Na beadtam a hengert javításra! szakember a csávó, awival fogja meghegeszteni, januárra kész is :) Aztán viszem is egyből furatni azzal a lendülettel :D Elég karcos a henger ahogy elnéztem, meg a dugattyú gyűrűk alatt elég fekete, szóval tuti kisebb a kompresszió mint kéne lennie!
Egyébként a hűtő, hengerfej kibírta a fagyot, már csak a vízpumpára vagyok kiváncsi. Bár sejtem hogy nem lehet jó, mert nyáron lassú tögyögésnél 80 fölött járt a vize. Szóval azt megcsinálom, meg talán kuplungnál a csapágyat kicserélem és patika a blokk!
mégegy jótanács, nevidd el az ügyes barátodhoz,ne legyen olcsó sufni javítás, inkább vidd szakámberhez, és füzess 3-5 ezret minthogy 1 hónapal késöbbb 25 ért vegyél ujjat,mert ahogy mondták szétégetik,ajánlom az avis embert , ott a hütés is megvan oldvakevesebb a hiba lehetöség ,persze van aki iv-el is profi!
Nna! Itt is vagyok! Ilyenkor a legjobb! Csend van,nem hordják szét a gyerekek a szerszámot! :))
A lényeg: a váltó tengelyé: 11x22x7 vagy lehet 8 is
A kihajtási tengelyé: 15x24x7 de lehet 8 is,attol függ milyet kap! Elfér a 8-as is mindkét helyen! A gyári az 8-as! Nekem 7-es van benne mert ilyen volt! :)
syen jol mondja! Ha aluval meghegeszted akkor birni fogja! Csak ne égesd vele halálra mert a hegesztés szélén elvékonyodik az anyag! Szépen lecsiszolod és kész!
A hűtőd kibirta? Vagy még nem nézted?!
1 : a hőtágulástol eltörik!
2: előbb utóbb a rezgés miatt is eltörik! Inkább engedted volna le a vizet ha nem voltál biztos benne! Nem fogja megjavitani a ragasztó!
Hát ettől tartok én is hogy netán megmarja a fagyálló aztán szépen elenged utána meg szedhetem szét megint. Szóval akkor tényleg az lesz hogy valaki alupálcával befoltozza :)
amugy tuti megfogja a ragasztó jó dolog:)
nekem is volt ugyan ien problémám nekem 3-4 milis repedés volt a hengerfejen , elkentem motortömitövel és kurva jól birta ,de a végén megadta magát, mikor felmelegedett a motor elkezdett spricelni .de kb 20 perc motorozást kibirt .a ragaszto az elég stabil ha nem marja semmi akkor az ott marad! csak a hőtágulás nemtudom hogy kedvez -e a tömörségének! :S
öcsé még ha ereszteni is fog el ne dobd! vagy ha mégis küld el nekem postán ki füzetem az útját,és meg hegesztetem 1000 forintbol öszesen igy 2500-ból lesz egy 25 ezres hengerem!
(ALUHEGESZTÉS) pl:avi-val; ível sima dolog 21.századba vagyunk!
Szevasztok! egy olyan problémám lenne a motorral, hogy nemrég belefagyott a víz.. úgy tudtam van benne fagyálló csak kiderült hogy mégsincs :) szóval keletkezett a henger külső falán a víztérnél ( a RAVE felirat alatt) egy vékony, kb 3 centis repedés. Ezt egy 2 komponensű ragasztóval megragaszottam kívül belül.(Workzone, 280 kg/ cm2 a szakítószilárdsága). Szóval az lenne a kérdés hogy bírni fogja? máshol nincs repedés csak ott ahol írtam! A henger jó állapotú azt azért nem szeretném kukába dobni, de ha nem bírja akkor az lesz..
az jo melo a ripityaraszedes es festes es nem mellesleg osszerakni utana.
nekem inkabb karbantartas lesz, szelephezagellenorzes, valoszino kell allitani is, elso feknel kell betet es olajcsere, blokkban olajcsere, es a hatso felfuggesztest kell atneznem, gyanitom mintha cserelni kellene 1-2 tugorgot vagy perselyt. de ezek is apro penzes dolgok szerencsere. komoly beavatkozas nem lesz nalam se
a riaszto jol mukodik, popecul beszereltem, szakszeru korbaccsal. priman uzemel a dolesszogerzekeles es az uteserzekeles is benne, igy nagyobb biztonsagban van a motor ha otthagyom majd vhol neha.
Hát van mit csinálgatni,de nagyon nem lesz drága! Vázat is festek,meg a blokkot is! Most intézgettyük a dolgokat! Van egy bolt ahol tök jo árban van autofesték flakonban! Ugyhogy darabokra szedés lesz a napokban! Takaritás,csiszolgatás,és uj fényt adunk a kopottságának! :) Remélem jo is lesz mert ha nem akkor furóval karcolom bele a nevem a tank oldalába!
Neked jol működik a riasztó? Gondolom javitgatni valod nincs! Max takaritgatni itt-ott!
igy mar ertem ezt a megfuros dolgot nem tudtam volna elkepzelni hogy mit furtal rajta.
ahogy olvasgatom benne vagy te is rendesen akkor a teli szervizben.
Bizony! Nekem ez a plafon! Nincs ezen tul! Itt a vége! Hát nem szép egy ilyen baromi nagy batár gép?!
Mivel 2 sapi van a tankon igy a tankolo nyilásban belóg egy cső 10cm-t! A lwvegő meg baszott kibugyogni belőle! 12-13 lityi ment bele! Na a sapi alatt megfurtam belül mind két oldalt azt a csövet igy most ahogy telik ugy nyomja ki a levegőt! Fullig lehet tankolni! Ugy is sokat zabál! Kell a benya rendesen! :))
elbirni elbirna, csak jelentosen rontana esetleg a menettulajdonsagokon.
hogy erted hogy megfurtad a tankot? :) erre kivancsi lettem
a caponord az kemeny joszag
sajnos ilyen a burokracia, eleg rendesen kell fizetgetni a rendszamos gepekre ugye... de valamit valamiert...
gondolkoztam mar en is a pega melle egy 50esben, de mindig arra jutok hogy nem tartok fennt 2 motor 1x az tuti, eleg 1t is.
À... nem birná szerintem! Oldal tatyokat raktam rá! Moshatóak meg egy kis cucc ami kell az bele is fér! Gummát is nagyobbat raktam rá,igy most maxon van! Megfurtam a tankot is,igy bele megy szűk 18 lityi ha csont üres! Telitankolva,meg a tatyok telerakva majdnem 100kg! Meg még engem is cipelnie kell! :) Nem veszek nagyobbat már! A régieket eladtam,ott bezártam azt a kaput! Bár ha lenne fölös 1millám vennék egy Aprilia Caponord-ot! :) Na az odaverne a világnak!
Egyébként a hűtő, hengerfej kibírta a fagyot, már csak a vízpumpára vagyok kiváncsi. Bár sejtem hogy nem lehet jó, mert nyáron lassú tögyögésnél 80 fölött járt a vize. Szóval azt megcsinálom, meg talán kuplungnál a csapágyat kicserélem és patika a blokk!