várjuk a tovabbi jelentkezőket.
Helyszin: egyenlore ismeretlen de motorral megkozelitheto
Idopont: kialakuloban (mindenki jelezze mikor lenne a jobb, egyenlore a lenti idopontok lettek feldobva)
Szerintem nekem okés lenne a dolog.. :) A másik Pegasostól majd megkérdezem, hogy jönne-e ha meglesz az időpont (épp szerelőnél van neki is a Pegája. :D)
de akkor mindenkepp kell cserelni a villabefogokat is fennt. mert a sima allasu telonak a vekonyabb szara van fennt ugye, a foditottnal meg a vastagabb. igy nem lehet varialni a 2-t egy befogoval. meg azert mielott megveszed mindekepp nezd meg a tengelymeretet, felfogartasokat lent stb..
A Pegaso I.E-ket normál nem fordított telókkal szerelték már és rövidebbek is ezért lejjeb van a hasuk és a súlypontjuk, ez a legkitűnőbb különbség a karbis és befecskendezősök közt
Hát igazából én nem mertem hozzányúlni a telóhoz, mert nincs semmi szerszámom, de megbízható szerelőhöz vittem eddig mindig, és mindig ugyan annyiba került a szimering, így gondolom ugyan az a gyártmány..
Én sem tudom, hogy miért is csinálja ezt az egészet, de ez így már nem állapot.. :D Tuareggel is a fordított teleszkóppal szívtam a legtöbbet.. azt is kb évente cseréltem, de kb egyfolytában szivárgott kicsit... Most lehet, hogy vennék egy sima teleszkópot láttam hogy pár Pegaso i.e.-t olyan teleszkóppal szereltek.. Az idomzat elvileg teljesen ugyan az, így azzal nem lehet gond.. Szerintetek kell valami átalakítás a befogóknál vagy simán be lehet szerelni? Igaz, hogy drága, de talán jobb lesz.. Gondolom a sima telón nem megy szét olyan hamar a szimering..
akkor nem csak az en Pegam volt nyugos. mi is voltunk ma egy laza 240 km-t, meglatogattuk a debreceni allatkertet.
mikor beertunk debrecenbe nyugos lett a moci mert alapjaraton egyfolytaban leallt. volt hogy lampanal allva meg vartam a zoldre 4x is ujra kellett inditanom
ugy leallogatot mint nemreg csinalta itthon is, de utana allitottam meg stb es nagyon szepen stabilan pofogott meg epp 1000res fodulat felett is. most meg feltekertem vagy 1700ra az alapot es ugy is leallt. nem tom mi lelte. ki kell vizsgalni megint
Nem ismerem a Pega telóját, de nem lehet, hogy azért "dobja ki" az olajat, mert a belső nyomás megemelkedik benne ahogy felmelegszik az olaj? Bár ehhez a szimeringnek kijjebb kellene csúszni.... vagy valami. Csak egy ötlet.
Mindig ugyanolyan gyártmányú szimeringet teszel bele?
Egy próbát megérne karmantyúval. Bár itt nincs nagy belső nyomás, mint a hidraulika munkahengerekben. Ott mindnél nagyobb a belső nyomás, annál jobban szorul a szárra a karmantyú.... Így ez nem a legjobb ötlet, főleg fordított száraknál.
Én is túráztam a hétvégén. Nem is keveset, 566 km-t. Viszont háromszor eláztam, a motort összebaszták a kocsik sós, sáros lével, elhagytam egy csavart, a hangertáskám összekarcolta a hátsó idomot, ráadásul most, hogy kivettük a kereket a gumicseréhez, visszaszerelés után kiderült, hogy durván meg van nyúlva a lánc is. Szóval nekem sem túl szerencsés a szezon kezdet...
Hát nincs.. A száron nem látok semmi sérülést.. Nekem csak azért furcsa ez az egész, mert ha meg van csinálva, akkor kb fél évig bírja úgy, hogy nem is szivárog meg semmi.. csak egyik pillanatról a másikra dobja ki az egészet..
