Pirelli nekem is volt! Azzal támasztom a garázsajtot néha! Arra jo,de motorra nem! Fosul csuszott! Igaz nem is kopott szinte! Most Michelin van! -6°C alatt már nem nagyon birja! Kenda is van! Na az kopik is meg szar is! :))
Biztos, hogy veszek túraplexit. Már ki is néztem. Az MRA-t csak rendelésre lehet, de utána már nem igen lehet visszaküldeni. Ezért is akarom átgondolni jól.
Az alap Givi annyira nem tetszik. Pl.: http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_pegaso_650-6477516
A Pluigot néztem még: http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_pegaso_650-6062250
Az MRA-ról meg nincs kép. Állítólag a kialakítása is más.
Innen rendelem majd: http://kelomotor.hu/plexi.html
3 méret van, én a közepeset néztem ki, ami 14 centivel nagyobb a gyárinál. Az átlátszó és a füst színű 25k, a színesek azok meg 28k.
Gondolkodom még, hogy füstszínű vagy jól nézne-e ki egy vörös plexivel az én Pegasom. Szerintetek?
Gumiknak igazából még alaposabban nem néztem utána, csak amikor kerestem , akkor ez a típus jött elő a legtöbbször. Aztán olvastam enduró teszteket is, és ott is megemlítették, hogy az új Yamaha XT-n meg a BMW GS Sertao-n is ilyen gumik vannak gyárilag. Gondolom akkor nem lehet olyan sz*r. :D
ha raszanod magad es veszel turaplexit akkor megoszthatnad velunk a tapasztalatokat. en is agyalok mar regota egy turaplexin. en MRA-t neztem ki.
gumibol nekem korabban Metzeler Endurance volt elol-hatul, igaz kopottas is volt mar, de nem volt vele igazan elegedett. vizes uton esoben csuszkalt rendesen.
jelenleg Dunlop Trailmax van elol-hatul, jobbak a tapasztalataim vele mint a Metzelerrel anno.esoben sem csuszot meg eddig, s szamos hirtelen nagy ereju elsofekezest is kibirt mar barmifele gond nelkul. (varosban mentem kb 40el es egy autos index nelkul akart kanyarodni jobbra s padlofekkel lassit a kanyar elott meg hasonlok...)
Sziasztok! Keresek Tuareg 50 (nem rally) hez hátsó fékmunkahengert, lehetőleg jól működőt, úgy tudom a bremboé kicsi rá.
ajánlatokat ide kérnék: geri112@freestart.hu
Nekem elöl van metzeller tourance és semmi gondom nem volt vele, MAMI féle ballagásomon mikor megállt a sor én meg bebambultam hirtelen rámarkoltam az első fékre és megtudtam nyikorogtatni az első gumit de nem tört és fogott mint állat, szerintem jó , hátulra nekem is szereznem kell mert a Pirellin már alig van minta és vizes úton nagyon csúszik.
Metzeller kéne hátulra is.
Régebben "zaklattalak" még facebookon is azzal kapcsolatban, hogy milyen a túraplexi a Pegán. Még azóta sem vettem meg, de hamarosan beruházok rá. Csak még azt nem döntöttem el, hogy akkor MRA legyen vagy Pluig, esetleg Givi? MRA felé hajlok.
Csak hétvégente vagyok otthon, majd megnézem szombaton neked a számokat.
Nektek is volt az ülés alatt a légszűrő mögött szivacs ragasztva?
Nekem elkezdett bomlani a gyári, azt most kitéptem, és vágtam bele másikat. Csak még arra nem jöttem rá, hogy az a légszűrőt védi vagy esetleg a kényelmet szolgálja?
Másik kérdésem az lenne, hogy ti milyen gumit használtok?
Nekem még a gyári (Pirelli) van fent, ami 2003-as és idén már nagyon csúszkált. A mintázata még jó, de tapadása már nem nagyon van. Most kinéztem magamnak a Metzeler Tourance-ból a legolcsóbbat. Vélemények, tapasztalatok?
Nincs véletlenül valakinek a polc alján porosodó 2db Aprilia feliratos markolatgumija eladó? Az enyém eléggé kikopott már! Egy kis szakadás is van rajta!
Bocs.. :D Én nem emlékeztem rád.. :)
Elvileg az ülés alatt a dobozon van egy lemezke amire rá van írva minden, többek között a festékkódod is.. Bár én sem találtam meg egyértelműen, hogy melyik lehet az.. :D (neked meg elvileg 2 is van)
eladó tuareg wind 125 első telo 2 vilabefogoval 6e
és még van pár alkatrészem olcsón felnik is! stb.
rotax 123 alkatrészek is vannak
és rotax 127 hez van 1pár tökéletes blokfelem!
tel.06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
Köszi! :)
A vezérműve gondolom láncos! Ezekez km-re cserélitek vagy van üzemora számláloja? Lehet alap dolgokat kérdezek de egy fikát nem értek ahhoz a blokkhoz!
