jo hozzaallas
egyszerubb a kasobbiekben egy serult foliat kicserelni mint az adott elemet ujrafenyeztetni... es nem mellesleg a megjelenesen is dobhat nehany elemnal. (pl hogy irtad hogy a muszerfalnal nincs is fenyezve gyarilag...)
vsztenivalod nincs igazabol mert ha megse tetszik gond nelkul vissza lehet csinalni es max a folia arat bukod meg a raszant idot
Azért gondoltam, hogy több mindent le kéne, mert a műszerfalat úgy is fel akartam dobni, mivel nincs színre fújva. A kormánysúlyt már lefestettem, mert úgy vettem, hogy kicsit kopottas volt a vége. Idén sikeresen egy kavics egy kis helyen leverte a sárvédőmről a festéket. Hasonlóan a műszerfalhoz a markolatvédő sincs színrefújva, plusz azon is van egy kis horzsolás. Tehát azokat az elemeket akarom megcsinálni, amik ki vannak téve a karcoknak, kopásnak. Elsősorban ez lenne a cél, a tartósság, és az időtállóság. Másodlagos az, hogy egyedi legyen. Ha nem tetszik, majd leszedem.
abban biztos vagyok hogy barmikor le lehet szedni nyom nelkul, en szedtem le mar idomrol amit befoliaztam es szepen egyben lejott es semmi ragasztomaradvany nem volt az idomon.
nem rosszak az otletek, az hogy sok lesz e azt ugy is latod majd amikor csinalod.
en is tervezekmeg 1-2 kisebb elemet foliazni az eddigieken felul, befoliazom aztan ha nem tetszik leszedem.
ha nem tul sok karbon van a mocin az mutatos mert kiemel dolgokat, de ha tulzasba visszuk akkor az mar nem mutat jol sztem. az hogy mi a hatar az motoronkent valtozik, na es persze a mi izlesunktol is
Igazából én sem tudom pontosan, hogy hogyan is néz ki a gyári színkód, de köszönöm. :)
Próbálnám gyári színre fújni a kis Pegát, de eddig nem jártam sok sikerrel ezzel a színkód dologgal.. :/ :D
Nah egy hét töprengés után megszületett egy verzió. Igazából nagyon megtetszett ez a matricázás dolog, és akkor már miért ne raknék mindenhova, ahol karcos vagy ki van téve a karcolódásnak. Véleményeket kérek, hogy szerintetek jó lesz így vagy esetleg már túlzás, és hagyjam inkább gyári állapotban? Azt olvastam, hogy bármikor le lehet nyom nélkül szedni.
Bocs, ha offolom a topicot ezzel a témával. Csak itt jött szóba, és most nagyon beleéltem már magam.
Sziasztok. van egy eladó bóvdenes power motorom.Hibátlan állapodban. bontott alkatrész. 125 ös tuareg rallyban volt mindegyik 125 tuaregghez jó. Ha érdekel írj ide: levente101@hotmail.com
ára a párnak: 10000Ft.
Üdv
4000Ft/2db sapka+kulcs
Üdv
Egyébként egyre több ilyen videót találok youtube-on mármint hasonló életkorú apriliákat bújtatnak vadonat új bőrbe. Na majd egyszer...
egyszerubb a kasobbiekben egy serult foliat kicserelni mint az adott elemet ujrafenyeztetni... es nem mellesleg a megjelenesen is dobhat nehany elemnal. (pl hogy irtad hogy a muszerfalnal nincs is fenyezve gyarilag...)
vsztenivalod nincs igazabol mert ha megse tetszik gond nelkul vissza lehet csinalni es max a folia arat bukod meg a raszant idot
nem rosszak az otletek, az hogy sok lesz e azt ugy is latod majd amikor csinalod.
en is tervezekmeg 1-2 kisebb elemet foliazni az eddigieken felul, befoliazom aztan ha nem tetszik leszedem.
ha nem tul sok karbon van a mocin az mutatos mert kiemel dolgokat, de ha tulzasba visszuk akkor az mar nem mutat jol sztem. az hogy mi a hatar az motoronkent valtozik, na es persze a mi izlesunktol is
Próbálnám gyári színre fújni a kis Pegát, de eddig nem jártam sok sikerrel ezzel a színkód dologgal.. :/ :D
Bocs, ha offolom a topicot ezzel a témával. Csak itt jött szóba, és most nagyon beleéltem már magam.
Üdv.
Ez lenne a színkód? Ezen kívül nem sok mindent találtam az ülés alatt, viszont azt mind lefényképeztem. :D
APRILIA A-1035 [e3] [e11]