en tegnap roffentettem be egy 5 percre pont, de elotte kb 2 honapot pihent lassan, aksi a szobaban a sarokban, motor kinnt a muhelyben (most kb 2 fok van...) annyi hogy a legszurohaz es a kipuffok be vannak tomve ronggyal hogy ne csapodjon le benne a para. egy parszor kellett inditozni szivaton hogy induljon de utana szepen potyogot, s ahogy bemelegedett gond nelkul porgott
neked az ie az mar injektoros ugye aztan lehet hogy azok nem szeretnek sokat allni vagy nemtom
igazabol nem szabadna hogy egy telen barmi gondja legyen ha nem is inditod be csak tavasszal...
Ha az idő engedi használni (nincs hó) akkor hetente. Ha nagyon taknyos az idő akkor két hetente. Most hétvégén tervezem beindítani és járatni egy 20 percet hogy kicsit átjárja az olaj meg a karbit is kimossa. Mert azért mind a 4 beömlőt+kipufogót nem volt kedvem bedugózni. Anélkül meg azért elkerülhetetlen hogy 1-2 szelep nyitva ne maradjon a párás hidegben :)
az enyém ősz óta nem volt beindítva, szerint tök felesleges télen járatni, letakartam szépen aksi kiszedve, igaz az enyém fűtetlen helyen áll, de nem a szabad ég alatt
Most 3 hete nem láttam a motorom már, de holnap megyek haza, és megnézem. Úgy is be kell indítani. Egyébként ti milyen sűrűn indítjátok be télen? Tavaly csak kétszer volt beindítva egész télen, és tavasszal eléggé dadogott, ki kellett kormolni. Most 3 hetente beindítom, az akksi sincs kiszedve, mert raktárban tárolom, ahol nem megy 12 fok alá a hőmérséklet.
Szerintem egyértelmű, hogy a fekete a jobb. Kinéztem a 0,5m X 1,5m-est, abból bőven kijön a két idom, de lehet rendelek mindjárt kettőt. Még egy kérdésem lenne. A gyári matricának mivel essek neki?
hat ez jo kerdes
az a legegyszerubb amugy tenylegesen hogy megszerkeszteni es akkor latod kb.
de mivel tenyleg nem egy egetrengeto osszegrol van szo igy akar mind2t berendelheted aztan meg varialni is lehet ha meggondolod magad.
ahogy feltenni ugy levenni is konnyen le lehet oket, en neztem a tesztidomon hogy jon le, ha megkezded akkor jo erosen huzva szeopen lejon ugy hogy semmi ragasztomaradvany nem lesz az idomon
Csak azt nem tudom, hogy piros vagy fekete legyen. Most haver megszerkeszti Gimp-vel és úgy könnyebb lesz dönteni. Lehet mindkettőből rendelek, és majd eldöntöm. Végül is a kettő kijön szállítással együtt kb. 5 ezerből. Annyit nekem megér. A maradékot meg majd felhasználom máshova.
hat ha van ra mod en levennem a regit mert felesleges hogy alatta legyen. ha lejon szepen akkor szerintem szedd le es ugy tedd fel majd az ujat.remelhetoleg nincs nagyon ragyogyulva es lejon konnyen. en a gyari pegaso feliratokat szedtem le osszel az oldalidomrol mert nagyon kopott volt es csinaltattam ujakat. de nagyon megszenvedtem mire levakartam a regieket, mondjuk azok joideje rajta voltak mar. :D a tied joval fiatalabb.remelhetoleg a gyar is ugy gondolta hogy cserelheto legyen es csak gyenge ragasztot adott neki.
sztem pont azert matricas ott hogy ne a festeket koptassa le a nadrag.
kiprobalod azon a reszen az uj matricakat es ha megtetszik mehet mashova is.
Persze, fogok írni. El is kezdem nézegetni mindjárt melyik passzolna a mocihoz. A kérdésre érdekelne a válaszod, hogy akkor leszedjem a gyári matricát vagy rajta hagyjam? Néhány helyen van még ilyen szürke matrica a mocin, de csak ott kezdett el kopni. Gondolom az előző tulaj nadrágja koptatta ki, mert én már így vettem. Meg a múltkor ráragadt valami makacs sz*r, és ahogy lesikáltam, egy kicsit kifehéredett. Ha megtetszik majd máshova is rakok, mondjuk ahol a drága Aprilia nem tudta lefesteni már az ie-ket. pl. a műszerfal körül, meg a markolatvédőt.
azt egyszeru lesz feltenni mert ugy latom eleg sik felulet. nezel vmi jo szint ami megy a motorhoz aztan mehet is fel ra
ha elakadnal vagy vmi tipp kellene irj batran szivesen segitek ha tudok.
Köszönöm a választ. Nagyon tetszik, jól mutat tényleg. Nekem a farokidomra kell majd, mert ott a gyári szürke matrica 1-2 helyen karcos már. Ez meg fel is dobná a motort. Azt nem tudom még, hogy a gyári matricát eltávolítsam róla vagy mehet rá a carbon?
A képen látható matricát akarom lecserélni, aztán ha megtetszik lehet kerül majd több helre is. Majd ha megrendeltem, akkor lehet írok még. Köszi a segítséget! Üdv.
ide írj e-mailt!:zolnai3@freemail.hu
fejtor@citromail.hu
neked az ie az mar injektoros ugye aztan lehet hogy azok nem szeretnek sokat allni vagy nemtom
igazabol nem szabadna hogy egy telen barmi gondja legyen ha nem is inditod be csak tavasszal...
Én pöfögtetem szinte minden Szombaton! Igaz nekem 2T-m van! :) Ha nem járna vagy 1hónapig begyogyulna a karbim az biztos!
Eladó: aprilia rv blokkhoz (50) komplett kuplung, jó állapot: 5000Ft
minarelli és rvhez CDI, hibátlan: 5000Ft
fesszab+relé+1 lánc is akad
Egyébként a színkódot sikerült megnézni? :D (az ülés alatt van egy lemezke amire elvileg rá van írva..)
az a legegyszerubb amugy tenylegesen hogy megszerkeszteni es akkor latod kb.
de mivel tenyleg nem egy egetrengeto osszegrol van szo igy akar mind2t berendelheted aztan meg varialni is lehet ha meggondolod magad.
ahogy feltenni ugy levenni is konnyen le lehet oket, en neztem a tesztidomon hogy jon le, ha megkezded akkor jo erosen huzva szeopen lejon ugy hogy semmi ragasztomaradvany nem lesz az idomon
sztem pont azert matricas ott hogy ne a festeket koptassa le a nadrag.
kiprobalod azon a reszen az uj matricakat es ha megtetszik mehet mashova is.
ha elakadnal vagy vmi tipp kellene irj batran szivesen segitek ha tudok.
A képen látható matricát akarom lecserélni, aztán ha megtetszik lehet kerül majd több helre is. Majd ha megrendeltem, akkor lehet írok még. Köszi a segítséget! Üdv.
RX 125