Ez amit találtam ez használt és occó.. 7500+postáért házhoz jön.. Az első gumim az szinte tökéletes, így nem akarok 2-t venni..(meg hát keret sincs arra, hogy 2-t vegyek) a dot szám alapján 2 éves.. Eléggé jónak tűnik.. :D De azért megkérdeztelek titeket is, hátha többet tudtok róla.. :)
nem egy terepgumi az biztos
de amugy elso pillantasra nem tunik rossznak.
es gondolom ugy is aszfalton rohangalsz inkabb te is mint terepen
hasznaltban nem gondolkodtal?
olcsobban kapni igen jo gumikat parban akar.
en szeretem ha elol hatul egyforma a gumma
csak gondolom az elso gumid meg meg jo lenne.
nekem most olyan 1500-1600 körül van azthiszem de az beton biztos nem gondolja meg hogy lejjebb menjen vagy feljebb és jó a gáz reakciója is meg mindene.
az tuti jó, ki lett cserélve mert beletört a légtelenítő csavar. am autószerelő ismerőssel megnéztük, szóval 100 hogy a főfékhenger rossz. lehet holnap mégis tudok valamit intézni ha lesz cseténybe ugyanilyen, vagy kompatibilis
A féknyeregben jol mozognak a pogácsák? Az is buzizhat!
Szerintem ha kompletten felraksz egy "X" márkáju munkahengert ugyan ugy fog működni mint a Brembo! Max máshol lesz a felfüggesztő füle! Egy biztos,hogy a munkahengerbe nem tudsz más márka tolattyus karmantyúját rakni mert nem olyan méretű lesz! Viszont ha van valami szimeringes bolt felétek aki le tudná gyártatni a gumigyűrűket az volna a legolcsóbb és a legjobb! Csak olyan gumibol kell csináltatni ami állja a fékolajat!
Hát megnéztem és rájöttem, hogy rosszul emlékeztem.. :D Épp hogy egy nagyon picivel 1500 alatt van az alapjárat.. úgyhogy úgy tűnik, hogy nekem a gyári állapotot tartja.. :D Gondolom ez a legjobb.. így hozzá sem értem.. :D
Hülyének is néztek, hogy kitolom a motort, felmelegítem és visszatolom.. :D
hat ha stabil,egyenletes az alapjarat, nem ingadozik akkor elpotyog 1000ren is csak gazadas utan mikor visszaesik leall
nekem a gyari matrica alapjan 1450 az eloirt alapjarat most nem is tobb az tuti
1700-1800 az sok sztem, olyankor mar porog a gep
Én csak azon csodálkozom, hogy szépen jár 1000-es fordulaton.. :D Nem is értem, hogy hogy sikerült ezt megoldani, hogy így tötyög.. :D
Grat.. :D Nekem valami 1600-1800 körül lehet az alapjáratom.. de akkor lehet, hogy én is lejjebb veszem.. :D
az a baj vele hogy a levegőt átengedi, az olajat pedig már nem. nem pumpálja az olajat, ugyanúgy visszaszívja. amúgy hívtam őket is, azt mondták Grimecához van, Brembohoz nincs. Pedig a Brembonak azért neve van, mégsincs hozzá. és ha mondjuk a grimeca főfékhengerét tenném föl az nem lenne jó rá? tehát nyomást tudna produkálni vagy valami?
sajna nem csak jo dolgokat terveznek a mernokok az ujabb tipusokra
meglesz az uj sarvedo is es akkor minden oke lesz.
hat abban az allapotban amilyen volt hogy egyfolytaban leallt el se indultam volna, kiallni nem tudtam volna az udvarbol leallas nelkul nemhogy 200 kmre eljutni s haza is
Ezen sajnos pont nem lehet megoldani sehogy.. De szerencsére azt nem hetente kell kihalászni onnan.. :D
Ugye-ugye? Mondtam, hogy elég furán néz ki szerencsétlen, dehát nemtudok vele mit csinálni.. :/ :D
Na.. akkor úgy néz ki, hogy megoldódik a problémád.. :) Ez jó.. :D Legalább nem fogsz idegeskedni a túrán, hogy mikor áll le.. :D
leteszteltem delutan egy kisebb kanyarral es nem volt gond az alapjarattal. 3000 alatt picit rangat neha ugyhogy meg lehet finomitani kicsit a karbin sztem, de lesz ebbol meg vmi ugy nez ki
en is ugy akartam elsore a csavarokat megoldani, de elegge el volt nyalva mar tobb is, aztan rajottem hogy van en nekem egy halom bontott csavarom es durtam parat
kicsit tenyleg fura a sarvedo hogy igy fent van
sehogy se lehet kiimadkozni bombazas nelkul a karbit?
