Jolvan. Köszi :)
Múlt héten próbáltam indítgatni a Picit, de sehogy sem akart puffogni sem. Erre megnézem, semmi szikra.. Haverom mondta, hogy a kábelt le lehet mérni ampermérővel. Alapból ha összeérintem a 2 szálat akkor jelez, de ha a pipakábel 2 végéhez hozzáérintem akkor nem csinál semmit.. Akkor valószínűleg azzal van a probléma nem? :D
Legalábbis remélem.. Az lenne a legolcsóbb és legegyszerűbb művelet.. :D
Az a lényeg hogy a pénz ott legyen! Közben intézem a festékeket is meg a csőhéjjakat! Olyan kéményt faragunk belőle,hogy űvölteni fognak belőle a lovak!
bosegesen. most jutott eszembe hogy elfelejtettem valaszolni az smsre delutan.(sorry) meloztam aztan csak elolvasni volt idom napkozben, szunetben meg elfelejtettem irni utana.kapom az smst ugy is a banktol ha jon vmi aztan tudni fogom. :) nem varok mostansag mastol ilyesmi osszeget ugyhogy egyertelmu lesz a dolog.
Ma utaltatom a pénzt! OTP-s átutalás lesz! Valamikor este utalja az asszony otthonrol! Igy reggel nem kell elbattyognom a ...-bankba!
Elvileg a közleménye beirja,hogy alkatrész! 2500 lesz! Jo igy?
Azóta próbálom beszerezni az eredeti színkódot a másik szürkéről, de nem akar összejönni, úgyhogy lehet, hogy a saját gyári színén hagyom a motort.. :/ :D
Most keresem az ülés alatt a színkódot.. sok mindent találtam, de sehol sem írja le egyértelműen a színkódot.
-- a légszűrőn (0042)
-- Hátul a lemezen egy szám: "A 1072"
-- A vázon van valami matrica ahol az "A" és a "J" van kibökve.
A gyári színkódnak pedig valahogy így kellene kinéznie elvileg: "APR-2JCXB"
Nem tudjátok, hogy hol van? Vagy azt, hogy mi a színkódom? Odyspin? :D
Köszönöm a segítséged
Ha elakadok majd írok
Ha megadnád a telefonszámod meg köszönöm ha elakadnék hogy tudjalak hívni a részletesebb információk véget ha neked terméseztessen ez nem jelent gondot?!
Van egy tapasztalat,gondoltam megosztom! Hátha segit! Volt olyan gyujtásgondom,hogy hidegen volt gyujtás melegen nem! Szakadt volt a tekercs! Menet közben nem volt gond csak mikor leállitottam!
Még egy eset! Hidegen alig volt gyujtás,kihagyott,vagy nem is adott szikrát,csak nagyritkán! Viszont egyszer csak jo lett,utánna megint szarozott! Forrasztási hiba vlt benne! Egy apro repedés volt amit alig lehetett látni! Èppen hogy mozdult el! Megforrasztottam,és azota is ment mig el nem adtam szegényeket!
De a mostaninál is volt hogy a gyujtásban van az alapra forrasztva egy kábel ami mindig megadta magát! Csere lett belöle!
Tudtam én is hogy ki kell tanulnom a kukás mesterséget! Na akkor nemsoká megjelenek a privát oldaladon mint a Banki Èrtesitő és elkérem a PIN kodod hogy eggyeztessem az én számlámmal!
Éppen most jöttem el a motortól a trafóra menő 3 szálat megtakarítottam most még így is ugyan az az állapot de azt meg kell mondanom hogy csak tolásra tudom próbálni mert az önindító még javítás alatt áll és akkumulátor kell -e a gyújtáshoz (mert szerintem nem)
Megmondom őszintén nem vagyok egy villanyszerelő zseni ezért is kérdeztem hátha valaki tud segíteni a hiba okában, megköszönném ha konkrétabban mit hol keressek vagy esetleg tisztítsak meg előre is köszönöm
Múlt héten próbáltam indítgatni a Picit, de sehogy sem akart puffogni sem. Erre megnézem, semmi szikra.. Haverom mondta, hogy a kábelt le lehet mérni ampermérővel. Alapból ha összeérintem a 2 szálat akkor jelez, de ha a pipakábel 2 végéhez hozzáérintem akkor nem csinál semmit.. Akkor valószínűleg azzal van a probléma nem? :D
Legalábbis remélem.. Az lenne a legolcsóbb és legegyszerűbb művelet.. :D