Egy állitás,egy tagadás! :)))
Rohatt karbik!
Semmi bajuk,egyszer csak szopatnak! A hülye Trabin anno orrba-szájba folyhatott mégsem volt vele gond! Mostmeg.....
érdeklödnék hogy azt tapasztalom a motoromon hogy,karburátor álitásokl szerint bármeik siber állásba a motor nagy fordulaton ledadog! kb 7-8 ezernél már! viszont ha elzárom a benzincsapot és megyek vele olyan 30 másodperc után kipörög egészen amég elnem fogy a benya!mitöl lehet ez ? mien öszefügésbe van a tömör benzin csö a szerintem teljesen különáló karbiháztol ,a benzin szelep rendesen zár!
ezt reggel elkezdtem és kb 3-ra kint is volt a blokk. vezérlés ellenőrzés ,szelephézag állítás, meg a vízpumpától kis kerregést hallottam, egy takarítás ráfér. Így viszonylag egyszerűbb mint beépítve jobban hozzá férek az alkatrészekhez.
Köszönöm a válaszokat, hasznosak voltak. Az az igazság hogy nem szoktunk folyton 130-as tempóval motorozni, de ha feltévedünk az autópályára, nem mi akarunk lenni az idegesítő csigák. Átlagban 100-110 es tempóval kanyargunk. Az Africa szélvédője sem olyan jó 130 felett. De nem is igényeljük a nagy tempót. Mi inkább szeretünk bámészkodni. Igazából, én egy 650-es transalpot szeretnék, de a barátnőmnek a Pegasok tetszenek. És hát ki mer nemet mondani egy nőnek? Annyi kérdésem lenne, hogy mennyire viselkedik stabilan ez a típus a földes, murvás, esetleg kicsit sáros útra tévedünk? Mert velünk gyakran előfordul ez is. Most nem konkrétan az a tömege miatt érdekel, mert az Africa is nehéz. Inkább hogy a felfüggesztése mennyire bírja az ilyen lazább terepet.
Mégegyszer köszönöm a válaszokat.
a motor olasz, a blokk osztrak, az elektronika japan. mint minden motorrol hallani jot es rosszat is, ez egyenes osszefuggesben van azzal hogy kinek milyen allapotut sikerult kifogni. ha nem vigyaznak ra bedol mint barmelyik motor! de ha az alap karbantartasokat megcsinalja az ember evrol evre akkor halas motor. az enyem iden fordult 70e km fole es priman megy. az egy hengernek vannak elonyei es hatranyai is ugye... de ezt nem hiszem hogy magyaraznom kell.
130at nevetve visznek utazoba, bar ehhez a tempohoz mar nem art egy turaplexi, mert a gyari plexi inkabb 110-120ig kenyelmes.
bar oszinten szolva 130as utazohoz en inkabb vmi tobbhengeres gepet neznek mar, pl v2.. az 1 henger nem a nagy sebessegrol szol
Jó kis gépek ezek nekem egy nem tetszik benne ami nektek hátrány bár barátnődnek lehet nem annál a 120-130as tempónál már elég magas a fordulata a motornak és az az egy henger elég zsibbasztó tud lenne hamar bizsereg az ember mindene rajta, africa-nal ugyebár a V2 miatt ez kellemesebb.100-as tempónál nyugodtan kisimul ez a remegés. de majd a többiek is mondanak róla valamit ;)
Érdeklődni szeretnék a Pegaso 650 tulajoktól.
Barátnőmnek keresünk motort, és az érdekelne, hogy ezek az egyhengeres gépek, mennyire megbízhatóak. A Rotax blokkról lehet jókat is meg rosszakat is hallani és az elektromos rendszert sem feltétlenül dícsérik agyon. Érdekelne, hogy mik a tapasztalatok róla. Továbbá, egy ilyen gépnek mennyi az utazója. Ha 120-130al lehet vele hosszútávon motorozni, akkor megfelel. De ami nem tudja tartani ezt a tempót, az nálunk felejtős. Évjáratban leginkább 2004-2005 körüli gépeket nézünk. A válaszokat előre köszönöm.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_pegaso_650-6461038
Ig
az én a Cube híve vagyok de ennek a régebbi példánynak nagyon jó a kiállása ez jól néz ki
csatlakozom en is az elottem szolokhoz es Boldog Karacsonyt es Sikerekben Gazdag Újévet kivanok minden ismarosomnek, baratomnak, apriliasnak es osszesegeben minden motorosnak es csaladjanak!
Legfeljebb egy kis köd szállna rá kora reggel.... de van fólia...