nekem se olyan konnyen jon ki, mert ossze kell gyurni kemenyen a legszuro fele meno gumicsovet, bowdeneket leakasztani s ugy nehezkesen kiveheto a karbi.
1x ugy kezdtem hogy levettem a legszuros gumicsonkot..hat nagy hiba volt, 1 oran at szenvedtem mire visszatettem a legszurohazba hogy illeszkedjen a pereme aztan rajottem hogy rugalmas elegge es lehet gyurni
Az enyémnek annyi baja volt, hogy úgy nézett ki, mint az a bizonyos Gordiuszi csomó...és a megoldása is Nagy Sándor módon történt... :D :D Köszi, megérdeklődöm ;)
Melyik hasonlit a legjobban? Az eredeti! :))) Mi baja a tiednek? Szerintem ami még jo lehet az az 50-es Tuareg Rally kötege! Viszont annak más a műszerfala igy ott nem egyezik! A 125-ös kötege tuti nem jo! Eleve sokkal nagyobb is!
A Tuaregeken ilyen van! A Rally50,a Wind50,meg az RX változat is ezt használja! Nézd meg az: italmondo.hu oldalon
Szerintem lesz hozzá javito készlet! Csak kurva drágán! Mi baja a tiednek? Elengedi az olajat?
Hát igen.. legalább sikerült összerakni.. :) Még egy kicsit furcsa az egész motor, mert ugye a teleszkóp is teljesen más... De majd megszokom. :)
Ha addig nem, akkor mire leérek Gyöngyösre, már biztos.. :D (200km)
Egyébként Természetsen én is benne vagyok a Kékes túrában.. hiszen azért is megyünk nem? :D
Én a karbis csavarokat úgy oldottam meg, hogy amit már láttam, hogy egy kicsit már sérült, azt kicseréltem az egyik összefogó csavarra(ami összefogja a 2 karbit.. :D) Azt úgysem piszkálom szinte soha..
Amúgy nagyon nagy szerencséd van, hogy te ki tudod venni a karbit úgy, hogy nem bontod le az egész motort.. :D
(2. kép) :D
akkor sikerult athidalni a rossz menet problematszerencsere es osszeallt a gep. a sarvedo allasa a legkevesebb majd ha sikerul botolni egy erre valot akkor az is meglesz.
en is az iment tettem fel a javitott, frissen festet bukocsoveket.
par kep a mai nap termeserol.
tipp: ha a karbit szerelitek ajanlom a gyari csavarok cserejet, en tettem helyettuk imbuszos csavart igy tuti nem sarkalodik szet a mar viseltes gyari kereszthornyu csavar. s mivel kicsereltem a kupakoknal is igy mar anelkul leveheto a kupak hogy allitsak a tun hogy meg kene bontani a szivocsonkokat es a legszurogumicsovet. a gombfeju imbuszkulcs csodakra kepes.
majd meg a tu allasa a kerdes, de egyenlore en is a kozepsot probalom ahogy neked is van akkor elm.
de amugy elso pillantasra nem tunik rossznak.
es gondolom ugy is aszfalton rohangalsz inkabb te is mint terepen
hasznaltban nem gondolkodtal?
olcsobban kapni igen jo gumikat parban akar.
en szeretem ha elol hatul egyforma a gumma
csak gondolom az elso gumid meg meg jo lenne.
http://www.intobikes.co.uk/pro...
