Eladnám tuareg rally 125-ösömet, rendszámmal törzskönyvvel stb..
Alábbi linken találjátok a hirdetést: http://www.kepesmotor.hu/april...
Új hajtókar, új csapágyak, szimmeringek, olaj...stb. Csak egy hengerszett kell rá és kész.
Ha valakit esetleg érdekel akár megcsinálni, akár alkatrésznek vagy rendszám nélküli motorjából a hengerszettet átrakva rendszámosat csinálni írjon vagy hívjon bátran. Hirdetésbe megtalálható az elérhetőségem.
Továbbá van 3 db sérült nicasilos hengerem(2db 125-ös és egy 160 as).
hella
Köszönöm a kerek hozzászólásod:) kedvcsinálónak nagyon is jó:) már csak lóvé kéne hozzá... Mindenképpen szeretnék egy motort. csak az anyagiak még nem engedik... A Pegaso nagyon megtetszett és szeretem a nagyobb testű mocikat :) illetve a nyomatékos blokkokat nem kell szétforgatni. és ránézésből is kényelmesnek tűnik a Pegaso
Hello!
Érdekes, hogy miért nincs Pegaso topic. Pegaso 125 van, de jobb lenne, ha csak simán Pegaso lenne, méret nélkül.
Nekem ie van, ami már injektoros, de egyébként szinte ugyan az, mint a Cube. Ár/érték arányban nagyon jó motor. Véleményem szerint kategóriájában sem teljesítményben, sem komfortban nem marad el a német vagy a japán testvéreitől, sőt. A BMW GS-el elvileg egy futószalagról gördültek le, mégis a Pegaso szerintem sokkal szebb motor, ráadásul nem akármilyen a hangja a gyári dupla kipuffokkal is. Az enyém átlagban 5-5,5l körül eszik, persze én nem a szolid motorosokhoz tartozom. Egyszer szigorúan 80-90-el hajtottam (haver CBR 125-vel jött) tény, hogy akkor 4,5-öt evett. Viszont két személlyel, 120-as utazó tempónál (140-vel előzgetve) sem éri el a 6l-t!
Városban nagyon jó, dinamikus motor, bár én inkább túrázásra használom. Ami nekem feltűnt, hogy lámpánál jobban szeret nagyobb gázzal indulni, és a kettest is szebben veszi be úgy. A könnyűtereppel is simán megbírkózik, néhányszor voltam már vele kint (bár sajnálom). Vérbeli túramotor, tavaly az utolsó egynapos túrám 560km volt, és még bírta volna a seggem.
Idén lesz két éve, hogy megvettem, minden szempontból jó vétel volt. Bár én elfogult vagyok, mert mindig is Pegasot akartam.
Összességében szerintem nincs több gond vele, mint akármelyik másikkal, és a Rotax blokk sem hátrány, szervizelni kell és kész!
merted a szelephezagot amugy?
ha nem jo akkor csak annyi hogy veszel nagyobb vagy kisebb lapkat es kicsereled. 3-400 ft 1 lapka, neten rendelheto barmilyen meretben.
de egy kis szamolassal lehet hogy ugy is kiadja ha egymas kozott csereled meg oket.
de filleres dolog ha ujat is veszel, en ha mar megnezem akkor be is allitom. (vagyis cserelem amelyik lapkat kell)
ha az enyemet erted regi tipus alatt akkor 5 termeszetesen 5 szelepes
a 650 rotax blokk ami apriliakba van az mind 5 szelepes.
a bmwbe van 4 szelepes hengerfejjel ha jol tudom. (es nem csak a hengerfej mas hanem mas cuccok is masik benne)
akkor az enyém rendben van :) szelep hézagot aza baj hogy csak korongokkal lehet változtatni így ahoz nem nyúltam.
télleg aza régi típus 4 vagy 5 szelepes?
igen ezeken csak 1-1 jeloles van a vezfogaskerekeken es azoknak kell kivul egy sikba lennie a hengerfejjel.
ha teljesen sikba van akkor elvileg meg nem veszes a lanc nyulasa, de attol ellenorizheto akar meressel is.
en azert lestem meg mert mar van benne jocskan km ora szerint es nem tudom mikor volt cserelve, s ra is fer mar egy csere.
most rendbekapom amit kell a blokkon hogy patika legyen aztan nem nagyon kell lesni egy darabig ilyesmiket.
akkor a kétvezérműtengely jelölése a külső íven a a hengerfej pereméhez igazítva nézed. akkor jó mert nekem akkor síkban van haviszont a kettő között akarom egymással szembe állítani akkor fél fog különbség.
a BMW bezzeg jól megoldotta kerekenként 2 jelölés és síkba legyen a hengerfejjel-rotax, míg a ktm az meg 1-1 jelölés és szembe kell legyenek-rotax(féle)
csak beszelni kellett rola es meg is lett
kivancsi leszek ra mit sikerul kihoznod belole.
