Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem csak az oldalidomot kell levenni es mar kenyelmesen hozza is lehet ferni.
a cube-n nem tudom mennyire kell megbontani. de sztem nem kell ott se levenni a tankot.

a gyujtassal nem volt gond sztem mert miutan kicsereltem meg csinalta ugyanugy kb. a gyertyacsere es egy kis karbiallitas utan normalizalodott talan. de majd kiderul ha kicsit jobb ido lenne es tudnek vele menni is

hat megszenvedtem a tomitesekkel az tuti. tettem bele multkor ujat, de 20 km utan mar kifujt mint allat es olyan hangja volt mint egy funyironak. nem is csoda amugy hogy megette mert csak vmi cementes cucc volt az egesz, semmi fem...
a gyari az egy duplaives rezgyuru, kozte vmi tomitoanyaggal.
de ilyet ujonnan nem kaptam sehol igy maradt a bontott (lehelletvekonyan megkenve kipuffcementtel) elso inditasra nem fuj ki, de majd kiderul kesobb.
sziasztok. Van egy Tuareg rally 50-em és az vele a gondom hogy egy bizonyos idő után fullad. Mi lehet a gond ?
Köszi, majd megkeresem még ma.. :) Meg lehet úgy is találni, ha nem kapom le a tankot? :D
Nincs nagy gond.. legalábbis remélem.. :D Csak nem mér, és szerintem csak lecsúszott a kábel..

Tömítések? Nekem azzal még eddig szerencsére nem volt gondom. Akkor ez is olyan mint a tuareg mi? :D Ha egyszer leszeded akkor utána már kifúj.. :D

Hát végülis jah.. 2 dologtól nem lehet szabályos az alapjárat.. Anyag és gyújtás.. Nekem anyag gondom volt amikor leállt, neked meg akkor ezekszeirnt gyújtás.. :) A lényeg, hogy megvan a hiba és a megoldás is. :)
jobb oldalt a hutoventillator mogott ahol becsatlakozik a vizcso a hengerfej oldalara. annak a csonknak a hatso feleben van a hogomba, 1 vezetek megy ra.

vmi gond van?

en az iment raktam ossze azta reszt pont.
ismet a kipufftomitesekkel szorakoztam... viz le-huto le-leomlok le-tomitescsere-leomlok fel-huzo fel-viz tolt mar profi vagyok benne annyiszor csinaltam mostansag

jah es magyarorszagon lehetetlenseg kipufftomitest szerezni

en meg az alapjaraton valo le-leallassal szenvedek.
most kicsereltem a gyujtast es a jeladot, visszallitottam a karbit (legutobb tobb anyagot adtam neki, de tul nagy etvagya lett es ugyanugy lealldogalt. :S ) es gyertyat is csereltem.
egyenlore ugy tunik egesz stabil az alapjarat.
csak keneegy kis jo ido hogy csapathassak egy kanyart probara
Pegason hol megy rá a blokkra a hőfokmérő?
Valaki szedte már szét a központi rúgónál a himbát? tűgörgőket kell cserélnem és nem szeretném eltöri azt a szart. A segítséget előre is köszönöm.
123rotax lendkereket fel lehet teni 127 rotaxra?
Könnyű terep max. Mivel szakmám motor szerelő , ezért megveszem hibásan és pénz es munkaóra ráfordítással ujra az élők sorába hozom vissza, majd eladásra megy.
Aszfalton ha jó tappancs van rajta akkor nagyon jó az úttartása, jól kanyarodik, könnyen dönthető.. Nagyon jól gyorsul 2 személlyel is.. Nekem 1esben 6-7k fordulatnál vígan kerékre állt, ugyhogy vigyázni kell a gázzal.. :)
Én még csak könnyű terepen voltam vele, de azt is nagyon jól bírta a súlyához képest... De van aki direkt terepre veszi ezeket a gépeket.. (amit sajnálok, de hát ez van.. :/)
Amint láttam nem rendszámosat vettél, így gondolom terepre veszed te is.. Ha viszont így van, akkor szerintem Tuareg Rally lenne neked a legjobb választás (ha mindenképp tuareget szeretnél), mert az gyárilag úgy van kialakítva.
És mit tudtok mondani menetteljesítményre?
Aszfalton, terepen milyen?
Ugyan olyan mint neked Imi.
Csak Rendszám nélkül ( sajnos), meg Arrow nélkül egyenlőre.
Viszont megvan mindene, lámpa rács, matricák stb.
Viszont a tied nagyon szép, jelenleg az van kint háttérnek amíg az enyém nem jön meg
Gumi még elmegy aszfalton, ezért akarok majd venni rá, valami jobban terepre valót.
Köszönöm a válaszokat
Jut eszembe még én ezzel a gumival vettem annó, nagyon imádtam, hihetetlenül tapadt utcán, csak sajna relatív gyorsan kopott. Ilyet akartam amúgy venni is, de elég drága, így lett belőle mitas...
Használtan sok mindentől függ... de újonnan szerintem ár érték arányban a mitas a legjobb, ( itt elég sok embernek az van fent ) a hátsó 120/90 17 az elsőt nem vágom fejből :D
ha megvetted dobhatnál fel róla egy képet!
nekem vannak rá gumiajaim! ha érdkel!
meg még pár alkatrész! ugyan ezt a fajta motort bontotam!
Köszönöm a teljes körű választ.
Ma tudtam meg, hogy a kinézett motor Rotax 123-al szerelt, 1988-as évjárat , a zöldes árnyalattal rendelkező festés van rajta.
Meg van minden rajta, még a lámpa rács is, gyári martica-festés stb.
Milyen gumi méret kell rá? Kb mennyibe lehet felgumizni? ( Használt)
Találtam gyári képet, és ilyenné fogom varázsolni, teljesen gyári patika állapotra!
Szintetikus olajakat bele és hagyszóljon!
Gyári rendszereim vannak hozzá.
Hello!