Jol kicincáltad szegényt! Azt gondoltam ezeket a gépeket már nem szedik szét! De igy legalább látom én is milyen a felépitménye a Pegának! Tennél majd képet a blokkrol hogy milyen a szelepház belül meg a vezérlés? Sose láttam még ilyen blokkot! Én még a Pattintott kőkorszakbol való vagyok!
sajna nincs jo hirem gyertyapipa ugyben atdurtam a muhelyt es a bontos dobozokat de nem talaltam egy ertelmes pipat se. az a baj hogy nem szoktam foglalkozni a pipaval, ha van a trafon adom vele ha nincs akkor nem. es a fo gond hogy jelenleg nincs elado trafom amirol levehetnem neked
A karcmentesről jut eszembe. Most, ahogy szétszedtem láttam meg, hogy a fejidom az indexnél dörzsöli a tankot (a második képen látszik, azt a "puklit"). Ugye azt eltakarja az idom, de lehet teszek rá valami átlátszó dörzsölésgátló matricát azért.
Bocs, ha kicsit sokat írok, de már elvonási tüneteim vannak. Ahogy összeraktam a motort be is indítottam kicsit. Muszáj is volt már, mert képes 3-4 hét alatt lekoszolódni az injektor. Aztán bemelegedett, és egy kicsit kiéltem magam.
Az alap Givi annyira nem tetszik. Pl.: http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_pegaso_650-6477516
A Pluigot néztem még: http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_pegaso_650-6062250
Az MRA-ról meg nincs kép. Állítólag a kialakítása is más.
Innen rendelem majd: http://kelomotor.hu/plexi.html
3 méret van, én a közepeset néztem ki, ami 14 centivel nagyobb a gyárinál. Az átlátszó és a füst színű 25k, a színesek azok meg 28k.
Gondolkodom még, hogy füstszínű vagy jól nézne-e ki egy vörös plexivel az én Pegasom. Szerintetek?
Gumiknak igazából még alaposabban nem néztem utána, csak amikor kerestem , akkor ez a típus jött elő a legtöbbször. Aztán olvastam enduró teszteket is, és ott is megemlítették, hogy az új Yamaha XT-n meg a BMW GS Sertao-n is ilyen gumik vannak gyárilag. Gondolom akkor nem lehet olyan sz*r. :D
gumibol nekem korabban Metzeler Endurance volt elol-hatul, igaz kopottas is volt mar, de nem volt vele igazan elegedett. vizes uton esoben csuszkalt rendesen.
jelenleg Dunlop Trailmax van elol-hatul, jobbak a tapasztalataim vele mint a Metzelerrel anno.esoben sem csuszot meg eddig, s szamos hirtelen nagy ereju elsofekezest is kibirt mar barmifele gond nelkul. (varosban mentem kb 40el es egy autos index nelkul akart kanyarodni jobbra s padlofekkel lassit a kanyar elott meg hasonlok...)
ajánlatokat ide kérnék: geri112@freestart.hu
Metzeller kéne hátulra is.
Van valakinek Tuareg 50 Wind-hez eladó vezetékkötege? Lehetőleg nem összekóklerkodott bontott érdekelne...Köszi előre is!
Csak hétvégente vagyok otthon, majd megnézem szombaton neked a számokat.
Nektek is volt az ülés alatt a légszűrő mögött szivacs ragasztva?
Nekem elkezdett bomlani a gyári, azt most kitéptem, és vágtam bele másikat. Csak még arra nem jöttem rá, hogy az a légszűrőt védi vagy esetleg a kényelmet szolgálja?
Másik kérdésem az lenne, hogy ti milyen gumit használtok?
Nekem még a gyári (Pirelli) van fent, ami 2003-as és idén már nagyon csúszkált. A mintázata még jó, de tapadása már nem nagyon van. Most kinéztem magamnak a Metzeler Tourance-ból a legolcsóbbat. Vélemények, tapasztalatok?
Köszi, üdv.
ha ezt hamarabb kerdezed akkor nezek a csomagodba vmitt. de meglesem majd mert lehet akad itthon gyari markolat meg
Nincs véletlenül valakinek a polc alján porosodó 2db Aprilia feliratos markolatgumija eladó? Az enyém eléggé kikopott már! Egy kis szakadás is van rajta!
Elvileg az ülés alatt a dobozon van egy lemezke amire rá van írva minden, többek között a festékkódod is.. Bár én sem találtam meg egyértelműen, hogy melyik lehet az.. :D (neked meg elvileg 2 is van)
és még van pár alkatrészem olcsón felnik is! stb.
rotax 123 alkatrészek is vannak
és rotax 127 hez van 1pár tökéletes blokfelem!
tel.06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
Nincs véletlenül valakinek egy pár eladó első teleszkópja Tuareg Rally 50-hez?
Régen írtam, de el voltam szokás szerint havazva.
A vezérműve gondolom láncos! Ezekez km-re cserélitek vagy van üzemora számláloja? Lehet alap dolgokat kérdezek de egy fikát nem értek ahhoz a blokkhoz!
Bocs, ha kicsit sokat írok, de már elvonási tüneteim vannak. Ahogy összeraktam a motort be is indítottam kicsit. Muszáj is volt már, mert képes 3-4 hét alatt lekoszolódni az injektor. Aztán bemelegedett, és egy kicsit kiéltem magam.
http://ic.fahrzeugnet.ch/uploa...
Én meg Tuscany Tibetesre csinálnám meg szívesen, de amíg gyári karcmentes, addig nem festetem át.