a gyari lampak fenyenel csak jobb lehet amugy sztem
mert ismerjuk be a lampak fenyszorasa nem az erossege a tuaregnek
a V2-ben vmivel tobb ero lakozik ugye mint egy egyhengeresben. de a lenyeg hogy jol motorozhatok a Pegasok is.
neztem amit linkeltel fejjebb. az mar nem a Cube ha jol lattam hanem mar az I.E. kiadas. talan 2002 utaniak de nem tuti az emlekezetem
en a szervizmanualbol neztem a dolgokat. ha leveszed a szelepdeklit es beallitod a fotengelyt a felso holtpontra (nalam ugy van hogy a vizpumpa alatt van egy csavar amit kitekerve, s a helyere betekerve egy reszelt vegu hosszabb csavart tudom rogziteni holtponton a fotengelyt-van egy bemaras a fotengely sonkajan.)
s ha igy van fixalva akkor a vezermutengelyeken levo fogaskerekeken levo jeleoleseknek egy sikban kell futnia a hengerfej tetejevel.
mar itt latszik gyakran ha tulsagosan megnyult a lanc mert belelog a jeloles a hengerfej sikjaba ha kopott.... de megvan adva nyulasi ertek is. pontos szamot nem mondok fejbol, de a lenyeg hogy adott csap hosszatt (aszem 10...)le kell merni es abbol kiderul rogton a nyulasa. de kezzel is erezheto mar ha "megrangatsz" 2 csapot.
nekem picit belelogott a hengerfej sikjaba a jeloles igy meglestem kozelebbrol a lancot es a nyulasi ertek is a hatarertek felett van igy teszek bele ujat majd.
Ma pont váratlan fordulat állt be az ügymenetbe.
Voltam át a kolegámhoz a villanyász műhelybe, és két ilyen foncsor volt kiterítve tartóstól a munkapadra.
Elvileg, mindkettő "selejt". Valójában meg a nagy francokat, tökéletes az egyiknek a tükre, a másiknak pedig koszos a tükör alsó része.
Csak ha ügyesen nyal a sofőr, akkor párba kicserélik neki a fényszórókat. (nembaj így nekünk kedvez)
Úgyhogy szerintem meglesz holnap vagy holnapután.
Remélem összejön.
Hát igen mentem V2-essel igaz az SV650 volt:P nem olasz motor
Talán itt nem lincselnek érte De az valami varázslatvolt nekem... az a dinamikus áhh élvezet szinte minden fordulatszám tartományban ott a kellő + akár egy előzéshez vagy egy vezetéstechnikai korrekcióhoz elég van benne persze ésszerű sebesség keretek között Azért érzem az Aprilliaval sem lenne gond ilyen keretek között
szasz azt mondtad vezérműláncot ellenőrzöl ha odajutsz írd már le a vezérműtengelyeken a jeleket mihez viszonyítva nézed a és mit mérsz mert én nem találtam semmi irományt hozzá, bezzeg a bmw-hez tömérdeknyit is.
hat ha mar nekialltam akkor csinaljuk rendesen egy darabig nem akarom utana szerelni ha kesz lesz.
annyiban jo hogy igy garantaltan tudom majd mi milyen benne ami azert nem mellekes ugye a megbizhatosag szempontjabol.
elleszek vele meg egy par hetet az tuti, de utana ujult erovel faljuk a kilometereket tavasztol
biztos mindenki szereli a motort.. vagy csak en?
Alábbi linken találjátok a hirdetést:
http://www.kepesmotor.hu/april...
Új hajtókar, új csapágyak, szimmeringek, olaj...stb. Csak egy hengerszett kell rá és kész.
Ha valakit esetleg érdekel akár megcsinálni, akár alkatrésznek vagy rendszám nélküli motorjából a hengerszettet átrakva rendszámosat csinálni írjon vagy hívjon bátran. Hirdetésbe megtalálható az elérhetőségem.
Továbbá van 3 db sérült nicasilos hengerem(2db 125-ös és egy 160 as).
Köszönöm a kerek hozzászólásod:) kedvcsinálónak nagyon is jó:) már csak lóvé kéne hozzá... Mindenképpen szeretnék egy motort. csak az anyagiak még nem engedik... A Pegaso nagyon megtetszett és szeretem a nagyobb testű mocikat :) illetve a nyomatékos blokkokat nem kell szétforgatni. és ránézésből is kényelmesnek tűnik a Pegaso
Érdekes, hogy miért nincs Pegaso topic. Pegaso 125 van, de jobb lenne, ha csak simán Pegaso lenne, méret nélkül.
Nekem ie van, ami már injektoros, de egyébként szinte ugyan az, mint a Cube. Ár/érték arányban nagyon jó motor. Véleményem szerint kategóriájában sem teljesítményben, sem komfortban nem marad el a német vagy a japán testvéreitől, sőt. A BMW GS-el elvileg egy futószalagról gördültek le, mégis a Pegaso szerintem sokkal szebb motor, ráadásul nem akármilyen a hangja a gyári dupla kipuffokkal is. Az enyém átlagban 5-5,5l körül eszik, persze én nem a szolid motorosokhoz tartozom. Egyszer szigorúan 80-90-el hajtottam (haver CBR 125-vel jött) tény, hogy akkor 4,5-öt evett. Viszont két személlyel, 120-as utazó tempónál (140-vel előzgetve) sem éri el a 6l-t!