130/80-17 Dunlop Arrowmax GT501 65H dot4810
Szerintem ha kompletten felraksz egy "X" márkáju munkahengert ugyan ugy fog működni mint a Brembo! Max máshol lesz a felfüggesztő füle! Egy biztos,hogy a munkahengerbe nem tudsz más márka tolattyus karmantyúját rakni mert nem olyan méretű lesz! Viszont ha van valami szimeringes bolt felétek aki le tudná gyártatni a gumigyűrűket az volna a legolcsóbb és a legjobb! Csak olyan gumibol kell csináltatni ami állja a fékolajat!
nem is emlekeztem mar erre a hirdetesre jo hogy mondod.
egy kicsit jatszok meg is majd a beallitassal hogy minden jo legyen es problemamentes legyen a motorozas
Hülyének is néztek, hogy kitolom a motort, felmelegítem és visszatolom.. :D
Amúgy majdnem írtam neked egy e-mailt.. :D
http://racing-bazar.hu/motorke...
Na mondom rákérdezek, hogy hátha van neki olyan sárvédője ami nekem kell.. :D Aztán megláttam az e-mail címet.. :D
nekem a gyari matrica alapjan 1450 az eloirt alapjarat most nem is tobb az tuti
1700-1800 az sok sztem, olyankor mar porog a gep
Grat.. :D Nekem valami 1600-1800 körül lehet az alapjáratom.. de akkor lehet, hogy én is lejjebb veszem.. :D
meglesz az uj sarvedo is es akkor minden oke lesz.
hat abban az allapotban amilyen volt hogy egyfolytaban leallt el se indultam volna, kiallni nem tudtam volna az udvarbol leallas nelkul nemhogy 200 kmre eljutni s haza is
ime egy viedo az alapjarattesztelesrol:
http://youtu.be/StFaCrZujLo
eleg stabilnak tunt, csak hirtelen gazadasra leall ha leveszem 1000re az alapot
most 1400 korul van es stabil
Ugye-ugye? Mondtam, hogy elég furán néz ki szerencsétlen, dehát nemtudok vele mit csinálni.. :/ :D
Na.. akkor úgy néz ki, hogy megoldódik a problémád.. :) Ez jó.. :D Legalább nem fogsz idegeskedni a túrán, hogy mikor áll le.. :D
en is ugy akartam elsore a csavarokat megoldani, de elegge el volt nyalva mar tobb is, aztan rajottem hogy van en nekem egy halom bontott csavarom es durtam parat
kicsit tenyleg fura a sarvedo hogy igy fent van
sehogy se lehet kiimadkozni bombazas nelkul a karbit?
nekem se olyan konnyen jon ki, mert ossze kell gyurni kemenyen a legszuro fele meno gumicsovet, bowdeneket leakasztani s ugy nehezkesen kiveheto a karbi.
1x ugy kezdtem hogy levettem a legszuros gumicsonkot..hat nagy hiba volt, 1 oran at szenvedtem mire visszatettem a legszurohazba hogy illeszkedjen a pereme aztan rajottem hogy rugalmas elegge es lehet gyurni
Szerintem lesz hozzá javito készlet! Csak kurva drágán! Mi baja a tiednek? Elengedi az olajat?
Ha addig nem, akkor mire leérek Gyöngyösre, már biztos.. :D (200km)
Egyébként Természetsen én is benne vagyok a Kékes túrában.. hiszen azért is megyünk nem? :D
Én a karbis csavarokat úgy oldottam meg, hogy amit már láttam, hogy egy kicsit már sérült, azt kicseréltem az egyik összefogó csavarra(ami összefogja a 2 karbit.. :D) Azt úgysem piszkálom szinte soha..
Amúgy nagyon nagy szerencséd van, hogy te ki tudod venni a karbit úgy, hogy nem bontod le az egész motort.. :D
(2. kép) :D
en is az iment tettem fel a javitott, frissen festet bukocsoveket.
par kep a mai nap termeserol.
tipp: ha a karbit szerelitek ajanlom a gyari csavarok cserejet, en tettem helyettuk imbuszos csavart igy tuti nem sarkalodik szet a mar viseltes gyari kereszthornyu csavar. s mivel kicsereltem a kupakoknal is igy mar anelkul leveheto a kupak hogy allitsak a tun hogy meg kene bontani a szivocsonkokat es a legszurogumicsovet. a gombfeju imbuszkulcs csodakra kepes.
majd meg a tu allasa a kerdes, de egyenlore en is a kozepsot probalom ahogy neked is van akkor elm.