A blokk: 3 féle blokkal szerelték, Rotax 122,123,127. Ebből a 122-es nagyon ritka, így azzal nem kell foglalkozni. :) A 127-est a régebbiekbe szerelték, az újabbakba pedig 123-mast. A 2 között erőbeli különbség nincs, csak kicsit más a felépítése. Elvileg a Rotax 127-essel szerelt gépek kicsit jobban ráznak a balance tengely hiánya miatt, de ez szinte észrevehetetlen.

Ezek közül az összes 6 sebességes váltóval rendelkezik.
Alkatrészeket bármelyikhez könnyen fogsz találni. Szinte mindenféle alkatrészt itt a fórumon meg is fogsz kapni. Csak kiírod, hogy mi kell, biztosan tudunk segíteni a megszerzésében. Vagy valakinek a garázsából, vagy éppen egy boltot tudunk ajánlani ami nekünk már bevállt.

1. Az újabb Windeknél (fordított első villás) a teleszkópszimerigeket érdemes átnézni, hogy mennyire eresztik az olajat.
2. Az olajszivattyú rendesen dolgozik-e (le van-e kötve)
3. A melegedést is érdemes figyelni, mert a Tuaregek hűtője (ha nem tartod karban) akkor hajlamos bevízkövesedni és így a feladatát sem tudja rendesen elvégezni.

Egy kis részletet leírtam, szerintem ha megérkeznek a többiek, majd kiegészítik egy kicsit, esetleg ki is javíthatnak.. :D

Nekem '89-es Windem volt (Rotax 123)-as blokkal.. Én nagyon meg voltam vele elégedve.. A termetéhez képest nagyon harap és jól is megy, akár 2 személlyel is (én szinte csak így használtam).
Van Arrow rendszered?
Sziasztok!

Aprilia Tuareg Wind 125-höz rengeteg alkatrész eladó! Érdeklődj!

klbalazs94@gmail.com
06 30 251 66 67
Üdvözlök mindenkit!
Kinéztem egy motort és szeretnék róla megtudni többet.
Az alany: Aprilia Tuareg Wind 125.
Szeretnék érdeklődni, hogy milyen blokkokkal jöttek ki?
Hány sebességesek?
Alkatrész ellátása milyen?
Milyen főbb dolgokra/ hibákra kellene jobban oda figyelni vásárláskor?
Válaszokat előre is köszönöm!
Mérd le milyen hosszú a spirál, aztán mondom merre.
Helló srácok!

Végre szombaton megtört a jég! Idei első motorozás megvolt!
Most meg 10cm-es a hó és még mindig esik.....
Azzal én is sokat szívtam annó.. A spirálhoz megvan a könyök az órában? Amugy Windeken van egy kis kábel elvezető 'idom' amibe ha belefűzöd és kicsit rácsavarod a villára akkor elvileg nem fog törni. :)
Ok ! Köszi előre is.