Legalább tudod hányadán állsz majd vele.
Ha a hengerfej lent van, újabb dolgokra fény kerül. Szóval egy igen átfogó képet fogsz majd kapni a motor állapotáról.
Amiből lehet következtetni, tervezni, számítani stb.
hat egyenlore ott tartok hogy kinnt a blokk, lemosva, szelepdekli lent... es pislogas
ugye van itthon bontva mar egy ugyanilyen blokkom...a lenyeg hogy ami abba volt vezermulanc es ami az enyembe van nem egyforma es akkor most melyik a gyari?! valamelyiket mar csereltek es lehet nem ugyanolyat tettek bele...
a lenyeg amugy hogy cseres a vezermulancom mert a nyulasa a megadott kopasi ertek felett van akarhogy is merem... mar le van rendelve az uj DID vezermulanc, csak ugye ebbol az kovetkezik hogy tovabb kell bontanom a blokkot mert gyarilag nincs nittelve a lanc igy nem tudom kifuzni csak ha leveszem az also vezerlofogaskereket...
de ha mar igy nekiallok akkor megnezem a hengerfejet is hogy mennyire eresztenek at a szelepek...ha netalantan atengednek akkor viszem a kornyekbeli specialistahoz egy kis pucolasra es csiszolasra.
Remélem szezonkezdetre, meglesz a lámpa projekt. Bár jelenleg nem rajtam áll a dolog. Sürgetem a kolegámat mihamarabb szerváljon még egy foncsort.... de időbe telik.
Aztán már csak futni kell a kilométereket lefelé.....
hat sajnos en se mozgok mostansag tul sokat a gep elott, mindig akad vmi melo.
akkor nem nagyon haladt meg a lampaprojekt se ha jol tippelek
de ami kesik nem mulik.
ennyi ido alatt nem szabad megbuggyani egy kis benzinnek indul az majd szepen poccre ha kell csak jojjon vegre a tavasz
Ezt most Én is, írhattam volna neked.
Úgy áll még, ahogy letettem valamikor novemberben..... sajnos.
Múlt hétvégén el akartam indítani, elég enyhe volt az idő is. De sajna más tevékenység kiszorította az időből. Majd a mostanin sort kerítek rá, mindenképp.
Remélem nem poshadt meg annyira az a kevés tavalyi benzin, hogy ne induljon el vele.
akkor ugy latom idealis lenne a szamodra ez a tipus
fogyasztastol nem kell annyira felni, en 5.5-el eljarok atlagban. mondjuk tudok olyat akinek 7 folott eszik rendesen, de az mar nem jo. ha rendben van akkor 6nal meg kell alljon mindenkepp sztem.
(ma mar sajnos nagyon szamolgatjuk a litereket a draga uzemanyagarak miatt ugye..)
kenyelemben nem lesz hiany szerintem.
en azt mondom hogy ennel csak a V2 lehet jobb
Heló és köszi a reakciót :)Van feleségem csajok után nem száguldozok Nem akarok 200 al veretni sem:) ezeken az utakon amúgy sem menne! Ide ilyen motor kell! Persze meg is tetszett kényelmesnek tűnik! Egyedül a fogyasztása kicsit néhol soknak mondható tesztekben de gondolom erősen jobb kéz függő!
És igen a nyers erő híve vagyok Ettől jobban már csak a V2-esek hoznak lázba és esetleg a Sor2-esek:) imádom a hangját már most! Csak az a rohadt lóvé kéne...
van itt koztunk par ember akinek Cube-ja van. majd ha magukhoz ternek irnak ok is sztem
nekem is Pegam van csak a Cube elotti, de a lenyeg ugyanaz.
en batran ajanlom mert nyomatekos, dinamikus motorok.idealis varosi motorozasra, turazni, konnyebb terepezesre egyarant. ha 200al szeretnel veretni a belvarban a csajok elott akkor nem ez lesz a te motorod mert vegre nem mennek csak 160t, de azalatt vegig nyomatekos.de feltetelezem hogy nem a szaguldas a celod ha egyhengeres gepet neztel ki.
felfuggesztest, fekeket jonak mondanam, blokk strapabiro es megbizhato ha megkapja amit erdemel.-ez igaz az egesz motorra nezve is.
en gyakran hasznalom 2 szemellyel turazasra es birja a strapat. idenre is tervezunk egy min 1500 km-res turat
Helló sziasztok nem tudom itt nem sokan ismerhettek még pedig egy ideje be vagyok regelve már Igazából azért ide írok mert az a motor amit kiszemeltem magamnak konkrét topiccal nem rendelkezik de itt hátha tudna valaki segíteni esetleg olyan is olvas akinek konkrétan Aprillia Pegaso650 Cube modellje van! az érdekelne hogy miylen a hétköznapokban ez a modell illetve szívesen meghallgatnék hideget meleget róla egyelőre köszi sziasztok!
Vízkő nem igen lehet szerintem, mert fagyállóval használod gondolom, meg az előző gazdája is avval használta biztos.
Marad a második variáció, ez volt a baj nálam is, valamiféle hártyás lerakódás.
Bár én csak hálózati víznyomással nyomattam át a hűtőt, (henger víztere teljesen tiszta volt, mert szereléskor láttam) de kimosta belőle ezt a szutykot. A hűtő csövei látványosan nagyobb keresztmetszetűek lettek utána, már amennyit a hűtősapka nyíláson belátni. Azóta nekem sem melegszik.
Szerintem vegyél egy flakon, hűtőtisztítót és majd meglátod.
De ésszerűbb az volna, ha a hűtőt kivennéd. Jobban átlátod, meg jobban hozzáférsz. Legalább is, Én így csinálnám.
Igazából nem tudom a melegedési probléma miatt kellene valamit baszni vele, mert kivettem ugyan a termosztátot, de jobb lenne a ha benne lenne és normálisan működne.
Amelyik saru oxidálódik, azon az oldalon van a túlfolyócső csatlakozása is az akksinak?
Ha igen, cső van rajta?
Régi könyvek azt írják, tisztítsd meg a sarukat, akksit szappanos vízzel. (vizes oldata ugye lúgos)
Aztán kend be az érinkező felületeket műszaki vazelinnel. http://www.tme.eu/html/HU/musz...
Valakinek lenne tippje arra hogy miért van az. hogy akkumlátorra csatlakozó 2 saru és a csavar meg az anya nekem állandóan beoxidálódik ( letakaírotm 100km után újra keletkezik) azthisezm ez a pozitív oldalon van de nem vagyok benne 100%-ig biztos, viszont a negatív oldalon nem csinálja. És a lényeg hogy szerintem ebből kifolyólag nem tölti az aksit. Valami tipp?
Ha a hengerfej lent van, újabb dolgokra fény kerül. Szóval egy igen átfogó képet fogsz majd kapni a motor állapotáról.
Amiből lehet következtetni, tervezni, számítani stb.