Városban nagyon jó, dinamikus motor, bár én inkább túrázásra használom. Ami nekem feltűnt, hogy lámpánál jobban szeret nagyobb gázzal indulni, és a kettest is szebben veszi be úgy. A könnyűtereppel is simán megbírkózik, néhányszor voltam már vele kint (bár sajnálom). Vérbeli túramotor, tavaly az utolsó egynapos túrám 560km volt, és még bírta volna a seggem.
Idén lesz két éve, hogy megvettem, minden szempontból jó vétel volt. Bár én elfogult vagyok, mert mindig is Pegasot akartam.
Összességében szerintem nincs több gond vele, mint akármelyik másikkal, és a Rotax blokk sem hátrány, szervizelni kell és kész!
Itt egy értelmesebb poszt: http://turamotorosok.blog.hu/2...
üdv.
ha nem jo akkor csak annyi hogy veszel nagyobb vagy kisebb lapkat es kicsereled. 3-400 ft 1 lapka, neten rendelheto barmilyen meretben.
de egy kis szamolassal lehet hogy ugy is kiadja ha egymas kozott csereled meg oket.
de filleres dolog ha ujat is veszel, en ha mar megnezem akkor be is allitom. (vagyis cserelem amelyik lapkat kell)
ha az enyemet erted regi tipus alatt akkor 5 termeszetesen 5 szelepes
a 650 rotax blokk ami apriliakba van az mind 5 szelepes.
a bmwbe van 4 szelepes hengerfejjel ha jol tudom. (es nem csak a hengerfej mas hanem mas cuccok is masik benne)
télleg aza régi típus 4 vagy 5 szelepes?
ha teljesen sikba van akkor elvileg meg nem veszes a lanc nyulasa, de attol ellenorizheto akar meressel is.
en azert lestem meg mert mar van benne jocskan km ora szerint es nem tudom mikor volt cserelve, s ra is fer mar egy csere.
most rendbekapom amit kell a blokkon hogy patika legyen aztan nem nagyon kell lesni egy darabig ilyesmiket.
a BMW bezzeg jól megoldotta kerekenként 2 jelölés és síkba legyen a hengerfejjel-rotax, míg a ktm az meg 1-1 jelölés és szembe kell legyenek-rotax(féle)
kivancsi leszek ra mit sikerul kihoznod belole.
a gyari lampak fenyenel csak jobb lehet amugy sztem
mert ismerjuk be a lampak fenyszorasa nem az erossege a tuaregnek
neztem amit linkeltel fejjebb. az mar nem a Cube ha jol lattam hanem mar az I.E. kiadas. talan 2002 utaniak de nem tuti az emlekezetem
s ha igy van fixalva akkor a vezermutengelyeken levo fogaskerekeken levo jeleoleseknek egy sikban kell futnia a hengerfej tetejevel.
mar itt latszik gyakran ha tulsagosan megnyult a lanc mert belelog a jeloles a hengerfej sikjaba ha kopott.... de megvan adva nyulasi ertek is. pontos szamot nem mondok fejbol, de a lenyeg hogy adott csap hosszatt (aszem 10...)le kell merni es abbol kiderul rogton a nyulasa. de kezzel is erezheto mar ha "megrangatsz" 2 csapot.
nekem picit belelogott a hengerfej sikjaba a jeloles igy meglestem kozelebbrol a lancot es a nyulasi ertek is a hatarertek felett van igy teszek bele ujat majd.
Voltam át a kolegámhoz a villanyász műhelybe, és két ilyen foncsor volt kiterítve tartóstól a munkapadra.
Elvileg, mindkettő "selejt". Valójában meg a nagy francokat, tökéletes az egyiknek a tükre, a másiknak pedig koszos a tükör alsó része.
Csak ha ügyesen nyal a sofőr, akkor párba kicserélik neki a fényszórókat. (nembaj így nekünk kedvez)
Úgyhogy szerintem meglesz holnap vagy holnapután.
Remélem összejön.
Email: 1824.sandor@gmail.com
Erre írj igy biztos megkapom a válaszod.
http://www.hasznaltauto.hu/popup/xlkep/1567/65391
37/63/6
Szerintem nem rossz.
Talán itt nem lincselnek érte De az valami varázslatvolt nekem... az a dinamikus áhh élvezet szinte minden fordulatszám tartományban ott a kellő + akár egy előzéshez vagy egy vezetéstechnikai korrekcióhoz elég van benne persze ésszerű sebesség keretek között Azért érzem az Aprilliaval sem lenne gond ilyen keretek között
annyiban jo hogy igy garantaltan tudom majd mi milyen benne ami azert nem mellekes ugye a megbizhatosag szempontjabol.
elleszek vele meg egy par hetet az tuti, de utana ujult erovel faljuk a kilometereket tavasztol
jo lenne majd latni a tavaszi talalkozon ha osszejon.