenek az izzók.
Hááát lefényképezni, nem sok minden látszana azon.
Úgy képzeld el, mikor a zseblámpán is állítod a fókuszt. Ahogy csavarod kijjebb, úgy egyre jobban szétszóródik a fény és középen elkezd nőni egy sötét folt.
A gond ez volt, hogy a megvilágított felület közepén volt egy sötétebb rész. Az égőt kifelé húzva a foncsorból nőtt, befelé engedve eltűnt.
Kb. 1 mm-t kellett lereszelni a foglalatból. Ennyivel került beljebb az izzó, és így jó lett.
Annyit csinálok még, hogy a 35 wattos égők helyett 45 wattosat kapnak majd.
A két tartalék foncsor meg, fel lesz újítva és azok kerülnek majd be, ezek helyére. Olyan "tejesek", (kosztol és a zsírtól) meg némelyik üvegburán kívülről fehér pöttyök vannak, nem lehet se lemosni, se lekaparni.
Azt bizony sajnálom, hogy a halogén foncsorok nem jöttek össze sehogy sem. Pedig nagyon faják lennének.
Főleg kadmiumsárga izzókal, jó kis régi rally stílusban. :D
nekem is most lett rendbeteve a telen a gep, bar nekem pont forditva kb. nekem motorikusan kapott egy uj tomitesszettet, vezermulancot, szelepkorongokat, teljes hengerfejfelujitast, szimeringeket, ..., meg az elsofekbetet es olajat kell cserelnem is minden kesz.
s vegre latok egy masik pegat is majd bukocsovel eddig a sajatomon kivul nem nagyon lattam masikon. (sajna most nekem sincs fennt 2 hete mert oda van hegesztesen, az egyik rogzitofulnel megrepedt a hegesztes - az a franya 1henger megrazta a kilometerek alatt)
az ules viszont nagyon brutal. mennyibe fajt ha nem vagyok tzl indiszkret
nekem unnepnapokon barmikor jo mert akkor tuti nem melozok. mas napokon akkor jo ha elotte jopar hettel megvan fixen (akkor ki tudom rinyalni )
na akkor csak lesz meg vmi a lampabol.
majd ha lesz eredmeny 1-2 kepet lohetnel, kivancsi vagyok hogy sikerul. bar a lenyeg ejjel fog latszani remelhetoleg
Kopott motorral jó volt ezekkel a beállításokkal. Most meg nem, hogy tömítettebb a motor.
Valószínű tudott levegőt szívni akkor még valahol máshol is.
Benzinszintet változtattad?
Én egy 150, 155, 160-as vennék. Keresd Emzolit itt a sportmotoron, valamely kis motoros topicban. Korrekt, egy mátyásból és egy rákócziból megvan. Vettem már tőle.
Ahogy írták már, kisebb főfúvóka.
Légszűrőszivacsot azonnal vissza bele. Meg a levegőcsavart is.
Falsot ne szívjon sehol! Főleg poros levegőt.
Belövöd közepes tűállásnál, a levegőcsavart. Mész vele egyet, megnézed hogy reagál gázra, nem-e fullad megint a benzintől.
Aztán állj, gyertya ki és megnéz. Sötétebb barna legyen, de ne kormos. Kissé mehet a dúsabb keverék, nehogy megragadjon a friss cucc. De nem kell túlzásba vinni, pazarlás...
Egy a lényeg, szegény ne legyen, mert meg ragad.
Időpont? Hááát, ki mikor ér rá. Augusztus 20. idén is, hosszú hétvégére esik. Például.
Fejlemények lámpa projektben.
Tegnap lebontottam az idomot a lámpakörül, kivettem cakli-pakli. (egyik tartó csavarral vagy 2 órát vesződtem mire kibírtam szedni.....)
Sajnos a halogének nem férnek el, az eredeti elképzelés szerint... sajnos túl nagyok. De a traktorhoz jók lesznek. :D
Viszont a gyáriból van egy garnitúra tartalékba. Azokból az egyik jó állapotban van. (nem "vakotás" mint a többi)
Megvan a megvilágított terület közepén lévő sötét folt okozója is. A fókuszponton kellett változtatni és láss csodát.
Holnap a fekete műanyag tartóba kell úgy beilleszteni a két lámpát, hogy a fényvetésük jól legyen beállítva egymáshoz képest, meg a végleges pozíciót. (ne szúrja a szemét a tompított a szembejövőnek )
Aztán egyelőre ennyi.
otlet vkinek a helyszinre?
annyit irjon meg meg mindenki hogy honnan indul majd.
nezunk vmi helyet utana hogy hol lehetne a tali.
nagyon szivesen latunk teged is a talalkozon hasikerul osszehozni, es hat miert is ne sikerulne
akkor mar 3an vagyunk aki a punkosdre szavazott.
milyen Pegad van? kep rola?
annyit tisztazzunk majd hogy a punkosd hetfo maradjon vagy esetleg lehet szo pukosd vasarnaprol is meg. - ez mindenkinek szolt
A májusit Én kihagyom az biztos. Viszont a nyári az OK.
Lenne ötlet arra is már, vagy még "túl korai"?
06304053450