ha csavarral volt rogzitve a fogaskoszoru a lendkereken az mar regen mokolt vmi gyarilag ugyanis egy hajtott fem patentszeru vmi van benne. ha gondolod lefenykepezem neked majd bar olyat nem tudom honnan tudnal szerezni bele... biztos meg lehet oldani csavarral is csak ne vmi hurka anyagbol hanem vmi normalisat jo menettel es csavarrogzitovel stb... vagy egy helyi gepmuhelyben biztos tudnak segiteni vmivel akar.
És most jöjjön a java!
Bár reggel még 0 fok volt, délutánra 16 fok, napsütés és végre kipróbálhattam a gépet alaposabban!
Bevallom, meglepetéssel szolgált, nem gondoltam, hogy 125ös gép is tud ilyen élménnyel szolgálni. Ráadásul alacsony fordulaton se volt olyan erőtlen sőt! Kanyarokban is kezes volt, szépen kisimította az úthibákat, összességében nagyon jó érzés volt vele gurulni, és Qrva kényelmes is volt, pedig mentem vele vagy 180 km-t! Hiába, azért az olaszok nem tegnap kezdték a motorgyártást!
Viszont adódott egy hiba:
Nevezetesen a fogaskoszorú megforgott a lendkeréken, mert a felfogató csavar kihúzta a menetet (amúgy is elég tré volt már ), és az egyik csavart be is darálta, és elkezdett zörögni. Egyből bevillant a beszarásjelzőm, úgyhogy hazatoltam, mert azt hittem, hogy a lendkerék lazult föl!
Találkozott már valaki hasonló jelenséggel? Megoldás lehet, ha 90 fokkal elforgatva új fúratokat gyártok? Vagy nem tanácsos furkálni a lendkereket?
A spirál vége nekem is meg van törve picit. Lehet, hogy berakom akkor így, csak nagyon el kell találni a szöget.
Nálunk szolnokon most épp nem esik, lehet hogy délután tudok menni egy karikát.
Csabi, jó szöghajtás nélkül is a dolog tulajdonképpen. Sőt egy hibalehetőséggel kevesebb.
Csak sajnos beleérne a lámpába a spirál.... de minden megoldható.
Nekem is volt gyárilag benne szögforditó! De kihagytam! :) 1cm kihoztam a műszerfalat,olyan spirált raktam a helyére aminek gyárilag meg van törve a vége! Igaz nekem van hely a lámpatest meg a műszerfal között! Régi idők uj vivmánya! De,hogy meddig lesz jó? Egy olyan szögforditót sem találtam ami ne lett volna kopott belül,vagy repedt a háza! Igy ujítottam! :)
A legnagyobb probléma most az, hogy az idő nem engedi, hogy motorozzak. Basszus, annyit berheltem a technikát és most, hogy mehetnék itt a "márciusi tél"!
A kis derékszög, amit majd kapsz Attilától, az mindenképpen kell.
Gyárilag így nézett ki.: A szöghajtástól lefelé jön a spirál, a váz és a jobb telószár között, az alsó villabefogó mögé, itt gyárilag van egy acéldrót meghajlítva amibe egy kis gumihüvellyel beakasztod, ez a villabefogóhoz van csavarozva egy 6-os csavarral. Innen tovább le a jobb telószár mögé és belső felére érkezik a spirál és rácsatlakozik a meghajtásra.
A telószárvédő műanyag burkolat felső csavarjánál gyárilag van-e valami acéldrót megvezető vagy tartó nem tudom, mert az enyémről hiányzott. Meg is dörzsölte a sárvédőt elég szépen....
Rákeresel rallyra, Rx-re, régi szögletes lámpás tuaregre, meglátod a telószáron az alsó megvezetőt.
Sajnos Én 105 cm hosszú spirált kaptam, mikor vettem újat annó.... ezt már eléggé kacifántosan kellett elvezetni, hogy jól álljon. A gyári helyén nagyon megtört mikor berugózott az eleje és az nem egészséges. Meg nálam fifkás már a meghajtó is, mert balos és megvan fordítva a forgásiránya....
Valószínű Rally-é ez a hosszú spirál....
Bár reggel még 0 fok volt, délutánra 16 fok, napsütés és végre kipróbálhattam a gépet alaposabban!
Bevallom, meglepetéssel szolgált, nem gondoltam, hogy 125ös gép is tud ilyen élménnyel szolgálni. Ráadásul alacsony fordulaton se volt olyan erőtlen sőt! Kanyarokban is kezes volt, szépen kisimította az úthibákat, összességében nagyon jó érzés volt vele gurulni, és Qrva kényelmes is volt, pedig mentem vele vagy 180 km-t! Hiába, azért az olaszok nem tegnap kezdték a motorgyártást!
Viszont adódott egy hiba:
Nevezetesen a fogaskoszorú megforgott a lendkeréken, mert a felfogató csavar kihúzta a menetet (amúgy is elég tré volt már ), és az egyik csavart be is darálta, és elkezdett zörögni. Egyből bevillant a beszarásjelzőm, úgyhogy hazatoltam, mert azt hittem, hogy a lendkerék lazult föl!
Találkozott már valaki hasonló jelenséggel? Megoldás lehet, ha 90 fokkal elforgatva új fúratokat gyártok? Vagy nem tanácsos furkálni a lendkereket?
Nálunk szolnokon most épp nem esik, lehet hogy délután tudok menni egy karikát.
Csak sajnos beleérne a lámpába a spirál.... de minden megoldható.
Múlt szezon óta, múlthét szombaton mentem először egyet Én is... Azóta meg folyamatosan esik az eső....
A legnagyobb probléma most az, hogy az idő nem engedi, hogy motorozzak. Basszus, annyit berheltem a technikát és most, hogy mehetnék itt a "márciusi tél"!
Gyárilag így nézett ki.: A szöghajtástól lefelé jön a spirál, a váz és a jobb telószár között, az alsó villabefogó mögé, itt gyárilag van egy acéldrót meghajlítva amibe egy kis gumihüvellyel beakasztod, ez a villabefogóhoz van csavarozva egy 6-os csavarral. Innen tovább le a jobb telószár mögé és belső felére érkezik a spirál és rácsatlakozik a meghajtásra.
A telószárvédő műanyag burkolat felső csavarjánál gyárilag van-e valami acéldrót megvezető vagy tartó nem tudom, mert az enyémről hiányzott. Meg is dörzsölte a sárvédőt elég szépen....
Rákeresel rallyra, Rx-re, régi szögletes lámpás tuaregre, meglátod a telószáron az alsó megvezetőt.
Sajnos Én 105 cm hosszú spirált kaptam, mikor vettem újat annó.... ezt már eléggé kacifántosan kellett elvezetni, hogy jól álljon. A gyári helyén nagyon megtört mikor berugózott az eleje és az nem egészséges. Meg nálam fifkás már a meghajtó is, mert balos és megvan fordítva a forgásiránya....
Valószínű Rally-é ez a hosszú spirál....
ez Magyarorszag.....
link
jonak mondjak oket, es rossz nem islehet rotax blokkal.... csak tenyleg ritka
egy kis segitseg