Ahha.. :D Köszönöm a felvilágosítást :D Én is néztem, hogy mi célt szolgálhat ott az a zár, a tulajt nem láttam sehol, hogy megkérdezzem.. (a másik meg az, hogy szlovák rendszám díszelgett a hátulján.. :D)
Ha semmi papírja nincs és ha van is külföldi, akkor az sem mindegy milyen.
Szóval az ilyenek felejtősek.
Hazai első forgalomba helyezés meg főleg kizárva, se a mostani szabályoknak nem felel meg már a motor, se az előéletét nem ismered, nem tudod igazolni ki, mikor, honnan, milyen úton-módon hozta be az országba, esetleg kint nem-e lopták, stb.
várjuk a tovabbi jelentkezőket.
Helyszin: egyenlore ismeretlen de motorral megkozelitheto
Idopont: kialakuloban (mindenki jelezze mikor lenne a jobb, egyenlore a lenti idopontok lettek feldobva)
idopontra nekem a kovetkezo tippjeim lennenek:
2013. május 1. - szerda
2013. május 20. - hétfő, Pünkösd hétfő (hosszú hétvége)
de ha van jobb otlet meghallgatjuk.
a helyszint akkor lenne jo kitalalni ha tudjuk kb kik jonnenek, az alapjan nezni vmi koztes helyet kb.
lenne jelentkezo egy majusi talalkozora?
ha lenne par jelentkezo akkor mar siman megszervezzuk vhova.
Csináltok előrehozottat májusban vagy marad a nyári valamikor....?
Nekem múlt héten csinálták meg a Kawámat, (akkor japán hetek volt)
30-403-65-51
30 605 6883
gabor8181@freemail.hu
Én sem tudom, hogy miért is csinálja ezt az egészet, de ez így már nem állapot.. :D Tuareggel is a fordított teleszkóppal szívtam a legtöbbet.. azt is kb évente cseréltem, de kb egyfolytában szivárgott kicsit... Most lehet, hogy vennék egy sima teleszkópot láttam hogy pár Pegaso i.e.-t olyan teleszkóppal szereltek.. Az idomzat elvileg teljesen ugyan az, így azzal nem lehet gond.. Szerintetek kell valami átalakítás a befogóknál vagy simán be lehet szerelni? Igaz, hogy drága, de talán jobb lesz.. Gondolom a sima telón nem megy szét olyan hamar a szimering..
mikor beertunk debrecenbe nyugos lett a moci mert alapjaraton egyfolytaban leallt. volt hogy lampanal allva meg vartam a zoldre 4x is ujra kellett inditanom
ugy leallogatot mint nemreg csinalta itthon is, de utana allitottam meg stb es nagyon szepen stabilan pofogott meg epp 1000res fodulat felett is. most meg feltekertem vagy 1700ra az alapot es ugy is leallt. nem tom mi lelte. ki kell vizsgalni megint
Mindig ugyanolyan gyártmányú szimeringet teszel bele?
Egy próbát megérne karmantyúval. Bár itt nincs nagy belső nyomás, mint a hidraulika munkahengerekben. Ott mindnél nagyobb a belső nyomás, annál jobban szorul a szárra a karmantyú.... Így ez nem a legjobb ötlet, főleg fordított száraknál.
Gyanús az a szár...
Ahha.. :D Köszönöm a felvilágosítást :D Én is néztem, hogy mi célt szolgálhat ott az a zár, a tulajt nem láttam sehol, hogy megkérdezzem.. (a másik meg az, hogy szlovák rendszám díszelgett a hátulján.. :D)
Pegának milyen a világítása? Meg vagy vele elégedve?
az tuti hogy izgalmas ha nem lat az ember, volt reszem benne parszor a tuareggel is
van meg hely boven a forgalmiba
"jo lampaval jot lehet motorozni ejjel is "
De rosszal még milyen izgalmas is....
Max. 10-be bent lesz. Ha persze nem kell forgalmit cserélni, ha esetleg elfogyna a rubrika benne....
Szóval az ilyenek felejtősek.
Hazai első forgalomba helyezés meg főleg kizárva, se a mostani szabályoknak nem felel meg már a motor, se az előéletét nem ismered, nem tudod igazolni ki, mikor, honnan, milyen úton-módon hozta be az országba, esetleg kint nem-e lopták, stb.
Papirost keress.